Cum i-am tras-o lui Nihasa

Februarie 1, 2007 at 21:21 (Push, darling, push!)

Episodul I/Preludiul: Inteviul

Eloa: E greu e să fii Nihasa?
Nihasa: E foarte usor.
E atat de natural incat ma bate gandul sa scot un DVD cu ” Be a nihasa in 7 days „.

Eloa: Cum e să te recunoască lumea în baruri ?
Nihasa: Ma impac foarte bine cu sentimentul asta … probabil pentru ca sunt si foarte incantat cand cunosc noi oameni. Nu am incercat niciodata sa diferentiez viata reala de cea de pe internet … si cred ca asta este exemplul elocvent care demonstreaza ca am reusit asta.

Eloa: Câte fete ai cunoscut în decembrie prin intermediul blogului ?
Nihasa: De ce tocmai fete? Blogul meu nu este un instrument matrimonial. Cate persoane am intalnit? hmm destul de multe gratie netoo-ului.

Eloa: Te consideri un băiat inteligent? De ce ?
Nihasa: Da. Pentru ca nivelul de inteligenta e o notiune subiectiva … si eu sunt subiectiv cu nihasa … err cu mine vroiam sa spun *wink wink*

Eloa: Dacă aş vrea să-ţi îndeplinesc 3 dorinţe, care ar fi ele ?

Nihasa:

  • Harsher punishment for parole violators
  • World Peace
  • and … to eradicate famine and poverty

Will you?

Eloa: Ce vrei de la viaţă?
Nihasa: Cred ca cel mai mult imi doresc o moarte usoara … cu restul sunt sigur ca ma descurc eu cumva

Eloa: Nu-i aşa că eşti cel mai frumos blogger?
Nihasa: Ma simt asa de papusel la intrebarea asta … e genul de intrebare pusa unui copil de scoala primara de o invatatoare care vrea totusi sa ii dea 5`ul ala de trecere … si ma voi comporta ca atare … voi da din cap *nihasa gesticuleaza*

Eloa: Recunoşti că eşti timid ?
Nihasa: Pus asa in fata dovezilor incontestabile ….recunosc!

Eloa: Când te-ai îmbătat ultima dată foarte tare, de ce şi cu ce ?
Nihasa: Cand, de ce si cu ce sunt intreabari care nu isi primesc raspunsul daca vorbesti de o betie crunta.

Eloa: Ce te-ar determina să-ţi ştergi blogul ?
Nihasa: Probably the extinction of rabbits would make my blog obsolete. That is the day i will delete it.

24 comentarii

  1. fanel said,

    asa si ?

  2. Illy said,

    I see the beginning of a beautifull friendship here 😀

  3. Giant said,

    Vorba lu’ fanel… anşa, şi?!

  4. Dorin said,

    e clar un dialog imaginar cu nihasa … sau ?

  5. Smecher said,

    cine plm e si nihasa asta de ii iei interviu????un iepurash mic si onanist din cate inteleg.. lol

  6. blowfish said,

    da da illy knows better

  7. stefantalpalaru said,

    Nivelul de inteligenţă o noţiune subiectivă? Dintr-o dată eugenia nu mai pare aşa de deplasată…

  8. De ailalta said,

    ce copii sunteti!

  9. nihasa said,

    i blush and shit 🙂

  10. Inca una said,

    tu lui am inteles… el tie??

  11. blackmetal said,

    sa inteleg ca ai gasit un mijloc de cal-mare si o sa ne urasti mai putin? ar fi pacat. tocmai tu sa ne demonstrezi ca e adevarata parerea barbatilor cum ca o femeie ne-f**uta uita de ura odata ce rezolva acel „ne”

  12. gORE said,

    Nu am incercat niciodata sa diferentiez viata reala de cea de pe internet …

    Eloa: Câte fete ai cunoscut în decembrie prin intermediul blogului ?
    Nihasa: De ce tocmai fete? Blogul meu nu este un instrument matrimonial. Cate persoane am intalnit? hmm destul de multe gratie netoo-ului.

    Wtf ……..
    Asteptam cu nerabdare trasul, de orice fel ar fi el.

  13. un monstrulec said,

    this wasn’t done with sock puppets, was it? 🙂

  14. zapper said,

    Intrebare retorica: Eugenia sau caramelele ? 🙂

  15. cetateanu' turmentat said,

    hahahaahah; da’ despre ce este vorba?/eu cu cine votez?

  16. wildrabbit said,

    Droguri ?

  17. Nicole said,

    asta-i reclama mascata…

  18. nandos said,

    Super! Sunt in spagat pe gresie. 🙂

  19. Dr. de serviciu said,

    Interviuri virtuale cu… Eloa
    „Cum i-am tras-o lui Nihasa” – in vis poate…

  20. Pirahna said,

    Nu stiu de ce dar replicile lui Nihasa nu mi se par amuzante.

  21. nihasa said,

    asta … nu sunt amuzant :)))) se intampla si celor mai buni

  22. Gramonews (23) « Gramo’s World said,

    […] influenta interviului pe care i l-a luat Eloa lui Nihasa, Gramo s-a hotarat sa ii ia un interviu Andei. Pe langa asta, fiindca Nihasa a fost si el dispus la […]

  23. samurai said,

    *wink wink* ??!?!? WTF?!?!
    fi barbat bai, pasarica!

  24. In loc de “About” | user's Blog! said,

    […] Eloa […]

Lasă un răspuns

