Pentru că uneori crapă de invidie

Decembrie 12, 2006 at 23:09 (De ce urâm bloggerii)

„Chaturi, mailuri, bloguri, asta e lumea ta”, mi-a spus.   

De când am început să scriu blogul ăsta mi s-a spus de nenumărate ori, cel mai adesea de către băieţi amabili, cel mai adesea şi ei cu bloguri, că „blogul ăsta e viaţa ta”. În traducere liberă: „ce distrusă eşti şi cum trăieşti tu numai online şi cum cauţi tu relaţii online şi cât de distrusă eşti tu să crezi că toate astea sunt reale”.

Măi băieţi, câţi oameni cu stats sub 5000 aţi anunţat voi că „blogul ăsta e viaţa ta”? Când aveam (mă rog, când Ana avea) sub 50 de vizitatori unici pe zi nu m-a anunţat nici dracu’ că mi-aş trăi viaţa pe blog. Vouă v-a spus cineva că sunteţi distruşi pentru că sunteţi bloggeri? Înseamnă că nu sunteţi bloggeri destul. Eu asta deduc, că după ce depăşeşti un număr de vizitatori, începi să fii blog addict.

Poate când s-o plictisi lumea de blogul ăsta şi-o să scadă numărul de vizitatori, o să mă creadă şi pe mine cineva că am o viaţă offline, că până atunci, cu cât sunt mai mulţi vizitatori, cu atât vi se pare că eu sunt mai anti-socială. Nu că n-aş fi. Sunt arogantă până peste poate şi e aproape imposibil să-mi intre cineva în graţii. Dar faptul că e multă lume pe-aici nu e un motiv destul de bun să mă credeţi un caz pierdut.

Ce ciudat că dintre cei cu un număr respectabil de vizitatori nu mi-a spus nimeni că sunt distrusă şi că trăiesc online. Mai încercaţi, mă. Poate data viitoare mă enervaţi un pic mai tare.

26 comentarii

  1. mns said,

    Si nu era mai bine cu 50 de vizitatori? Calitatea nu conteaza?

    Aici trebuie sa asculti parerea tuturor celor care chiar cred ca ceea ce spun ei conteaza. 😛

  2. Giant said,

    Oh… c’mon!! Will you please get a life!! :))))))))))))

  3. briciu said,

    Cei cu un numar respectabil de vizitatori nu o sa iti spuna niciodata ca esti o distrusa si ca traiesti online. Pentru ei esti fie o concurenta, fie o prietena. In oricare dintre cazuri, te considera un jucator important si te vor trata cu respect (atata vreme cat sunt cu fata indreptata spre tine).

    Nu o sa il vezi niciodata pe Tiriac scuipand pe jos guma pe care tocmai a terminat-o de mestecat. E vorba de etica comunicarii. De importanta comunicarii interumane. Mare parte din publicul tau tinta nu are etica dar asta se datoreaza faptului ca tu scrii pe intelesul tuturor.

  4. Grebla said,

    Contesta cineva calitatea??? Nu e pura coincidenta ca aici calitatea si cantitatea se reunesc.

  5. Sirg said,

    Defapt voi ce vreti sa demonstrati, cat e de ratata Eloa? Sau ca nu blogul ar trebui sa fie viata ei, ci cratita? In afara de filozofia chibritului pentru incepatori, altceva nu prea am gasit in 90% din comentarii, decat scuipinol pt Eloa. Ma cam enerveaza cei care nu au nimic sa zica dar vor totusi sa „i-o zica” la „distrusa aia”.

  6. Arhi said,

    Aici chiar are dreptate. Imediat gratulam fara sa avem nici cea mai mica baza. „e distrusa, get a life, living on a blog”. Really? Are un post, maxim doua, pe zi. Iar voi va dati cate o suta de commenturi, la ea pe blog. Cine e cel care pierde cel mai mult timp online?
    Am mai zis odata ca nu o sa mai comentez aici, dar de data asta o zic din alt motiv: comentatorii sunt batuti in cap. Asa ca o sa intru doar sa citesc.

    PS: Get a life, m0r0ns!

