Pentru că te ajută cu forţa

Decembrie 26, 2006 at 23:16 (În general)

NU AM NEVOIE DE NIMIC DE LA TINE. DE NIMIC. Nu mă ajuta, nu-mi spune cum se face, nu fi amabil, nu-mi dezvălui miracolele php-ului, nu mă învăţa nimic, nu-mi spune unde găsesc, MĂ DESCURC ŞI SINGURĂ. Când spun NU, asta vreau să-ţi transmit: NU. NU FI drăguţ, nu-mi spune, nu te oferi, nu insista, NU, NU, NU, NU, NU, NU, NU. N-o să recunoşti niciodată, spui că n-ai ce face, că oricum te plictiseşti, dar mă ajuţi pentru că vrei ceva.

Nici un bărbat nu te ajută dezinteresat. Întotdeauna se aşteaptă la ceva în schimb. Dacă ceva-ul nu e pe măsura aşteptărilor, o să sufere ca un copil dus de nas şi-o să te acuze că ai profitat de inteligenţa lui infinită. DAR ŢI-AM ZIS CĂ NU. De-asta urăsc eu bărbaţii. Nu sunt în stare să spună clar ce vor, se prefac cu succes că „suntem amici” şi apoi, când prietenia nu evoluează într-o relaţie amoroasă, fac pe victimele şi ne acuză să suntem profitoare. Şi toate astea pentru că sunt incapabili să accepte un refuz.

NO MEANS NO.

72 comentarii

  1. bornedbored said,

    Let me help you with this thing. 😀 Give me he’s IP, ID, Credit Card number and he’s PHP.
    And for native English speakers, jăst ghiv mi a breic.

  2. mihai said,

    oameni buni…nu va luati de engleza lui ca asta de fapt greseste intentionat….face greseli ca sa faca misto dupa aia de cat de prosti sunteti voi….

  3. oricum nu te ajut said,

    si daca nu te baga in seama…. ie porc….iar daca iti zice exact ce vrea de la tine… si nu incepe cu „vreau sex”…. ie mincinos……

  4. Dorin said,

    mi se pare mie sau blogul asta a devenit de ce il urasti pe SAI ?

  5. tonysss said,

    @oricum nu te ajut said // daca barbatii e porci fetele estem zoofile?

    referitor la titlurile posturilor, eu cred ca trebuie un barbat serios sa puna aici si de ce uram noi femeile.
    Acum nu vreau sa fac din tantar armasar dar poate ai ceva cu noi din nastere adika poate esti pe invers? No hard ofence doar intreb.
    Barfa asta care o faci pe seama noastra nu are caracter general sau o valabilitate veridica, e doar o parere ciobita din filme si chaturi interminabile raportate la gesturi cleioase pe care ti se pare ca le vezi zilnic. Daca maine nu vei avea nici un subiect de scris, trebuie sa inventezi ceva nu? 🙂 un mic gest observat si faci din tantar ditamai nava cosmica. Stimata, nu se face asta .

  6. bornedbored said,

    @mihai:

    I wank to that!

  7. Sir Alex Ice said,

    Respect. La asta ma astept eu, cel putin. Daca ai o problema si te ajut, merit ceva consideratie pe tema asta. Dar femeile prefera sa incerce sa te duca cu zaharelul, cat mai mult timp, scot marfa la vitrina dar nu vor sa o vanda.
    Femeile stiu foarte bine, cum recunoaste si Eloa, de ce le ajuta barbatii. Doar ca se fac ca ignora asta ca sa poata fi ajutate de cat mai multi. De asta au foarte des grija sa nu se afle ca au prieten. Pentru ca eu cam sunt de principiul „daca te **te, sa te si ajute”. Si probabil si altii mai gandesc asa. Nimic nu e gratis pe lumea asta. Ai vazut ca-s in stare sa fiu acolo cand ai nevoie? So pe mine, daca nu tu se gaseste alta care sa fie in stare sa-si vada interesul pe termen lung. Urari de bine garla, ca nu costa. Faceri de bine, rar, pentru ca trebuie sa misti ceva in sensul asta.
    Reciprocitate. Asta de termen de care femeile n-au prea auzit. Si nici barbatii. Fiecare cauta fraier de sexul opus cu care sa isi satisfaca interesele egoiste, prestand cat mai putin din partea sa.
    E in natura omului sa fie egoist. Dar nu cred ca e in natura lui sa fie prost si sa se lase abuzat.
    Eloa, cand mai vrea un barbat sa te ajute, spune-i ca il lasi, dar numai daca te si :beep: dupa. Pe pariu ca e mai eficient decat o litanie de „nu”-uri. Pentru ca ei toti viseaza la asa ceva, dar nu au curajul pusi in fata faptului implinit.

