Pentru că ne alintă

Martie 14, 2007 at 22:52 (În general)

NO MORE iepuraş, NO MORE pisi, NO MORE iubirică, drăguţică, bibişor, plăcinţică, mama dracu’. M-am săturat! Ia-ţi un hamster! Alintă-l cât vrea pipota domniei tale! Pe mine nu mă alintă nimeni, nu sunt păpuşica nimănui!

Mi se pare înjositor să fiu tratată ca un copil. La fiecare sesiune de lugu-lugu, mă simt de parcă s-ar apleca deasupra mea Andreea Marin şi m-ar întreba (imaginaţi-vă tonul mieros, dulceag, greţos): Şi tu, puişor? Cum merg lucrurile? Te joci frumos cu cei doi neuroni ai tăi? Şi fleaşc! un zâmbet condescendent.

De ce mă alinţi??? Lasă-mă aşa, nealintată! Crezi că îmi câştigi bunăvoinţa, că o să te plac mai mult, că o să am impresia că mă placi mai mult? Nu. E forţat. Ştii că aşa se face în filme şi gata, trebuie să-mi aplici o schemă ca să mă simt mai iubită.

Well, there’s nothing sexy about that. STOP.

36 comentarii

  1. Alex said,

    ‘Ei puişor! Eciti bine? Bunny-wunny hunny piiiiie! Bu-Bu-Bu! 😀
    Hei, distractiv! :))

  2. bobel said,

    ai de kilu meu .. poate tie nuti place sa fii alintata din diferite complexe .. dar nu vorbi ptr altele .. poate teai plictisit u de dulcegariile astea .. dar sunt maimute ( fete 😀 )cand le zici diferite cuvinte dinastea .. sar de cur in sus . .. parerile difera

  3. Alex said,

    Bobel, îţi mulţumim că ne-ai împărtăşit aceste minunate gânduri. Dumnezeu să te „are” în pace. El însuşi.

  4. crw said,

    oaa! m-am dixtrat citind ce ai scris tu pe aici. defapt am ras cu lacrimi ( da’ ma si vad in mare parte din ce zici). noah..te risti la un vin or smth? in urmatoarele 2 saptamani ca dupaia eu cam parasesx meleagu? meilu’ e ok.

  5. Sir Alex Ice said,

    Haide, nu fi asa suparata pisi :). Sa pupe baiatu’ pisi pe frunte sa-i treaca bubu mic?

  6. blackmetal said,

    Cu toate că nu ştie să scrie, sunt de acord cu BOBEL. Aşa este. Majoritatea vor dulcegării. Dacă le iei cu alintături – gata, se topesc.
    Eu sunt de aceeaşi părere cu tine că este o mare tâmpenie şi o dovadă de desconsiderare a persoanei căreia i te adresezi, de parcă ar fi vreun / vreo tâmpit (ă). Nici eu nu suport asemenea adresări. Altceva ce nu suport este să merg ţinându-mă de mână cu respectiva. Mă simt ca în clasa întâi, când mă ducea mama la şcoală. Dar se pare că piz …, ăăăă pardon, fetele se dau în vânt după asta.

  7. bobel said,

    alex @

    nun teleg .. .

  8. bornedbored said,

    Numele meu de alint este motanel. Am protestat si am argumentat ca la fel de bine ar putea sa ma strige cu apelativul ba. Intalnindu-ne cu niste cunostinte m-a prezentat: El e ba-ul meu.

  9. De ailalta said,

    Eloa draga, alintarea face parte din preludiu…

  10. Alex said,

    Cred că-ți „place” un bărbat să fie cât mai natural posibil. Nu să facă lucruri ce defapt lui nu-i plac. E o chestie găsită la puține femei.

  11. Mezzanine said,

    Stiti care e partea proasta cu blogurile astea centrate pe o opinie radicala (ura fata de masculi), deci o arie tematica restransa? Autorul ajunge, relativ repede, in situatia de a se repeta. Orice tentativa de a aduce o noutate este pandita de pericolul contradictiei.

