Nu pot trăi fără tine

Noiembrie 28, 2006 at 0:13 (Autopsia unei obsesii)

Hai, vino înapoi. Îmi pare rău. Nu mai fac. Mă duc la psiholog, îmi rezolv problemele, mă împac cu Ana Gabana, n-o mai sufoc, o mai las şi pe ea să respire, să mai spună câte-o vorbă, că ştiu că de ea îţi place oricum mai mult pentru că te lasă să faci ce vrei din ea, o să învăţ să gătesc, o să fiu mai ordonată, o să-ţi suport mofturile cu 10% mai mult, ceea ce e extrem de mult venind din partea mea, o să-ţi dau voie să ieşi mai des cu prietenii şi să te îmbeţi mai rău când suntem în lume împreună, n-o să te mai sun şi n-o să-ţi mai dau mesaje erotice când eşti la serviciu, n-o să-ţi mai scriu prostii pe mess, n-o să te mai întreb de unde vii la ora asta sau cu cine te duci la bere şi unde, n-o să te mai muşc de buza de sus, n-o să mai fiu o fetiţă răsfăţată, o să-mi reduc lista mofturilor obligatorii şi imposibil de nerespectat la 90%, n-o să mai ţip, n-o să mai fac mişto de tine în momentele cruciale, n-o să te mai umilesc dintr-o privire… cât despre alte departamente, nu cred că ai de ce să te plângi.

Vrei? Vii? Mă ierţi? Mă vrei…aşa, un pic?

Şi acum spune-mi: who the fuck needs you?

34 comentarii

  1. briciu said,

    daca e adevarat ce se presupune – ca atunci cand mori, ultima clipa dureaza mai mult decat toate celelalte la un loc; si daca in acea clipa iti aduci aminte de tot ceea ce iti este drag si de tot ceea ce regreti ca ai facut vreodata… pot spune ca tocmai am murit.

  2. Subiectiv said,

    daca n-as avea prietena, mai ca m-ai interesa. platesti tu chiria?
    acu’, lasind mistourile la o parte, textul e misto. desi, daca ti-ai fi dat silinta un pic mai mult, s-ar putea sa fi iesit si mai misto.

    apropo, ai vazut A Clockwork Orange? 🙂

  3. fuckoff said,

    esti bolnava….de rautate. pari o femeie inteligenta, dar iti place sa te joci cu cuvintele. oare cum esti tu cu adevarat??? trebuie sa fie ceva mai mult decat lasi sa se vada…

  4. bornedbored said,

    „Are you talking to me?…Ah?!… Are you talking to me?”

    …dupa care se bat ca chiorii si sfarsesc in asternuturi. The end! …errrm! The Happy End!

  5. gORE said,

    Cam pana aici cu „O să vă iau oricum prin surprindere.”. Oricum, interesanta faza cu 10%. Fata de 0, sa fie un inceput ? Ipotetic vorbind.

  6. jders said,

    Inchide-ti blogul asta si intoarce-te la celalalt care are un potential mult mai mare tocmai pentru ca acolo esti sincera. Esti capabila de un umor mult mai savuros (vezi „bahmutele”) decit cel pe care il expui aici, care devine tot mai „obosit” si mai previzibil cu fiecare mesaj. Si mai e ceva, cu blogul celalalt ai avea ocazia sa gasesti persoane mult mai interesante care sa-ti comenteze insemnarile decit cele pe care le atragi cu blogul asta. Ai un anume grad de masochism (poate si de exhibitionism) care te face sa vrei sa continui cu blogul asta. Intrerupe-l acum ca sa nu ajungi in situatia in care sa ti se spuna ca insemnarile tale nu mai au nici verva si nici umor. Eu personal n-am sa-l mai citesc de acum incolo dar am sa ma mai uit din cind in cind pe celalalt sa vad daca te-ai hotarit sa-l relansezi.

