Pentru că n-au imaginaţie decât atunci când vine vorba de sex

Februarie 14, 2007 at 9:15 (Push, darling, push!)

Inimioare de pluş, animale de pluş, pernuţe de pluş, dacă s-ar putea şi flori de pluş; pluş, pluş, pluş. Eah. Trandafiri roşii, cutii de bomboane în formă de inimioare, baloane în formă de inimioare, peste tot inimioare. (Asta nu l-a împiedicat să fie bou tot anul. Azi tre’ să mă prefac că e şi el om, că mai greşeşte, ca tot omul, că toate măgăriile pe care le face sunt pentru că se mai întâmplă, cu toţii greşim etc.) Totul e roşu şi peste tot inimioare. Prin mulţumea de inimioare roşii, se văd din loc în loc feţe de idioţi care se prefac îndrăgostiţi şi feţe de idioate care îi cred.

Dacă aţi fi fost cu adevărat îndrăgostiţi, aţi fi găsit ceva original de oferit. Voi nu găsiţi decât lucuri originale de făcut de Valentine’s.  Ştim cu toţii despre ce vorbesc. Distracţie plăcută şi ne vedem mâine. Sigur că o să vrea, doar e Valentine’s. Dacă voi v-aţi deranjat să cumpăraţi unul din milioanele de obiecte identice din pluş, sigur că ea o să vă ofere în schimb o experienţă unică. Femeile chiar cred că sunteţi îndrăgostiţi, dar că pur şi simplu nu aveţi imaginaţie când vine vorba de cadouri. Inventivitatea de care daţi dovadă în materie de sex ar trebui să le pună puţin pe gânduri. În definitiv, that’s all you care about. Sex, sex, sex, nu inimioare, inimioare.

42 comentarii

  1. Alex said,

    nu o sa primeasca nimic de valentine’s…o sa stam sa ne uitam la filme si apoi la meci in timp ce rontaim niste floricele…nu simt nevoia de a-mi demonstra iubirea doar azi…and about sex, nope, nu am stat pe 13 sa ma gandesc ca azi voi face sex…am stat pe 13 si m-am gandit ca pe 14 probabil va ploua

  2. casargoz said,

    Ok . E sf. Valentin si anul asta tre’ sa fie ceva original, o sarbatoare speciala, ma gandesc sa-i fac un cadou special, poate o felicitare din insoritul Afghanistan, sau o excursie romantica in doi la Tikrit leaganul civilizatiei. Nu prea am bani frate, tre’sa ma gandesc la ceva ieftin si original. Poate ceva facut de mine? Niste bucatele de lemn, holtzsuruburi si un pic de imaginatie de pe net. Nu merge, chestia asta merge de 1 martie. Sf. Valentin e un fel de Helloween al barbatilor, numa re’ sa te deghizezi intr-un costum de indragostit. Horror. E mai greu decat o zi lunga de munca. Nasol, asta insemna ca musai trebuie sa umbli la rezerva, la banii pentru placa video, sau erau pentru hard, poti sa uiti. Intri la mol si vezi un munte de inimioare rosii de plus, te uiti la vanzatori si ai vrea sa stergi cu ei pe jos, te abtii, fii original, gandestete la ceva ce nu s-a mai gandit nimeni. Placa cu anul asta „ma ai numai pe mine”, ai folosit-o anul trecut. Ceva special. Super complicat, daca era un amic te descurcai cu o sticla de 12 ani originala sterpelita din biblioteca, dar asa, nu esti original ramai cu ochii’n soare. Daca iei o inimiora, o sa spuna ca esti un dobitoc fraier si o sa iasa cu altu’ , ceva original si musai sa nu fie practic. Te gandesti la un lant de drujba luat de la piata cu un medalion cu cristale Zwarovski, dar pana si sticla aia nenorocita costa o gramada de bani. Da am trecut de faza cu inimioarele de plus cu mesaje explicite Si probabil ca nici un tricou cu fata ta nu ar incanta-o prea mult. Si costa frate hartia aia termotransferabila o carutza de bani.
    Toata noaptea te-ai gandit: „ce sa fac ca sa scap”.
    Nu mai ai decat o singura varianta: inelul.
    adica:
    INELUL
    Ai luat o decizie, si vei veni la intalnire cu inelul, un dar lipsit de imaginatie asa cum tuturor femeilor le place sa prieasca, ea se va burura, si tu te vei bucura de bucuria ei, dar darul o sa te coste:
    Viatza ta sociala s-a sfarsit.

