Capitulez

Ianuarie 8, 2007 at 21:54 (Despre Eloa)

Crezi ce vrei despre mine. M-am săturat să încerc să explic, să încerc cumva să comunic. Nu numai că e în zadar, dar e şi ridicol, îmi dau seama.

M-am străduit. Chiar foarte tare. Am reformulat în minte în fel şi chip, am întors sentimentele pe toate părţile, am evaluat situaţia din unghiuri nebănuite, am luat decizii pripite, am elaborat prost mesaje, am ales greşit cuvinte şi nici nu le-am transmis într-un stil adecvat.

Eşti un zid. Nimic nu poate trece. Lasă-mă să văd ce e dincolo! De ce nu mă laşi? Ce pot să-ţi fac? Ce se poate întâmpla atât de dezastruos încât trebuie să te aperi atât de tare? De ce te chinui să previi nenorocirea care se pare că devine iminentă? Sunt un pericol atât de mare?

Am un amestec de respect şi ură pentru zidurile umane ca tine. Nimic nu se poate infiltra prin crăpături, nimeni n-are cum să se strecoare tiptil înăuntru, cu şiretlicuri nu merge. Pe tine trebuie să te dinamiteze cineva! De-asta te urăsc! Pentru că nu pot să te arunc în aer! N-am cum să ajung dincolo! Din punctul tău de vedere, eforturile mele sunt un fel de tras cu praştia într-un zid de piatră, sperând sincer că o să se dărâme. Poate altcineva ar reuşi. Poate nu sunt eu.

Rămâi zid. Ai grijă ca atunci când o să deschizi porţile să mai găseşti pe cineva acolo. Eu mă ridic din ce în ce mai greu. De fiecare dată când mă lovesc de zid mă doare puţin mai tare. M-am lovit din nou. Asta pentru că îmi dai senzaţia că m-ai lăsa înăuntru, dacă ai putea. Mă regăsesc de fiecare dată la pământ. Mă doare. Te aperi prea mult. Nu pricep de ce laşi garda jos uneori, ca apoi s-o ridici la loc, exact când reuşesc să mă apropii. Iar m-am lovit. Şi iar mă doare.

Te urăsc.

85 comentarii

  1. drull said,

    „Te iubesc.”, „Te urasc.”…. hotaraste-te azi. Cam esti in cadere libera observa Drull, poate te prinde cineva totusi.

  2. bornedbored said,

    Eu zic sa incerci sa sari peste… 😉

  3. Not just yet said,

    Nu privesti lucrurile din perspectiva care trebuie. Orice/orcine are un punct slab sau o limita la care cedeaza. Pentru zidul ala ar fi numa buna niste apa. Sti cum e.. incet, cu rabdare, perseverenta.. da sigur. Till you brake that wall.. have a *hug*

  4. no_on said,

    Nu rezolvi nimic cu rabdarea si perseverenta decat ca te umilesti mai rau sperand in ceva ce nu e. Trebuie sa vrea amandoi, nu numai unul.

  5. no_on said,

    Reformulez un pic. Barbatilor nu le place sa fii acolo neconditionat, fiindca cu cat stiu ca simti mai mult pentru ei cu atat te calca mai rau in picioare.
    Toate cele bune, Eloa.

  6. Mirela said,

    Oricat de multa ambitie ai avea si oricat de puternice ar fi sentimentele care te leaga de ceea ce ascunde zidul, la un moment dat e indicat sa te retragi si sa analizezi pe cat de obiectiv cu putinta ce sanse ai de-a narui obstacolul. Nu vrei sa ajungi sa distrugi zidul, intr-un final, doar pentru a realiza ca nu mai ai putere sa te bucuri de cucerire. In plus, acele aparente cedari sunt cele mai dureroase; sperantele desarte, hranite de cate-o caramida dezlipita din zid. Cand iubim avem tendinta sa ne agatam de fiecare amanunt care pare sa incline balanta in favoarea noastra, parca uitand dovezile covarsitoare care ne spun sa fugim cat de tare ne tin piciorusele. Nu spun sa renuntam usor, avem mai multe sanse sa obtinem ceva daca ne ambitionam si continuam lupta, dar nici sa ajungem sa ne „autodistrugem” pentru o iluzie. Mi-a placut de la inceput foarte mult blogul tau deoarece l-am perceput ca pe-o dorinta de-a lupta contra tentatiei, o incercare de-a-ti evidentia tie insati lucruri peste care ai trece prea usor daca ar ramane la stadiul de ganduri refulate. Generalizarile de care ai fost acuzata au doar menirea de-a-ti da mai multa putere si, in acelasi timp, de-a crea articole mai interesante. Cred ca mult mai multi te-ar judeca si ti-ar oferi „epitete” gen „sclifosita” sau „mironosita” daca te-ai referi la cazuri particulare. Ma revolt de fiecare data cand citesc un comentariu care spune ca vei trai singura pana la adanci batraneti sau ca nu ai dreptul sa ii pui pe toti in aceeasi galeata. Am reusit sa-mi si expun parte din parere, intr-un final.
    Nu stiu de ce, dar chiar nu-mi fac griji in privinta ta. Imi pare foarte rau ca suferi, insa cred ca esti foarte puternica si ca mai intotdeauna gasesti cea mai buna solutie. Nu-mi permit sa afirm cu tarie ca asta ar fi realitatea, e doar ce cred c-am intrezarit eu.

