Iarna asta…

Decembrie 20, 2006 at 21:47 (Despre Eloa)

Vreau să ne plimbăm prin ninsoare, vreau să ne pupăm pe străzi, vreau să înţeleg de ce-i spui „dragoste” şi nu „sex”, vreau să mă simt frumoasă, vreau să cred că eşti perfect, vreau să fii tandru, vreau să-mi spui tâmpenii şi să râd ca descreierata, vreau să nu-mi atragi atenţia jenat că se uită oamenii la noi, vreau să-ţi placă râsul meu, pentru că altul n-am, vreau să fii uşor timid, dar să nu uiţi că tu eşti băiatul dintre noi, vreau să nu mă iei peste picior când îmi dau cu părerea despre profesia ta, vreau să fii spontan, vreau să mă iei în serios, vreau să fim copii, vreau să nu ne gândim la viitor, vreau să nu fim atenţi să nu greşim, vreau să fim liberi. Împreună.

34 comentarii

  1. Giant said,

    Vreau să ştiu şi eu ce caută Ana aici…

  2. Giant said,

    Şi mai vreau un Nissan Skyline GT R34…

  3. morbo said,

    si eu vreau ca ea sa vrea

  4. blowfish said,

    vrei sa te imbetzi in fericire….

  5. morbo said,

    cat despre ce vrei tu, ,,de ce uram barbatii” atarna amenintator deasupra postului
    ce pregatesti?

  6. gORE said,

    Sa fim seriosi. Va fi doar iarna in care am vrut sa. Anotimpul este un pretext. Doar si maine trebuie sa uram. Impreuna.

  7. vanghelie marean said,

    Me gustas cuando callas porque estás como ausente,
    y me oyes desde lejos, y mi voz no te toca.
    Parece que los ojos se te hubieran volado
    y parece que un beso te cerrara la boca.

    Como todas las cosas están llenas de mi alma
    emerges de las cosas, llena del alma mía.
    Mariposa de sueño, te pareces a mi alma,
    y te pareces a la palabra melancolía;

    Me gustas cuando callas y estás como distante.
    Y estás como quejándote, mariposa en arrullo.
    Y me oyes desde lejos, y mi voz no te alcanza:
    déjame que me calle con el silencio tuyo.

    Déjame que te hable también con tu silencio
    claro como una lámpara, simple como un anillo.
    Eres como la noche, callada y constelada.
    Tu silencio es de estrella, tan lejano y sencillo.

    Me gustas cuando callas porque estás como ausente.
    Distante y dolorosa como si hubieras muerto.
    Una palabra entonces, una sonrisa bastan.
    Y estoy alegre, alegre de que no sea cierto.

    Va salut, cu respect, al dvs, saru’manushitzele,
    Marean V.

    http://sannyasin.blogspot.com

  8. ZouZou said,

    oare majoritatea lucrurilor pe care le vrei nu se intampla doar in dragoste ? nu cred ca se intampla cand e vb de sex. dar totusi eloa nu crede in dragoste asa ca de ce vrea? e cam imposibil… sau poate nu asta e esenta 🙂 eu unul mi-s satul sa tot extrag esenta din x posturi. Toata lumea se refera doar la esenta…

  9. Dorin said,

    in ultimele posturi se observa o umanizare a ei. Nu mai e cea din primele posturi. limbajul a devenit mai putin agresiv, ideile sunt spuse doar pentru ca trebuie umpluta si pagina asta, se pare ca eloa e pe moarte, iar ana vine tare din spate

  10. Comyna said,

    „Inima mea,pasare din salbaticie
    Si-a gasit cerul in ochii tai…”

    (I`m inlove with a devil and I read love poems by R.Tagore…and I`m starting to like yor blog)

  11. Niky said,

    Si sa mergeti la ski… nu uita aspectul asta. E foarte important 😛

  12. Sirg said,

    Super, te-am trecut pe lista mea pentru Moş.

  13. blowfish said,

    realy eu nu cred ca eloa moare doar trece printr-o perioada de evolutie
    😛

  14. Sir Alex Ice said,

    Numai o femeie poate sa vrea atatea fara sa oboseasca :))

  15. Giant said,

    Io-te ce gasii prin comment-uri:

    (Na! Ca am dat-o in Gigantisme)

    Hmm… Borned, Borned… ntz ntz ntz…

  16. bogdan said,

    @ DOMNUL GIANT

    Ia mai scrie tu 5 commenturi, ca sa te faci inteles!

