And you thought YOU were lame…

Februarie 6, 2007 at 11:55 (Push, darling, push!)

Dacă v-aţi ruşinat de propriile gânduri la postul ăsta, dacă voi chiar nu aveţi un loc de agăţat, dacă v-a lovit brusc că n-aveţi niciodată sânge în vene să vă apropiaţi de „ea” când o întâlniţi şi rămâneţi blocaţi visând cu ochii deschişi ca un puşti acneic dintr-un spot Sprite, dacă nu vă simţiţi prea arătoşi azi, dacă n-aveţi încredere în propriul şarm sau dacă suspectaţi serios că vă lipseşte cu desăvârşire, inspiraţi adânc şi liniştiţi-vă. Dacă şi unul care arată ca nihasa e nevoit să iasă la agăţat pe blog, înseamnă că nu sunteţi atât de lame pe cât credeţi.

Seducător nu înseamnă frumos ca un păpuşel. Dar despre toate astea, în episodul următor.

13 comentarii

  1. razvan said,

    Eu nu mai ies la agatat de vreo 2 ani, de cand mi-am dat seama ca doar curvele si/sau proastele se lasa agatate in baruri/cluburi/cafenele/parcuri/strada/etc.

  2. cetateanu' turmentat said,

    hmm!?insisti cam mult asupra agatatului/seductiei/sexului….asta denota ori k te-ai saturat pana peste cap, ori duci lipsa rau(da’ rau de tot), ori k ai avea pofta de ceva nou…anyway proasta strategie de marketing ti-ai gasit!

  3. De ailalta said,

    se zice „sange-n p***”…

    astept cu sufletul la gura urmatorul post despre agatzat… poate o sa am si eu o viata normala dupa ce o sa-l citesc…

    :X

  4. Alex said,

    Anda, do tell. 🙂

  5. faltezii « falteziile lui făluş said,

    […] singur domeniu, pe care nu va fi greu sa-l descoperiti. n-am creat acest blog ca replica la cel al eloaei, nici la cel al aandei, ci pur si simplu ca sa imi astern undeva falteziile™. stiti […]

  6. Sirg said,

    vai si m-am consolat… norocul ca am dat de postul de azi! ts ts ts…

  7. Dr. de serviciu said,

    „Dacă şi unul care arată ca nihasa e nevoit să iasă la agăţat pe blog” – se pare ca acest nihasa este intruchiparea barbatului (pardon ca pe acest gen de oameni ii uraste (sau nu) – prin urmare baiatului/baietzelului/bebelui sau ce o fi acest .. personaj) de care e atrasa Eloa… (cel putin asa mi se pare mie)
    „Dar despre toate astea, în episodul următor.” – sa vedem continuarea „serialului”

  8. blackmetal said,

    aha … in sfarsit. exista o declaratie cum ca un anumit barbat arata bine. unde ne putem documenta in privinta infatisarii acestuia? avand in vedere ca citim doar acest blog (si inca unul) si nu prea avem chef sa navigam spre alte pagini? poze va rugam.
    draga mea. sfatul meu (daca simti ca meriti sa primesti unul) e sa incerci sa te combini cu acest nihasa. e evident ca iti place tipul. nu cred ca e numai fizic. si cred ca si el te place. dincolo de bloguri si alte prostii pe care amandoi va straduiti sa le debitati in fata lumii.
    pareti amandoi niste oameni destul de dezghetati. cred ca mai bine ar fi sa ajungeti la un consens. presimt o relatie intensa si plina de spirit.
    go get him, girl !!!!
    PS: sper ca odata ce el te va ajuta sa scapi de anumite frustrari pe care le resimti nu vei inceta sa ne distrezi cu acest blog.

  9. eloa said,

    blackmetal said,

    draga mea. sfatul meu (daca simti ca meriti sa primesti unul) e sa incerci sa te combini cu acest nihasa. e evident ca iti place tipul. nu cred ca e numai fizic. si cred ca si el te place. dincolo de bloguri si alte prostii pe care amandoi va straduiti sa le debitati in fata lumii.
    pareti amandoi niste oameni destul de dezghetati. cred ca mai bine ar fi sa ajungeti la un consens. presimt o relatie intensa si plina de spirit.
    go get him, girl !!!!

    Draga mea, cum e acolo, pe plută?

  10. gogoshica said,

    In episodul urmator veti vedea cum tovarasha educatoare Eloa ii invata pe baieteii care stau cu manutzele la spate cum ar trebui sa arate ei cand or creste mari k sa se lipeasca de ea. (In timp ce ea devine o batranica hada, care sperie copii cand vin cu colinda). Si au trait cu bine pana la adanci batranetzi 🙂

  11. eloa said,

    gogoshica, ţăranii sunt pe câmp?
    şi ecoul: ţăranii sunt pe câmp, ţăranii sunt pe câââmp, U-ra drăguţa mea, ţăranii sunt pe cââââââmp

  12. Alex said,

    „seducator nu inseamna frumos ca un papusel”. Nasol, daca trebuie sa explici asta baietilor pe care ii cunosti sau celor care te citesc.

  13. maddie said,

    ma rog, dupa standardele mele, nihasa e departe de a arata bine (i just don’t dig the gelat kind of guy with the bonus of being OVERLY self-assured).

    mda si un mesaj pentru nihasa (pe care voiam sa-l transmit inca dupa episodul I): copilas, nu te mai juca cu eloa, te frigi de fiecare data. serios, fa-ti favoarea asta 😉
    i guess now i’m just stating the obvious, so nevermind 🙂

Lasă un răspuns