  3. proteus said,

    genial !, ca sa inceheim orice discutie fara sens , …am vazut-o pe ana, eu am fost crunt dezamagit , nu dau detalii pentru ca gusturile sunt subiective 😀

  4. Z3Ro said,

    proteus, ce te asteptai? eu am mai zis…..ce se intampla in blogu` ala „e decat” vise ude 🙂 (hmm deci imi plac ticurile mele dactilografice)
    si da, si p-asta a nimerit-o tanti Eloa eu unu` recunosc zambind tamp ca-s incapabil sa cumpar un cadou, motiv pentru care NU CUMPAR …

  5. blowfish said,

    nu e kiar adevarat dar stiu ca tu exagerezi de multe ori

  6. Alex said,

    Hepi Valentine’s, Eloa! 🙂

  7. bornedbored said,

    Happy Valentine’s Day!… Ana.

  8. Giant said,

    Happy unimaginative, consumerist-oriented and entirely arbitrary, manipulative and shallow interpretation of romance day!

    ©meish.org/vd/

  9. Giant said,

    u 2 borned…

  10. v-twin said,

    I hate the world. Aşa-i că-s amantul perfect?

  11. gogoshica said,

    mie mi-a cumparat un vibrator

  12. io said,

    O zi ca oricare alta.

  13. un monstrulec said,

    stati sa inteleg, chestia asta cu valentine’s day e unilaterala? eu nu stiam ca e asa. dar nah, inteleg cum eloa ar dori sa fie singura in centrul atentiei 😛

    a-propos, vite consumatoare ce sunteti, vaci de muls pentru companii precum hallmark si kraft jacobs ce va aflati, e o sarbatoare pe 25, ii zice dragobete. look it up, boys’n’girls 🙂

  14. un monstrulec said,

    damn, m-am grabit si am gresit data. sustrageti 1 din 25 :”>

  15. morbo said,

    dragobete e o prostie artificiala dezgropata de anti-americani prost inspirati
    plus ca e pagana si sudista, ceea ce eu nu sunt
    (poate mai gasesc un blog unde sa spun asta, asta e al doilea…)

  16. diamond said,

    Ce mesaje lungi in care incearca sa demonstreze ca nu e asa…
    Eu te contrazic: nici in materie de sex nu sunt plini de imaginatie, doar sunt fiinte practice, de ce sa se mai complice cu scenarii elaborate? 😉

  17. go_away said,

    bei,morbo,termina cu frustrarile tale expirate. de fapt….uitandu-ma mai bine….dupa felul unic in care ai reusit sa schingiuiesti limba roamana in doar 3 randuri, nu pot decat sa constat ca esti doar un parazit aterizat intamplator in peisaj datorita unui search dat pe google, un parazit care (spre uimirea mea) a reusit sa invete sa foloseasca Ctrl+V (sau ma insel?).sa ne anunti cand iti pici capacitatea sau cand te hotarasti sa faci o vizita pe la noi,sudistii…. distractie garantata!

    draga eloa, chiar daca i-ar blagoslovi Dumnezeu cu o idee originala, barbatii ar ramane la fel de gaini ca si pana acum. pur si simplu nu au curajul sa mearga mai departe. gainile astea fricoase peste masura se impiedica pana si de un fir de iarba(nu mai vorbim de asumarea responsabilitatilor sau a propriilor sentimente) si tot gainile astea se multumesc cu râme (da, am fost subtila). multi ma vor ataca; probabil se vor proclama cocosi? serios? intr-adevar, poate i-ai dat inel = esti cocos! … pana maine… cand magia dispare, deschizi ochii si privirea ti se opreste tâmpă pe inelul bine slefuit care te-a costat bautura pe o luna. dintr-o data râma ti se pare mai slinoasa decat oricand, vraja zilei de ieri se destrama strapunsa de alarma desteptatorului (adevaratul cocos), relizezi ca esti din nou gaina si…surpriza! râma de langa tine s-a transformat la randu-i intr-o …cucuvea gata sa se hraneasca nu cu sange,ci cu restul vietii tale.
    in final…va meritati soarta, gaini lipsite de creier. incercati,scumpe gaini, sa deveniti cocosi, daca sunteti capabili, bineînteles. sarbatoriti!! 14,24 feb! amandoua! sarbatoriti! daca nu le inventa altcineva inaintea mea, cu siguranta le inventam eu… ENJOY !!!

