Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când găsesc un tip care mă-nţelege, îl cer repede de bărbat

Martie 16, 2007 at 0:13 (Uneori)

Alex said,

March 15, 2007 at 9:12

Cred că-ți “place” un bărbat să fie cât mai natural posibil. Nu să facă lucruri ce defapt lui nu-i plac. E o chestie găsită la puține femei.

Uite, domn’e, unul care s-a prins de ce bat apa în piuă. DEAIA! Pentru că sunteţi nişte prefăcuţi, pentru că aveţi strategii, reţete, fraze de agăţat, locuri de dus pentru sucit minţi, replici de reprodus din filme, diminutive, clişee, gesturi, etape.

Ar fi totul mult mai simplu dacă ai face ce-ţi trece prin cap, dacă ai fi în largul tău când eşti cu mine. Cât de mişto e expresia asta, „să fii în largul tău”. Adică să nu fii conştient că există limite, să nu te simţi îngrădit, să nu stai tot timpul să te gândeşti că asta n-ar fi bine să spun, pe-asta n-ar fi bine s-o fac, asta nu se face, femeilor nu le place să şi-o tragă de la prima întâlnire, dar să fie alintate ca nişte bebeluşi, până la exasperare, e visul lor în viaţă.

Hai să-ţi spun visul meu în viaţă: să te comporţi cu mine aşa cum te comporţi cu cel mai bun prieten al tău. Numai atunci eşti tu. Aş vrea să te cunosc aşa cum eşti şi apoi să-mi dau seama dacă vreau să mă alinţi ca pe o păpuşă idioată sau nu. Dar numai după ce o să am habar cine eşti. De ce şi-or fi pitind bărbaţii adevărata identitate?

58 comentarii

  1. Pirahna said,

    Deobicei barbatii se lovesc (i do that too) …
    Nu stiu daca vrei sa se comporte cineva cu tine asa.

    Exista anumite chestii pe care NU le faci cu o doamna, deci nu se poate ca un barbat sa fie in largul lui decat daca este foarte nesimtit si daca nu da doi bani pe tine.

    Barbatii nu isi pitesc adevarata identitate, doar prefera sa te trateze ca o floare … hai da-le motive acum sa nu o faca, ca apoi sa te miri de ce sunt reci si te folosesc numai pentru nevoile lor fizice (carnale domn’le).

  2. Je said,

    You first….pt. ca oricum prefacatoria e o arta eminamente feminina.

    Postul tau e perfect logic..daca-l scoti din context. Altfel doar unu’ care n-a mai iesit prin lume de..cred ca de cand s-a nascut….poa’ sa accepte ca o fata s-a gasit sa ceara populatiei masculine sa fie sincera..stiii cum e aia cu parul din ochiul tau, nu?

  3. v-twin said,

    Noi. suntem. prefăcuţi? Aşa puţine cuvinte, atât de multă ipocrizie. Dar nu mă lua în seamă. Sunt misogin.

    Dar hai să fim serioşi(dacă tot asta vrei), nu ţi-ar plăcea să mă port cu tine cum mă port cu prietenii mei. Pentru că te-ai lua constant de mine. Pentru că mi-ai spune să nu mai înjur, râgâi, beau din sticlă, vorbesc porcos…

    Nu, nu vrei să fiu aşa. Îmi spui că vreau să fiu aşa doar ca să te răzgândeşti şi să te iei de mine apoi şi să urli la mine. Ca de obicei, habar n-aveţi de dorinţele voastre..

  4. panfilo@10mer1.it said,

    Pentru ca sunt salbatic si nu ma poate domestici oricine. Nu am cunoscut nici o femeie care sa poata. Trebuie de fiecare data sa ma prefac. Eu n-am nevoie de afectiunea nimanui. Ma descurc foarte bine si singur.Flirtez cu femeile frumoase din cand in cand, numai cand si exact cat vreau eu, pentru ca ma plictisesc foarte repede de aceeasi tipa, vreau mereu alta, variety is the spice of life.
    Pe mine pur si simplu ma fascineaza o femeie cu waist-to-hip ratio around .7 care stie why men prefer pretty faces si ca beauty is not in the eye of the beholder pentru ca l-a citit din timp pe Dr. Alan Slater de la Exeter University, total dezinhibata si creativa, care face sex de la prima intalnire cand stie prea bine ca exista the right chemistry, in stare sa stea pe picioarele ei, care nu trebuie sa recurga la siretlicuri ca sa se descurce in viata, care sa nu fi experimentat niciodata in viata ipocrizia, in stare sa spuna tot timpul adevarul, inspaimantator de onesta, cu bun-simt, inteligenta, plina de idei si, mai ales, neobsesiva.Daca nici nu vorbeste prea mult despre relatie si nici in general, este si mai bine, dar nici asta nu garanteaza commitment-ul so try harder everyday.But, do not try too hard because I’ll be bored eventually si alte femei de abia asteapta.

