Cum se face trafic pe blog

Noiembrie 26, 2006 at 14:18 (Mişeilor)

Măi băieţi, văd că avem o problemă cu traficul de pe blogul meu. Problema e că vă roade. Rău.

Poate vreţi să vă împărtăşesc din experienţă, să aveţi şi voi trafic, pentru că ştiu că v-aţi făcut blog cu scopul de a întări structurile societăţii civile prin crearea unor comunităţi de cititori tineri şi activi social, care să pună umăr la umăr şi să ducă la bun sfârşit imposibila listă de obiective a candidatelor la Miss din toată lumea.

Bloggerii adevăraţi n-au nici o problemă cu faptul că sunt no.1 de 3 luni, deşi se mai bucură aşa când îi mai cedez locul pentru o zi luciei. Şi eu cred că ea ar trebui să fie no.1, dar e? Nu. Pentru că aveţi treburi mai importante de făcut, trebuie să citiţi blogul andei, nu cărţi. Bloggerii adevăraţi scriu din pasiune pentru scris, nu din speranţa de a face bani cu blogul vreodată. Sunt foarte multe bloguri adevărate şi sunt în top la wp şi e o plăcere să le citeşti, pentru că se vede că au fost scrise din plăcere. Oamenii ăştia n-au, domn’e, o problemă cu faptul că eu rămân no.1 fără să las comentarii aiurea peste tot în blogosferă şi fără să creez scandaluri gratuite, sperând că va urmări lumea meciul cu sufletul la gură.

Dar uneori, mai apar indivizi care vor trafic repede şi încearcă să ghicească o modalitate rapidă de a ocoli etapa asta neplăcută cu scrisul. Adică dacă îţi faci blog trebuie să scrii pe el? DA. TREBUIE SĂ SCRII şi să scrii bine.

Mai trebuie ceva. Să fii sincer. Cititorii de bloguri (pentru că suntem o categorie specială, ne desprindem din publicul larg) îşi dau seama când eşti fals, când scrii în silă, pentru că ţi-ai propus să scrii la câteva zile câte ceva pe blog şi transformi fiecare ocazie de a atrage atenţia publicului într-un post.

M-aţi acuzat că mint, că nu urăsc bărbaţii. Vă rog să (re)citiţi asta. Sunt mulţi cititori noi care mă iau de alienată mintal sau de enciclopedie. Cu ura mea pentru bărbaţi e mai complicat, trebuie să îţi iei o pauză şi să te gândeşti puţin la ce scriu eu aici, nu să citeşti titlul şi să laşi repede un comment, nu contează la ce post, în care să-mi spui cât de distrusă sunt. Cei care au timp să zăbovească un pic şi să se gândească la „ce dracu’ vrea să spună asta”, vor înţelege că sunt sinceră. Ştiu că e mai simplu să-ţi spui „minte pentru trafic” şi să treci mai departe, la bloguri mai simple sau mai deocheate, la poze frumoase şi mai ales la filmuleţe de pe youtube. În general, se gândesc că eu mint pentru trafic cei care ar face-o ei înşişi, dar nu ştiu cum, cei care nu se gândesc decât la ce să mai facă să atragă cititori pe blogul lor.

Pe mine nu m-a făcut celebră zoso, aşa cum a zis nihasa. Despre câte bloguri wp n-a scris zoso? Câte s-au menţinut în top 3 luni?  

Eu nu mi-am pus în gând să stăpânesc blogosfera. Nici nu ştiam foarte multe despre bloguri înainte să-l încep pe acesta. Eu aveam un blog cuminte, prin care încercam să menţin legătura cu prietenii mei, din ce în ce mai ocupaţi, care nu apucau decât să-mi povestească ce-au mai făcut, nu la ce s-au mai gândit când ne întâlneam. Acela era un blog despre nimic. Acesta e un blog despre ceva. Rămâne să-şi dea seama fiecare despre ce. Aveţi timp, curaj, neuroni – intraţi; nu vă pasă – vă doresc o viaţă frumoasă şi să n-ajungeţi niciodată să scrieţi aşa, dar nu mă mai atacaţi mişeleşte! Vreţi să ne batem în bloguri, că văd că la asta am ajuns, să ne batem onest. Asta înseamnă că fiecare scrie pe blogul lui şi la sfârşit vedem cine a scris mai bine, dar nu vă irosiţi timpul încercând să demonstraţi că eu trişez, pentru că în lumea asta blogosferică se poate demonstra oricând că cineva trişează. Se vede sursa, se urmăresc trackerele, arhivele, nu e nimic de natură mistică. Eu nu fac vrăji ca să am trafic pe blog. Eu scriu. Lăsaţi-mă în pace şi vedeţi-vă de scris.

