Ne apropiem de final?

Ianuarie 7, 2007 at 21:57 (Răspunsuri fanilor mei)

krossfire said,

January 5, 2007 at 10:13

Ne apropiem de final ? Yaaaaay…in sfarsit blogurile adevarate, ale oamenilor care au ceva de spus pot sa revina in fata.

De-aia te răscoleşti noaptea în aşternut şi nu mai poţi dormi, că n-am eu nimic de spus. Nu pricep cu ce îi împiedic pe cei care au cu adevărat ceva de spus să spună dracului ceva-ul. Şi dacă n-am nimic de spus, de ce îmi citeşti nimicul?

Ce se întâmplă, puişor? Nu-ţi citeşte nimeni blogul? Eu am încercat. Nu mă interesează ce scrii, rezultă că n-o să revin prea curând. E atât de simplu! Mă vezi pe mine comentând că n-ai nimic de spus şi că alţii sunt mai buni şi n-au loc de tine? Pur şi simplu nu-mi pasă. Acum, dacă râvneşti un loc în top, scrie şi tu despre execuţia lui Saddam. Ai văzut cum a explodat contorul unor bloguri cu ocazia asta. Ai cam pierdut trenul, dar poţi recupera. Scrie ceva senzaţional pe tema asta. Poate lumea încă mai caută. Sau scrie despre cum au împins Băsescu&consoarta Loganul gălăţean înzăpezit. A! Ar mai fi ceva. Trebuie să scrii bine. Şi lasă-mă dracului în pace!

21 comentarii

  1. cassandra said,

    Nimeni nu trebuie sa faca nimic in ceea ce te priveste, e suficient ca te distrugi chiar tu insati, mai mult, si in propria ta singuratate se intampla exact acelasi lucru. Bucurenci a dat-o in coehlisme parca intentionat pentru a te descrie in deplinatate:

    http://www.evz.ro/article.php?artid=286234

    Nu conteaza peste cine/ce vei da, vei fi intotdeauna nemultumita de situatie, you are cursed si nu mai este nimic de facut pentru tine.Dau scris ca si peste 20 de ani se va intampla la fel.Patternurile de belittlement din reply-urile tale spun foarte multe unui ochi avizat.

    Qui habet aures audiendi audiat

  2. stefantalpalaru said,

    Lăsaţi, mă, fata-n pace! N-o fi ea la fel de digerabilă ca Ana, dar are rolul ei în micul nostru blogosistem.

    __oderint dum metuant__

  3. gORE said,

    Si totusi, produs al Crevediei ….. politica nu e punctul tau forte. Poate fi numita provocare. Oricum, ca in Bruce Almighty ….. bla bla bla bla …… pe dracu !!!
    Acu pe bune …. de ce totul se rezuma la blog ? Pai sa se mai mire cineva ca bati stepul in masa ?????

  4. alexdesign said,

    @ cassandra …. tareee

  5. dario said,

    Daca ar citi un baietel de vreo 10 ani toate lucrurile pe care le-ai scris aici si si-ar imagina cum ar putea sa ajunga (ca doar nu degeaba au copiii imaginatie bogata:P)….s-ar castra si s-ar face calugar..
    p.s.: am mai mult de 10 ani (si nu cu unul sau cu doi;))

  6. Sir Alex Ice said,

    So PWNED!
    Doar ca acum l-ai facut vedeta, ceea ce si voia de la inceput.

  7. bornedbored said,

    Unde sunt baietii aia dezinteresati care iti luau apararea Eloa? Unde sunteti ma?!
    Am citit articolul ala din evz. Viata e ca viata. Big deal. Blogul e ca blogul si iarna nu-i ca vara. Sau este?

  8. my alter ego said,

    cassandra said,

    Nu conteaza peste cine/ce vei da, vei fi intotdeauna nemultumita de situatie, you are cursed si nu mai este nimic de facut pentru tine.

    Viaţa însăşi e un întreg şir (definit prin recurenţă probabil) de nemulţumiri, tanti. O soluţie faină ar fi sinuciderea în masă, deşi… văd că nouă oamenilor ne cam place să fim nemulţumiţi şi să suferim de pe urma faptului ăstuia.

    Cred că trecerea asta în patetism („Eloa e singură şi nemulţumită şi cursed”) e tocmai ce NU şi-a propus din start blog-ul ăsta a fi. Oricum, fiecare vede ceea ce vrea.

  9. krossfire said,

    Blogul meu o duce binisor, si fara 70 000 de posturi pe tema : ”De ce uram barbatii ? Pentru ca majoritatea sunt mai destepti ca mine (ar trebui sa meditezi putin pe tema asta)” . De fapt puteai sa-i spui blogului ”De ce uram cainii, de ce uram pisicile, de ce uram orice animal cerebrat ?”.