  5. Rares said,

    Pe bune acum, gaseste-ti si tu o ocupatie.Sau scrie si tu despre altceva, mai las-o in mortii ei de treaba.Ai potential sa scri asa frumos si iti canalizezi textele pe rahatul asta obositor.

  6. Bjorker said,

    mergi mai departe!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Sir Alex Ice said,

    Machiaj. Sutiene care ii ridica si-i separa. Fuste mini. Chilotei tanga si cu danteluta. Cioapei din aia fara chilot, care se termina pe coapsa.
    Si noi barbatii suntem niste prefacuti… Riiight 😉

  8. bornedbored said,

    @v-twin: A zis sa te simti in largul tau nu sa fii porc.

    @panfilo@10mer1.it: Adica ea sa se simta in largul ei si tu sa te prefaci de fiecare data? Riiight 😉

  9. blanche said,

    te-am apreciat la inceput,m-am gandit ca e o idee interesanta.
    Din pacate pentru tine,a picat in derizoriu.Articolele tale si-au pierdut din forta,par a fi niste redute nefolosite,penibile,uitate,inventate.
    E admirabila perseverenta.,dar jocul acesta eloa-ana…etc e foarte plictisitor.(serios…chiar e)
    Iar faptul ca tu ai deslusit marele mister ”barbatii vor sa faca sex” din nou..jos palaria..ai un mare viitor ca jurnalist de investigatii,maine poimaine vei afla ca ”un om are plamani” si alte descoperiri de senzatie.
    tu te prezinti a fi un obiect sexual.
    barbatii,femeile..sunt in mod egal animale sexuale.
    dar iarta-ma..tu esti speciala,un vis,o raza de lumina..esti eloa (nu iti vine sa razi ? 🙂

  10. v-twin said,

    @bornedbored
    Desigur, să fii în largul tău, nu să fii porc. Dar ea vrea să fii cum eşti cu prietenii. Sau în largul tău. Uite că eu pot fi în largul meu şi cu o fată şi cu prietenii. Şi am comportament complet diferit.

    Şi nu sunt singurul. Şi ştii că aşa e. Ştii că dacă eşti cu băeţii se trezesc nişte sentimente şi instincte de alpha male care te duc fără să vrei la ‘porc’. Pentru că aşa e. Ştii cum e; cu prietenii e ‘muie’. Cu ea e ‘sex oral’. Şi exemplele pot continua.

  11. eloa said,

    @Rares&blanche: ok, sunt idioată, îl şterg. Nu uitaţi mâine, la aceeaşi oră, să încărcaţi pagina să vedeţi dacă mai e.

  12. Alex said,

    Bărbații sunt prefăcuți pentru că numai așa, cred, că pot cuceri femeile. Adevărul e că fără minciuni și alte porcării, majoritatea femeilor cad puțin mai greu de în pat. La tine e invers. Ești printre puținele ieșite cu capul din mulțime. Bravo.

  13. Giant said,

    Casă de piatră…

  14. daredevill said,

    The secret ai vazut filmul? 🙂 cred ca cineva avea oarecum dreptate in unul din mesajele anterioare! iti canalizezi totul sper acest sentiment si frustrare ce te departeaza la adrvaratele lucruri importante pt tine. Uita-te la acel film si spune-mi ce crezi despre el ..
    dar nu o data .. de cel putin 3 ori … si poate vei mai evita sa iti canalizezi energia pe care o pierzi aiurea 🙂

  15. daredevill said,

    Alex said,
    March 16, 2007 at 9:37

    Bărbații sunt prefăcuți pentru că numai așa, cred, că pot cuceri femeile. Adevărul e că fără minciuni și alte porcării, majoritatea femeilor cad puțin mai greu de în pat. La tine e invers. Ești printre puținele ieșite cu capul din mulțime. Bravo.

    perfecta dreptate … poate si de asta mai dau cate un coment pe aci … ca de nu … nu imi mai pierdeam timpul pe aci

