Cum i-am tras-o lui Nihasa II

Februarie 2, 2007 at 23:56 (Push, darling, push!)

Episodul II – Secretul lui Nihasa

Nihasa e timiiid. Iepuraşul de el! Suspectasem asta, aşa că ascunsesem întrebarea în „interviul” pe care i l-am trimis. Omul şi-a luat precauţiile, m-a întrebat cu ce scop e interviul, ca să nu şi-o mai ia ca data trecută, când am făcut un mişto crunt de el, eu l-am asigurat că nu-i pocesc răspunsurile şi că îl public cum îl scrie, aşa că a acceptat.

PS: Brace yourself. Urmează III.

29 comentarii

  1. Dorin said,

    asteptam interviul cu anda, daca tot te-ai dat pe interviuri

  2. Dr. de serviciu said,

    Un nou serial s-a nascut… „Interviuri cu Nihasa” (personaj care e cel mai probabil doar imaginatia autoarei). Eloa doresti sa publici si o carte si chiar sa filmezi acest „serial”?

  3. de_ce said,

    Dr. de serviciu: eh, te inseli crunt, dar ii las pe altii sa-ti aprecieze nivelul de intelijenta, nu ma bag eu. nihasa e un tip care are si el un blog, atat :))

  4. gORE said,

    Cand eram mai mic, mi-a cazut in mana o carte pe care scria Esop – Fabule. Si imi amintesc una in care morala era sa te lauzi numai cand il invingi pe unul cel putin egal cu tine. Daca asta consideri ca iti este nivelul …

  5. Dr. de serviciu said,

    @de_ce: esti cumva tu?

  6. de_ce said,

    Dr. de serviciu: eu sunt altu’ :)) incearca un search pe google 😛

  7. blackmetal said,

    mda. am citit si chestia aia cu „data trecuta”. blogul tau e un spatiu de dialog?
    intre cei care-l citesc… banuiesc. pentru tine e doar un loc unde te refulezi.atacand cand pe unul, cand pe altul. trist. cred ca parerea asta buna pe care o ai despre tine e doar o minciuna in care vrei sa crezi cu disperare.

  8. razvan said,

    ma plictisiti

  9. nihasa said,

    asa sunt eu …. precaut ca o furnica intr`o fabula de La Fontaine … cand cineva imi da un interviu .. intreb cu ce ocazie … sunt sigur ca majoritatea nu procedeaza asa si raspund fara sa se gandeasca :))))

  10. gramos said,

    Faina ideea, simpatic interviul. Comentariul despre interviul cu Anda l-a bagat pe Gramo la idei 🙂 Asa ca am trecut la fapte si i-am propus Andei un interviu 🙂

  11. Sirg said,

    nu înţeleg ce-i cu ultimele două posturi.

  12. Alex said,

    @de_ce: nihasa are blog? 😛

  13. nihasa said,

    nihasa nu are blog ! probabil e si un personaj fictiv in toata povestea asta :)))))))

  14. Dr. de serviciu said,

    Welcome Nihasa
    Astept episodu’ 3…
    „The return of Nihasa” =))))

  15. Sir Alex Ice said,

    Ma plictisesti. Credeam ca nu esti atat de fraiera incat sa pierzi atata timp c-o nulitate poleita si fara tupeu sa aiba identitate reala.

  16. hawke said,

    daca urasti barbatii, cum de le iei „interviuri”?

  17. jmekereaua said,

    stai ashea…deci nihasa e un tip de are blog,de te’a invitat nuj unde,de’ai refuzat,de l’ai mentionat in blog.de zici ca e prost.de urmeaza partea a 3a.la interviu.
    zi’i si lu moa c urmaresti,poa celilalti stiu,eo nu,da ma intereseaza kestia,si ,orkum,refuz s cred c totu’i doar reflexia unui orgoliu hipertrofiat ca-uite-ce-tare-s-eo-de-refuz-invitatii-pe-net.

  18. Dorin said,

    sir alex ice gelos ? 😀 ..

  19. Alex said,

    @SAI: nihasa e real şi tangibil. L-am văzut eu de câteva ori pe Baricade, parol. 🙂

  20. Alex said,

    P.S. (still @ SAI) – Nu aşa se vorbeşte cu o domnişoară. Mă aşteptam la mai mult de la tine.

  21. Sir Alex Ice said,

    Folosirea termenului de domnisoara implica eleganta, inteligenta si bun gust. Atata timp pierdut pentru un „papusel”, o imagine falsa fara substanta, releva absenta ultimei calitati si denota lipsuri serioase la a doua.
    Sau poate s-a terminat licenta si chiar nu are ce face cu atata timp liber.

  22. Dorin said,

    http://suggestionboxes.blogspot.com/
    read all about it :)))
    =))

  23. Alex said,

    @SAI – Un pic de distracţie nu a omorât pe nimeni. 🙂

  24. Grebla said,

    SAI, inca mai speri?

  25. De ailalta said,

    make love not war! fa dragoste cu baiatu asta si lasa ura de-oparte. poate va pricopsiti amandoi cu cate un orgasm si va mai relaxati 😉

  26. nihasa said,

    SAI …. esti penibil.

  27. Giant said,

    lasa-l ma ca se simte amenintat…

  28. eloa said,

    Sir Alex Ice said,

    Folosirea termenului de domnisoara implica eleganta, inteligenta si bun gust. Atata timp pierdut pentru un “papusel”, o imagine falsa fara substanta, releva absenta ultimei calitati si denota lipsuri serioase la a doua.
    Sau poate s-a terminat licenta si chiar nu are ce face cu atata timp liber.

    Mă pui să număr, dragă? Să vezi cât sunt de inteligentă?

  29. Sir Alex Ice said,

    Eu te-as pune la multe si de mai multe ori una dupa alta, dar departe de mine gandul sa te pun sa numeri 😉

Lasă un răspuns

