Pentru că mă crede idioată

Februarie 20, 2007 at 0:34 (Despre Eloa)

Nu sunt singura care s-a trezit cu un păsăroi pe cap după ce decolase din motive necunoscute. Dar să-mi spună că a dispărut pentru că simţea că devine plictisitor (cred că l-am cam speriat cu chestia asta – că mă plicitsesc repede şi că trebuie să mă ţină permanent în priză), că de-aia nu m-a anunţat că dispare, că oricum nu mi-ar fi păsat prea tare… Aşa că m-a luat prin surprindere prin absenţă? Asta chiar nu am cum s-o cred. Şi apoi – are aşa un stil sublim de a ocoli subiectul şi de a transforma orice discuţie într-o situaţie în care el e victima încât mi se face greaţă. Dacă avea curaj să-mi spună adevărul, adică „uite, dragă, am cunoscut o tipă aşa şi pe dincolo şi mi-a luat ceva să i-o trag; acum am aterizat şi eu. Pe la tine pe aeroport cum mai e?”, poate chiar aveam o discuţie ca între adulţi. E un prefăcut. Ah, pe-ăştia îi urăsc cel mai mult!

PS: Şi BĂ! Nu fiţi răi cu băiatul! Că suferă. El nu poate comenta, că i se vede IP-ul şi e mâncat (motive de serviciu), dar urmăreşte cu interes cum vă daţi cu părerea despre cât de păsăroi e. Despre proxy nu cunoaşte (ştiu, tocmai v-am pierdut interesul). El chiar crede că soarta lui stă în comentariile voastre. E mai cu seamă supărat că unul sau doi dintre voi au ghicit adevăratul motiv pentru care a dispărut şi vă urăşte foarte tare. Crede că singură n-aş fi reuşit să-mi dau seama.

Tu nu vrei. Vrei şi tu pe cineva. Mă vezi tu dispusă să fiu oricine?

46 comentarii

  1. abraham said,

    A, deci asta era motivul…Nu de alta, dar postul tau anterior nu prea avea sens…

  2. Alex said,

    Ai o obsesie cu faza asta cu trasul. 🙂 Iar dacă te plictiseşti repede, e vina TA nu a lui. Nu e nimeni dator să fie bufonul tău. Ever.

    P.S. – De obicei o relaţie este bilaterală.

  3. Sir Alex Ice said,

    Nu inteleg. Nu erai disperata dupa Nihasa?
    Sa fi dovedit Eloa ca in definitiv e si ea tot femeie?
    Din experienta proprie am invatat ca ma inteleg mult mai bine cu femeile cu care m-am purtat din scurt: dac-a fost cazul am laudat, dac-a facut prostii i-am spus ca-i proasta si cand a fost curva a aflat parerea mea din plin.
    Daca eu nu-i spun, ea, oricare ar fi ea, cum sa stie ce cred si gandesc? Eu nu-s ca muierile care presupun ca toate idioteniile care le trec lor prin cap sunt automat cunoscute si destinatarului de parca ar fi emise la Radio Actualitati.
    Si aici ajungem la unul din motivele pentru care mie imi place Eloa: povesteste ce crede ea pe aici. Unele chestii sunt niste idiotenii, si cand a fost cazul am spus asta, altele au sens si substanta.

  4. deneb said,

    „El nu poate comenta, că i se vede IP-ul şi e mâncat” dar el „urmăreşte cu interes cum vă daţi cu părerea despre cât de păsăroi e” fara sa i se vada IP-ul … nu intelg nimic … ip-ul asta e cam neserios sau ma rog foarte serios (depinde de punctul de vedere) … te lasa sa citesti dar nu sa scrii … asta presupunand ca o face de la servici … tehnic vorbind toata chestia asta da virgula draga eloa

  5. Dorin said,

    boring

  6. razvan said,

    unde ii gasesti p-astia ? la carciuma de manele, la discoteca la max ? ca vad ca numai idioti cunosti? daca te incurci cu astfel de persoane incep sa iti pun la indoiala inteligenta pe care incerci sa o arati.

  7. io said,

    Bah, io nu-s idiot.