  16. beeuser said,

    offff …. ma lasi…. la primele intalniri amandoi is prefacuti, nu numai masculul. fiecare incearca sa-si ascunda defectele.. sa nu dezamageasca…etc..asa merg treburile…

  17. samurai said,

    adica pot sa ma scarpin la oo langa tine la o plimbare in parc, pot sa ragai in voie si sa-mi bag si sa-mi scot la fiecare 10 minute?
    pai asta e visul tuturor barbatilor – sa poata sa faca asta fara sa oripileaze persoana de sex feminin de langa el si sa ramana fara sex! esti femeia ideala! de ce te ascunzi? iesi la lumina sa te vad, de cand te caut!

  18. samurai said,

    si poate ar trebui sa schimi numele blogului in „de ce urasc barbatii”. tu generalizezi si nu toate femeile gandesc ca tine.

  19. Boo-Boo said,

    Mă întreb cum reuşeşti să faci diferenţa între cele 2 tipuri de bărbaţi…..de unde ştii când se preface şi când e natural? Dacă ai reuşit să îţi dai seama de diferenţă, BRAVO ţie! Totuşi să nu spui secretul şi la alte femei!

  20. Pirahna said,

    offff …. ma lasi…. la primele intalniri amandoi is prefacuti, nu numai masculul. fiecare incearca sa-si ascunda defectele.. sa nu dezamageasca…etc..asa merg treburile…

    hey … i don’t do that. :p
    eu sunt uimitor asa cum sunt, nu trebuie sa ascund ceva :p

    te cunosc ? 😀 (are you mister bee ?)

    Mă întreb cum reuşeşti să faci diferenţa între cele 2 tipuri de bărbaţi…..de unde ştii când se preface şi când e natural? Dacă ai reuşit să îţi dai seama de diferenţă, BRAVO ţie! Totuşi să nu spui secretul şi la alte femei!

    Angajezi un detectiv si il pui sa-l inregistreze (video) si te holbezi la el cum se comporta cand nu e cu tine.

    adica pot sa ma scarpin la oo langa tine la o plimbare in parc, pot sa ragai in voie si sa-mi bag si sa-mi scot la fiecare 10 minute?

    Poti … te tine cineva ?
    Ca se supara ea … asta e partea a doua …
    Desi daca ne gandim logic, si tipele mai au mancarimi cateodata si se scarpina pe strada, stiu o gramada de tipe care ragaie in voie si stiu si ceva nimfomane. :p

  21. samurai said,

    daca stii, da si mie cateva numere de telefon! promit sa fiu discret, sincer si sa nu ma prefac :-)))))
    nu m-am putut abtine…oricum fata are parerea asta despre noi. ce rost are sa ne mai ascundem dupa deget?

  22. beeuser said,

    Mereti ma … sa nu-mi ziceti ca mergeti la o prima intalnire ca si cum mergeti sa va intalniti cu pretenii… n-aveti cum. buhaha.
    bullsh*t

    (ye mr. piry io mi-s.)

  23. cineva said,

    stii si la ce te ajuta ca stii…eu zic ca tu esti cea care trebuie sa te schimbi…pun pariu ca ai dubla personalitate si ti’o dezvolti p’a treia 😀 in realitate cauti unu’ cu bani, jmeker, bemveu alea alea si pe net sustii sus si tare ca de fapt barbatii sunt aia cu o mie de fete…oricum timpu’ le rezolva pe toate…ce sa;ti spun bafta la casatorii virtuale!!!

  24. cris said,

    lasa.sa fie prefacuti. Asa se cern mai usor si macar stim o treaba, who’s worthy si who’s not. Asa e baietii, they want a whole lot of shit with minimum of effort, nu stiu ei ce-ai aia ca good things eventually pay off better decat sa fii un carnat pentru placeri de moment (care se sfarsesc invariabil cu batut din buze la un moment dat)
    cel mai mult m-amuza aia care zic „pai da eu in largul meu ma simt numai cand ma pot ca ultimul taran, ragai si ma scobesc in cur”, care sunt aceiasi cu aia care au facut clabuci cand Eloa a scris ca barbatii ragaie si se scobesc in cur, si aceiasi cu aia care vor ca femeile, copiii, batranii, cainii si celelalte vietati sa-i respecte.
    ar fi amuzant daca n-ar fi trist.