    Incercand din rasputeri sa -si detalieze punctul de vedere, dar si din dorinta de a pastra coerentza cu punctul de vedere initial, autorul enunta tot felul de aberatii in care nici macar nu crede.

    Credeti ca Eloei (o fi corect?) nu-i place sa fie alintata? Oricarui om ii place acest lucru, depinde in ce context se intampla. Dar ce putea sa spuna Eloa intr-un blog in care TREBUIE ca deteste tot ce fac barbatzii. Ea uita ca unele lucruri pe care ei le fac, ii reprezinta, iar altele sunt facute doar de dragul fetelor, deci nu-i reprezinta.
    La faza cu alintatul chiar ai dat-o in bara, draga Eloa. Postul asta era mai potrivit pe un blog intitulat „De ce uram femeile”.

    Daca o fata/femeie afirma ca nu-i place sa fie alintata, pentru mine atitudinea asta este simptomul unei pubertatzi furioase. Sau poate ca Eloa vrea doar sa fie coerenta … si sa nu inchida shandramaua.

  12. pasarica said,

    nu e nimic alb sau negru, normalitatea e o problema de statistica, deci normal e sa alintam, ca sunt unii care nu le place sa fie alintati intra in abaterea calculata, ca mai gasesc si motive absurde pt asta …ii impinge la marginea esantionului

    PS : acolo se gasesc cei cu probleme
    PS2: cine dracu esti tu sa contrazici natura ?

  13. briciu said,

    Exista si cazuri in care ti se face pur si simplu scarba de atatea alinturi, mai ales daca ele iti aduc aminte de experiente neplacute. Problema e alta.

    In momentul in care refuzi orice alint pe motivul ca se poate purta o conversatie normala iar dulcegariile sunt de prisos; in momentul in care refuzi orice mangaiere, orice ciupitura sau orice gadilat, pe motiv ca intr-un final va duce inevitabil la sex; in momentul in care tot refuzi si respingi si respingi… nu prea mai ramai cu nimic.

    Adica, ramai cu ceva. Ramai cu o relatie in care toata lumea se comporta normal. O relatie in care fiecare face ce vrea, cand vrea, daca vrea. Doar ca e cam greu sa te indragostesti in conditiile astea. Lipseste nebunia.

    In orice caz, ai dreptate Mezzanine.

  14. Andrei said,

    Va alintam, pt ca vrem sa fim alintati la randul nostru. Simplu ca buna ziua ! Andrei… 😉

  15. cris said,

    nu-i adevarat ca tuturor fetelor le plac dulcegariile
    va purtati cu femeile de parc-ar fi niste minore prostovane pe care le duci de nas cu ciocolata si lugu-lugu. Frate, iesiti naibii din adolescenta
    io fac spume si daca aud diminutive, d’apoi idiotenii dinastea diabetice, they all make me sick
    deci io nu inteleg cu ce genuri de gaini umblati voi

  16. Je said,

    Hai mah suletel ce te-ai suparat asa. Pe bune ingeras mic doar stii cat tin la tine….

    adevarul e ca si eu cred ca fetele ar trebui tratate asa cum merita…

    un „misca fa in bucatarie” si „mars sa speli rufele”…sunt mult mai pe gustul meu

  17. Pirahna said,

    Alintul este un semn de afectiune …
    Fiind femeie evident ca nu vrei sa accepti asta, si o consideri o insulta.

    Poate ca „gogosica” nu e un alint foarte inteligent, dar nu vad nimic gresit in a-i spune persoanei la care tii „draga”,”iubito”,”scumpo”.

  18. gogoshica said,

    gogoshica my ass. asta nu e un alint. e un id.

  19. Giant said,

    gogoshica… lol

  20. princessita said,

    stupize stupize :)) hai ma „Je ..u’re not talkin’ 2 serious 😕

  21. blackmetal said,

    „pubertate furioasa” … cred ca asta e termenul pe care-l cautam ca sa definesc acest blog …

  22. samurai said,

    @blackmetal.. DA!!! asta este!!! pubertate furioasa si, daca imi permiti, usor intarziata…stiam ca femeile se maturizeaza mai repede decat barbatii. fetele, in cazul de fata.