Voi încercaţi şi cum a zis yanush. Sper să vă iasă. ROFL.

60 comentarii

  1. Giant said,

    Caut trafic!!

    Eu oare m-am prins ce vrea blogul asta… ?!!

    Sau autoarea…?!!

    P.S.: sunt disperat dupa trafic!!

  2. Drull said,

    Ce e aia trafic? Poti sa scoti bani din asta? Drull nu are blog dar tot crede ca esti o distrusa. Drull crede ca bati campii pe acelasi subiect incontinuu, fara variatii prea mari. Subiectul telenovelistic e cel care atrage si otrava pe care o bagi in el. Plus ca baietzeii e mari amatori de salvat veverite de calea gresita pe care sunt (DDF, normal) Blogjob-ul tau nu este nici funny, nici informativ, nici creativ… nici nimic. E fara rost. Rufele murdare se spala in particular, nu pe blogea. Tre sa-ti fi spus mamica asta. Daca ai probleme de genu, du-te la prietene (daca ai) si pune-o de o boceala buna cu ele, sau la psiholog, sau unde vrea muschiu tau. Du-te si fa lumea mai buna, pedepseste nenorocitii de barbati daca asta te face sa te simti mai bine, puneo cu alte veverite, etc. E treaba ta. Drull crede ca blogul tau e dampulea si propune boicotarea lui de catre orice om cu putin sange in el. Daca asta e maximul tau de creativitate atunci take a brake sau … accepta provocarea si mai scrie si despre altceva daca te crezi mare talent.

  3. trei said,

    drull, baby! n-ai si tu o personalitate A TA?

    e cam ‘dampulea’ sa-l imiti pe gogu kaizer, mai ales ca deja il imita cineva ca sa-l faca sa existe (adica inventatorul lui, baiatu’ ala de scrie blogu cu ac nume)

    io inteleg ca esti fan si fascinat de felul LUI de a vorbi, dar zau ca e(sti) ridicol! pt ca esti fals. adica… esti copia unui fals, ceea ce e … prea putin (sau prea mult).

    si mie-mi place blogu lui gogu; da’ de tine – nu.

  4. Drull said,

    Nici eu nu ma prea plac sa fiu sincer , dar asta e alta treaba… Gogu e in noi totzi astia proprietari a trei picioare (presupunand ca esti veverita), asta era idea blogului lui in caz ca nu te-ai prins. Eram Gogu dinainte sa citesc Gogu si voi fi Gogu si dupa ce Gogu nu va mai avea blog, Drull e Gogu reloaded. Asa cum veveritele au existat de cand lumea intr-un fel sau altul ,inainte sa le spunem veverite, dampulea e un cuvant teribil de uzual. So bite me@! Nu incerc sa fiu unic fiindca nus. PS: baby sa-i zici lu aia de te-a nascut (ca sa zic nice)

  5. jders said,

    E bine ca mai diversifici tematica insemnarilor. Asta a fost o insemnare care merita citita de cit mai multi blogheri pentru ca intr-adevar contine „adevarul suprem” in ce priveste succesul in blogosfera, anume scrisul sincer, de calitate si cit mai frecvent. Daca ai ingredientele astea vei avea si trafic, evident daca si tematica abordata este interesanta, utila (informativa) sau controversata (ca in cazul tau).