  7. Mirela said,

    Acum am citit ce-a scris no_on in ultimul mesaj si trebuie sa spun ca ii dau foarte mare dreptate. In general, sa spunem? :))

  8. dario said,

    Drumul parcurs de blog-ul asta a fost destul de ciudat. Are un drum sinuos si palpitant pentru fiecare cititor si,mai ales, pentru autor: de la acuzatiile „pe fatza” pe care le-am citit mult timp (de) la inceput, s-a ajuns la acuze „metaforizate”(aici trebuie sa spun ca imi place cum le formulezi 😀 )
    Nu vreau sa crezi ca (si nici nu cred ca te-ar interesa daca..) sunt impotriva ta, pentru ca, fiind sinceri, sigur sunt lucruri cat se poate de adevarate pe care le-ai scris aici (si destul de multe), dar nu toate. Nu toate, pentru ca in nici un caz nu le poti aplica in cazul tuturor barbatilor. Probabil imaginea de „porc imputit” al sotului care vine acasa beat si isi bate sotia e capatat proportii cam mari in comparatie cu realitatea…

  9. Sir Alex Ice said,

    Vezi ca poti sa scrii si posturi reusite? In care fiecare „te urasc” inseamna de fapt „te iubesc” 🙂
    Nu capitula matza, sari peste sau gaseste poarta. Poate nu e incuiata.

  10. De ailalta said,

    ce zodie esti, Eloa?

  11. forapathy said,

    hey nu pot spune ca ultimele tale insemnari nu mi-au placut.. dar cam te indepartezi de cum erai la inceput.. era mai palpitant atunci 🙂 .. te temi de atat noroi aruncat asupra ta.. nu e nicio problema.. se spala 😛 good luck kiddo!!

  12. blowfish said,

    ushor ushor ce a vrut sa faca cu blogul asta este atins este normal sa se retraga
    :>
    frumoase posturi Eloa

  13. trei said,

    s-a intors?

  14. colindatoru' said,

    din moment ce vii cu porejudecata k nu ejti tu, clar nu este el…te-a vrajit, s-a folosit de tine si culmea este k ti-a placut, da’ tu te ajteptai la ceva mai serios, clar … nu ti-a iesit!!!personal imi pare nespus de rau pt experientele tale nefaste da’ crede-ma k mai sunt si metrosexuali cu care ai putea kiar sa-ti impartasesti sentimentele si sa poti relua constructia fericirii tale…in ceea ce priveste pagina de contact era vb despre altceva, si anume tu te lauzi k vexi-Doamne dai la toti posibilitati, sanse da’ nu faci egzceptie in cazul celor de la tzara, cei d la oras au intaietate, pt aceasta imi pare nespus de rau!!!

  15. Grebla said,

    Ajunge, draga eloa, ajunge.
    Poate el te-o fi placand cat se poate de platonic, de ce trebuie sa vezi mai mult in prietenie?

  16. Eloa said,

    Grebla said,

    Poate el te-o fi placand cat se poate de platonic, de ce trebuie sa vezi mai mult in prietenie?

    Ţin morţiş, mă. Sunt disperată, singură, sociopată, nu mă bag nimeni în seamă. Cum prind unul care să-mi acorde puţină atenţie, cum cred că e îndrăgostit de mine. Sunt un pic tâmpită, ce-i drept. Noroc că mai sunt unii ca tine care să-mi deschidă ochii.

  17. miha said,

    … sau una dintre alternative ar fi sa sapi pe sub zid si din nou sa vezi lumina zilei. acum imi pun intrebarea oare cat de adanca este fundatzia ? nu conteaza..merita efortul !

  18. Giant said,

    Maybe he’s just playing hard to get… bineinteles… ar putea fi si mort dupa tine dar nu face nimic pentru ca nu stie cum sa procedeze si e si el ingrozit de situatie… but… what the hell do I know…?!!

  19. gORE said,

    Poate e si o parte buna in zidul asta. Cateodata ascunde multa mizerie. Si daca intri, greu o sa fie sa mai si iesi. Eh …. au patit-o si altii, i-a durut si pe ei … si toti au trecut pana la urma peste asta. Cu pielea mai tabacita.