    Nu sunt singurul care te-a atacat si nu , nu te citesc constant. De fapt, cred ca am intrat de vreo 3 ori pe blogul tau (asta ar cam fi a treia oara). De fiecare data, speram sa te fi maturizat putin. Nu am sustinut ca EU am ceva de spus, dar daca ai citi si alte bloguri in afara de blogul tau (spunandu-ti de fiecare data ca ai dreptate) ai observa ca sunt oameni care chiar transmit ceva prin posturile lor. (si din nou, nu vorbesc la persoana I).

    Remarca mea era generala, dar se pare ca te-a deranjat destul de mult. Vaaaaii…ai postat 10 randuri la 2 randuri ale mele. In atare conditii, cine se zvarcoleste in pat gandindu-se la ce spunea lumea pe bloguri ?

  10. Giant said,

    (:|

  11. lali said,

    @krossfire: mai destepti DECAT..e destul de important sa scrii corect cand demonstrezi ca esti destept…

  12. ZouZou said,

    lali ce zici sa mergi sa te impusti ? si tu esti unu din terminatii care atunci cand nu au argumente se iau de greselile pe care le face un om intr-un reply ? try a fucK Off stage now pls. thank you

  13. krossfire said,

    Lasa omul in pace. Are partial dreptate, desi Indreptarul Academiei (dupa care am dat examen la FJSC) admite o exceptie in problema asta.

    Ce imi place mie la articolul asta ? Lasasem un comment si nu voiam sa mai dau nicio replica. Ce sa vezi ? Featured article :))

  14. andaa said,

    sesizez o nimfomanie a propriilor taste…in ritm de step. O aroganta tipic masculina.
    cea mai cea din parcarea goala ofuscata de antilitania conspirativa. Fanii si-au dat jos sepcile. Ochelarii sunt plin de confetii Urasc Barbatii…Scrieti fir-ar sa fie sunt scriba perfecta..Filosofia in faza de ovulatie. Sadam sau reparati o nedreptate prin alta nedreptate…. Si cand te gandesti ca ofer meditatii…

  15. DanT said,

    Buna tuturor,

    E dragut sa vezi atata lume dezbatand, in contradictoriu, despre ceva lipsit de importanta. In definitiv ce avem noi cu aceasta tanara de …. sub 20 de ani (poate ca are mai mult – ma scuzi n-am vrut sa-ti jignesc fizicul) care vrea sa impartaseasca ura ei cu restul lumii. E treaba ei, ura ei, sa traiasca in ea singura.

    Poate mai interesant ar fii : „De ce dracu’ atata lume o citeste?”. Poate pentru ca pentru unii este altceva, si poate pentru ca multa lume a avut dezamagiri. Intr-un fel ne aminteste de ceva ce am trait la un moment dat, dar refuz sa cred ca ne aminteste de „noi”. Si totusi atunci de ce dintre atatia care o citesc, multi critica ce scrie domnisoara necunoscuta.

    Nu, nu am avut timp sa citesc ce s-a scris aici, cineva mi-a povestit de blog si m-am hotarat sa fac un comentariu.
    Pentru autoarea incantatoarelor critici flegmatice de pe acest blog… draga mea, daca cumva te simti superioara facandu-i pe barbati porci, daca cumva simti ca asa esti mai buna decat prietenul tau care ti-a sfartecat inima imbaindu-l in mocirla, daca crezi ca prin ura, irascibilitate, nesimtire si sarcasm vei rezolva ceva (desi cred ca iti da o incredibila satisfacie interioara)… spor la treaba.

    Poti sa ne injuri, poti sa ne faci cum vrei tu si sa ne studiezi cele mai tenebroase laturi dar sa stii…. ca noi tot vom iubi femeile (inclusiv pe tine).

    Toate cele bune!

  16. unggaby said,

    felicitari DanT…in mare ai pus punctul pe I…vad mai sus si un post al dragutei nimfomane Anda…in stilul ei caracteristic amesteca cuvintele, imbinand erosul cu suavul..in speranta unei realizari artistice…
    fatoooo, revino-ti, mai ai inca pana la Bruckner.
    oricum, va asemanati in materie de inteligenta..tu si eloa
    mare-i blogosfera Doamne, si plina de ciudati..scuze, ciudate, ofuscate, ne..impartasite si nespovedite:). dar de…”barbatii e porci”…

  17. mariusnicolescu said,

    Fetita, nu calca pe urmele lui Zoso, ca ciumpalacul respectiv mai are putin pana i se termina blogu… Nu te mai lua de toata lumea care se ia de tine… altfel e naspa…

  18. andaa said,

    nu te-ai prins unggaby… eu sunt ea…ca o clona infinitzecimala cu antecontraovululadneic iclus…suavul esti tu puiut mic…
    scuze eloa pentru deconspirare off topica

  19. mirandolina said,

    Plingi, da-te cu capu` de pereti ca asa te feci mare…si apoi o sa renasti ca pasarea Phonix din propria-ti cenusa! Si o sa vezi ce bine o sa fie.

  20. mirandolina said,

    Blah-blah-blah…

  21. mirandolina said,

    Tu nu poti sa renasti din cenusa ca Phonix ! in schimb o sa renasti din shit ca …ce vrei tu.

Lasă un răspuns