    Dar nu sint de acord ca blogul tau anterior era unul despre nimic, era unul despre tine, oricine isi poate da seama de asta. Blogul actual este mai mult despre altii (cei de sex opus) sau despre modul (adevarat sau nu) in care-i percepi tu pe acesti „altii”. Mie imi place blogul anterior si sper ca nu vei renunta la el. Aveai si o groaza de insemnari minore in el, dar si unele care sint mai bune (si poate chiar mai sincere) decit ce scrii acum. Blogul anterior era mai relaxat, asta e mai „scrisnit” si lasa impresia ca uneori te fortezi sa scrii in el, adica uneori devii „extremista” nu din convingere, ci pentru ca asa ti-o cere tematica blogului.

    Iti mai spun inca o data sa nu renunti la vechiul blog, fie si pentru ca erai mai spontana in el si stilul literar era mai bun decit cel pe care-l folosesti acum, care in plus este si foarte „masculin”, chit ca poate nu-ti dai seama. Vezi, asta e un pericol care te paste, cu timpul te poti transforma (literar vorbind) in ceea ce urasti sau sustii ca urasti.

  6. Giant said,

    Desi nu pot spune ca stiu ce te-a determinat sa creezi acest blog (oricare ar fi motivul declarat de tine, nu pot avea certitudinea ca este si cel real, am incercat sa te cunosc mai bine prin moduri mai directe dar aparent nu-mi permiti asta, sau pur si simplu nu ai timp… nu stiu), un lucru este clar, blogul acesta atrage…

    Pentru mine esti un fel de Howard Stern, ai carui ascultatori, fani sau nu (unii chiar il dispretuiesc) ii asculta emisiunile pana la capat din acelasi moriv, si anume pentru a vedea ce spune/face in continuare…

    Nu stiu daca a fost o idee buna prezentarea primului tau blog aici (sau a celuilat blog al tau, nu stiu daca e primul sau singurul) pentru ca mult din veninul directionat catre Eloa a ajuns si acolo… pe mine, cel putin, ma bucura dezvaluirea lui, ca altfel nu-l descopeream…

    Astept sa vad ce mai spui/faci in continuare, a bien tot…

  7. bornedbored said,

    @Drull: Bag samă că ejti invidios.
    @Eloa: Ai uitat un trick. Te iei de Mircea Badea sau de alt ciumpalac de la TV şi să vezi după aia trafic.

  8. Radu-Mihail Obadă said,

    Trădare, trădare, de trei ori trădare!

  9. anca14 said,

    Imi inspiri un profund sentiment de mila.

    Succes.

  10. Bloguri - Page 29 - Computer Games Forum said,

    […] Originally Posted by Sir Alex Ice Deocamdata Eloa nu-si bate joc de mine pe blog-ul ei, asa ca eu zic ca am destul de multa barbatie in mine daca am reusit sa am consideratia ei. Esti tare, ai consideratia EI __________________ I’m a surprise. You don’t see me coming. main(i){putchar(45780529903457>>(i-1)*7&127)&&main(++i);} […]

  11. princessita said,

    nu vreau sa fiu aia care gaseste un „nod in papura” dar deh .. ti-a scapat o mika chestie p-acolo somewhere „Lăsa-ţi-mă in pace …” e better „lasati-ma in pace ..”
    🙂

  12. luciat said,

    io nu cred ca blogu meu tre sa fie primu, no way! oricum, mersi 🙂

  13. eloa said,

    Mersi, princessita. Am corectat. „vedeţi-vă” am scris totuşi bine din prima. Oricum, nu trebuie să mă scuz, să precizez că a fost o scăpare, pentru că dacă eram agramată, vă dădeaţi seama până acum. Mă simt prost oricum. Data viitoare voi fi mai atentă.
    Păreri on topic totuşi, princessita?

  14. avm said,

    pareri: sa continui sa scrii pentru ca scrii amuzant si cu miez si sa ii lasi in pace pe toti distrusii cu bloguri plictisitoare sa se supere ca ai trafic.