  20. Grebla said,

    Da’ dastepti mai sunteti toti…

  21. hawke said,

    „De fiecare dată când mă lovesc de zid mă puţin mai tare. Mă . Te aperi prea mult. Nu pricep de ce laşi garda jos uneori, ca apoi s-o ridici la loc, exact când reuşesc să mă apropii. Iar m-am lovit. Şi iar mă .”
    Iti recomand cu placere NUROFEN.

  22. BusterDBK said,

    Sigur peretele nu are un loc unde e doar o cortina? „Tear down the wall!” ?

  23. Illy said,

    Eloa, baga-ti ****. Nu merita efortul.

  24. dario said,

    Incetati naibii cu toate fazele astea cu „zidul” !!! E enervant sa vezi cum toti scriu acelasi lucru, invelit de fiecare data altfel. Pana acum am citit de prea multe ori numai faze din astea cu sarit, sapat, daramat etc. „zidul”. Si e si mai secant cand vezi ca multe dintre ele sunt mishtocareli. Omu’ incearca sa strige ca nu mai poate, iar unii bagatori in seama isi gasesc exact aici locul pentru a-si lansa „glumitele”. Fuck off! Ori scrieti ceva in legatura cu subiectul si pe bune, ori va bagati tastatura aia undeva!

  25. Dorin said,

    Tind sa cred din ce in ce mai mult ca blogul asta e doar o colectie de ganduri necomunicate, devenind astfel un loc in care refulezi.

    Ai putea incerca sa ii spui toate chestiile astea respectivului.

    Ar fii pacat sa se termine aici povestea nu ?

    Poate totusi revine Ana. Imi place mai mult …

  26. Eloa said,

    Dorin said,

    Tind sa cred din ce in ce mai mult ca blogul asta e doar o colectie de ganduri necomunicate, devenind astfel un loc in care refulezi.

    Termenul pe care-l cauţi e „a defula”. Sunt comunicate gândurile, n-ai grijă, sunt al dracului de comunicate, exact cum scriam mai sus, întoarsă situaţia pe toate părţile, analizată în detaliu şi transmis cu grijă mesajul mai departe.

    Ai putea incerca sa ii spui toate chestiile astea respectivului. Ar fii pacat sa se termine aici povestea nu ?

    I-am spus. Degeaba. He doesn’t give a shit.

  27. Eloa said,

    dario said,

    Omu’ incearca sa strige ca nu mai poate, iar unii bagatori in seama isi gasesc exact aici locul pentru a-si lansa “glumitele”.

    Apreciez.

  28. Eloa said,

    Illy said,

    Eloa, baga-ti ****. Nu merita efortul.

    Şi dacă merită? Şi dacă n-am mai cunoscut pe nimeni aşa? Şi dacă o să mă regăsesc peste 20 de ani întrebându-mă cum ar fi fost dacă aş fi făcut un efort să-l înţeleg?

  29. Eloa said,

    gORE said,

    Poate e si o parte buna in zidul asta. Cateodata ascunde multa mizerie.

    Nu,nu. De cealaltă parte nu e mizerie. Asta cu siguranţă.

  30. Eloa said,

    Giant said,

    Maybe he’s just playing hard to get…

    Nope. Maybe he just doesn’t want me.

  31. Eloa said,

    colindatoru’ said,

    din moment ce vii cu porejudecata k nu ejti tu, clar nu este el…te-a vrajit, s-a folosit de tine si culmea este k ti-a placut, da’ tu te ajteptai la ceva mai serios, clar … nu ti-a iesit!!!

    Tocmai asta mă scoate din minţi: că e cel mai sincer şi cel mai onest om pe care îl cunosc. Nu m-a vrăjit, nu s-a folosit de mine.

  32. Eloa said,

    Mirela said,

    Nu spun sa renuntam usor, avem mai multe sanse sa obtinem ceva daca ne ambitionam si continuam lupta, dar nici sa ajungem sa ne “autodistrugem” pentru o iluzie.

    Am dovezi concrete că nu e o iluzie. Face nişte gesturi pe care sunt foarte puţini oameni dispuşi să le facă. Şi apoi redevine zid.