  8. tonysss said,

    Daca stau bine si ma gandesc, nu-i prost cel care cere ….

  9. green said,

    Om, ce fel de bărbaţi monştri ai cunoscut tu? încearcă să te ancorezi realităţii şi poate o să îţi dai seama că bărbaţii sunt la fel ca noi. GEEZUS! =))

  10. Eloa said,

    @green: eu vorbeam despre bărbaţi reali. Întâmplător postul îi e dedicat unui tip pe care îl credeam prieten. Adică unul în carne şi oase. Numai că el nu mă credea doar prietenă…exact cum am spus mai sus.

  11. Eloa said,

    PS: Nu e vorba de SAI, deşi a încercat şi el să mă ajute…tot cu forţa şi tot „dezinteresat”…

  12. nihasa said,

    lasa eloa ca daca ti`ar placea tipul nu l`ai acuza ca te ajuta cu un scop anume (care oricum e o premiza mult prea exagerata – dar ma rog … depinde de cercul in care te invarti .. nu ? )

  13. Eloa said,

    @nihasa: cu atât mai mult, dacă îmi place, n-o să-l las să mă ajute, ca să ştie că îl invit la cafele pentru că îmi place, nu ca să-l răsplătesc pentru o favoare.

    Şi nu e o premisă, e o realitate. Cine poate, se oferă să te ajute, restul stau acolo şi arată bine. Just like u.

  14. nihasa said,

    Atunci te compatimesc pentru cercul tau de prieteni :p

  15. Illy said,

    Voi va plictisiti la munca sa inteleg ?

  16. eloa said,

    nihasa said,

    Atunci te compatimesc pentru cercul tau de prieteni :p

    Da, mă gândeam să-l îmbogăţesc cu un păpuşel. Dacă promiţi că nu deschizi gura, te primim.

  17. nihasa said,

    I`ll just sit there and look gorgeous … well thank you ..this is the best Christmas present ever

  18. eloa said,

    U’re welcome, baby. U really are gorgeous.

  19. Illy said,

    Copii, daca va vreti, luati-va 😀

  20. nihasa said,

    eloa sweety u make me blush 😡

  21. Sir Alex Ice said,

    Da’ macar cinstit in privinta intentiilor mele. Pe mine ma roade curiozitatea sa vad daca si in realitate are gherutzele la fel de ascutite ca aici.
    Poate aflu candva 😉

  22. nihasa said,

    si daca are gherute …. o sa vrei sa te zgarie suav pe spate ? :B

  23. Sirg said,

    Bărbaţii trebuie să îşi scoată din vocabular „vrei/pot să te ajut” când vorbesc cu o femeie. Eşti drăguţ că vrei să o ajuţi, şi tocmai asta vrei să fii, mai drăguţ. Femeile dacă au nevoie de ajutor îl cer direct, (dacă o fac vreodată), altfel chiar nu au nevoie. Dacă eşti bărbat, întreabă-te sincer, chiar vreau să îmi pierd timpul ajutând-o pe asta (dezinteresat), sau vreau să i-o trag odată şi odată. Un tip prea „helpăreţ” are prea mult timp liber, sau n-are gagică. Fii mai ocupat. Femeile pot învăţa şi singure PHP, nu?