  23. Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când găsesc un tip care mă-nţelege, îl cer repede de bărbat « De ce urâm bărbaţii said,

    […] 15, 2007 at 9:12 Cred că-ți “place” un bărbat să fie cât mai natural posibil. Nu să facă lucruri ce […]

  24. tonysss said,

    boring

  25. Christ Saddler said,

    si tu crezi ca noua ne place cand cate-o „termenata” ne spune pui, iubi, „hani bani” etc? wtf, mai bine imi da un ciocan sa-i repar clanta.

  26. cris said,

    then mr. saddler, you’re dating the wrong women

  27. ice said,

    Cred ca mi-a crescut glicemia inca de la prima fraza.

  28. Christ Saddler said,

    pai ce, crezi ca mai e cu mine? de la primul „pui” e out, oricare ar fi sau ar urma 😀

  29. E-nigma said,

    daca si-ar tipari si pune pe perete astea judecatorii de divorturi ar flamanzi 😉
    http://www.vrancea.ro/forumtopic.jsp?CategoryID=1&SubcategoryID=8&TopicID=468

  30. dorinlazar said,

    De ce te alintă? Pentru că ceri să fii alintată. Şi dacă nu ceri tu au cerut femeile dinaintea ta. Bărbatul arhetipal căruia tu îi scoţi ochii cu ura ta a fost alintat de femeia arhetipală care simte nevoia să alinte. Că a fost mamă, sau prietenă, sau bunică sau orice ar fi fost el.
    Dacă nu ai avea atîţia fani, răspunsurile la motivele tale ar putea să fie interesante. Cauţi dialogul?

  31. lorelei said,

    Fazele de alint prin care trec domnii sunt amuzante privite din exterior: intai „papusa” la prima replica de agatat, pana la „pui” atunci cand iti aduce ceaiul la pat cand esti racita (da, mai sunt si tipi care inca fac asta)
    Si alinta din nevoia lor de afectiune? So pissed off. Ce barbat care nu sufera de sindromul oedipian i-ar placea sa i se zica „ursulet”, „motanel” sau mai ales „PUI”. E absolut schizofrenic, anemic iar unul din prietenii mei al carui IQ se poate numara pe degete i-ar spune gay. Asa ca daca va alintam cu „tigri”, „lei” sau „raule” am putea sa ramanem si noi femei, nu iepusari, pisicute si mai ales pui?!

  32. Sooo said,

    Sa uram barbatii pentru ca ne alinta…da intradevar, probabil ca preferi sa te vada ca pe un obiect si atat…sa te supuna si sa-l supui….desigur poti incerca dar nu stiu daca te va face sa te simti biiiine.

    Nu sunt adepta alintatului si a dulcegariilor exagerate…vom da in diabet nu de alta :))) dar folosit cu grija si atunci cand e nevoie…nu strica.Atunci cand imi vine sa explodez de nervi de exemplu…poate avea efectul cautat 😛 Cu masura totusi.

    Sa uram? De ce? Eu nu urasc de asta…

  33. bx2 said,

    =)) genial !!!

  34. bitza said,

    cele mai misto porecle sunt : – booli
    – bulii
    -kytty
    -puppy
    bitza
    -fuffy

  35. dandelionlover said,

    =))
    unele persoana sunt „de alintat-materiall”, altele nu.
    eu nu. cel putin nu am gasit inca pe cineva din gura caruia sa nu sune aiurea sau „injositor” cum zici tu…

  36. Wohaa said,

    Tot cate un geniu pe aici. Eu sunt baiat si o alint pe prietena mea in toate felurile, depinde de starea in care sunt si sentimentele care le am pentru ea in acel moment. Nu o fac neaparat pentru a astepta de la ea ceva… doar pentru ca asa simt. Imi este mila de cei care cred invers… am impresia ca sunt complexati si antisociali, in fine… trebuie sa fie fel si fel….

Lasă un răspuns