  33. Dan said,

    2 Eloa…

    face gesturile pe care le face poate din cauza de buna crestere si bun simt, iar daca nu te vrea acum….garantat nu o sa te vrea nici mai tirziu…
    multumeste-te cu el ca prieten si move on…

  34. Dorin said,

    imi place ca blogul asta a inceput cu sfarsitul si se termina cu inceputul.
    primele posturi sunt de fapt concluziile lucrurilor pe care ni le-ai explicat acum. O deceptie te-a facut sa generalizezi.

    nu am sa inteleg niciodata perseverenta umana, ok te-a ranit, ok il iubesti, dar nu merge, atunci move on. De ce sa continuii sa iti faci rau singura ? Nu esti pentru el sau nu e pentru tine. Daca omul e introvertit, de ce incerci tuh sa il aduci spre lumina. Lasa-l in pace…

  35. Mirela said,

    In cazul asta, Eloa, mai rezista, nu ceda inca. Ofera-i putin spatiu, lasa-l sa doreasca singurel sa se deschida si sa vina spre tine. Daca este asa dupa cum spui tu, sigur se va intampla asta. Ofera-i in continuare semne subtile ca esti acolo, dar nu il lasa sa creada ca vei astepta o vesnicie. Lasa-l sa te doreasca, surprinde-l, fa astfel ca intr-o zi sa nu te gaseasca acolo unde s-a obisnuit. Tu i-ai oferit destule semne, din cate inteleg eu. Sigur i-a intrat in capsor ideea; daca ai dreptate (si nu ma indoiesc) cand spui ca merita, atunci e foarte probabil sa se trezeasca si sa realizeze ce ar putea pierde. Nu te retrage, dar ai grija sa gasesti intotdeauna ceva care sa te faca sa zambesti pentru a avea putere sa continui. In zilele in care nu se comporta dupa cum ai dori, gandeste-te la acele gesturi despre care vorbesti :).

  36. cinEva said,

    Postul asta mi-a adus aminte de „Pierderea ochiului”:

    Aş ciocăni cu unghia până când
    n-aş mai avea unghie,
    şi cu degetul până când
    mi s-ar toci.

    Dar a venit la mine
    orbul şi mi-a spus:
    „Lasă-ţi, frate, unghia-n pace,
    dacă ai cumva un ochi
    în vârful ei,
    de ce să-l spargi?”

    Şi totuşi şi totuşi
    poarta asta, dintre mine şi tine,
    trebuie zguduită de cineva.

  37. Moi said,

    eloa, deja intri prea mult in detalii

  38. Eloa said,

    Dorin said,

    imi place ca blogul asta a inceput cu sfarsitul si se termina cu inceputul.
    primele posturi sunt de fapt concluziile lucrurilor pe care ni le-ai explicat acum. O deceptie te-a facut sa generalizezi.

    Blogul nu e o generalizare. Dacă ai încerca să priveşti altfel lucrurile, ai pricepe. Puţini au reuşit. Ar trebui să ştii şi cam despre ce e vorba în „De ce iubim femeile”

    Blogul nu e o poveste de dragoste. Nu e vorba de un singur tip aici şi în nici un caz nu e vorba despre protagonistul acestui post.

    nu am sa inteleg niciodata perseverenta umana, ok te-a ranit, ok il iubesti, dar nu merge, atunci move on. De ce sa continuii sa iti faci rau singura ? Nu esti pentru el sau nu e pentru tine. Daca omul e introvertit, de ce incerci tuh sa il aduci spre lumina. Lasa-l in pace…

    Situaţia e mai complicată.

  39. Eloa said,

    Mirela said,

    Sigur i-a intrat in capsor ideea; daca ai dreptate (si nu ma indoiesc) cand spui ca merita, atunci e foarte probabil sa se trezeasca si sa realizeze ce ar putea pierde.

    Da, cam asta e povestea lui. Se trezeşte într-o zi că a pierdut. Nu vreau să fie şi de data asta aşa. El nu crede că i se cuvine, înţelegi? Puterea asta de sacrificiu mă uimeşte, mă irită, impune un fel ciudat de respect, mă scoate din minţi.

  40. Eloa said,

    Moi said,

    eloa, deja intri prea mult in detalii

    Mă simt cam curvă ce-i drept. Simbolic adică. Mă irită comentariul ăsta. Adică ar trebui să ne spălăm rufele în privat? În ce hal am ajuns! Poate ai dreptate. Poate ar trebui să şterg blogul ăsta. E mult prea personal.

  41. Giant said,

    Păi dacă:

    Nope. Maybe he just doesn’t want me.

    Atunci, cred că ai căzut în the friend zone… 🙂

    Na, ca să vezi şi tu, acum, cum se simte SAI… 😀 😀

  42. dario said,

    Pfffuai…I just can’t believe it!…am recitit ultimele „post”-uri, cu tot cu o mare parte din comentarii, printre care se afla si raspunsuri de-ale tale!!! Am ajuns la o concluzie: in ceea ce priveste modul tau de a gandi…pe alocuri mi se pare ca eu am scris unele comment-uri din cele ale caror autoare, de fapt, esti!
    mi-a atras atentia unul dintre ele, in care spuneai, la sfarsit, ca „o sa mor singura”. Damn it! …m-a izbit coincidenta de idei!
    ..Eloa, stiu cum e in situatii de genu’ asta, chiar dak sunt putin mai mic decat tine! Si..crede-ma..Chiar stiu!!! Sfatul meu este sa stai si sa analizezi bine care ar fi posibilitatile de a reusi, dar asta numai si numai daca tu crezi ca il cunosti foarte bine si stii ce-i poate pielea! Ai grija sa nu te frigi si mai tare, sa descoperi k el nu vede in asta decat un joc (stupid) si, mai poi, sa nu ramaneti nici macar prieteni! Dupa mine, cuvantul de ordine…”analiza”.