  24. eloa said,

    @Sirg: mă, tu te cam pricepi.

  25. Sir Alex Ice said,

    Femeile nu sunt in stare niciodata sa fie directe. In afara de mamici.

  26. alexesn said,

    mori eloa

  27. danielle said,

    Mai ,@alexesn, tu de unde ai mai aparut? Acum ai coborat din copaci? E cel mai idiot comentariu de pana acum si au fost destule. Sau vrei sa ne demonstrezi ca Eloa are dreptate?

  28. eloa said,

    danielle, I kinda like u.

  29. danielle said,

    @Eloa, nu sunt de acord cu multe din ideile tale. Dar poate ai motive care te fac sa simti asa si e dreptul tau. Dar mitocania nu are nici o scuza.

  30. danielle said,

    p.s. Ma refer la @alexesn, sa nu se inteleaga gresit. 😉

  31. scorillo said,

    Greu! Pentru ca nu prea poti contrazice postul Eloai fara sa cazi pe langa subiect!

    Nimeni nu te ajuta dezinteresat, indiferent ca e barbat sau e femeie. Probabil ca barbatii accepta mai greu decat femeile o rasplata care nu e la inaltimea asteptarilor lor. Insa depinde si ce se asteapta ca rasplata.

    Eu astept flirtul ca rasplata E cel mai sigur. Poate ca sunt eu norocos sa gandesc ca flirtul e cel mai frumos lucru care se poate intampla intre un barbat si o femeie. Sunt sigur ca si femeia si barbatul pastreaza o amintire placuta a clipelor acelea. Continuarea poate fi un fiasco sau ajunge la un moment dat, insa clipele acelea exaltante nu se uita usor.

    Hmm, cred ca sunt prea batran!

  32. razvan said,

    minti

  33. gORE said,

    Am citit ceva genial.

    @green: eu vorbeam despre bărbaţi reali

    Uite ca Eloa a invatat ceva 😀

  34. stefantalpalaru said,

    Uite o altă interpretare: eu te ajut pe tine cu PHP, mysql şi ce mai ai nevoie iar tu te revanşezi ajutându-mă pe mine cu python, perl şi lua. Cum? Nu poţi? Dar tu la ce te pricepi?

  35. Dorin said,

    @stefantalpalaru asha bravo da-i material pentru urmatorul post : „Pentru ca se cred superiori” =))

    eloa generalizeaza un caz particular asta e problema ei, dar la fel faci si tuh

  36. morbo said,

    acum s-a descoperit ca oamenii,(SI NU NUMAI UN TIP CARE O PLACE PE UNA) cand se ajuta intre ei, cel mai probabil au un interes ascuns, vor sa obtina ceva, pe termen scurt sau lung
    mai sa fie! eu credeam ca toti suntem sfinti

    tare faza cu invitatul la cafea: da, chiar asta credem noi barbatii (ca realisti ce suntem)cand ne invita o fata la o cafea, ca vrea in felul asta sa ne multumeasca pt ca am ajutat-o

  37. Sirg said,

    Pentru cine aşteaptă flirtul ca o răsplată – precis fără să vă daţi seama, dar cine se aşteaptă ca o femeie să flirteze cu un tip ca „răsplată” pentru o amabilitate nesolicitată, este patetic– Eu îţi rezolv problemele de PC sau îţi ascult confidenţele, dar după aia sper că ai de gând să flirtezi şi cu mine, să îmi dai şi mie un pic de atenţie, altfel eşti o curvă sau o profitoare, (ca o consolare, nu ştii ce ai pierdut!)
    Deci mă îndoiesc că flirtul unei femei se poate „merita” şi câştiga prin acte de bună purtare sau „draguţenie”. Te place fără să ştie de ce (de regulă), sau nu te place în sensul „ăla”… şi fiecare cum are noroc…

    Şi BTW … moment de sinceritate: cred că cel mai naşpa pt un tip e să audă de la cea căreia îi face avansuri, după ce a stabilit o „prietenie” cu ea, că „nu te plac decât ca amic”. Aşa-i? 😀

  38. eloa said,

    Sirg said,

    cred că cel mai naşpa pt un tip e să audă de la cea căreia îi face avansuri, după ce a stabilit o “prietenie” cu ea, că “nu te plac decât ca amic”.