  15. princessita said,

    o parere on topic deci .. .pai in primul rand comentez cam „out of topic ” pentru ca articolashul acesta nu mi se adreseaza mie (.”Măi băieţi, văd că avem o problemă cu traficul de pe blogul meu. Problema e că vă roade. Rău.”)Nu sunt baiat si nu ma roade …nici bine nici rau …
    Si totusi 😛 o sa o iau pe „topics” asa ushurel cat imi permite timpuletzool :
    1. writting – de scris scrii bine si cam atat ; ti-am mai citit cateva post-uri si mi-a placut ala cu „plm” blabla ..stii tu ..
    2. ca MESAJ- transmiti mereu ceva ceea ce e bine , ai un stil mai putin alambicat si mai mult intrnsec , mai mult „al tau”
    3. ca TEMA – esti putin statornica , ai marele-giganticul-supermarele „Complex” acela al leitmotivizarii dezbaterii pe tema barbatilor ..oki inteleg ..nu-i halesti ..ti-au facut rau sau nu, sau nu ma priveste ,dar ii „prea bagi in seama” ca sa zic asa .. oki trecem peste …
    4. ca ATITUDINE – e cam idem2 – ai o structura „outspoken” se vede asta in ce scrii, in ce faci, in „cum gandesti” …ai totusi nu iti inteleg acesta „mare repulsie” pe care o dezbati in mai toate blog-urile (dar eu sunt de-abia la inceput asa ca nu am totusi o imagine foarte coerent-construita asupra -elosferei- ca sa o numesc asa )

    Te respect pentru ca esti unde esti (pe blogosfera ma refer) si pentru ca faci ceea ce faci si iti place , si pentru ca , in mare parte o faci bine (ti-am prezentat cateva din amendamentele mele )
    that’s all 4 now

  16. Eloa said,

    avm, mersi.

  17. eloa said,

    princessita, regret că neatenţia mea şi cratima cu pricina te-au împiedicat să laşi aceste gânduri de la început. Mersi.

  18. briciu said,

    princessita: „mi-a placut ala cu plm” -> mi se pare si normal.

  19. Dorin said,

    eloa tinde sa devina comerciala. tonul s-a schimbat, cuvintele nu mai sunt la fel de dure

  20. Buddha said,

    daca nu aveai 400 de unici pe zi constant, si sa zicem ca aveai 20 … mai erau atatea articole?..nu … .Daca nu era zoso, mai aveai 400 de unici pe zi la inceputurile blogului? ….nu … Daca nu ai fi scris porcarii despre barbati…ai mai fi mentinut cifra de 400 de unici pe zi ? …NU !
    Logic vorbind, factorul principal e Zoso … teoretic vorbind, factorul principal e creierul tau afectat de alcool … practic vorbind, factorul principal e prostia cititorilor fideli …
    PS : te lauzi cu primul loc in topul de pe WordPress? :)))) … retarded ppl ….

  21. Dorin said,

    eu nu cred ca esentialul e sa ajungi in nush ce top sau sa te lauzi ca vezi domne pe mine ma citesc 1000 de oameni zilnic … conteaza calitatea nu cantitatea. daca din 1000 de oameni doar 10 inteleg ce vrei sa spui scrii degeaba

  22. Adi said,

    1. ELOSFERA.
    Uite de-aia citesc si comentariile: pentru un cuvant (care de cale mai multe ori vine la pachet cu feed-back.ul) – in cazul de fata „elosfera” (Princessita dixit). Cam asta e blogosfera romananeasca. O Elosfera.
    Cum s-a ajuns la asta? Simplu: una bucata FEMEIE (neaparat, da bine la monitor), una bucata SUBIECT (vandabil, capabil sa nasca polemici), una bucata ATITUDINE (1/2 ofensiva + 1/2 aroganta). Plus, un segment de indivizi (mai mult sau mai putin) capabili sa se apere/atace/gudure/planga/ofenseze/intrebe (cu onor fac parte din aceeasi categorie, asa ca nu-i nika ofensator, ho! nu dati).