    ms pt apreciere:D

  43. Moi said,

    nu pricep de ce te simti datoare sa raspunzi la fiecare comentariu „de fapt nu e asa cum credeti voi”, „de fapt nu ma evita”, „de fapt m-a lasat o data sa patrund in spatele zidului”…mi se par explicatii penibile si inutile. se intelege din post si din tot blogul ca nu esti o stalkerita, comentariile de mai sus sunt date special ca sa te enerveze sau sunt date de oameni care nu prea au multe-n comun cu a intelege ceva mai putin evident decat propozitii de genul „azi a plouat si m-am plimbat pe Magheru”. daca tie in fata oamenilor astia ti-e aiurea sa nu te faci de cacat parand ca-l sufoci pe ala, atunci nu esti cu mult mai presus de ei.

  44. costel said,

    Moi, este inocenta!

  45. Maria Ionescu said,

    Eloa, cam ciudate ultimele tale posturi. E posibil sa te fi indragostit tocmai tu, care urasti barbatii?!?

  46. colindatoru' said,

    dupa toate raspunsurile pe care le-ai dat cre’ k vb despre o fiintza imaginara…dreaq n-am mai intalnit o persoana cu atatea si atatea calitatati, si culmea tu cunoscandu-l atat de bine nu-i gasesti punctu’ slab…ehhh, asta-i un test pt fani?

  47. liana said,

    Confabuleaza, nu inteleg de ce nu va este deja clar ?!

  48. blowfish said,

    eloa poate vrea sa vada pana unde mergi tu ….
    de ce esti in stare
    ce esti dispusa sa faci sa-l ai….
    is a test girly

  49. Sal Ardincourt said,

    Poemul „Pierderea ochiului” nu a aparut intamplator, el este exponentul a ceea ce initiatii numesc „lirica ochiului”, cu „prolongements” in domenii destul de vaste. Numai cetindu-l si m-am pomenit cu gandul in mai multe locatii diferite, incitat pesemne si de ideea introducerii degetului in ochi pana la tocire. (intre noi fie vorba, sintagma „cu ochii in 4” mi-a parut intotdeauna usor inexacta si discriminatorie; ea pacatuieste pentru ca il lasa pe Degetul Mare orfanel). La fiecare deget cate un ochi si invers, si atunci e clar ca multiplele maini ale lui Indra ar fi intrat de minune la fofezele lui Argus. Dar ce sa o mai lungim atat? Mai bine sa ne amintim de privirea inteligenta a lui Rocky si de sansoneta dupe notele careia pocea el chipuri:

    It’s the eye of the tiger, it’s the cream of the fight
    Risin’ up to the challenge of our rival
    And the last known survivor stalks his prey in the night
    And he’s watchin’ us all in the eye of the tiger

    Desigur, nu suntem cu totii obligati sa vorbim engleza, asa ca va ofer si traducerea (literara, desigur) acestui catren. Incercati sa si cantati in timpul lecturii, doar stiti melodia

    Ochiul de curca cu privirea maro
    Dedesubtul blanitsei ca de nurca
    Te provoaca sa-l scurmi incet, in ritm de fado
    Si te arde ca Sauron in oooo-chiul de curca.

    Ca tot veni vorba despre Sauron, nu pot sa nu va aduc in spirit si creatia de mare succes popular al trupei Holograf, cu neuitatul „Tsi-am dat-o’n inel”.

    Asha ca, dragii mei, feriti-va a fi mesmerizati de ochiul ciclopului pentru ca, dindaratul fiecarui Polifem, nu se stie cand infloreste un c*r.

    Sal Ardincourt,
    cu prietenie din Louisiana, US.

  50. Giant said,

    liana, why can’t you just make pretend?!!

  51. Sir Alex Ice said,

    Ce cunoscute imi sunt descrierile…
    E foarte tentant sa ma cred atotstiutor si sa spun ca pana nu va invata sa fie egoist, nu va stii sa te vrea si sa te posede.

  52. liana said,

    giant, it’s obviously that the essential paradigm of cyberspace is creating partially situated identities out of actual or potential social reality in terms of canonical forms of human contact, thus renormalizing the phenomenology of narrative space and requiring the naturalization of the intersubjective cognitive strategy, and thereby resolving the dialectics of metaphorical thoughts, each problematic to the other, collectively redefining and reifying the paradigm of the parable of the model of the metaphor, if you catch my drift.

