Să-mi fie ruşine!

Decembrie 1, 2006 at 20:19 (Răspunsuri fanilor mei)

Comentariu aici:

Nicole said,
November 30, 2006 at 22:59

Am pus 2 comentarii la un post de-al tau si ti-am trimis si un e-mail , nici macare nu ai avut bunavointa sa raspunzi , doresc sa mentionez ca acele comentarii erau de bun simt si nu aveau nimic jignitor, dar probabil ca esti prea “ocupata” si eu ar trebui sa fiu vreo “vedeta” …. ca sa raspunzi la un simplu e-mail… o s-o pun totusi pe seama varstei , iti doresc sa “imbatranesti” frumos in aceasta lume a bloggurilor…numai bine ! O persoana necunoscuta…

Dragii mei,

Am şi eu o viaţă, să mor dacă nu.
N-am mai intrat pe blog de o zi, două, dracu’ mai ştie. Uneori comentariile voastre nu apar pe blog pentru că sunt considerate spam de wp sau pentru că folosiţi anumite cuvinte.

Comentariile tale, Nicole, au intrat la „spam”, adică într-o scorbură de unde trebuie să le bifez eu ca să iasă.

Eu sunt una din ciudaţii care răspund la mail-uri. Pe-al tău acum l-am văzut. Îmi pare rău pentru inconveniente.

Îţi doresc o viaţă mai ocupată,
Eloa

12 comentarii

  1. Giant said,

    nu nu… ignori pe toata lumea, mai putin pe nihasa si sai… la’ ca stiu eu… :))

  2. NoSignal said,

    Admiraţi, vă rog, o persoană care are grijă de visitatorii blogului. Un gest foarte apreciabil. Nu ştiu câţi ar fi făcut chestii d-astea. Jos pălăria!

  3. my alter ego said,

    Nici mie Eloa nu mi-a răspuns la nici un comment. Are dreptate Nicole, domnişoara ar trebui să fie mai atentă cu fanii dumneaei, care sunt devotaţi acestui blog întru totul.

  4. Giant said,

    daaaaaaaa… nici mie nu mi-ai raspuns… I DEMAND AN ANSWER!!
    bhahahahahahahahahahaha

  5. Sirg said,

    Eloa, deci esti si tu om, de nu poti raspunde la toate astea. Si eu care credeam ca Eloa e inger! 😛

  6. Sir Alex Ice said,

    Eu vreau doar sa spun ca probabil ai fi avut un feedback mult mai pozitiv daca blog-ul tau nu ar fi avut un titlu atat de violent.
    Ar fi fost receptionat mult mai pozitiv daca s-ar fi numit „De ce nu iubim barbatii exagerat de mult”, ar fi avut un fundal general roz si link-uri la diverse site-uri masculine de emancipare a feminitatii din fiecare barbat.

    Neah, just fucking with you mind. Da-le-o in continuare, poate mai resusciteaza din neuronii aia pusi pe bara de la tipatul primordial venirii in aceasta lume crudela.

  7. Grebla said,

    SAI, esti tampit?
    Scuze, Eloa, pentru off-topic.

  8. princessita said,

    :)))) chiar asa eloa sa-ti fie rushinica :P:))) hai k mi-au placut urarile …asa friendly ca de la bloggeritza la alta bloggeritza … eu ce sa va urez … a mixture or something .. imbatranire ocupata 😛 i dunno

  9. Animal said,

    Nicole daca imi scriai e-mail mie … eu iti raspundeam …. :))))))

  10. Eloa said,

    my alter ego said,

    Nici mie Eloa nu mi-a răspuns la nici un comment. Are dreptate Nicole, domnişoara ar trebui să fie mai atentă cu fanii dumneaei, care sunt devotaţi acestui blog întru totul.

    Eah. Îţi ajunge cât vorbim pe mess.

  11. rast said,

    Sunt in cautarea unei solutii anti-spam. Asa am ajuns pe blog-ul tau… dar imi plac si celelalte subiecte abordate. O sa le citesc in amununtime si poate iti trimit un mail. Sper sa-mi raspunzi 🙂
    Ai instalat cumva un plugin anti-spam?

  12. Animal said,

    yea … nobody is stupid enough to spam this blog … ;))

Lasă un răspuns