  25. cris said,

    am uitat sa pun niste ghilimele si un t

  26. claudiu said,

    de ce am senzatia ca te contrazici putin in postul asta?

  27. Tanti Aglaia said,

    „Nu sunt nimic mai mult decat o pofta,
    In amintirea unui foc ce fi-va
    Caci la acelasi foc imi fierb coliva
    La care simt ca as veni cu pofta”. (A. Paunescu)

  28. avm said,

    eu i propun eloei sa citeasca „the game” de nick strauss 😀

  29. Hai pe Magheru said,

    E putin cam exagerat sa ceri cuiva caruia ii esti relativ o straina sa se poarte si sa vorbeasca complet degajat. Oamenilor, fie ca-s barbati sau femei, nu prea le permite sistemul intrinsec de autocenzura, supraego-ul, Eloa…
    Ca sa isi infraneze impulsul de a se autocenzura, trebuie sa se forteze putin, nu crezi? Si atunci nu se cheama ca face altceva decat ii vine? Complicat, complicat.
    Mai frumos e totusi sa descoperi treptat pe cineva. Problema e ca in 80% din cazuri e teapa, asa ca tre’ sa ai grija cat te lasi descoperita la randul tau.

  30. morbo said,

    se scobesc în cur…hă hă

  31. blackmetal said,

    să nu-l ştergi, te rog. te cred mai isteaţă de atât.
    în mare parte, tot ce aş putea spune s-a spus de către ante – scriitori. aş vrea doar să precizez că a afirma că nu faci anumite chestii în cercul de prieteni mi se pare o maaaaare minciună.
    sunt şi eu bărbat şi ştiu cât de repede te iau tovarăşii de ciudat dacă eşti prea manierat.
    probabil că respectivii sunt homosexuali şi atunci ar fi de înţeles.
    dar eu nu am întălnit bărbat până acum să nu se scarpine, să nu râgâie sau să nu înjure cu draci, să nu spună porcării despre femeile care îi atrag atenţia (spre încântarea interlocutorilor masculi), să nu scape câte un vânt şi apoi să râdă cu gura până la urechi de reacţia celorlalţi când le ajunge la nas. 😀
    asta înseamnă să te comporţi ca între prieteni, în lumea bărbaţilor. şi, cine spune contrariul, probabil că vrea, întradevăr, să o impresioneze pe scriitoarea noastră, din diverse motive 😉
    ce nu ştii tu e că nici chiar atunci nu te poţi declara relaxat, că eşti tu însuţi. din contră, de multe ori eşti mai în alertă decât lângă o femeie, să nu faci vreo prostie şi să ajungi de râsul tovarăşilor, să nu spui ceva ce te-ar pune într-o lumină proastă etc.
    eu, sincer, nu ştiu cum aş fi dacă aş fi eu însumi. zi de zi adopt atâtea măşti pentru a face faţă relaţiilor cu cei din jur încât nu pot declara că sunt într-un fel sau altul.
    e ca în chestia cu întoarcerea între cei mulţi. pentru a te integra în mulţime, după ce ai vazut realul, trebuie să te prefaci. altfel eşti exclus.
    cel mai naşpa e când vreau, cu adevărat, să fiu relaxat şi, după câteva replici, observ că interlocutoarea s-a pierdut pe undeva, a rămas în urmă. tocmai de aceea nu mă risc şi prefer să mă prefac. oamenii au prostul obicei de a urî pe cel pe care nu reuşesc să-l înţeleagă. aşa că, decât să se uite aia la mine „ca la maşini străine” fără să se prindă de înţelesul vorbelor mele… mai bine mă crede de nivelul ei şi am o şansă să ajung în patul ei 😛
    păcat că eşti la bucale… poate ieşeam şi îţi arătam ce înseamna relaxarea … 🙂

  32. barbatii=parameci said,

    Aooooleeeeeeeeeeeeeeeeeuuuu… ce va atacati…. tipic barbatesc. Mai bine bagati la cap. Adica … esti „tu” numai dupa o anumita perioada?! Dupa ce termini cliseele si abureala aia de tot kktu… esti tu… (ce faci pisi?!… poate te scot la o punga pe cap in parc…)
    Luand toata treaba asta in mod logic… tipa se indragosteste de „cineva” si este cu… altcineva. „Vaiiiii… oare de ce nu a mers relatia… totul mergea perfeeect.” Nu-i asa?!
    Nu sunt misandra, feminista sau frustrata. SI nu cred ca trebuie sa fii ca sa zici un adevar.
    Dupa va mirati de ce va insala femeia… si ca de ce va face CUM sunteti.
    Nu e problema… duceti-va la andaa. Femeia care va inghite totul. In ambele sensuri. (puisorilor… 😉 )

  33. Sir Alex Ice said,

    So I guess the proposal is in the e-mail?