    În general: exact.
    În cazul acesta particular: eu fac parte din genul ăla dubios care spune de la început: NU TE VREAU. Wanna be friends? Şi apoi el se preface că da. Şi ştiţi restul.

  39. eloa said,

    gORE said,

    Am citit ceva genial.
    @green: eu vorbeam despre bărbaţi reali
    Uite ca Eloa a invatat ceva

    Eloa nu a învăţat nimic. Dar se pare că voi nu vă consideraţi reali în momentul în care comentaţi ceva pe blogul ăsta şi trebuie să vă dau exemple cu oameni pe care i-am atins ca să credeţi că vorbesc serios. Nu pricep de ce nu vă luaţi în serios varaianta online. E de multe ori mai reală decât cealaltă.

  40. eloa said,

    scorillo said,

    Eu astept flirtul ca rasplata E cel mai sigur.

    Nu e mai frumos când flirtează pentru că te place?

  41. Sirg said,

    corect 🙂

  42. scorillo said,

    Stiam ca o sa pic pe langa.

    Prin ce este flirtul frumos? Prin acea lupta la care participa plenar ambele parti implicate. Ne dorim atat de mult flirtul, pentru ca implica un anume mister. Si speram fiecare dintre noi sa castigam acea lupta…

    Eloa, bineinteles ca flirtul e mai frumos daca te place. Daca ajut pe cineva, o fac pentru ca sper ca ma place. Si sper la un flirt. Asta e rasplata. Speranta. Din pacate sunt foarte susceptibil de felul meu asa ca imi dau seama cand flirtul ei nu e sincer chiar si cand nu trebuie sa il diagnostichez ca fiind nesincer. Insa pana cand nu imi dau seama, e frumos. Dup-aia…

    SIRG, … n-are rost…

  43. Ice said,

    De acord.

  44. Reaper said,

    Am stat sa-ti citesc tot blogul. Every fuckin’ entry. Si nu pot sa ma gandesc decat ca esti 😕 Sa-ti zic proasta? Nu…nu meriti asta. Esti superficiala. Frustrata. Probabil virgina. Si probabil fara vreun orizont clar. Cu o slujba (daca nu te intretine inca mama) jalnica, pe care o urasti. Nu intelegi ca barbatii sunt (and this might come as a big surprise) oameni 🙂 Gandesc, au sentimente, nu, nu mint tot timpul. Femeile mint de infinit mai multe ori decat barbatii. Femeile sunt perfide si invidioase. Dar chiar si ele se uita la fotbal (te rog nu lesina). Probabil o sa stergi commentul meu, sau o sa zici ca ma urasti si pe mine. Couldn’t care less. Doar ca sa ‘te citesc’ m-a facut sa-mi dau seama ca din cauza unor frustrate ca tine barbatii tind sa devina distanti si sa caute sa nu se lasa prada prejudecatilor astora de 2 bani.

    Oh, and, btw…I’m a girl 🙂

  45. drull said,

    Lu Drull ii place sa ajute veveritzele aflate la ananghie. Are un suflet mare 🙂 Si porcii are suflet , si face sex de placere (sa nu uitam)

  46. gORE said,

    Rectificare necesara.

    Nu pricep de ce nu vă luaţi în serios varaianta online. E de multe ori mai reală decât cealaltă.