  53. Grebla said,

    Bah, scrie corect romaneste! Idiot….

  54. eloa said,

    liana, dacă ţi-ai putea formula propriile gânduri, ar fi minunat

    Grebla, tu vorbeşti cu toţi ăia de mai sus? Sau te referi la un „bah” în special?

  55. liana said,

    In cazul de fata nu e cazul, mesajul intrinsec se va gasi customizat pentru fiecare cititor in parte aici, e metafora care desluseste, eventually, sensurile absconse ale acestui blog dealtfel:

    http://www.elsewhere.org/pomo

  56. morbo said,

    daca te tot izbesti ca nebuna de zid iti spargi capu si zidu se consolideaza si mai mult de frica si ca sa reziste
    o avea omu motiv sa aiba zid, n-o fi din cauza ta
    sapa pe sub zid si daca ajungi pe partea ailalta nu te-o da afara din curte daca ,,te vrea” si el
    bine, io dau sfaturi metaforice, da sa ma fi vazut acu vreo luna…

  57. morbo said,

    se lasa cu sange treburile astea, da ce sa faci, tot munca, scoala, mancat, dormit?

  58. Grebla said,

    liana, ma refeream la SAI. Dar daca stau sa iti citesc comentariul…

  59. gigelosaurus said,

    nu are curajul sa -ti zica „plimba ursu”, nu mai e nimic demult decat nevoia sa te articuleze cu lopata pentru incapatanarea cretina cu care-l AGASEZI, qed, femeile sunt proaste, dragoste platonica ? !?! muhahahahaha, nehotarare ? …the same shit, nu prea ai ce oferi, zeama ta a fost amuzanta o vreme, inlocuitoarea ta ?….who gives a fuck…toate sunt la fel, de unele ce e drept te plictisesti mai greu, …daca nu e momentul nu exista nici perechea potrivita.

  60. liana said,

    Grebla, „In cazul de fata nu e necesar„, restul imi asum, e o varianta de decriptare, orice alte asemanari sau trimiteri sunt pur intamplatoare, however the text deconstructs itself for some knowledgeable people, the inner circle genre that is.

  61. Giant said,

    copy/paste ruleaza…

  62. Dorin said,

    liana mai asasinezi mult limba romana ? recomand cu caldura dexonline.ro

  63. liana said,

    Dorin, daca ne promitii ca iti rezolvi problema cu fii si continuii ma uit si eu in dexonline.ro, fii pregatit sa imi aduci argumente valabile insa si nu fi suparat ca ti-am atras atentia.

  64. Dorin said,

    nu am de ce sa fiu suparat, sunt chestii care apar cand scrii repede. dar pentru copy pasteul tau nu exista scuza. Ma rog sa stii ca nu e nevoie sa dai copy paste cu fraze pompoase ca sa fii apreciata.

    ma rog divagam aiurea

  65. Eloa said,

    liana, te provoc: fii deşteaptă într-o frază! Dar să fie a ta.

  66. Dorin said,

    eloa au sens chestiile astea ? nimeni nu vrea sa demonstreze celuilalt ca e mai inteligent. Puteam sa ii spun ca sunt student la psihologie si ca am terminat deja o facultate, dar nu are sens sa ne etalam aici capacitatile intelectuale.

    Suntem aici sa intelegem de ce urasti tu barbatii si ce are tipul ala atat de special incat te face sa iti dai jos armura

  67. siemprecontra said,

    esti ca un kinder cu surprize.. 🙂 ma uimesti pe zi ce trece.

  68. liana said,

    eloa, my mind would be a very big puzzle for you unless you clearly define your criteria for intelligence rating in terms of VIQ, PIQ, FSIQ , here’s just a hint , you need a completely different wired brain to understand me, let’s just say that knowing what beelddenken means would let you picture my thought process, words are like a second language to me, btw. >:D

  69. Sir Alex Ice said,

    ROTFLOL
    Ce de pretentii de intelectualitate acerba pe aici =))

  70. Giant said,

    si tu daca ai sti ce inseamna katzenjammer ai sti si cum imi petrec eu serile… ;))

  71. Sirg said,

    „cel mai sincer si onest om”, dar totodata si cel mai indiferent la ce simti tu, sau asa inteleg eu! Ma intreb ce pacate ai tu in povestea voastra.

  72. Sir Alex Ice said,

    Spune „Nu”. Care alt pacat sa aiba?

  73. Sirg said,

    Foarte bine ca zice nu. Inseamna ca e plin in jurul ei si trebuie fata sa filtreze 😛 Ca doar ii uraste aproape pe toti, mai nou pe toti. Cine se astepta sa zica DA e un mare naiv 😀

  74. Eloa said,

    Sirg said,

    Foarte bine ca zice nu. Inseamna ca e plin in jurul ei si trebuie fata sa filtreze Ca doar ii uraste aproape pe toti, mai nou pe toti. Cine se astepta sa zica DA e un mare naiv

    De-abia aştept să am şi eu cui să-i spun DA. Deocamdată mieluşei. N-am cunoscut niciodată un bărbat capabil să mă stăpânească.

