My blog fans

Ianuarie 29, 2007 at 1:02 (Răspunsuri fanilor mei)

Sirg said,

haha… cât caz pentru nimic!
Eloa, eu am rămas impresionat de cât de multă atenţie dai unor necunoscuţi maliţioşi de pe net, confortabil ascunşi după un pseudonim şi ID, care probabil, în mare parte, dacă s-ar ivi ocazia, ar ezita să te privească în ochi. Frumos din partea ta, se vede că urăşti bărbaţii dar iubeşti fanii

Ştii ce e cel mai greu pe lume? Să-i trezeşti emoţii unui nescunoscut, să-i declanşezi amintiri, să-ţi trimită mailuri sau comentarii în care să-ţi spună că i-ai scris gândurile, că i-ai dat o idee, un imbold, că i-ai tras o palmă după ceafă, că te-a simţit ca pe un pumn în stomac, că l-a usturat de parcă l-ai fi zgâriat cu unghiile pe obraz, că te-a auzit urlând la el în cap, că te-a văzut plângând, strigând, înjurând şi apoi azvârlită pe podea, că s-a simţit la fel cândva, că „lasă, o să fie bine”, că „domnule, eu lucrez oarecum în domeniu şi tu scrii mai bine decât mulţi” (ooops, ţi-am descoperit blogul de curând, pe vremea aia chiar n-aveam habar cine eşti), că „ţi-am citit blogul în întregime” (ăsta e adevărul, scriu atât de bine încât, din momentul în care ai început să citeşti, nu te mai poţi opri), că „EU NU SUNT CUM SPUI TU!” (Asta e magnifică. Nici nu-l cunoşti şi se simte pus la zid, arătat cu degetul şi urlă cât îl ţin bojocii că nu e vorba despre el.) Atâţia oameni care se apără…Se simt acuzaţi. Ştii cât de greu e să ajungi în creierul unui om?

Şi când vine omul ăsta şi îmi spune vreo două sau mă felicită, îmi dă ori îmi cere un sfat, nu mă simt prost că nu sunt în stare să spun decât „nu pot acum”? Nu ţine de faptul că iubesc sau nu fanii, traficul, audienţa, a fi în centrul atenţiei (chiar dacă atenţia asta înseamnă mai mult picioare în stomac când eşti deja prăbuşit), ci ţine de bun-simţ, de respect să-i răspunzi omului căruia i-ai ajuns în cap şi i-ai urlat ceva şi care are şi el ceva de spus.

Şi, desigur, there’s the fun part, atunci când îl prinzi în mreje fără să i te adresezi direct, să-ţi vezi de treabă şi el să se regăsească visând la fata aia pe care n-o cunoaşte, pe care n-a văzut-o niciodată, care i-a intrat în cap şi în mintea căreia are el impresia că a pătruns…

21 comentarii

  1. yet another e. said,

    my best regards and hugs:)

  2. mda said,

    ai dreptate… in mare parte. dar mai sunt unii care citesc ce e aici nu pentru ca ii intereseaza persoana ta. ci de plictiseala.
    eu citesc pentru ca ma intereseaza persoana ta. nu pentru ca mi-ai intrat in minte sau suflet sau alta parte a corpului. pur si simplu pentru ca esti bizara.
    tu si cu stirile de la ora 5.

  3. Sirg said,

    Stai că acum chiar mi-ai intrat în cap! Deci prima propoziţie poţi să o scoţi, pt că nu e în context cu restul, râdeam de flamingul pe tema d-lui Obadă…
    cât despre restul, DA aşa o fi, eu nu am fani şi stalkeri, deci nu am fost pus în postura de a mă simţi „responsabil” faţă de lume. Şi m-am referit la faptul că dai prea multă atenţie celor care te înjură gratuit, pur şi simplu doar pentru că asta le întregeşte pauza lor de cafea de la lucru, intrând din reflexul de a vedea ce a mai scris „proasta aia” pe blog.
    Încă ceva, tot nu îi înţeleg pe cei care nu au schimbat o vorbă cu tine şi zic că îi interesează persoana ta, sau au deja sentimente (!) pentru tine (nu mai zic de cei cu fantezii şi stalkeri). Cât de superficial poate fi un om care pretinde că are sentimente faţă de un pseudonim care scrie cu talent, în spatele căruia este o persoană mult mai complexă decât un pseudonim, o persoană necunoscută!
    Măcar nu îs ipocrit, să zic că m-am îndrăgostit de tine sau că îmi eşti o revelaţie. Te citesc, încerc să înţeleg ce vrei să transmiţi, iar dacă nu înţeleg, îmi e jenă să postez aiurea, deşi probabil mi se mai întâmplă şi asta!