    Rectractez, Eloa nu a invatat nimic. Cand e geniala, habar nu are de ce. Uite, iti dau un indiciu. Puteai inchide gura tuturor cu asta. Bineinteles, ori nu vei vedea, ori o sa ma contrazici. Sau ambele simultan. Exemple cu oameni reali ? Ma faci sa zambesc deja e un cliseu. Varianta online ? Pai de aici pleaca problema. Tu chiar ai crezut ca aia e viata. Iar acu, uite ce titlu are blogul tau.

  47. bornedbored said,

    Mdap.. NU TE VREAU. Wanna be friends?. Şi cine ţi-a zis ţie că asta ar fi funcţionat vreodată?
    P.S. Şi tot nu mi-ai dat ID-ul tipului să-i fac o injecţie cu compot. Dezinteresat desigur. (Cafea mai bei?)

  48. bornedbored said,

    @Reaper: Ca să te citez, eşti perfidă şi invidioasă bunny. Sau superficială, dacă zici că ai citit tot şi n-ai priceput nimic.

  49. trei said,

    fireste ca esti, Reaper! 😀 😉

    incep sa ma tem… miroase a consens, a compromisuri, a ‘sarbatoare’ si a ‘luna cadourilor’… postu trecut aproape ca m-a facut sa-mi placa de sai si de briciu…

    acuma, serios! banuiesc ca stim cu totii ca… lucrurile nu sunt alb&negru (ci nuante de gri), ca fiecare om e altfel (unic, normal), ca si barbatii (si femeile) sunt ‘oameni’, si unii si altii rad, si plang, si sunt si destepti, si fraieri, (cand una, cand alta), blah-blah-blah.

    problema e ca pozitiile astea ‘diplomate’ nu sunt f.u.n., nu sunt incitante! la dracu! nu stai ore (zile?) sa citesti sute de posturi ‘nehotarate’, ‘scaldate’, despre realitati mereu la jumatatea drumului… asa e omul… vrea „mister”, ‘conflict’ – si la urma vrea sa descopere singur ‘solutia’…

    ce dracu, mah! fight! (si un an nou fericit, desigur)

  50. Dracu said,

    Fa, eu cred ca esti bolnava. Sau daca nu esti bolnava, sigur esti sucita(adica iti plac domnisoarele).
    Te salut!

  51. Dorin said,

    @dracu daca nu poti lasa un comentariu pertinent de ce il mai lasi ?

    eloa are dreptate in unele aspecte dar nu in toate. isi bazeaza afirmatiile pe cativa barbati pe care ii shtie sau care au dezamagit-o.

    daca 10 sunt asha nu se deduce automat ca sunt toti la fel. Normal ca expunerea cea mai mare o au cei gen Dracu, dar mai sunt si oameni normali

  52. Sir Alex Ice said,

    Sa exista mai multe situatii.
    Poti sa fii papusel si sa ai parte de fomei care pica in spagat dupa tine c-asa e norocul tau. Case closed.
    Sau poti sa fii din aia mai fraieri care nu prea le au cu vrajeala la femei, s-atunci cam trebuie sa muncesti. Sansele sa pice in spagat dupa tine incep sa apara dupa ce femeia face vreo 30 de ani, si invata care-s calitatile loser-ilor care nu au lipici la sexul opus si opozabil. Sincer, vrei sa astepti atata timp? Nu prea cred. Asa ca solutii sunt sau sa o lasi naibii de proasta care nu vede ca ai fi bun pentru ea si macar nu ai insela-o si nu ti-ai bate joc de ea sau ai pleca cu prima pereche de copane mai misto si mai tinere decat ale ei. Sau nu-i acorzi chestia cu just friends si o toci la cap, subtil, perseverent si sadic pana ii intra ideea in subconstient si nu mai exista altceva si cedeaza. Chestiune care dureaza mult, dar tot mai putin decat pana ajunge la 30 de ani la care se adauga iarasi munca de convingere.
    Daca i-ai spus ca accepti sa fii doar prieteni s-a terminat, chestia asta nu o mai iei inapoi.
    Btw, nu strica deloc sa iti gasesti cateva muieri cu care sa iesi la un film, o prajitura etc. sa iti faci practica pe ele si sa nu mai balezi disperat la orice fomeie mai acatarii. Grind your skills mader facar.