  7. Sir Alex Ice said,

    Dar ciorile si vulturii si sacalii care nu au alta viata decat sa astepte sa apara aici ceva la care sa comenteze cu superioritate ca sa isi dovedeasca ca e ceva de capul lor?
    Daca fata are timp sa scrie asa de mult, voi de ce sunteti gelosi ca ii merge mintea si degetele mai repede decat voua?

  8. Grebla said,

    SAI, vulturii si sacalii ca si tine? Era auto-ironie?

  9. Georgeta said,

    Din nou… ca sa se faca interesanta da cu tifla in fasole. Dar inafara de faptul ca nu intelege mai si refuza sa accepte realitatea… nino nino. Oricum in realitate oamenii de tipu asta sfarsesc prin a incheia blogul/irc-ul/sau cine stie ce alta pasiune a vietii lor mai au… si la urma se lauda la nepoti: „eu am fost mare”. Unii care vroiau sa o scoata la un suc vor regreta. Ceilalti for lua google-ul in brate. Dar pentru cei care regreta intotdeauna este hi5 :)).

  10. bogdanlebu said,

    „aroganta pana peste poate” imi place!

  11. gORE said,

    Nu faptul ca ai un blog vizitat si comentat si vestit si ce mai vrei tu ii face pe unii sa spuna ca nu ai viata sociala. Alea sunt rautati. Nu, buba este la ceea ce apare aici. Acum serios, o femeie care, cel putin la nivel declarativ, vede toti barbatii ca fiind o haita imputita si alcoolica, dar totusi le gaseste unora parti ….. sa zicem acceptabile NUMAI pe blog consider ca are o problema. S-ar putea aduce in discutie problema generalizarii …. dar de ce?
    Am citit undeva o mare tampenie. Nu ai blog, nu existi. Cine este de acord, mana sus. Dupa ce o lasati jos, faceti-va tricou cu „I n33d 2 get a life”.

  12. Sir Alex Ice said,

    Lol, fag!

  13. spulberica said,

    Imi place. In fiecare zi primul click al cafelei de dimineata e blogu asta. E funny. Cu siguranta as avea de facut alte chestii in timpul asta. Ca de exemplu sa-mi traiesc viata cum ar spune ala si’ala. Dar viata mea incepe asa in fiecare zi. Este o suma de evenimente programate si neprogramate. Iar gustul cafelei de dimineata n-ar mai fi acelasi fara primul click.

    Odata ce ai depasit un anumit numar de vizitatori, oricare ar fi ala – depinde de perspectiva personala -, apare datoria catre audienta. Care daca intrece simtul pentru calitate, s-a dus dracu’ tot.
    If u don’t have a life already, get one. But please keep flavouring my morning coffee.

  14. capshunika said,

    Mai fato inloc sa te duci sa-ti faci de cap cu baietii tu stai sa-i critici. Asa au disparut dinozaurii. 🙂

  15. cinEva said,

    I-auzi Eloa, continua sa faci ce faci, poate tot criticand in loc sa-i ajuti sa perpetueze specia, ii faci sa dispara! :))

  16. Eloa said,

    Georgeta said,

    Din nou… ca sa se faca interesanta da cu tifla in fasole.

    Din nou… femeile din popor mă distrează fantastic cu expresiile lor poporane, care suferă mutaţii nebănuite.

    Dar inafara de faptul ca nu intelege mai si refuza sa accepte realitatea…

    Dar inafara de faptul ca are vorba dulce, fuge de logica fix ca dracul de tămâie.

    nino nino.

    completare: danonino

    Oricum in realitate oamenii de tipu asta sfarsesc prin a incheia…

    …şi alte probe de inteligenţă.

    Totuşi, s-o întrebăm, ce înseamnă „Oamenii de tipu ăsta”?
    Aştept răspunsul cu ochii mari.

  17. Eloa said,

    spulberica said,

    Imi place. In fiecare zi primul click al cafelei de dimineata e blogu asta.

    Mă bucur (şi scuze că n-apuc să răspund pe mess).