  18. go_away said,

    PS: in disperarea de a le reusi ceva original,de a incerca senzatii noi,de a compensa lipsa bauturii timp de o luna(ca doar unii au luat inel)gainile vor incerca sa faca sex ,intr-un mod original,desigur. a doua eroare fatala! cucuveaua o sa iti inapoieze cadoul peste 9 luni(cu aproximatie) CUCU BAU! nu uitati de dragobete!

  19. Dr. de serviciu said,

    @go_away: Cumva Eloa(Ana) cu alt ID sau vreo ruda?

  20. morbo said,

    uuu go_away, cum am reusit sa schingiuiesc limba ,,roamana”?
    si, daca esti asa curioasa, am descoperit in alt fel peisajul asta iar capacitatea nu am dat-o (pentru ca nu exista cand am terminat clasa a 8-a)
    n-am zis nimic rau de ,,voi sudistii” asa ca nu te mai umfla in …pene

  21. morbo said,

    a, nu te inseli, nu stiu ce plm face ctrl+v

  22. gORE said,

    F tare.
    A se vedea evolutia.
    S-a inceput cu „Numai la sex va e gandul !!!!”
    S-a continuat cu „Numai la sex va e gandul, nu?”
    Suntem aproape de „Nu va e gandul la sex ?”
    In virtutea statisticii si probabilitatii, se va continua cu „Va rog, nu va e gandul la sex?”
    Asa e , numai la sex ne e gandul. Dar numai sex cu anumite persoane. Ce , te oftici ?
    Si totusi, cred ca esti misogina. In toate posturile tale afirmi ca barbatii se prefac indragostiti si femeile sunt proaste si ii cred.

  23. Alex said,

    @go_away – Vezi-ţi bârna din ochiul tău, înainte să vezi paiul din ochiul altuia. În traducere, învaţă să scrii corect românşte înainte să te apuci să faci reproşuri.

  24. nandos said,

    „Asta nu l-a împiedicat să fie bou tot anul. Azi tre’ să mă prefac că e şi el om, că mai greşeşte, ca tot omul, că toate măgăriile pe care le face sunt pentru că se mai întâmplă, cu toţii greşim etc.)”

    Uhm…

    Intrebare. Daca el a fost bou, tu cum ai fost tot anul? 😛

    P.S. Sa nu zici vaca! Toti stim ca ea este femela boului. FII ORIGINALA !

  25. gadjo said,

    „Inimioare de pluş, animale de pluş, pernuţe de pluş, dacă s-ar putea şi flori de pluş; pluş, pluş, pluş.”

    de, mama.. fetele apreciaza stilul pimp. Wheee’z ma’ bitchiz???

    am fost ieri prin targul de la dalles si singurul stand cu adevarat original era militaryshop-ul .. ati fi preferat un cadou de acolo? un briceag elvetian, un ceas cu altimetru sau o masca de parasutist? sigur nu ati fi ales pluşul?
    (btw, pareau a fi mai multe gagici decat gagii in targ la ora aia. de ce oare?)

    eu unu mi-am luat mie! un album matisse si azi mi-am administrat niste piazzola live asa, de original ce sunt.

    bai.. si faza cu florile de plus nu e rea. ar fi culmea culmii chiciului daca incercam sa ne imaginam combinatiile cromatice posibile. hahaaa… la anu’ ma vedeti cu stand la ‘dalle amorului’. ma umplu de bani si atunci sa vedeti cate inimioare de plus va cumpar; de-alea de un metru juma’, ca in reclama la milka.

  26. gogoshica said,

    ok… si de ce urasti totusi barbatii?

  27. bloguluteo said,

    si pana la urma, „De ce uram femeile” cand apare? 😀
    ca e ok sa fii acid pur cand faci de cacat toti barbatii. scrii orice, si daca ei se enerveaza, sunt prosti si nu au inteles nimic. daca nu se enerveaza, atunci sunt prosti pentru ca nu le pasa, iar asta doar pentru ca nu au inteles nimic. win-win. si prea usor 🙂

    nu e mai cinstit toate blogurile pe tema asta sa se uneasca sub doua mari bloguri „De ce uram oamenii” si „De ce iubim oamenii”? pentru ca nu sunt barbatii mai prosti sau marsavi decat femeile, si nici invers nu e adevarat. dar oamenii, in general si statistic, sunt prosti si marsavi. asa ca de ce linii aleatoare de separare?