  53. ţugurlan said,

    pfiu… din ceva amuzant şi ironic la modul general, ai transformat chestia asta (blog-ul) într-o colecţie de frustrări personale… păcat, la început chiar citeam cu interes. acum însă. referitor strict la subiectul postului, cred că multe dintre voi astea „nu mă ajuta” aţi umbla cu mâini rupte, pe trotinete prin oraş dacă n-ar fi câte un XY să vă mai arate câte o chestie… că deh, nimeni nu le ştie pe toate, şi e bine să înveţi, din prima, o chestie. că să nu mai fie nevoie să vină gigel cel înfierbântat să-ţi arate încă o dată cum se face. că de-acolo, începi doar să te fuduleşti…

  54. George said,

    Te iubesc…

  55. tonysss said,

    lol, ete o victima

  56. Saadique said,

    borned… wanker-ul se dă pe faţă;
    nihasa… Johny Deep arată bine, tu… esti un paduche;
    eloa… Johny Deep arata bine, nihasa… e un paduche;
    alexesn… bhahahahaha… moron;
    reaper, dracu… creaţi-vă cont pe myspace (pardon, aveti deja?);
    & again eloa… guess who’s back… (not for long…)

  57. bornedbored said,

    @Saadique: Eşti de o prostie gigantică.

  58. Cold. said,

    Din noianul de comentarii – ridic si eu doua degete – eu ii gasesc adorabili. Priviti din afara sunt la fel de adorabili ca femeile – mai ales atunci cand nu se joaca.
    Cat despre „No means no” – unii te ajuta pentru ca sunt oameni – e vorba de 0,1% – nu stiu daca exista amicitii intre barbati si femei – exista in context – si cred ca foarte curand multe din amintirile noastre vor exista doar in context… iar contextul de multe ori iti vine foarte greu sa-l urasti.

  59. Nicole said,

    Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, dar generalizezi ca de obicei „pe aceeasi tema”, pe mine chiar m-a ajutat un barbat , intr-o problema , dezinteresat. Sper sa nu mai tragi iar vreo cocncluzie „ciudata”…
    P.S. Ti-am mai spus-o si intr-un post anterior… barbatii si femeile sunt diferiti/te… dar asa este normal, asa functionam noi … iti trebuie o viata de om sa-l cunosti pe cel de langa tine , dar sa-i cunosti pe toti -> „nici un bărbat nu te ajută dezinteresat” 🙂

  60. Saadique said,

    argumente draga borned… argumente…

  61. Saadique said,

    P.S. borned are cont pe myspace?

  62. # bornedbored said,

    @Saadique

    1. Esti previzibil.
    2. Spui mereu ca nu mai scrii aici dar revii cu incapatanare.
    3. Scrii sub mai multe pseudonime.
    4. Jignesti gratuit.
    5. Uh! Nu prost. Am gresit. Esti doar dus…cu sorcova gigantica.

  63. Saadique said,

    cand ai dreptate nu te pot contrazice… 🙂

  64. Saadique said,

    P.S. Umm… I’m not a fool but I like to fool around… can u blame me?

  65. eloa said,

    @Nicole: fata maichii, BLOGUL MEU NU E O GENERALIZARE TÂMPITĂ!!!!!

    ŞI NU E VINA MEA CĂ N-AI AVUT TIMP SĂ-ŢI DAI SEAMA CAM DESPRE CE DRACU’ E VORBA ÎN EL.

    PS: de invidiez de fapt. N-au rezonat decât oameni care au fost răniţi. Eşti fericită, dar în cel mai adânc întuneric în ceea ce priveşte blogul ăsta.