    2. TRAFIC.
    Razzzzna. Blog = „jurnal”.
    Vrei sa castigi audienta cu un jurnal? mmhh.. perversa si „eschibitionista” dorinta. M-am plimbat pe zeci, sute de bloguri (din .ro si de aiurea), si din fericire nu-i peste tot la fel. Dar „noi suntem rromani” :))
    Nu m-am intrebat niciodata „cum sa fac trafic la blog?” pt simplu’ motiv ca-mi place asa cum e: strict personal, fara teme „de atac”. Ma gandeam sa tai posibilitatea comentarii posturilor mele, in ideea ca dom’le, cine vine vrea sa citeasca, nu sa vada cat e de dezbatut un subiect (si as fi facut-o, daca n-ar fi fost o lipsa de politete). Trafic? Sunt destui cei care urmaresc traficul. Si da, o fac si eu, dar din alt motiv (mai tehnico-statistic 🙂 ).

    3. Daca as vrea sa fiu rau as spune simplu: esti citita (sau f. citita) datorita subiectului abordat, si nu pentru calitatile personale (originalitate, publishing, famec). Dar respectivele calitati exista la matale, deci nu sunt rau s-o spun 🙂

    Daca-ti vine vreodata prin minte sa-ti diversifici aria de acoperire.. fa-o. O sa-ti cerni „cititorii” – cei care te citesc PE TINE de cei pe care-i framanta doar intrebarea aia (de ce urasc..?). Probabil o sa ai surprize.

  23. Adi said,

    (holeo, sorry pt. romanul-fluviu!)

  24. un monstrulec said,

    Este clar ca traficul pe acest blog e generat in buna masura nu atat de continut, cat de subiectul ales. Totusi, daca autoarea nu avea talent la scris, viata initiala oferita de alegerea unei asemenea teme de discutii se consuma pana acum (si probabil nu mai pierdeam de mult nici macar un minut p-aici).

    Avand in vedere tema propusa, as putea argumenta chiar ca autoarea este obligata sa fie chiar foarte atenta la ce si cum scrie, deoarece poate fi sigura ca va fi piscata imediat ce va oferi aceasta ocazie.

    Legat de o parte din punctul 2, Adi, cred ca blog-urile au trecut de mult de stadiul de ‘doar niste jurnale publice’. Simpla existenta a sistemului de comentarii permite autorului sa transforme ‘jurnalul’ intr-o dezbatere gen bulletin-board, dar cu subiectul propus de la inceput. Daca subiectul propus spre dezbatere e interesant, traficul si comentariile sun asigurate, nu? (desi stim cu totii ca pana la urma comentariile capata o viata a lor :))

    …la naiba, stiam eu ca nu trebuia sa-mi permit sa raman fara cafea 😛

  25. Dana said,

    Am citit pana aici si mi-a ajuns. Eloa: o fata cu probleme si cu din ce in ce mai putin talent la scris.

  26. Sirg said,

    Ce analize de kko citesc aici, legate de trafic si subiect… Voi nu reveniti pe aici doar ca sa ii faceti „trafic”, si nici sa cititi cu atentie ce scrie – subiect, polemica, mesaje ascunse…. ci doar ca sa „i-o ziceti” la Eloa, indiferent ce scrie. Hai pe bune acuma.

  27. testinggdk said,

    Semiotica negrului ala e mult mai profunda, asemanatoare blogului de fatza, de altfel: >:)


    __________
    my 2c

    Faptul ca unii prefera http://www.thingsmygirlfriendandihavearguedabout.com e problema lor…:D

  28. Eloa said,

    Buddha said,

    PS : te lauzi cu primul loc in topul de pe WordPress? :)))) … retarded ppl ….

    Dacă aveam chef să mă laud o făceam mai demult. Eu n-am atins problema traficului până nu s-a trezit yanush şi un/o anonim(ă) de pe blogul cititorilor de la Gândul să mă acuze că fac vrăji să mă menţin în top – modific post slug şi post date intenţionat, iar wp e prost şi numără de două ori şi uite aşa adun eu vizualizări, iar comentariile sunt offtopic pentru că eu am modificat post slug şi nişte bazaconii de genul ăsta. Mi s-a părut josnic atacul, conţinutul ridicol, dar mi-am dat seama că oamenii care nu ştiu prea multe despre wp vor crede că fac eu nişte mânării ca să mă menţin în top. Oi fi modificat şi eu vreodată numele vreunui post (orice om are voie să se răzgândească, nu?) şi o fi rămas post-slug-ul nemodificat, iar astea le-a dat ocazia să speculeze.
    Voiam doar să clarificăm. Nu reproduc discuţii pe mess/mail schimbate cu yanush, ca să înţelegeţi de ce a poposit el în blogosferă. O să-l ignor liniştită. Am scris acest post pentru că mi s-a părut normal ca oamenii să afle adevărul.