  18. Eloa said,

    Greblă şi SAI, să-mi explice şi mie cineva ce s-a întâmplat pe cg. Şi mai ales, de ce vă tot curtaţi şi nu v-aţi căsătorit încă.

  19. pirahna said,

    Si tu ca o femeie inteligenta ce esti chiar le asculti parerile ?

    Bravo.

  20. Sirg said,

    3 le zice prea bine uneori. Doctor Trei. 😀 bv.

  21. egal said,

    Vai, vai, vai…

    Constat, in primul rand, ca am reusit sa te enervez, cu toate ca nu asta era intentia. Stiu, poate a fost picatura aia.. In fine.

    Ma deranjeaza insa cum vii mereu sa-ti confirmi infantilismul cu niste reactii peste masura de incisive.
    Esti exact ca un copil, care, mangaiat pe cap, zambeste frumos (vezi comments elogioase), si, cum i se face observatie, te scuipa (vezi critici).
    Pretextul fiind, desigur, lipsa de logica a celorlalti ori superioritatea ta absoluta intr-ale gramaticii… Adica te legi de forma si de structura, prefacandu-te ca nu vezi ce vor oamenii sa-ti spuna de fapt. Naiv.

    Nu te consider asociala sau mai stiu eu ce PENTRU CA ai acest blog si pentru ca intri de cateva ori pe zi sa-l gestionezi. Asta ai vrea tu sa scoti din ce am spus eu. Nici macar continutul post-urilor nu indraznesc sa-l critic (Initial, recunosc, mi s-a parut un cliseu infect. Am inteles ulterior ca, printr-un efort considerabil de indulgenta, poate fi interpretat si in alta cheie. Aici se potriveste teoria aia a voastra de care m-am saturat pana peste cap (are voie sa scrie orice, poate fi 100% fictiune..). Parea mea este ca nu ai un construct precis, asa cum te lauzi, si ca mai toate entry-urile sunt de inspiratie profund autobiografica.

    In fine, ca sa nu ne lungim aiurea.. Eu te consider, cu mana pe inima, o fata desteapta (si stiu ca esti) si, in plus, surprinzator de talentata. Dar ma izbeste foarte tare atitudinea ta. Esti o persoana paradoxala si suferi de mari complexe. Parerea mea.

    Si stai linistita, te asigur ca nu crapa nimeni de invidie.

    Pain In The Ass

  22. Eloa said,

    egal, sunt sigură că ai treburi mai bune de făcut decât să-ţi dai cu părerea despre cât de complexată e o tipă convinsă că o invidiază câţiva bloggeri. Până la urmă, ce-ţi pasă şi ce ştii despre blogosferă?

    Îi prefer pe bloggerii ambiţioşi, care încearcă şmecherii pentru trafic acestor blogless people care ne spun nouă cum ar trebui să fie un blog şi cât de terminaţi suntem că blogurile noastre sunt aşa cum sunt, fără să fi încercat vreodată să scrie două rânduri.

    Cât despre structură, sintaxă, gramatică: îmi bat joc de cum scriu oamenii nu pentru că refuz să pricep ideea, ci pentru că de la agramaţi chiar n-am nevoie de sfaturi de viaţă, pricepi?

  23. Luna cadourilor pentru bloggeri said,

  24. ZouZou said,

    deci din ce zici tu acolo sus reiese ca de fapt tot traficul e ceea ce conteaza. parca nu asta era ideea acu ceva vreme. aveam cu totul alta impreise 🙂

  25. EU said,

    🙂 esti bloggerita si caz pierdut tocmai pentru ca a fost nevoie de un astfel de post …

    daca simti nevoia sa te exprimi – ata ete – esti un caz pierdut… de tot.

  26. byrev said,

    eu nu cred ca e un caz pierdut, fiecare are dreptul la opinie si eu mai dau din astea cateodata… cum mi starea pe moment ! Uneori injur de crapa blogu, alteori trec saptamani si nu bag decat balarii si bancuri 😉 daca e blogul ei e dreptul ei sa scrie ce vrea. Cat dupa traficul de pe blog nu’mi pare mie ca e chiar slab… sunt mii care ar fi invidiosi pe terficul de pe el … garantat!

Lasă un răspuns