  8. Maddy said,

    O doamne ce telenovela… e prima data cand postez un comentariu si te citesc de ceva vreme, de cand erai cat de cat comica si scriai cu satira, acuma in schimb e o labareala din viata personala care denota doar confuzie si tristete.
    Daca nu`ti place de el si n`ai nici o intentie sa fi impreuna cu el, lasa`l balta intr`un mod elegant, nu`l porci pe blog, mai ales daca si el citeste. Chiar asa rau ti`a facut? Fi matura ce naiba.

  9. Eloa said,

    Maddy said,

    nu`l porci pe blog

    Eh, nu?! Păi de ce mi-am mai făcut blog? Ca să vă spun vouă despre viaţa mea personală, nu?

  10. Maddy said,

    normal ca esti libera sa scrii ce vrei pe blogul tau, dar eu cred ca e bine sa fie o limita intre viata personala si problemele tale si lucrurile care le impartasesti la o gramada de oameni. mai ales daca ai precizat ca si barbatul ala citeste blogul, atunci i`o faci doar in ciuda, ca sa poata el citi eventualele comentarii negative referitoare la el.
    cand o relatie se destrama niciodata nue doar vina unuia. nu ai scris si tu ca te`ai purtat ca o scorpie? daca te porti urat, la ce feedback te astepti? si el a gresit mult ca s`i luat talpasita si a inventat o scuza absolut idioata, pe de alta parte. n`a fost „barbat” destul sa o zica in fata „mai eloa cred ca ar trebui sa punem punct”.

  11. eloa said,

    Stimaţi bloggatari,

    Dac-aţi şti câte fete mi-au descris situaţia asta cu decolatul neprevăzut, aţi înţelege de ce …

  12. aglaia said,

    Ai pus si punctul pe i: câte fete mi-au descris….

    Mai cresteti voi la minte vreo cativa ani (fMRI scan young females) si dupa aia mai trageti o fisa…

    Problema voastra e ca in domeniul asta se aplica alfel conceptul ala:

    Practice doesn’t make perfect , practice makes you neurotic.
    Adevaratul skill este sa stii cand sa te apuci de biznisu’ asta cu relatiile.Stai pe bara cativa ani, vezi ce si cum, si dupa aia te arunci in iubiri.Insa disperarea si concurentza prost perceputa, chiar si self-esteem-ul firav sunt de vina si in cazul tau, care gandesti mult, da’ si prost si ineficient.

  13. Teadora said,

    :))))) Fa-i cunostinta cu Maddy, ea o sa-i ramana alaturi in vremuri de „cautare de sine” (sau de cine)

  14. Giant said,

    „(:|”… pt ca ne crezi idioti…

  15. Maddy said,

    Teadora nu intelege gresit ce am scris. de unde ai dedus ca eu as pastra relatia cu un barbat care pleaca fara sa dea nici un semn ?

  16. Teadora said,

    Maddy, nu stiu ce sa spun, inca nu ma pot opri din ras dupa ce am citit postul tau cu imponderabilitatea. Dar poate nu a pleacat de fapt, poate a intrat intr-o bucla a timpului.

  17. Eloa said,

    aglaia said,

    Ai pus si punctul pe i: câte fete mi-au descris….

    Stimată mătuşică,

    Dvs credeţi că eu nu-mi utilizez creierul înainte să scriu un comentariu?
    Sigur că era vorba de fete. Într-adevăr, puştoaicele au probleme de-astea. Treaba complicată e că noi, femeile, avem sentimente la orice vârstă şi eu consider că dacă au deschis discuţia, dacă mi-au cerut sfatul într-o problemă ca asta, ar fi de bun-simţ să răspund. Tratăm problema. Ne dăm cu părerea cu toţii despre cât de idioată trebuie să fii să crezi că unul care face aşa ceva te vrea pe tine.

