Îmi lipseşti

Ianuarie 4, 2007 at 18:08 (Despre Eloa)

Îmi lipseşti foarte tare. Nu ştiu ce faci, unde eşti, dacă te gândeşti la mine, dacă îţi e la fel de rău ca mie, dacă mă simţi ca un gol apăsător în tine, aşa cum te simt eu, dacă îţi aminteşti cum a fost când ne-am atins buzele ultima dată, dacă mai ţii minte zâmbetul meu…eu îl caut pe-al tău prin cap şi nu e…mă reîntorc obsesiv în locurile în care ne-am întâlnit, apari, te apropii, ah, în afară de senzaţia vagă a ramelor nu-mi amintesc nimic. Eşti aşa cuminte când te apropii…mă surprinzi la fiecare întâlnire cu apariţii de-astea serafice, dar nu-ţi trebuie mult să-mi aduci aminte că eşti un băiat rău, rău, rău de tot.

Te iubesc.

23 comentarii

  1. colindatoru' said,

    dintotdeauna mi-am dorit sa postez primu’ pe blogu’ tau….si eu te iubi!

  2. Dorin said,

    ne apropiem de final ?

  3. alterego said,

    da’ app d c nu ii spui in fata toate acestea? nu este bine sa tzii in tine sau sa-ti faci o viata paralela…

  4. Giant said,

    M-am prins… Ana e aici…

  5. Sir Alex Ice said,

    Bumbac 😉

  6. bornedbored said,

    @Dorin: Nu.

  7. morbo said,

    ma faci sa-mi para rau de URArea mea de anu nou, he, he
    respekt (asa in general, nu doar pentru posturi din astea dulci)

  8. Dorin said,

    sunt curios cand vei inceta sa mai scrii pentru altii, Spui ca vrei sa fii singura si totusi vii mereu aici si lansezi un nou subiect. Esti singura ? Cat timp scrii aici nu.

    Sau preferi discutiile de la distanta cu oameni care iti pot citii fiecare gest ?

  9. gORE said,

    Singurătatea e cea mai bună prietenă.

    Te iubesc.

    Drama admiratorului de la distanta. Se rezolva cu tupeu si vointa de a uita.

  10. Alex said,

    De ce urâm bărbaţii, a? 🙂 If you can’t beat ‘em, join ‘em!

  11. Illy said,

    Acum ashtept un post de genul „Ha ha ha, voi chiar atzi crezut ?”

    Please, Eloa ?

  12. Giant said,

    You’re meeeltiing… meeeeeelltiiing…

  13. krossfire said,

    Ne apropiem de final ? Yaaaaay…in sfarsit blogurile adevarate, ale oamenilor care au ceva de spus pot sa revina in fata.

  14. De ailalta said,

    Nu vreau sa fiu rau si nici sa te supar… dar e foarte probabil sa nu mai tina minte nici unul dintre amanuntele astea 😦

    De obicei asa se intampla. In plus o astfel de declaratie il agaseasa, il hartuieste… Ai grija!

  15. Sir Alex Ice said,

    Btw, asta e exact motivul pentru care eu am renuntat sa fiu un ingeras. Ati vazut voi ingerasi sa aiba parte de ceva actiune?
    Nu? My point exactly 😉

  16. iMaria said,

    @dorin: big up! 🙂 esti psiholog?!

  17. pataichin ivan said,

    Foarte vag imi aduc si eu aminte de tine, am totusi o dilema, poate si mai mare decat a ta, erau 4+1rame sau 8+1 rame ?!
    Analogia ta cu jucariile a generat una intrucatva similara, de fapt, la ultima partida de pescuit, Larry a spus-o pe bune, food for further thought,

  18. colindatoru' said,

    nu ai cumva un mail k vreau sa-ti scriu una-alta?

  19. jairzinho said,

    …daca iti lipseste ceva/cineva, la ce naiba mai scrii despre bucuria clipelor de singuratate ?!

  20. Eloa said,

    jairzinho, ai citit bine, erau clipe. Prind foarte rar de-astea de singurătate şi le savurez când mi se întâmplă.

  21. Eloa said,

    @colindatoru’: hai să vedem dacă eşti în stare să găseşti pagina de contact.
    @restul: şşş, nu-i spuneţi.

  22. Eloa said,

    @pataichin ivan: u’re so fucking funny. ha ha ha. eah, fuck off.

  23. Ne apropiem de final? « De ce urâm bărbaţii said,

    […] 5, 2007 at 10:13 Ne apropiem de final ? Yaaaaay…in sfarsit blogurile adevarate, ale oamenilor care au ceva de spus […]

Lasă un răspuns