  75. Sirg said,

    Aici trebuie sa ma luminezi, pentru ca am impresia ca s-a stins lumina in capul meu! Chiar in fiecare femeie „zace” cate o fiara ce asteapta sa fie stapanita si „domesticita”? Voi chiar va doriti asta, sau numai ziceti de dragul de ii face pe barbati sa se simta mai nesiguri si mai neputinciosi? Dragostea e un circ in care barbatul e dresor, iar femeia leoaica din cusca ce rage la comanda? 😀

  76. cris said,

    domnul-zid poa’ sa fie un om care ascunde ceva. Astia de obicei fac ziduri, groase si inconjurate de mister, dincolo de care de obicei sta un monstru. Asa ca poate mai bine zici mersi ca nu te da direct la balaur, ci te avertizeaza prin comportamentul ala…
    pe de alta parte, si eu fiind genu de om-zid (dar nu care ascunde ceva, ci din alt motiv, pe care o sa-ncerc sa ti-l explic aici) as putea sa-i dau omului circumstante, ba chiar sa-ti recomand sa nu mai insisti…Ideea e ca nu las oameni inauntru fiindca majoritatea tind sa se labarteze acolo. Sa-si aduca imediat sosetele si periuta de dinti, pe care ti le protapesc in suflet cu mare nonsalanta, se pun cu picioarele pe masa si-si aprind tacticosi un trabuc pe care ti-l scutura-n ghiveci (ma rog, I’m exagerating to make a point here :)) si-ncep sa palavrageasca despre ei, despre noi, despre aia si ailalta, despre viitor si flori de mar (aka sa-ti strice linistea interioara fara sa te-ntrebe daca suporti), si-n general despre orice lucru care nu m-a preocupat pana acum si nici nu vreau sa ma preocupe. Ceea ce e naspa. Asa ca prefer sa-i tin afara. Da, suntem ingusti/ stramti/ mici din moment ce n-avem loc si pentru altii, dar asta e. Prefer sa tin relatiile in afara zidurilor si sentimentele inauntrul lor.
    Maybe this helps sa-l intelegi, asta-n cazul in care e genul asta de om de care sunt si eu.

  77. mirandolina said,

    Sfatu` meu este ca ar cam trebiu sa o lasi balta… Vrei sa se darime zidul? Ai innebunit? Cum sa dea zidu` jos … Nu se poate asta pentru-ca daca l-ar da jos nu ar mai fi el si cu siguranta ai fi uimita ce edincolo de imensul zid interminabil gros de un metru– nimic mai mult decit un strumf slab cu haine rupte fricos si chior pe deasupra. Esti tu oare pregatita sa vezi asta? Eu cred ca nu! Fiiecare dinte noi avem un zid mai gros sau mai subtire; facut din piatra, de otel, de chirpici ,de trestie ,de hirtie si lista continuua.Cu cit suntem mai slabi in iterior cu atit zidul e mai riguros . Nu dom`ne tie iti place cu zidu` de nedarimat si el stie asta si ii e frica mai mult ca la un soricel sa nu cumva sa-l demasti. Trebuie sa accepti si sa te impaci cu gindul ca mai sunt si oameni d`astia! Fii superficiala cind ai nevoie mare ca nu e un lucru rau… Mie una mi-e mila de tine mult dar de el mi se rupe inima, caci el e de fapt victima in toata povestea!

  78. Sahara Penguin said,

    Tocmai ce am terminat o poveste cu un „zid”. Ma dor inca toate cele de la izbituri. Le-am incercat pe toate. Si era exact asa cum spui: resemnat, convins ca nu merita efortul…

    Sunt atat de obosita, si despartirea asta m-a consumat atat de tare… Si daca nu pleca el, cu tot cu zid, eu m-as fi izbit in continuare ca o idioata. Cred ca as fi preferat sa-mi rup toate cele decat sa renunt.

    Dar se pare ca nu m-a vrut suficient de tare incat sa ma lase sa lupt pentru el. Probabil ca nu m-a vrut deloc.