    Semnat mama-lu’-aglaia

  18. Maddy said,

    Teadora: lol ala de la mine de pe blog? hai ca nu poti sa zici ca nu`i o idee faina 🙂

  19. micsunel said,

    destul/suficient de idioata, …+/sau disperata, atat de putin contezi pentru el ca nici macar nu a stat sa se gandeasca prea mult la treaba asta, e o actiune fara urmari negative, musca bine, nu musca …la rahat cu ea, esti o victima si asa vei fi mereu, nu prea ai mare lucru de oferit, o sa mori fata batrana scriind bloguri de rahat nepricepand ce dracu se intampla, mie imi este clar ca nu esti nici frumoasa si in nici un caz desteapta , daca erai mcar frumoasa pana acum erai obisnuita cu barbatii si faceai singura propiile alegeri fara prea mari batai de cap. daca erai desteapta ..nu pierdeai vremea cu porcaria asta, daca macar erai la mijloc ………

  20. Pirahna said,

    mai ai some of those „happy pills” ?

  21. casargoz said,

    🙂 I se vede Ip si nu poate din motive de serviciu 🙂 Lucreaza la kremlin? Toate Ip urile si mac-urile sunt logate din motive de servici. Si in afara de faptul ca adminul se minuneaza de urluri cata vreme traficul e ok si nu sunt atinse interesele firmei …
    Toata lumea are IP-ul monitorizat intr-un fel sau altul 🙂

  22. gORE said,

    Varianta diplomatiei nu se ia in calcul ? Daca zicea „La cat de enervanta esti, macar model Playboy sa fi fost” era mai bine ? Te tot lauzi pe aici cat de nesuferita esti (cred ca iti faci un titlu de glorie din asta), mai apare unu care spune ca te-a vazut si nu esti cine stie ce piesa.Motivatia pasaroiului devine clara …
    Discutii, discutii, discutii. Daca era ceva clar, ma indoiesc ca nu am fi aflat (doar de aia ti-ai facut blog, pentru a ne povesti viata personala, asa cum tu spui) ca acest reprezentant al avis-ului incearca sa ti-o traga. Ma intreb cum ai primit vestea ca a reaparut. „hm, vrea sa mi-o traga” sau „vrea sa mi-o traga !!”. Daca vroia sa apara, existau variante. Un prieten, de acasa, net-cafe. Totul e sa vrei .Sau sa te intereseze.

  23. cetateanu' turmentat said,

    n-ai ghicit titlu’; titlu coresct era vb lui Gigi care zicea tare si raspicat:”Sunt un idiot”….exista momente in viata fiecaruia dintre noi in care ne dam seama k totusi avem nevoiie de cineva care sa ne asculte/motiveze/confirme/ si chiar sa ne prosteasca pt k intram in acest joc al vietii de cuplu…draga mea tu te crezi mare si tare k ai suferit odata si treaba aia a fost poate pe la vreo 10 anisori si de-atunci ai zis k te vei razbuna nu doar pe unu’ singur individ al speciei barbat, ci pe toata specia…ideea in sine este interesanta, doar k modalitatile tale de bagare’n seama sunt interesante si dau de gandit…sa nu crezi acuma k dak zici tu: barbatii put, spre ex = > eu fiind barbat ma miros, si dak se confirma ma duc si ma spal…treaba este k sunt in substrat alte scopuri…in alt comment…

  24. aglaia said,

    Stimata Eloa,

    Incerci in zadar sa te delimitezi de „pustoaice”, poate acolo in cercul vostru stramt tzine povestea asta, insa nu si pentru mine, dpmdv te vei numi cu adevarat femeie matura abia dupa ce vei fi facut primul copil, pana atunci va mai curge insa foarte multa apa pe Dambovitza….
    Cand se va fi intamplat si lucrul asta, tot copilaria asta cu blogul iti va parea un „oracol” de copii de clase primare.
    Nu pot sa iti spun decat ca a te crede matura inainte de a fi cazul, si a actiona in virtutea acestei idei false nu iti va aduce decat alte probleme pe cap, consider ca mai ai cativa ani buni in care poti face lucruri mult mai importante si interesante decat sa-ti pierzi vremea urmind masterat-ul in relationships din beci.

    Just my 1.83¢ after taxes taken out.

  25. cetateanu' turmentat said,

    @maddy: ai poze faine p net, oare asa esti si in realitate? nu de alta da’ sunt in cautare…;)

  26. Daredevil said,

    Intrebare: Nu esti idioata? :))) Si daca esti … este asa iesit din comun? TE simti inchisa …ca o prizoniera intr-o colivie si cauti oarecum scapare … duci o lupta cu tine cu ei cu noi cu toti …. Este o lume imaginara creata pt a incerca sa …. Merita oare acest efort? 🙂 si chiar daca ar ajuta la ceva … la ce folos cand totul este printat pe o singura carte… 🙂 nu esti decat tu si tu …. restul e o iluzie!