  34. distrusu' said,

    cum pot sa imi recuceresc fosta dat fiind faptul ca acuma este cu altul si nu ma mai iubeste, da’ eu inca o iubesc si mi’as dori din toata inima sa fim din nou impreuna ca la inceput….sunt dispus pentru orice

  35. cineva said,

    Dupa o lunga si fierbinte noapte de sex nebun, el observa pe noptiera ei poza unui alt barbat. Incepe sa isi faca griji …
    „Este sotul tau ?” intreaba el nervos …
    „Nu, blegutule”, ii raspunde ea, tachinandu-l usor.
    „Atunci este iubitul tau ?” continua el putin mai relaxat.
    „Nu, da de unde …” ii sopteste ea la ureche.
    „Este fratele sau tatal tau ?” intreaba el, sperand sa primeasca un raspuns afirmativ.
    „Nu, nu, nu” raspunde ea.
    „Pai atunci cine naiba e ?” intreaba el deja iritat.
    „Sunt eu, inainte de operatie …”

  36. cineva said,

    oare cine este Eloa?

  37. briciu said,

    oare cine este Cristina Mitroi?

  38. briciu said,

    distrusu, nu poti sa faci lumea sa sufere si apoi sa pocnesti din degete si sa fie tot ca la inceput. adica poti dar nu se merita.

  39. briciu said,

    Eloa, mi-e dor de un concurs, cu premii.

  40. d said,

    Cum adica de ce isi pitesc adevarata identitate? Pentru ca e natura umana sa disimuleze. Un comportament diferit ar fi nenatural. Poate nici dupa zeci de ani de stat impreuna nu ai dreptul sa vezi dincolo de ultimele masti. Si normal ar fi sa nici nu vrei. Aceasta urmarire a lucrurilor ultime tine de un oarecare tembelism specific varstelor mici.

    Sa se comporte cu tine ca si cu prietenul lui? Numai daca te considera prietena lui. Caz in care n-ai motive sa-ti pese de el, pentru ca pierde timp pretios cu detour-uri sau pur si simplu nu e interesat.

  41. BLFP said,

    @panfilo..

    Pentru ca nu poate oricine, cineva poate. Si fara sa te prefaci. Nici tu nu vrei ca ea sa mimeze orgasme. (Or do you?)

    „Eu n-am nevoie de afectiunea nimanui” spunea un alt boschetar sentimental caruia tot asa ii placea sa creada. Ai nevoie… mai mereu, mai cateodata. Toti avem si tu faci parte din toti. Faptul ca te descurci foarte bine si singur nu e un lucru extraordinar. That’s the way things should be. Felicitari, esti mediocru. Other good news; boschetarul s-a casatorit. So I guess there is hope for you too.

    Flirtul e la fel de „complicat”.. Te-ai intrebat cat de plictisita e ea pana te plictisesti tu? Variety is the spice of life for women also. Don’t let our beautiful smiles trick you. 🙂
    BTW stiu cel putin un secret care il face pe barbat sa simta ca are langa el in fiecare zi o alta femeie..

    Pe mine pur si simplu ma fascineaza descrierea femeii ideale. Because I somehow fit (there is so much more), iar tu nu esti genul de barbat pe care imi doresc sa il incant. Si pentru ca nu imi plac ipocritii. Toti avem obsesii, toti ne urmarim interesele cu pasiune… Ceri mai mult decat poti da inapoi.

    Always trying harder nu e un mod foarte placut de a-ti trai viata, nu-i asa? She will eventually come around and things will be simple again. And all you have to do then.. is to keep it simple. But then again, „nici asta nu garanteaza commitment-ul”.

  42. E-nigma said,

  43. briciu said,

    Dar exista si cele 10 lucruri pe care el nu vrea sa le auda de la ea:

    1. M-am gandit
    2. Fii barbat!
    3. Parintii mei vor sa te cunoasca
    4. Ma doare capul
    5. Fostul meu iubit nu facea asa!
    6. La ce te gandesti?
    7. O gasesti frumoasa?
    8. Observi ceva nou la mine?
    9. Prietena mea e insarcinata/ se marita!
    10. Trebuie sa vorbim!