  79. eloa said,

    Sahara Penguin said,

    Dar se pare ca nu m-a vrut suficient de tare incat sa ma lase sa lupt pentru el. Probabil ca nu m-a vrut deloc

    Problema este cuvântul „probabil”. Cred că trebuie să depui un ultim efort şi să te lămureşti o dată pentru totdeauna dacă te-a vrut sau nu. Poate are motive să te facă să crezi că nu te vrea. Poate că nu e cazul să analizăm atât de profund. În orice caz, lămureşte-te. Nu poţi să rămâi toată viaţa cu întrebarea şi cum ar fi fost dacă…

  80. eloa said,

    mirandolina said,

    Sfatu` meu este ca ar cam trebiu sa o lasi balta… Vrei sa se darime zidul? Ai innebunit? Cum sa dea zidu` jos … Nu se poate asta pentru-ca daca l-ar da jos nu ar mai fi el si cu siguranta ai fi uimita ce edincolo de imensul zid interminabil gros de un metru– nimic mai mult decit un strumf slab cu haine rupte fricos si chior pe deasupra. Esti tu oare pregatita sa vezi asta? Eu cred ca nu! Fiiecare dinte noi avem un zid mai gros sau mai subtire; facut din piatra, de otel, de chirpici ,de trestie ,de hirtie si lista continuua.Cu cit suntem mai slabi in iterior cu atit zidul e mai riguros . Nu dom`ne tie iti place cu zidu` de nedarimat si el stie asta si ii e frica mai mult ca la un soricel sa nu cumva sa-l demasti. Trebuie sa accepti si sa te impaci cu gindul ca mai sunt si oameni d`astia! Fii superficiala cind ai nevoie mare ca nu e un lucru rau…

    În general, te pricepi la oameni.
    În particular:
    – eu ştiu ce e după zid şi de ce există zidul;
    – nu mă împac cu nimic! zidul e fals;
    – eu nu reuşesc să tratez superficial povestea asta.

    Mie una mi-e mila de tine mult dar de el mi se rupe inima, caci el e de fapt victima in toata povestea!

    Păi să ştii că el o să fie victima când o să deschidă larg porţile şi o să vadă că nu mai e nimeni acolo.

  81. eloa said,

    cris said,

    domnul-zid poa’ sa fie un om care ascunde ceva. Astia de obicei fac ziduri, groase si inconjurate de mister, dincolo de care de obicei sta un monstru. Asa ca poate mai bine zici mersi ca nu te da direct la balaur, ci te avertizeaza prin comportamentul ala…
    pe de alta parte, si eu fiind genu de om-zid (dar nu care ascunde ceva, ci din alt motiv, pe care o sa-ncerc sa ti-l explic aici) as putea sa-i dau omului circumstante, ba chiar sa-ti recomand sa nu mai insisti…Ideea e ca nu las oameni inauntru fiindca majoritatea tind sa se labarteze acolo. Sa-si aduca imediat sosetele si periuta de dinti, pe care ti le protapesc in suflet cu mare nonsalanta, se pun cu picioarele pe masa si-si aprind tacticosi un trabuc pe care ti-l scutura-n ghiveci (ma rog, I’m exagerating to make a point here :)) si-ncep sa palavrageasca despre ei, despre noi, despre aia si ailalta, despre viitor si flori de mar (aka sa-ti strice linistea interioara fara sa te-ntrebe daca suporti), si-n general despre orice lucru care nu m-a preocupat pana acum si nici nu vreau sa ma preocupe. Ceea ce e naspa. Asa ca prefer sa-i tin afara. Da, suntem ingusti/ stramti/ mici din moment ce n-avem loc si pentru altii, dar asta e. Prefer sa tin relatiile in afara zidurilor si sentimentele inauntrul lor.
    Maybe this helps sa-l intelegi, asta-n cazul in care e genul asta de om de care sunt si eu.

    Frumos explicat. Cred că suntem mulţi aşa cum spui pe-aici.

    E un pic mai complicată povestea asta.

  82. Sahara Penguin said,

    Da, ar trebui sa ma lamuresc, numai ca el e cel care a plecat. Nu eu… Ceea ce deja inseamna …tot.

  83. mirandolina said,

    Daca stii ca zidul e fals , stii si ce e dincolo de el si tu inca nu ai facut rost de scara care te poate trece dincolo TU esti problema. Iar daca ai trecut si ai vazut ce e , trebuia sa iti insemnezi drumul sau sa fii mai sireata ca el si sa furi cheia. Cararea care duce la inima lui nu e stiuta de tine scumpa mea… Intradevar ,asa cum ai zis si tu , esti goala , n-ai nimic inauntru ; asta simt si eu cand incerc sa ma apropii de tine… Cuvinte reci dintr-un suflet egoist care-si plange de mila. Ca sa ti se ofere, trebuie sa dai dublu scumpi , ori la tine , tot ce simt e goliciune…nimic…robot…reguli…fatada…snobism…nimic… Cel mai dureros…nimic – Esti demna de toata mila

  84. mirandolina said,

    eu cred ca esti prea seaca pentru el…

  85. mirandolina said,

    Esti prea seaca pentru el… Lasa-l in pace fetita , are nevoie de o real woman… Da-mi nr. lui de tel…LOL

Lasă un răspuns