  27. Eloa said,

    aglaia said,

    Nu pot sa iti spun decat ca a te crede matura inainte de a fi cazul, si a actiona in virtutea acestei idei false nu iti va aduce decat alte probleme pe cap

    Adică tu crezi că puştoaicele umblă pe lume cu ideea că „eu sunt puştoaică acum şi ar trebui să mă comport în consecinţă, adică aşa…ca o idioată!” Da, aşa funcţionează lucrurile!

    Toţi oamenii au sentimente. Indiferent de vârstă.

  28. Maddy said,

    „adevarat femeie matura abia dupa ce vei fi facut primul copil” Vai! cate zapacite au facut copii pe la 15-16 ani si tot nu s`au maturizat. nu cred ca e un criteriu al maturitatii…nu tre sa fi foarte matura ca sa faci sex neprotejat cu cineva si sa iasa peste 9 luni un kinder din tine, nu ?
    ce comentarii sadice baga unii, dar nici macar nu va ganditi ca ia totusi o doza de curaj din partea lui Eloa ca sa scrie chiar tot ce ii trece prin cap pe blog si asta trebuie respectat, chiar daca nu coincide cu parerea altora.
    cetateanule : mersi, eu sunt. pagina mea e mai mult cu scopul de a mentine legatura cu prietenii/le imprastiate prin tara, strainatate. dar sunt ocupata :p

  29. cetateanu' turmentat said,

    @Maddy: Aquila non capit musca

  30. morbo said,

    eloa băi, da’ tu ştii că ăla e adevăru’ sau eşti scorpie aşa gratuit?
    (şi nici nu eşti scorpion, din păcate pentru tine)

  31. columbeanu said,

    Toţi oamenii au sentimente. Indiferent de vârstă.

    Total de acord.

  32. nandos said,

    Pai daca „urati barbatii” pentru ca baiatu asta „te crede idioata” atunci noi uram femeile PENTRU CA NE IUBESTE. 🙂

  33. Giant said,

    eloa sed:

    Da, aşa funcţionează lucrurile!

    daca treaba asta era o confirmare pt:

    Adică tu crezi că puştoaicele umblă pe lume cu ideea că “eu sunt puştoaică acum şi ar trebui să mă comport în consecinţă, adică aşa…ca o idioată!”

    ok, nu mai am nimic de zis… in caz contrar, DA, pustoaicele umbla pe lume cu ideea asta… ( 😉 mi-au confirmat verbal si in scris…)

  34. aglaia said,

    Stimata Eloa,

    Este numai alegerea ta sa traiesti intr-un 2nd Life mioritic, cat despre maturitate ai picat testul DSQ(defense style) de n ori de-a lungul acestui blog, therefore mai e mult pana departe.

    Also, gurile rele mai spun ca:

    http://hunscher.typepad.com/futurehit/2006/10/real_is_beautif.html

    My 1.83

  35. gogoshica said,

    eloa se marita, eloa se marita, eloa se marita 😛

  36. Eloa said,

    nandos said,

    Pai daca “urati barbatii” pentru ca baiatu asta “te crede idioata” atunci noi uram femeile PENTRU CA NE IUBESTE.

    Domnu’, vă dorim lectură plăcută în continuare. Deocamdată blogul ăsta e un secret pt dvs.

  37. acumaicieu said,

    eu propun sa pui TVA la „iubirea” ta pt barbati!

  38. eloa said,

    acumaicieu said,

    eu propun sa pui TVA la “iubirea” ta pt barbati!

    Frumos spus. Se chinuie săracii, se chinuie.

  39. Daredevil said,

    eloa recunoaste ca iti place cum se chinuie cum incearca …. cu sigurantza asta te satisface 🙂 te simti mult mai bine asa este? „eloa” … el.. o ..a(rde) 🙂 la astea te-ai gandit cand ai ales acest nik? sau vreai sa fii un „el” si sa faci la fel … sa te negi oarecum …. Adevarul ca multi isi dau cu parerea pe aci … deja ai ajuns o vedeta! faza cu cartea a zis bine cineva .. ma intreb ce sfarsit va avea tot acest roman psihologic! 🙂

  40. irina said,

    urasti barbatii sau doar BARBATUL??cel care s-a evaporat into thin air ca apoi sa reapara..

