Nu mă gândeam la nimic

Februarie 10, 2007 at 1:39 (Autopsia unei obsesii)

Spre deosebire de ea…

…stau cu picioarele răsfirate printre cearşafuri, petrecute unul peste celălalt, cu corpul răsucit, spatele arcuit şi capul întors înapoi. Le cam place pielea mea. Cearşafurilor.

Mă uit prin perete şi nu mă gândesc la nimic. Din neatenţie, o lacrimă evadează din colţul ochiului şi se aruncă în gol ca o tâmpită. Se sparge pe cearşaf. Undeva aproape se aude foarte încet o melodie pe care o am de la tine: Jai guru deee va oom. Ce bine e să nu te gândeşti la nimic, mă gândesc. Am corpul foarte uşor. Nu mai ştiu unde e. Nu-l mai simt acum. Peretele e atât de transparent. Şi dincolo – nimic. Ce bine e să nu te gândeşti la nimic. Of, n-au astupat ăia bine breşa şi a mai evadat una. Li s-o fi urât şi lor acolo de atâta vreme. Mi le înghit de prea mult timp. Ştii când îţi înghiţi lacrimile? Când refuzi să accepţi durerea şi-o împingi în tine cât mai jos s-o uiţi, să n-o simţi, s-o faci pierdută, de parcă n-ar fi existat niciodată.

Şi-apoi, într-o noapte, când nu eşti atentă şi stai pierdută printre cearşafuri pe jumătate dezbrăcată, gândindu-te cu nesaţ la nimic, ele prind momentul şi evadează.

Curgi, lacrimă, şi fă-te râu for all I care. Eu sunt ocupată. Mă gândesc la nimic.

30 comentarii

  1. Z3Ro said,

    am mai zis asta, minunat talentu` asta al tau….minunat post…./me bows

  2. dan said,

    banuiesc ca trebuie sa fie o femeue tare singura

  3. Mirela said,

    Sau doar o femeie.

  4. blackmetal said,

    in sfarsit … ceva frumos. foarte frumos.
    aproape ca ti-as fi soptit … nu plange frumoasa mea… ca sa-mi amintesc brusc ca nu esti a mea … ca de fapt ma gandeam la altcineva
    ciudat cum un text bun te face sa asociezi imediat un personaj real celui din povestire …
    … mi-au placut cele scrise azi
    bv

  5. Alex said,

    Excelent. Se citeşte cu sufletul. 🙂

  6. morbo said,

    curge siropu în comentariile ăstea (mai puţin nr.3), scoţi partea dubioasă din fani
    dacă aş ţine la tine te-aş mângâia pe umăr dar cum te ştiu doar de pe net ajunge doar că am spus asta

  7. acumaicieu said,

    Aici sunt de acord cu restul. Foarte frumos. Si eu ma gandeam de dimineata ce bione e sa nu faci nimic, sa te holbezi pe geam intr-o fericire a unui timp inexistent. Ce week-end bestial! Sa-l traiti cu totii frumos in continuare!

  8. Nicole said,

    Frumoase formele lacrimilor tale care se preling pe epiderma sentimentului si se topesc in spuma cearseafului…

  9. blackmetal said,

    sometimes i wish i were a bed sheet

  10. abraham said,

    So… you wet the bed. Shame on you!

  11. abraham said,

    Fain postul… Mai ales ca a fost scris de Ana, probabil in schimbul linkului spre blogul ei. Asta nu schimba cu nimic faptul ca Eloa uraste barbatii, asa ca nu va lasati prostiti de aceasta stangace diversiune…

  12. Dorin said,

    abraham =)) wtf eloa is ana …

  13. Dorin said,

    Abraham iti sugerez sa citesti posturile vechi, o sa deduci singur

  14. hawke said,

    interesant

  15. abraham said,

    @Dorin: stiu, asta era si ideea;)

  16. green said,

    Penali, yep. =)) in frunte cu autoarea.

  17. blackmetal said,

    ba… voi sunteti mai dusi decat fata asta. macar ea mai da din cand in cand si ceva frumos din ea.

  18. wehaveheaven said,

    Aşa a funcţionat blog-ul ăsta dintotdeauna?
    Atunci, e drept că m-am cam grăbit cu nişte păreri la primele vizite. Aici revine o femeie periodic şi îşi dezvăluie câte un nur, câte o mică persersitate, cortina se trage şi în urmă rămân comentatorii care au aşteptat încordaţi de la cortina trecută încoace. E un mecanism optim, cu randament, dar tot mă-ntreb dacă asta e destulă hrană sufletească pentru Ana. Privind din unghiul ăsta, lucrurile sunt cam triste. E păcat.

  19. trei said,

    daaa…. asa mai merge 😉

  20. io said,

    Mda, si partea proasta e ca „Jai guru deee va oom” ala e de la mine. Shoot me, not her.

  21. rossana said,

    Frumos…daca nu ar fi patetic de..adevarat! Pacat ca lumea tb sa citeasca asa ceva si sa mai si inteleaga! Noroc cu dramele cotidiene ca sa mai avem si noi de ce uita toate ametelile de pe paginile astea!
    Salutare si mii de bombe!

  22. Dr. de serviciu said,

    @Eloa: Mai sunt sanse de continuare a Nihasa series? Cam scurt serialu asta. Unde ii episodul 4? Gata? Ai intrerupt relatia (sau ce ai avut tu acolo) cu personajul Nihasa?

  23. Pirahna said,

    Hun, you need a hug.

  24. Emotionatu' said,

    Eloa, lupta! Lasa plansul! E pentru oamenii slabi, e semn de capitulare! Vrem ura inapoi! Vrem mania inapoi! Romantismele sunt demodate si nu se mai vand bine. Cine o sa citeasca blogul unei tipe distruse, care plange, care se miorlaie, care e indragostita si care se da batuta!?

    Stim ca iubesti barbatii dar revino la tetrul dinainte! Simuleaza putina ura!

  25. Giant said,

    OH!! Ce frumos!!
    … iar mi s-a facut dor de borned :((

  26. E-nigma said,

    cu creierul care functioneaza asa: http://www.in360.ro/creier/ ?!

  27. Ytterbium said,

    Penibil,patetic…e o moda acum sa faci pe lovitu`n aripa,cu sentimente profunde,atin pana`n miezu curului de sensibilitate.esti penibila fato.Oricum,iti multumesc ca ma facusi sa raz

  28. “Autopsia unei obsesii” by Eloa « Mood swinger said,

    […] ce mi-ar fi stricat mie imaginea de femeie puternica, de le trece ea pe toate cu capul sus. Iar aici este descrierea perfecta a noptilor pe care eu am incercat sa le descriu stangaci si fara pic de […]

  29. porku' said,

    cre’ ca e foarte dificil sa stai cu picioarele rasfirate si petrecute unul peste celalalt in acelashi timp …mai ales dak nu ai patru ca mine cred ca la femei ie o chestie da’ obtiune de a desface sau nu picioarili cu car leo inzestrat taica natura

  30. My Little Wordpress » Blog Archive » De ce ma cenzureaza eloa? said,

    […] pomenitei să mă râd, hă hă, si când m-am dus am dat peste postu ăsta, în care spune ca nu se gândea la nimic. Păi cred şi io că nu se gândea la nimic, ia uite ce zice: „stau cu picioarele răsfirate […]

Lasă un răspuns

