Un admirator necunoscut

Ianuarie 30, 2007 at 11:45 (Comentariul săptămânii)

Radu-Mihail Obadă said,

Îţi sugerez ca în loc de „scris” pe „blog” să ieşi mai bine la o plimbare scurtă, să fumezi o ţigară, schimbi doo vorbe cu un prieten sau asculţi o muzică. Orice altceva. Sper că nu am fost prea subtil.

– Vai! spuse ea şi-şi duse mânuţa ruşinată la gură. Oare ce vrea să spună?

Despre caramelele pe care urmează să le savurăm împreună îţi pot spune doar că am găsit o cofetărie minunată. Vezi tu cum faci şi caută-mă după sesiune.
Tschüss.

– Sigur, în fiecare noapte, înainte să adorm, mă gândesc la savurat+Obadă. E un nou pachet promoţional de la Neverland.

34 comentarii

  1. Z3Ro said,

    LMAO, ar trebui sa incepi un tur promotional, sa apari pe scena la adunarile obstesti sa-ti dea minunatii fani cate-o caramea, o guma turbo…

  2. hawke said,

    🙂 super oferta.

  3. Sirg said,

    Eloa.. am şi eu o propunere, ce ar fi ca noi doi sa NU ieşim la o plimbare scurtă? E mai bine aşa… nu vom suferi amândoi. Ştiu că mă iubeşti. Din suflet chiar. Şi eu, dar mă dezic acestei pasiuni care mă arde! În suflet am o rană pe care o port mereu, şi-mi curg lacrimi de despărţire pentru iubirea ce nu a fost să fie! Te rog acum iubita mea, pe urme să îmi calci, şi să te arunci în puţul liftului ce pe culmi de fericire m-a urcat şi-apoi m-a coborât în veşnica-mi durere! Nu vreau să te împart cu Obadă şi cucaramelele!!!

    Al tău admirator necunoscut! =))

  4. stefantalpalaru said,

    Nu ştiu ce găsiţi de râs. E absolut normal că Eloa să-l caute pe el. În fond, el vine cu caramelele. Eloa ce valoare are?

  5. Giant said,

    i miss borned… 😦

  6. eloa said,

    stefantalpalaru said,

    Nu ştiu ce găsiţi de râs. E absolut normal că Eloa să-l caute pe el. În fond, el vine cu caramelele. Eloa ce valoare are?

    Asta e delicatesa zilei, Ştefan. Sper să am şi cititori care s-o guste.

  7. bornedbored said,

    @Giant: Te mănâncă pielea?

    @Ştefan: Eloa vine cu restul. În fond, ea e doar femeie. Sau nu neapărat în fond dar măcar în adâncul sufletului.

  8. eloa said,

    bornedbored, mai uşor cu fondul, că se confuzează lumea. În fond, nu pricep ce vrei să spui.

  9. bornedbored said,

    🙂

    Lasă că o să priceapă Giant. Bineînţeles greşit.

  10. tuvia said,

    totusi, e de apreciat delicata exprimare.Caramele, sugestiv 🙂

  11. eloa said,

    tuvia said,

    totusi, e de apreciat delicata exprimare.Caramele, sugestiv 🙂

    bleah.

  12. De ailalta said,

    da-ne numarul lui! il inscriem in fan-club! 😀

  13. De ailalta said,

    stefantalpalaru said,

    Nu ştiu ce găsiţi de râs. E absolut normal că Eloa să-l caute pe el. În fond, el vine cu caramelele. Eloa ce valoare are?

    Eloa aduce tzitro-ul 😉

  14. Sirg said,

    cum sună: eşti dulce ca caramelele?

  15. De ailalta said,

    vezi ca te saluta cu „Tschüss.” poate aduce caramele nemtesti. eu zic sa nu-l ratezi Eloa!

    nu-ti fie teama de un esec. impreuna cu dezamagirea crunta vine si inspiratia pentru blog. o sa reajungem sa iti sorbim scrierile ;). …si asa in ultimul timp incepi sa iti revii si nu mai esti la fel de spectaculoasa ca la inceputuri 😛

  16. De ailalta said,

    Eloa, nu uita ca te iubim! …si daca vrei sa ramai la fel de iubita trebuie sa te sacrifici: ai nevoie de inca o dezamagire ca sa ne alimentezi iubirea cu spectacolul scrierilor tale 😉

  17. Giant said,

    1. mă devorează…
    2. adicătelea ce insinuezi mon cher?