  4. another e. said,

    adica domnule Sirg, dumneata nu ai nutrit niciodata sentimente pentru personajul unui roman autobigrafic?
    the author has been resuscitated, long live the author!

  5. Sirg said,

    Pe scurt, nu.
    Când eram mic m-am îndragostit de Monica din La Medeleni. Mi-a plăcut de Sandy Belle. Totuşi nu am fost îndrăgostit de Lara Croft. Dar în „ultima vreme” am o afinitate crescută pentru lucrurile reale, în detrimentul fanteziilor şi viselor cu ochii deschişi. Imi pare rău dacă sunt cel mai mare unghi al triunghiului, un obtuz incapabil de ataşament faţă de o semnătură şi un smiley. Incerc să mă tratez, promit!
    Ar trebui să facem un thread despre ce-s alea sentimente, şi să stabilim de câte feluri sunt acestea… dar eu nu cred că ma pricep la asta.. aşa că îi las pe alţii. Vă rog chiar.

  6. De ailalta said,

    imi dai si mie voie sa fiu fan-ul tau? intotdeauna mi-am dorit sa fiu fan!!!

  7. De ailalta said,

    cum pot lua legatura cu ceilalti fani? sa schimbam poze, scrieri… inregistrari, sa organizam petreceri… fondam si un fan-club 😉

  8. Giant said,

    *yawn*

  9. miha said,

    mai bine ne apucam sa facem sex virtual (poate stii ca s-au inventat accesoriile astea pentru compiutår :P)

  10. Sirg said,

    Dragă Miha, mi-ai amintit de controversatul „divais” FUFMe (F*ck You, F*ck Me) pentru PC. Eu de multe ori am zis că îmi bag aia în comp’, dar niciodată n-am făcut-o la propriu. Cine ştie, poate nu a fost timpul pierdut!!! =))

  11. experienced guy said,

    Ca sa fie foarte clar pentru toata lumea, scriitoarea sufera de delusional disorder mixed type pe fond bipolar, cat despre cititorii constanti, nu cei ocazionali, se incadreaza perfect la folie à plusieurs.
    The olfactory delusions de la inceputul blogului ar duce spre un diagnostic mai sever, nu pot sa ma pronunt inca, only time will tell.

  12. miha said,

    dear sirg, ai toata viatza inainte ca sa incerci tot felul de `picanterii` in genul asta 😉 . … ca doar o singura viatza avem la dispozitie..deci merita incercat !

  13. gORE said,

    Trecand peste anumite rautati …. nu ma pot abtine si trebuie sa intreb. Dar in viata nevirtuala, tot asa asaltata de fani esti ? Poate e frumos sa fie asa cum ai descris … si totusi, mai e si lumea reala. Cea in care exista posibilitatea (repet, posibilitatea) ca cei care gandesc ca tine sa fie niste distrusi, iar ceilalti miste persoane ok.

    Şi, desigur, there’s the fun part, atunci când îl prinzi în mreje fără să i te adresezi direct, să-ţi vezi de treabă şi el să se regăsească visând la fata aia pe care n-o cunoaşte, pe care n-a văzut-o niciodată, care i-a intrat în cap şi în mintea căreia are el impresia că a pătruns…

    Cap? Minte? Poate ai gresit locul … sau categoria de .. public ?
    In definitiv, important e sa crezi. Daca si iese, parca iti vine sa crezi ca traiesti o poveste cu happy end.