  7. testinggdk said,

    Prove yourself you are not so weak and delete this blog now.It was a bad choice right from the start.
    Esentialmente te apropii asimptotic de rindurile de mai jos, prietenii stie de ce.

    „…a walking shadow, a poor player
    That struts and frets his hour upon the stage
    And then is heard no more….”

    ___________
    Spre binele tau, cind o sa-ti vina mintea la cap, sper sa (poti)alegi(e) pe cineva cu mult simt practic, altfel e de rau.

  8. Not just yet said,

    Daca nu te schimbi pt nenea ala si daca te comporti cum ai scris mai sus (rasfatata elea elea) mai ca as vrea sa fiu prietenul tau.

  9. lali said,

    Si chiar asa? Te intorci? Asa de repede? Asa umila? …Nuuu…

  10. Giant said,

    ok, you don’t need one, one left so one does not need you either… then… why the fuck bother??

    *incepe sa mi se para mult prea nashpa introducerea fragmentelor in engleza, daca nu vi se pare aiurea, urmariti un film indian si veti observa la ce ma refer…*

  11. omg!!wtf?lol! said,

    burp!

  12. Sirg said,

    Eu as vrea sa aflu ce va deranjeaza atat de mult pe blogul asta, de il tot contestati, dar reveniti. Hai ca m-am plictisit.

  13. Radu-Mihail Obadă said,

    Condoleanţe. Deja încep să mă repet.
    Who the fuck needs you, anyway?

  14. De ailalta said,

    esti femeia ideala! offf, iubirea vietzii mele!

  15. Sir Alex Ice said,

    Daca scopul era sa nu ma mai ridic usor de la birou… ai cam reusit 😀

  16. Grebla said,

    SAI, sa inteleg ca de la postul asta ai o erecti?

  17. NoSignal said,

    Dreams of fuckin’ a cartoon bitch…

  18. Gioanna said,

    Ha ha ha!! Am ras de m-am spart…. tare de tot!!! Auzi iubita…iti dau eu un sfat (asa sunt eu fata buna): pune si tuh mana pe unul mai capabil!! Stii nu vreau sa fiu rea, vad deja ca ai depresii si e serioasa treaba la tine, ce vrei? asa se intampla cu proastele!! mai naspa faza ca ai ajuns sa le dedici pagini intregi si sa-ti irosesti energia pe o chestie atat de stupida…. hai fii serioasa..

  19. Giant said,

    Chiar la fiecare post trebuie sa se gaseasCA CAtiva idiotzi cu complexe de inteligentza si superioritate care sa reia acelasi stupid sir de insulte si jigniri in incercarea de ai explica autoarei cat de urata, proasta, nefe, asa si pe dincolo si ce mai vreti voi este ea??

    Chiar nu va puteti pune simpla intrebare: „Ma, oare nu e mai mult decat ce observ eu la suprafatza, oare chiar atat de simple simple sunt motivele ei, nu poate fi o idee mai complexa la baza?!”

    De ce dracu alegeti intotdeauna calea cea mai simpla?

    Incercatzi sa ganditzi cu un organ special conceput pentru asta (si nu cu curul…) dar normal ca trebuie sa se mai gaseasca un limitat care sa-mi explice cat de looser fara viatza sunt eu si cat visez la gratziile domnisoarei eloa ca ar consuma prea multa energie gandind si nu ar mai fi capabil sa linga-n sfincter un „Sunt pe net din 1998. si am ramas un la**giu de atunci pana in 2005 cand am infiintzat acest blog si pana in prezent”…
    Oricum… merge si pentru acest blog ideea: „Nothing is foolproof to a talented fool…” …

  20. princessita said,

    imi place tag-ul ales -„autopsia unei obsesii” ..

  21. Giant said,

    P.S.: E plina lumea de critici literari…
    ––––––––––––––––––-
    Hai, din asta ce mai intelegeti?!!