    @Eloa
    Tind sa cred ca sufletul ti-e plin de dragoste . Cred ca esti o tipa implinita din toate punctele de vedere , dar cand vezi in jurul tau atata mitocanie nu mai poti , si rabufnesti.Te cred! Chiar daca ne critici cum poti tu mai bine , si ne spui asa de frumos ca suntem niste porci ( plus altele) , eu iti dau dreptate. Asa e , uneori o dam in bara!
    Dar tu stii ca putem fi si draguti.

  17. trei said,

    😀
    poate ninge…

  18. vickdeals said,

    cred sincer ca din pacate, nu vei gasi pe nimeni niciodata.

  19. bogdanlebu said,

    si io…

  20. un monstrulec said,

    si eu care credeam ca daca imi doresc pace mondiala si mancare in africa, e prea mult 🙂

  21. colindatoru' said,

    Dupa tine este frumos sa tte mozolesti pe strazi? si nu este voie sa faci „dragoste” (aka sex) inainte de actul de cununie, si numai dupa ce va da voie popa. Ah, da si in legatura cu ultima parte cre’ k ar trebui sa mergi la gradi’.
    PS: Imi place rasu’ tau (cum il cheama?):)

  22. claudiu said,

    si-acum…TREZESTE-TE!!!!!!

  23. Giant said,

    ce comentatori degeaba… numai posturile… nu gasesc un cuvant potrivit… hmm… rautacioase (merge) ii incita… bleah!!

  24. Giant said,

    Si vreau si eu ce vrei tu mai sus… cu ajustarile de rigoare…

  25. diana said,

    eloa draga, m-ai facut sa plang k o proasta si o sensibila ce sunt! inca ma intreb ce cauta postul asta lacrimogen pe un blog cu titulatura de mai sus si nu gasesc cuvinte :-/
    de fapt, molesheala mea a inceput de la precedentul.. si s-a extins pe vreo 3 posturi consecutive, dar acum deja nu mai conteaza. sunt cu starea asta-n brate si doar ma bucur.. ma bucur ca ai scris TU ceea ce gandesc eu & milioane de femei in prag de Sarbatori. 🙂

    asadar, te felicit pt curajul de a fi un pic vulnerabila. nu stiu daca ai facut-o pt tine sau pt noi, nu stiu din ce motiv, dar ai facut-o frumos, elegant, feminin.
    after all, ana ti-a iesit prin pori (macar acum, de data asta). 🙂

    baieti, daca sunteti dragutzi, ii dati voie lui Eloa sa scrie asa inca o vreme sau fugiti pe alt blog, de plictiseala? 🙂

  26. diana said,

    si cica e atipic Eloa… 🙂 dar ce e „tipic” pe lumea asta? tiparele se schimba, ca si modele (accent pe „o”). ziditi-o pe Ana in tipare, taiati-i avantul lui Eloa si bucurati-va.. ganguriti… ati facut o fapta mare…NOT.

    @Giant, ZouZou, Dorin..
    daca va dati cu parerea, macar faceti-o fara prejudecati, patterns etc. 🙂
    unless you have rigid limits to your mind, of course.

  27. ZouZou said,

    @diana :it’s a free world and if you don’t like what i say you can always skip that part 😉 si in caz ca eu is ala cu prejudecati explica-mi unde am gresit mai sus.

  28. Drull said,

    Veverite…

  29. Giant said,

    Diana, Bogdan… luati P0014

  30. diana said,

    tu stii mai bine ce vorbesti, dar iti recomand Valium, Uriashule! 🙂

  31. Dan said,

    decit sa trancaniti aiurea mai bine invitatzi fata la un craciun cu voi (ma refer la cei singuri aici…ca sa fie clar), altfel o ardetzi degeaba…

    PS: eu nu pot ca sint casatorit si nu vreau tentatzii in sinul familiei :D, btw…”Craciun fericit” tuturor 🙂

  32. trei said,

    @ Dan: esti casatorit?!? si gandesti asemenea porcarii despre femei?!? nevasta-ta stie? si totusi te iubeste? hmm…. poate d’aia crezi tu ca femeile sunt proaste… 😉

  33. Dan said,

    2 > 3…

    mda…unde dau si cine crapa…nvm…ai prins ideea de nu-i drept si adevarat 😉

  34. s4murai said,

    hmmm…elena?

Lasă un răspuns