    In conditiile astea, cred ca multora le-ar fi fatala o discutie de genul:

    Stii draga, m-am gandit ca ar trebui sa fii mai barbat. Ce-i asa mare lucru ca parintii mei vor sa te cunoasca? Hai sa mergem pe la ei. Si asa e weekend. Nu facem sex in seara asta si ne trezim maine mai devreme. Oricum ma doare capul. Eh, hai, ce faci fata asta? Fostul meu iubit nu facea asa!

    Vad ca te-ai bosumflat la ce te gandesti? Ai stat cam mult la ghena azi. Ce.. a inceput sa iti placa gunoiul sau te-ai intalnit din nou cu tipa aia care abia s-a mutat langa noi? O gasesti frumoasa? Nu, pe dracu. Nici macar nu te interesez.

    Ia spune-mi, observi ceva nou la mine? Vezi, nici nu-ti pasa? Nu te mai uita la par, ca nu m-am vopsit. Nimic nu vezi. Prietena mea e insarcinata si barbatul ei e la fel ca tine. Trebuie sa ii desenezi pe hartie ca sa inteleaga. Hai culca-te. Maine dimineata trebuie sa vorbim neaparat.

  44. Tanti aglaia said,

    briciule… ce rau ca ti-ai sters blogul. Imi place cum gandesti! 😀

  45. blackmetal said,

    pentru tanti cu parameci … hahaha !!!! daca intrebarea era pusa de un barbat unor femei ar fi dat aceleasi raspunsuri … vorba unuia. the way things should be.
    si scuza cu misandra … 😀 you nearly fooled me 😛

  46. casargoz said,

    Si uite asa s-a transformat un blog noncoformist, intr-unul comercial. Dintr-un blog cu mesaj, s-a transformat intr-un advertorial. ar trebui schimbat titlul:
    Mica printesa vrea sa se marite, caietul de sarcini pentru printz il puteti viziona pe situl ELOA, toate cerintele din caietul de sarcini sunt mandatorii. Depunerea ofertelor se va face la adresa mentionata pana in data de 21 Dec 2007.
    Concurentii au sansa sa castige un bilet la bal sau la spital, depinde ce jumatate a paharului vad de obicei.

  47. Dr. de serviciu said,

    Casa de piatra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Na ca mi-a luat-o Giant inainte…

    P.S.: „eu când găsesc un tip care mă-nţelege, îl cer repede de bărbat” – Si daca gasesti mai multi care sa te inteleaga?

  48. gabriel said,

    sa nu crezi ca ar duce lipsa de participanti…
    frumos ar fi o licitatie total transparenta, eventual stropita de aroma „surprize, surprize”.

  49. panfilo@10mer1.it said,

    @BLFP

    Gresesti foarte mult, I’m already married with a beautiful woman but we have a so called open marriage.Nu pot sa cred ca nu este inca foarte clar pentru tine ca fiecare persoana si experienta este pana la urma unica, ceea ce generalizezi tu acum nu este decat rodul interactiunilor sociale proprii asa cum le-ai perceput tu, e vorba de realitatea in care traiesti tu, ceilalti pot avea experiente total diferite de ale tale.

    Ceri mai mult decat poti da inapoi.

    Iti pot acorda pana la 30 de zile in care te pot duce oriunde doresti in reteaua Four Seasons, nu iti cer decat un singur lucru, sa promiti ca dupa aceea nu ma mai cauti niciodata si ca vei inceta sa imparti oamenii pe categorii predefinite, poate fi foarte challenging pentru status quo-ul tau, poate fi enlightening, poti chiar sa si refuzi oferta, in definitiv fiecare avem o cu totul alta viziune asupra sensului vietii, cum la fel de bine poate fi o experientza cu totul noua si fireasca de cunoastere, totul este la latitudinea imaginatiei tale in definitiv.
    Mai mult, daca ti se pare o idee buna, ultimele 14 zile pot fi rezervate pentru orice locatie de la kiwicollection com, depinde numai de tine.O singura rugaminte ar mai fi, sa revii cu un post aici in care sa lamuresti daca cer mai mult decat pot da inapoi, dar numai daca accepti oferta.Reviewul poate fi pozitiv sau negativ, sunt absolut convins ca nu pot multimi pe cineva anume mai ales daca este hotarat sa denigreze in mod nejustificat bazat pe experiente anterioare complet irelevante in fata necunoscutului.