  28. Sirg said,

    Eloa, dar tu cui te adresezi pana la urma?Celui care a fost bou tot anul?
    Vad ca femeile au monopolizat si aceasta „sarbatoare” artificiala, transformandu-se intr-un fel de 8 martie. Daca ai o prietena, iubita, nevasta, amanta, colega de banca, de birou… trebuie sa faci ceva dragut, pentru ca altfel se va simti prost, iar daca tu nu te vei simti si mai prost pentru asta, esti un porc, sau bou (niciodata taur, ca in reclama).
    Mai mult, trebuie sa fi original, de parca e un concurs, sau e musai sa faci ceva. Cu alte cuvinte, trebuie sa te scremi pt ea, ca sa fi original si sa o scoti din banalitate. Femeile ce fac de Valentin? Asteapta sa primeasca.. si atat, cum fac defapt tot anul.

  29. blackmetal said,

    hehe … mare tzeapaaa! ca’s la 500 de km de ea si n-a primit decat un telefon. iar ailalta care e mai aproape a zis ca ea nu tine sarbatorile luate de la altii. asa ca m-am scos! 😛 pana sambata cand ma vad cu ea nu mai e valabila chestia.
    si sa stii ca gresesti. brbatii nu sunt inventivi doar cand e vorba de sex. ci si daca e vorba de masini, bancuri, tras de timp la servici etc.
    si apropos de ultima afirmatie. nu ne intereseaza doar sexult. uite, mi-am luat o masina la mana a doua si mai trebuie sa repar cate ceva. daca ma bag in garaj si ma apuc de mecanica, poate sa vina orice femeie ca nu ma intereseaza.
    … o aman pe mai tarziu daca insista 😀

  30. eloa said,

    @bloguluteo: Hai, Teo, că puteai mai mult.

  31. eloa said,

    pentru restul: sunteţi de-a dreptul plictisitori

  32. bb said,

    @ teo

    ai nevoie de trafic pe site papusel ? 😉

  33. trei said,

    wow, Giant, ce misto i-ai zis-o! 😀

    P.S. pt nu stiu cine
    eloa zicea ca barbatii au imaginatie CAND E VORBA de sex; intelegi dif?

    io am vazut ieri prin oras multi oameni feriiciti; mereu cate doi.
    pe la noi p’aici, nu prea avem educatie despre relatii si familie. Toata lumea merge dupa ureche. Daca o ‘sarbatoare’ d’asta stimuleaza initiativa romanului macar o zi pe an, io zic ca e ok. In 50 de ani o sa ne prindem mai multi ca o ‘relatie’ sau o ‘familie’ nu e ca un bibelou – nu e sufic sa-l cumperi si sa-l mai stergi de praf din cand in cand, ca sa vada altii ce marfa e.

  34. morpheus said,

    @proteus

    Probabil o varianta excesiv de optimista ar fi aici:

    Acorda o nota , pe o scara de la -5 la +5 , folosind imaginea ca punct de referinta.

  35. morpheus said,

  36. Pirahna said,

    i got her a giant teddy-bear.

    is that bad ?

  37. bloguluteo said,

    eloa, ce raspuns dulce mi-ai dat… pot mai mult sa ce? sa te jignesc? sa fac urat? sau? 🙂

    da prin deko la o seara de stand-up, dar anunta-ma, ca sa fac materialul despre femei si barbati, sex, etc. si apoi, daca vrei, vino la mine si explica-mi faza cu blogul asta. ca nu ma prind. si, sincer, cred ca eloa e doar un personaj, destul de interesant, dar doar un personaj… daca nu e… atunci e ciudat si poate chiar trist… pentru ca uneori dai dovada de ochelari de cal si manie proletara cand ele chiar nu isi au locul. ca mecanisme de construire a personajului sunt foarte misto. ca si caracteristici ale unei persoane…

  38. bornedbored said,

    Mânia proletara şi dovezile de ochelari de cal îşi au locul şi se încadrează perfect.

  39. Faltezii™ cu blogarite (1) « falteziile lui făluş said,

    […] responses Spre deosebire de eloa, n-am faltezii™ cu alde nihasa. Nu ascund ca-mi plac Raluk si Ramona si ma bucur mult ca fetele […]

  40. Emotii said,

    da cand altcanva mai trebe imaginatie?

  41. Eloa said,

    bloguluteo said,

    eloa, ce raspuns dulce mi-ai dat…

    Are you a nihasa wannabe?

    pot mai mult sa ce? sa te jignesc? sa fac urat? sau?