  18. Serendipity said,

    ” Despre caramelele pe care urmează să le savurăm împreună …”
    Or fi d’alea cu grafic pentru repartizarea fiecareia ? Ioi ! Prevad urmatorul titlu : ” Pentru ca… am picat in ”dintza” lui Obada ! ”

  19. casargoz said,

    Am intrebat un medic dentist si nu este bine. Caramelele pot altera cele 7 semne ale sanatatii dintilor tai, dar iti pot darui un plus de frumusete avand in vedere ca poti dobandi mai multe kg decat la Mac.
    81,0% Glucide 6,4%Proteine 6,9%Lipide 422 Calorii la suta de grame.

  20. tuvia said,

    think it’s irony.Bitter one.Just that..some don’t get it.Si nu, n-am zis ca tipa seamana cu tine, ci cu o eventuala combinatie.Are idei d-ale tale.:)

  21. hoo-ha said,

    hăhă … foarte tare. n-am înţeles nimic. poate doar că fata asta se agaţă de orice vorbă spusă de un bărbat şi, cu talentul universal recunoscut al femeilor, îl transformă într-o armă de ucidere în masă a sexului mare (cică nu se mai zice tare :)).
    ce ar trebui să demostreze asta? că tu eşti superioară? pentru că ai chicotit un comentariu obraznic pe un blog?
    nu zic de omul ăla că o fi nu ştiu cine, pentru că nu-l cunosc, dar tu eşti penibilă. dacă întradevăr vrei o victorie în faţa lui, blogul e ultima cale pe care te sfătuiesc să o adopţi.
    aici îl vei face, cel mult, să se simtă jenat. nu te va considera, însă, o mare deşteptăciune pentru remarca de mai sus.
    poţi să mă crezi. cam stiu cum gândesc bărbaţii. în momentul ăsta eşti cea mai mare proastă în ochii lui. şi nu numai.

  22. gogu' proctologu' said,

    Invitatia cu „papuse, hai sa savuram caramele” imi aduce aminte de Mircea Vintila:

    Ai tu rendez-vous,
    Sau esti libera diseara?
    Pentru ca vreau, domnisoara,
    Sa te intalnesc

    Da, va fi duios
    Pe langa alte fasoane
    O sa rontaim bomboane
    In mod serios

  23. Radu-Mihail Obadă said,

    Vezi că se poate? Din păcate, la asta nu am ce să-ţi reproşez. Oricum, caramelele (mele) n-au nici o treabă cu Vintilă, da’ asta în episodul următor.
    Ăştia care vă ascundeţi în spatele pseudonimelor, vă dau numărul meu de telefon cu cea mai mare plăcere. Sunaţi-mă, sunt amar şi cu poftă de strâns credit pe banii voştri. Părerea mea.

    În altă ordine de idei, m-am cam plictisit…

  24. Giant said,

    Nu, Răducule… au legatură cu un film pe care l-ai văzut mătăluţă… dar asta într-un episod viitor…

  25. Giant said,

    sper că nu sunt prea… mmm… putin formal…

  26. morbo said,

    in alta ordine de idei…NERD!

  27. Radu-Mihail Obadă said,

    Io n-am nimic mai bun de făcut. Da’ voi…?
    Giant, te… gâdilă…?

  28. Giant said,

    Am stabilit deja cu borned că mă mănâncă… dar tu… fii bun şi încearcă să fii mai… original…

  29. razvan said,

    Ia uite pe cine gasesc pe aici, pe Radu :). Io, raztud aici.

  30. june said,

    Frumoasa replica, dar…
    Maybe she is not your Skylar.

  31. Giant said,

    june… shhht… nu strica basmul!!

  32. jmekereaua said,

    :/ urat,eloa,bad,bad girl! lovesti sub centura,si asta nu t innobileaza…

  33. s4murai said,

    ce e Neverland? unde e?

  34. daredevill said,

    Neverland

    Am cautat pe google si asta am gasit:

    Something went wrong.
    Oh dear. Something broke. On the bright side it might just be temporary, but on the other hand it could be a bug.

    Please try again…

    But if the problem persists, please report it to us here

    Below are some data that may be of use to us to debug this problem. Please copy and send this, explaining which page you were at and where you clicked: ……

    Thank you!

    😛
    o fi pe undeva prin olanda cred .. :)))

Lasă un răspuns