    ________________________________________________________________
    … we get to think of life as an inexhaustible well. Yet everything happens only a certain number of times, and a very small number, really. How many more times will you remember a certain afternoon of your childhood, some afternoon that’s so deeply a part of your being that you can’t even conceive of your life without it? Perhaps four or five times more, perhaps not even that. How many more times will you watch the full moon rise? Perhaps twenty. And yet it all seems limitless.

  50. barbatii=parameci said,

    @blackmetal: deci… pisi te scot in oras?! 😀

  51. BLFP said,

    Iti multumesc.. Dar sunt o persoana cu discernamant si daca ma indoiesc de inocenta unei propuneri venite din partea unui barbat insurat (sau a unei femei casatorite), raspunsul meu va fi intotdeauna un refuz.

    De restul, poate iti vei da seama singur.

  52. Sobolan Mort said,

    Off, tot eu trebuie sa iti explic.

    Cand vedem una si vrem doar sa o fubiptem, e simplu – ne prefacem, suntem porci, ii zicem ce vrea sa auda. „Vai draga, sex la prima intalnire ? Ce porc ! Doar stii ca eu te iubesc….how about a blow.job ?”

    Cand o intalnim pe aia, sau peaia daca vrei, n-o sa mai ai nevoie. Nici sa te prefaci, nici sa fii porc. Pentru ca ea te cauta pe tine.

    Asa ca nu ne condamna ca ne batem joc de bietele proaste, ca asa le-a lasat pe ele Dumnezeu pentru a putea fi folosite, si pe noi pentru a ne satisface nevoile in clipele de adanca si profunda frustrare sexuala.

    Sa nu uit. Al doilea paragraf seamana uimitor cu paragraful meu preferat din Wedding Crashers. Citat sau coincidenta ?

  53. Alin said,

    Cand minte ii vei spune ca e fals. Cand spune adevarul, te vei gandi ca e prea frumos ca sa fie adevarat. Din nou el va fi fals. Am o curiozitate absurda in a vedea cat de „naturala” esti.

    P.S. Nu cred ca inductia matematica pe care o folosesti este chiar sanatoasa:
    1 – asta e prost
    2 – asta e prefacut
    3 – asta are bani si e snob
    => Nici unul nu e bun.
    (cat de corect suna?)

  54. Sirg said,

    Femeile vor barbati care nu sunt prefacuti! Mai pot adauga si: cerul e albastru, babele sunt batrane, triunghiul are trei unghiuri, 1+1 = 2!
    Nu ti-am mai intrat pe blog de o vreme, cu speranta ca atunci cand voi reveni voi gasi si altceva decat adevaruri de genul „si maine va fi o zi” si alte lucruri arhicunoscute.
    Totusi, succes cu barbatul neprefacut 😉

  55. Sana said,

    Femeile vor barbati care sa se comporte ca oamenii, nu ca animalele. Dar astia sunt mai greu de gasit…

  56. florent said,

    dintr-o mie am gasit unul , dar o femeie nu am gasit …

  57. Alinn said,

    Odata prefacut sentimentele stau intr-o cumpana. Atata timp cat ele sunt oprite, nu poate fi nimic cald, nimic sincer, si atunci ti se pare „Pentru că sunteţi nişte prefăcuţi, pentru că aveţi strategii, reţete…”, precum asa e. Totdeauna la baza radacinii sta un gandac ce te zgaraie moral, mereu: „daca? cum ar fi sa…? etc. Cand e vorba de o relatie sincera aceste intrebari devin iluzorii, atat timp cat acea „relatie” nu se axeaza pe interes – de orice natura. Iar chestia cu „înjur, râgâi, beau din sticlă, vorbesc porcos…”, chiar tine de ipocrizie, de civilizatia din gunoi pe care o are, si caracterul de gâza-boului de care da dovada. Un barbat cu un „asa” temperament nu are decat sa-si gaseasca o „asa” femeie.
    Uneori trebuie sa te si prefaci, pentru ca multe femei cu valori imprevizibile si teluri puternice in ceea ce le priveste „ale vietii”, se sperie daca esti prea sincer.

    Ce-as vrea sa ma pot preface uneori !!

  58. alex marius said,

    intradevar, nu stii altele cum sunt

Lasă un răspuns