    Să te dai mai inteligent ziceam că poţi.

    da prin deko la o seara de stand-up, dar anunta-ma, ca sa fac materialul despre….

    Tu crezi că oamenii te vor judeca numai după materialele pregătite din timp şi recitate în Deko? No, baby. Aici orice scăpare se taxează. Nici o banalitate nu se iartă. Nici un comentariu încropit în grabă pe un blog nu poate fi oricum. Orice cuvinţel plantat prin blogosferă te reprezintă. Ai timp să te gândeşti cât vrei înainte să laşi un comnetariu. Dacă nu-l faci să fie deştept, oamenii vor crede că o faci pentru trafic şi te vor taxa – vezi mai sus:

    bb said,

    @ teo: ai nevoie de trafic pe site papusel ?

    …sau vor începe să se întrebe cine îţi scrie materialele sau de câţi ani ai nevoie ca să le scrii, din moment ce şarmul tău ce se vrea natural dispare brusc când trebuie să fii spontan.

    Atenţie! Blogul distruge reputaţii!

  42. bloguluteo said,

    „Are you a nihasa wannabe? ”

    nu cunosc personajul, deci sunt toate sansele sa vreau sa il imit 🙂

    „Să te dai mai inteligent ziceam că poţi.”

    nu vreau sa ma dau inteligent, daca sunt, se vede, daca nu, la fel. se numeste onestitate, o incerci o data, de proba? 😀

    „Tu crezi că oamenii te vor judeca numai după materialele pregătite din timp şi recitate în Deko? No, baby.”

    in nici un caz, daca asta vroiam, nu imi mai faceam blog, nu?

    „No, baby. Aici orice scăpare se taxează. Nici o banalitate nu se iartă. Nici un comentariu încropit în grabă pe un blog nu poate fi oricum. Orice cuvinţel plantat prin blogosferă te reprezintă. Ai timp să te gândeşti cât vrei înainte să laşi un comnetariu. Dacă nu-l faci să fie deştept, oamenii vor crede că o faci pentru trafic şi te vor taxa”

    nu a fost incropit in graba. a fost pasnic, dar nu esti tu obisnuita cu asta… 🙂 nu vroiam sa te atac intr-un mod destept, vroiam sa imi satisfac o curiozitate… dar se pare ca nu iti place decat cu biciul 😉

    „sau vor începe să se întrebe cine îţi scrie materialele sau de câţi ani ai nevoie ca să le scrii, din moment ce şarmul tău ce se vrea natural dispare brusc când trebuie să fii spontan.”

    se intreaba si fara sa fiu nimicit de puterea atacurilor anonime din mareata blogosfera. si macar de s-ar intreba numai atat, dar o sa fie din ce in ce mai rau 😉

    daca sunt calm, sunt prost. daca ma enervez, probabil nu fac doi bani. nu am vreo speranta sa pot vreodata sa te multumesc, eloa 🙂 si probabil ca nici tu nu vrei asta. de la nimeni.

    nu imi scrie nimeni materialele si ele vin cand vin. dar nu cred ca despre asta e dezbaterea, nu? eu am comentat de buna cuviinta si calm, am pus niste intrebari la care tu, in loc sa raspunzi, sari cu gura despre trafic si alte cele (tricks-uri de care sincer acum de la tine aflu, sunt mai putin versat in magarii din astea decat imi dai tu credit), plus ceva atacuri la persoana pe tangenta. te astepti sa reactionez pe reteta, sa ma umplu de nervi si sa incep sa incerc sa te jignesc. nu se intampla. nu am o imagine la care tin si pe care trebuie sa o sustin, actionez si reactionez in fiecare caz in parte.

    in cazul tau, chiar am vrut sa am rabdarea si curiozitatea sa interactionez calm si linistit. de ce ar trebui sa fiu acid, sarmant sau orice altceva?

    pana una alta, m-am lamurit ca, sincera sau nu, personaj fictiv sau persoana reala, nu vrei sa comunici decat violent, antagonic. nu am nici un interes sa ma cert cu tine sau sa ne luam la harta fara absolut nici o miza. asa ca, te rog, pisa-te pe fata altora care au pofta de golden shower, eu am alte fetishuri 😉

    lipsit de sarm, spontaneitate si vitriol… ma retrag 🙂

    lupta placuta, eloa, and welcome to my blogroll.

Lasă un răspuns