  29. avm said,

    eloa, da-i incolo si mai scrie ceva.

    discutii peste discutii despre bloggeri si blogosfera -ceva mai aiurit si fara sens nu am mai vazut. Plus jurnalisti suparati ca blogurile nu sunt profunde, de parca articolele lor sunt….

    testinggdk – things my girlfriend and i have argued about e super haios :))

  30. trei said,

    drull 😀
    stiam ca o sa intelegi ce vreau sa spun; il iau pe ‘baby’ inapoi – asa mi-a venit, cu discursurile tale de candidata la miss (hai sa salvam delfinii, sa fie pace in lume!); da’ dc-mi mai zici, veveritza, te musc!

    PS esti automat ‘original’ cand esti tu insuti, pt ca esti unic

  31. gORE said,

    Hm , trebuie sa subscriu la parerea generala …. sau na, macar a majoritatii. Blogul asta nu e nici pe departe ce sustineai ca e (o incercare de a comunica numai prin cuvinte, asa cum ziceai cu niste posturi in urma), este doar un mod de a te rupe in figuri in fata altora cu blog. Si care este cel mai tare mod de a atrage atentia decat a poza in Gigi Contra. De ce uram barbatii. LOL. Nu ii urati, ii urasti. Asta in primul rand. In al doilea, nu ii urasti, le urasti niste defecte. Aici ar fi de discutat …. precum ca principalul defect e ca te cam ignora asa, off-blog …. bine, nu despre asta se discuta.
    Oricum. Singura ti-ai dat sentinta. „Poate vreţi să vă împărtăşesc din experienţă, să aveţi şi voi trafic”. Doresc 1 bucata motiv pertinent pentru a crede in sinceritatea celor scrise de tine pe acest blog dupa aceasta afirmatie.
    Da, am recitit Prevenirea. imi pare rau, dar la fiecare post o contrazici :). O faci insa cu indeajuns de multa arta (constient sau nu) pentru a ramane pe o prima pozitie. Macar aia sa ai langa bocanci, nu ?

  32. david0ff said,

    pariem ca daca cineva isi face blog in care impartaseste tuturor diferite fantezii sexuale ala o sa devina no.1?!
    Daca le dai oamenilor ceva placut si usor de digerat, vor reveni de cate ori pui ceva nou.Exemplul cel mai clar e blogu` asta manelist si telenovelist, cu miros de bucatarie de provincie, unde nevasta scrie de ce e ea suparata pe Ion cand vine ala beat si miroase a transpiratie din cauza masinii pe care lucreaza sofer.E adevarat ca pe blog trebuie sa scrii…dar la fel de usor poti sa faci un blog legat de fotografie sau de pictura.Sau un blog legat de muzica.sau poti sa faci un blog despre nimic, care sa faca trafic.Pentru ca e pur si simplu interesant…

    P.S:Am citit 2 posturi, pana am vazut ca ai o pagina intitulata:”Alti bloggeri despre mine”.
    Scarbos.

  33. anamarianow said,

    ce e si cu moda asta:)) mai bine ramaneati la canale de mirc daca tot vreti trafic:)

  34. » Blogging si nu prea » Adinel.eu » Blog Archive said,

    […] Am citit despre criza blogerilor dupa trafic pentru a-si mari veniturile (advertising sau mai stiu eu ce alte surse). OK, mi-am spus ca poate partea asta de blogosfera nu e pentru mine, eu scriu pentru ca imi place ce scriu, este munca mea, este viata mea. Nu impartasesc nimic pentru a face profit, ci doar din pasiunea de a scrie. Veniturile mele provin din alta parte, iar oricum, daca as vrea sa devin “professional blogger” probabil nu as castiga cat castig acum. Este pur si simplu vorba de ratiune economica. Bun. Am dezbatut si acest subiect, moving on. […]