  66. green said,

    Gore, şi tu ai probleme cu specia asta malefică? =))

  67. Nicole said,

    Nu am inteles de ce ai folosit un astfel de limbaj : @Nicole: fata maichii, BLOGUL MEU NU E O GENERALIZARE TÂMPITĂ!!!!! … nu imi amintesc sa fi spus ca blogul tau este o „generalizare tampita” cat despre „fata maichii” … s-ar putea sa fie invers… k … am inteles …

  68. Nicole said,

    ce ar trebui sa inteleg din aceasta propozitie „în cel mai adânc întuneric în ceea ce priveşte blogul ăsta” … poate ma luminezi tu …. sau daca nu ai timp …. spune-mi , sa nu ne pierdem timpul reciproc, sa nu-ti mai postez nimic, si asta-i viata, nu-i obligatoriu sa ne placem unii pe altii…nu?

  69. andrei said,

    Eloa, tot repeti prin blog ca noi cititorii estem prosti si nu intelegem sensul ascuns al blogului, si „despre ce este el de fapt”. imi aduci aminte de bancul cu ion care a primit o masina noua. numai ca nu era masina era bicicleta. si nu a primit-o ci i s-a furat.

  70. eumereu said,

    La multi ani! E 2 ian 2007 si nu am chef sa ies prin oras, mai am 2 zile de concediu si cum zapada prea multa nu e sa schiez am hotarat ca azi sa stau; si cum cautam eu ceva pe google iata ca am dat peste aceste blog-uri si uite ca tot stau de vreo 2 ore bune si le citesc. Interesant, as putea spune, si despre titluri, pareri, persoane, ideea de blog. M-am intrebat de ce scriu oamenii astia despre tot felul de clisee? Si apoi m-am gandit.. de ce nu? Fiecare are motivele si momentele sale asa ca .. raspunsuri ar fi foarte multe. Ce m-a facut sa raspund, a fost acest blog, pentru ca din pacate trec printr-o situatie oarecum asemanatoare. Am mai trecut prin astfel de situatii sa ma apropii de baieti, barbati sau mai degraba persoane de sex masculin datorita circumstantelor sau pur si simplu pentru ca ne simteam bine unul in compania celuilalt, aveam scopuri comune pana la un anumit punct sau de ce se apropie oamenii in general. Si prin apropiere nu ma refer la cea fizica ( sa se inteleaga ). Mi s-a intamplat asta nu pentru ca eu consider femeile proaste sau invidoase ( aceste „calitati” le avem cu totii, barbati sau femei, intr-o mai mica sau mai mare masura, intr-un moment sau altul) ci pentru ca asa s-a intamplat. Sunt o persoana deschisa la inceput dar ma apropii de oamenii cu care simt ca se poate crea o conexiune (barbati sau femei) si nu stiu cum as putea descrie acest proces de „simtire” si sincer nici nu vreau sa stiu. Simt si punct. Bun, s-a intamplat, am iesit cu baieti pe care ii consideram amici, si credeam foarte mult in acest cuvant: amic, camarad. Credeam cu tarie in ideea de relatie de amicitie intre un barbat si o femeie si prima oara cand mi-am dat seama ca se ajunge la un moment dat, dintr-o parte (barbat sau femeie) la ceva mai mult decat o simpla amicitie am fost foarte dezamagita si n-am inteles de ce. A doua oara, am inceput sa inteleg si sa elimin ideea de amic pe termen lung. Dupa, aceasta idee a revenit pentru ca un amic pe care il cunosc de 7 ani mi-a dezvaluit la o cafea in biroul lui in momentul in care eu ii impartaseam dilema mea, ca si el a simtit la un moment dat ceva mai mult pt mine si a incercat foarte discret sa mi spuna acest lucru, eu fiind o fire mai distrata, nici n-am bagat de seama, pt ca trebuie sa mi scrii pe o foaie A4 cu caractere de o schioapa si de culoare rosie si sa mi o pui in fata ca vrei ceva de la mine ca sa mi dau seama. Acest amic a continuat spunandu-mi ca a inteles ca nu poate fi nimic