  22. Adi said,

    (nimic :)) cred ca fac parte din idiotii aia =)) )

    _da’ stau asa si ma intreb.. de ce criticati cand puteti atat de simplu sa nu mai cititi? in fond, nu va obliga nimeni sa treceti pe-aici. rightye..
    _cu cat citesc mai multe posturi (si comment-uri) de pe diverse bloguri, cu atat ma minunez… si-mi vine sa-l felicit pe Ala de-a avut minunata idee a primei platforme de blogging. Cred ca deja se pot face studii psiho-sociale pe un singur jurnal d’asta. Urmaresti evolutia autorului (in gandire/exprimare/scris), ii numerii prietenii de la inceputurile „carierei” de blogger – ii numeri dupa cateva saptamani/luni – si urmaresti transformarea „laudatorilor” de odinioara in detractorii de azi. Te intristezi – de fapt nu-i nimic nou sub soare – si in fond blogurile sunt scrise de oameni.

    sa nu mai aberez: ce naiba injurati atat? si mie mi se pare ca se lungeste la infinit o tema putin cam expirata. da’ cand o sa vin sa zic cuiva „ia fii destept si sterge-ti blogul” o sa-i dau voie sa se puna-n fund si sa rada. damn!

    injurati aiurea (deranjanta obscenitatea gratuita!) in loc sa comentati inteligibil un text dat. da’ probabil ca la asta se reduce o buna parte din blogosfera .ro: aceeasi oameni cu care te poti intalni oriunde pe strada, in autobuz sau la coada la bilete – aia de pe stadion, rontaitori de seminte cu picioarele pe balustrade.

    ma enervasi si ma scarbisi. si de fapt cred ca am si altceva mai bun de facut decat sa ma uit cum o gasca de destepti asteapta primul moment prielnic sa-l detroneze pe sefu’ tribului (sau al traficului, whatever).

    [nota bene: scarba mea nu se aplica tuturor, si-mi pare oarecum rau ca trebe sa cetiti toti refularile mele]

  23. mda said,

    felicitari pentru blog.

  24. bornedbored said,

    @Adi:
    Sau a detractorilor de odinioara in laudatorii de azi. Transformarea adica. See giant.. si altii.

  25. Adi said,

    [sau asa 🙂 ]

  26. Sirg said,

    Câinii latră (dar aduc trafic) caravana trece. 😛

  27. cheshire cat said,

  28. Giant said,

    mda… borned… iar m-ai citit ca pe o carte deschisă…

    Gândeşte, încă nu e ilegal…

  29. bornedbored said,

    @Giant:

    Nu stau acum sa le caut pe toate dar…

    Cu siguranţă nu pot presupune că stiu ce ai în cap dar modul în care scrii în ultima perioadă îmi pare cam forţat, te cam zbaţi în nisipuri mişcătoare…

    Îmi pierd zilnic câte puţin din interesul de a-ţi accesa blog-ul… Acum aştept…

  30. Giant said,

    vai borned, ce magar am fost, oare cum m-am putut adresa in HALUL ASTA??

    oricum… ramane valabil ce am scris in fragmentul reprodus de tine… dar dupa cum poate poti observa, nu a fost scris sub influentza vreunui acces de superioritate si importantza ci pur si simplu imi exprimam un sentiment de dezamagire…

  31. eloa said,

    Domnu’ erdeeshlink şi-a luat ban. Mi-a provocat scârbiţă.

  32. Sir Alex Ice said,

    Hmm… eu cred ca as ierta-o in fiecare seara de 3-4 ori, ca totusi avem servici si trebuie sa fim corporatisti responsabili, ce dracu’!
    Daca o cotesti spre Sandra Brown cumpar drepturile de autor 😀

  33. erdeeshlinik.net said,

    vai … mi-am luat ban ???? NU POT SA CRED MA … Nu pot sa cred …. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  34. RALUCA said,

    DE CE NU MAI SUNT FILME INDIENE DU,INICA VA ROG SA LE BAGATI LA LOC SAU LUCRATI LA ALTU

Lasă un răspuns