  14. Radu-Mihail Obadă said,

    @Sirg, ce te formalizezi aşa cu mine? Nu suntem la o întâlnire de afaceri.
    @experienced guy, sunt de acord cu „bipolar disorder”, probabil „mixed”, ”rapid cycling” sau „NOS”, cu o tentă de „anxiety disorder„ (care, oricum, derivă de cele mai multe ori din „bipolar”). „Delusional disorder” mi se pare prea improbabil (nu e in DSM-IV, nu?), probabil vrei să spui paranoia, care înseamnă cu totul altceva. „Olfactory delusions” e iar forţat şi, oricum, e o particularizare a „delusional disorder”. (Îmi cer scuze pentro englezisme, n-am echivalenţele la îndemână).

    Eloà, primul paragraf este patetic. Cu al doilea sunt de acord, iar în al treilea te flatezi cu multe peste limita pe care o pot accepta (adaugă, rogu-te, şi „complex de superioritate” în paragraful – meu – anterior).
    Îţi sugerez ca în loc de „scris” pe „blog” să ieşi mai bine la o plimbare scurtă, să fumezi o ţigară, schimbi doo vorbe cu un prieten sau asculţi o muzică. Orice altceva. Sper că nu am fost prea subtil.

    Despre caramelele pe care urmează să le savurăm împreună îţi pot spune doar că am găsit o cofetărie minunată. Vezi tu cum faci şi caută-mă după sesiune.
    Tschüss.

  15. Dr. de serviciu said,

    @Eloa:
    „ăsta e adevărul, scriu atât de bine” – dap. Ai ceva stofa in tine. Cel putin, recunosc, mie imi place (ce scrii a se intelege ca acum sare sirg si cine stie cum ma catalogheaza). Tonul ii prea trist, dar pana la urma ideea centrala a acestui blog este astfel. Cat despre cei care iti dau diagnostice cu tot felul de boli, mai bine s-ar abtine. Pana nu vezi omul fata in fata si vorbesti deschis cu el nu poti sa ii dai diagnostic. Mai ales legate „de cap”, sa ii zic asa.

  16. Sir Alex Ice said,

    De fapt el se gandeste la cu totul alt fel de penetrare
    Sandra Brown TM

  17. HigH said,

    Pana acum, pur shi simplu am citit cu zambetul pe buze blogul asta… fiindca ma distra. Il citesc de ceva vreme, de cand mi l-a aratat, un alt blogger. Nu ii voi preciza numele.
    Dar in ultima vreme, nu ca nu mai e funny, e cu adevarat frightening. Baietzashul ala care te’a ranit pe tine odata… se pare ca a lasat urme adanci rau. Nu crezi ca din cand in cand ar fi bine sa mai ridici ochii din pamant, shi sa mai vezi ca mai sunt shi altzii?
    Eu nu sunt unul dintre aia… nici pe departe. Actually I am the worst kind you’ll meet.
    Dar nu prea vad cum de itzi dai tu cuparerea despre unii : “EU NU SUNT CUM SPUI TU!” (Asta e magnifică. Nici nu-l cunoşti şi se simte pus la zid, arătat cu degetul şi urlă cât îl ţin bojocii că nu e vorba despre el.)

  18. HigH said,

    De unde shtii ca nu mai sunt shi altzii? Repet, eu nu sunt unul din ei. Dar cunosc.
    Adevarul este ca i-am aratat unui baietzel din asta, care inca mai crede in iubire blogul tau, shi mi-a dat ocazia sa ii dau o palma dupa ceafa, shi sa ii precizez cat de prost este. Fiindca blogul tau, e de fapt o amarata de dovada ca unele fete in sine chiar nu merita.
    Acestea fiind zise, itzi recomand o ieshire in orash, o bere, un film… shi o gura mare de aer in chiept…

    King regards, HigH!

  19. avm said,

    eloa: blogul e mai interesant atunci cand nu te justifici. :).

  20. Eloa said,

    HigH said,

    itzi recomand o ieshire in orash, o bere, un film… shi o gura mare de aer in chiept…

    nu, eu stau în beci cu pătura pe cap

  21. Dr. de serviciu said,

    @Eloa:
    „nu, eu stau în beci cu pătura pe cap” – mai bine l-ai asculta pe HigH, ca stie ce zice…

Lasă un răspuns