intre noi, si ca se bucura ca are langa el o prietena si eu ma bucur ca am un prieten, pt care sunt recunoscatoare si foarte fericita ca mi se intampla, ne facem confidente, si ne ajutam dezinteresat, asa cum o fac prietenii, ne sfatuim si ne sunam de sarbatori, mai iesim la o cafea, un film si chiar ne plangem unul pe umarul celuilalt problemele, ne incurajam si ne dam sfaturi in relatiile de dragoste, impartasim unele momente frumoase din vietile noastre chiar si printr-un simplu telefon. Deci, fratilor, exista amicitie intre un barbat si o femeie! Asta daca poti sa treci peste acel moment care inevitabil apare, sau daca iti absorbi sentimentele si le pastrezi pentru tine pt totdeauna sau pt cand va fi momentul. Cu aceasta lamurire am plecat mai departe. Si am inceput sa ies mai des cu un barbat, impartasind acelasi scop, trebuia sa facem niste drumuri impreuna. Si de aici, am ajuns la discutii, pareri, iesit la un film, confidente si ajutor in diferite probleme (si in nici un caz material), din partea amandoura. Cand mi-am dat seama in ce directie o ia aceasta amicitie, mi-am spus ca e cazul sa fac ceva, dar nu puteam sa incep sa i spun : ” I just want to be friends” fara ca el sa mi spuna ca vrea ceva mai mult de la mine si asa a mai trecut timpul. Ei, de curand dupa mai multe pahare de alcool si-a luat inima in dinti si mi a marturisit ca in fiecare zi se indragosteste tot mai mult de mine. Na, si eu ce sa mai fac acum? Am lasat ca lucrurile sa mearga prea departe. E si vina mea, recunosc, dar …Cum pot sa i spun acestui om bun, cu care ” i just want to be friend”, (ca asa suntem noi femeile : nu ne plac baietii buni….beep beep beep… oare de ce???? de ce nu pot fi si atragatori si buni? pt ca cei atragatori obtin din prima ceea ce vor, nu li se mai da si ocazia sa arate ca sunt buni, o arata dup aia… ) ca nu-l plac ca barbat ci ca imi face placere compania lui ca om. Si uite asa, voi mai rani un om la care tin in felul meu, si imi pare rau. Ii voi spune ca nu putem fi decat amici, s-ar putea sa nu mai vorbim niciodata, sau s-ar putea sa continuam sa vorbim multi ani de acum inainte, dar voi invata sa devin si mai precauta si sa fiu mai atenta la semnale, voi incerca sa nu mai ajung in situatia asta dar sunt convinsa ca voi mai ajunge, si uite asa, dilema mea continua. Cu toate astea, invatz in fiecare zi cate ceva, lucrurile incep sa se aseze, apoi se imprastie din nou si o definitie clara si care sa fie universal valabila nu cred ca poate cineva sa o dea despre amicitie intre un barbat si o femeie. Asta se intampla pt ca oamenii sunt diferiti, circumstantele sunt diferite si oamenii se schimba mereu, evolueaza, se maturizeaza, descopera. Asa ca … in final, va sugerez sa va raportati la ceea ce vi se intampla voua, sa invatati din povestile altora, sa extrageti invataturile care va intereseaza pe voi si sa va ascultati inima dar si creierul.(cand si in ce masura, asta depinde de voi).. wow… ce profunda sunt… o fi de la sampanie? 😛 …Happy New Year!

  71. mirandolina said,

    Fratilor hai sa nu mai fim asa paranoici si disperati , let` s just go with the flow…Sa nee indreptam gandirea inspre posibilitati si sa nu fim ca si scapati din padure…Asta este, tre` sa acceptam : intotdeauna sexul va fi pe primul plan pentru barbati si chiar si pentru femei…Astia suntem asa am fost creeati sa fim ; Daca barbatii ar inceta 2 hunt ,ce s-ar intampla cu perpetuarea speciei???

  72. s4murai said,

    ha! asa e!

Lasă un răspuns