  41. Eloa said,

    @Daredevil: Eloa e un poem de Vigny

  42. Eloa said,

    irina said,

    urasti barbatii sau doar BARBATUL??cel care s-a evaporat into thin air ca apoi sa reapara..

    N-ai ghicit.

  43. oana said,

    buna!asta sa ma bag si eu un pic in seama si sa spun ceva:)eloa,am citit si eu cateva dintre articolele astea de pe aici,primele 2-3 si,totusi,nu inteleg de unde atata ura pentru partea masculina:)) si cred ca am auzit de cazuri si mai urate si intamplate in familie dar nu am urat toata specia.l-am urat doar pe ala care m-a dezamagit.acum nu stiu de ce te simtit atacata ca te-au dezamagit mai multi.de baieti e lumea plina chiar daca acum ceva timp ma dadeam si eu cu capul de pereti si spuneam ca nu mai sunt baieti.o sa vezi ca,daca o sa mai uiti de anumite lucruri si vei iesi in lume ,daca vei rade mai mult va fi mai bine.nu stiu de ce analizezi lumea doar in jurul barbatilor pe care ii urasti asa mult.gandeste-te la un film bun,la o melodie,la o carte,la verdeata,mare,soare,munte,orice altceva!numai ca,daca te vei gandi si mai mult la dezamagiri,o sa-ti faci mai mult rau.stiu ca e usor sa dai sfaturi dar mai greu e sa si aplici.mie mi-a luat cam mult pana am trecut peste o dezamagire si poate ca nici acum nu mi-am revenit total.spunea cineva mai devreme pe aici ca poate te-a lasat ca nu aratai prea bine.credeti-ma ca nu numai aspectul fizic conteaza!poti sa fi frumos rupt din povesti dar celalalt nu are nevoie doar de o imagine decat daca vrea ceva neserios si poate nici atunci in totalitate.
    eloa,cum ar fi sa citesti un jurnal similar alui tau dar scris impotriva femeilor?cum te-ai simti mai ales gandindu-te ca nu ai facut ceva rau in mod special?aaaaaa si in locul tau,daca zici ca ala te-a lasat balta si s-a intors iar in tara,nu trebuia sa te mai intalnesti cu el!chiar tu ai zis ca si asa te plictisea,ca nu conta prea mult.de ce te-ai mai intalnit cu el oare?:-/ in fine,ce sa mai spun?am vazut ca unii pe aici si-au spus parerile alea prea sincere.nu cred ca v-ati simti prea bine si voi daca v-ar face lumea idioti doar ca aveti ceva pe suflet si categoric,sunt sigura ca si voi ati patit-o la fel candva odata.timpul le rezolva pe toate,asa ca in scurt timp sa mai lung,cine stie…eloa va da si ea de un altfel de baiat doar daca s-ar schimba in vreun fel.aaaaaaa si nu e musai sa fiu nesuferit mereu doar ca ai reusit pana la urma sa-ti exprimi toate dezamagirile,sa te descarci intr-un jurnal.peseu: cum nici toti barbatii nu sunt la fel dar in esenta sunt cam aceeasi,asa si pustoaicele;nu-s toate proaste si idioate.sunt doar naive.e varsta…ne facem noi mari;)

  44. Tanti_Aglaia said,

    Oana, Eloa are nevoie de EL, fara de care ar ramane fara muza inspirationala pentru acest blog…

  45. gicu pisicu said,

    esti oleaca … ce-ar fi sa cauti ajutor specializat? ti-ar prinde bine cred

  46. tavi said,

    faptul ca a disparut fara sa iti dea nici macar un sms, un email…orice, arata ca nu erai importanta pentru el.

    probabil erai o saltea buna. (scuza-ma) pt expresie.

    e un om de un caracter indoielnic.

    si pt ca exista precedent, ar putea sa o faca din nou.

    cauta si tu un om cu principii( rari, dar exista !!!!), nu doar un fucker.

Lasă un răspuns