  35. ZouZou said,

    so all in all blogging is bout traffic ? as putea spune patetic daca unii chiar asta vor. mai mult a explicat adi mai sus. blogul la urma urmei e un jurnal unde fiecare scrie ceva. poate pe x sau y nu-l intereseaza ce crede z dar x/y va continua sa scrie pt ca lui/ei ii place. si apoi va mai intrebati de ce „a lu` badea” isi bate joc de „blogeri”. pt ca unii nu scriu de placere ci pt un top. wtf cares if you’re no1? daca nu-mi place nu o sa te citesc nici daca imi dadeai si o bere gratis.

    probabil aberez pe aici dar atat timp cat prostia e gratis in romania multi vor calca stramb 🙂

  36. testinggdk said,

    Propun autoarei ca in urmatorul post sa ne ofere un raspuns sincer> cu rezultatele testului de mai jos pentru eliminarea oricaror altor dubii: 😀

    http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv

  37. bornedbored said,

    De unde se vede că fiecare a înţeles ce a vrut.
    Eloa dragă, acum că nu mai cauţi oameni deştepţi, n-ar fi mai bine să scapi şi de proşti? Te simţi bine când vezi pe altu’ mai prost ca tine… pentru o vreme, but… c’mon…

  38. UnPiticMare said,

    Cat ceri pe blog?
    Acest blog este o adevarata afacere…

  39. Giant said,

    auzi, si prietenii tai mai vechi tot numai prin intermediul blogurilor au voie sa comunice cu tine?!!

  40. andaa said,

    De ce ma cenzurezi atunci? Crezi ca te amenint puica mica?

  41. andaa said,

    Scuze vad ca ai retras embargoul?
    Si eu iti dau linkul indarat.
    Eloa, tot te-ai pronuntat asupra blogului meu. Scarbosenie, etc. Iti respect parerea. Dar crede-ma scriu viata asa cum este. Viata mea fireste. Nu am pornit de la Cartarescu pentru a ma crede scriitoare. Doar am scris si scriu. Unele posturi sunt terne pentru ca asa traiesc. Altele explodeaza, asta insemnand caducitatea vibratorului meu personal. In rest afla ca nu sunt o asociala. Pur si simplu sunt eu, Anda.

  42. laura said,

    🙂 e amuzant ca ai pus postul asta in categoria „miseilor”. semn de respect fata de cititorii tai, cumva? :)))

  43. eloa said,

    ZouZoule, AGAIN! NU AM SCRIS CA SĂ MĂ LAUD. Nici nu am cu ce să mă laud. Problema e cu yanush şi ai săi care scriu măgării despre cum fac eu trafic pe blog.

    Eloa said,
    November 27, 2006 at 12:10
    Buddha said,
    PS : te lauzi cu primul loc in topul de pe WordPress? :)))) … retarded ppl ….

    Dacă aveam chef să mă laud o făceam mai demult. Eu n-am atins problema traficului până nu s-a trezit yanush şi un/o anonim(ă) de pe blogul cititorilor de la Gândul să mă acuze că fac vrăji să mă menţin în top – modific post slug şi post date intenţionat, iar wp e prost şi numără de două ori şi uite aşa adun eu vizualizări, iar comentariile sunt offtopic pentru că eu am modificat post slug şi nişte bazaconii de genul ăsta. Mi s-a părut josnic atacul, conţinutul ridicol, dar mi-am dat seama că oamenii care nu ştiu prea multe despre wp vor crede că fac eu nişte mânării ca să mă menţin în top. Oi fi modificat şi eu vreodată numele vreunui post (orice om are voie să se răzgândească, nu?) şi o fi rămas post-slug-ul nemodificat, iar astea le-a dat ocazia să speculeze.
    Voiam doar să clarificăm. Nu reproduc discuţii pe mess/mail schimbate cu yanush, ca să înţelegeţi de ce a poposit el în blogosferă. O să-l ignor liniştită. Am scris acest post pentru că mi s-a părut normal ca oamenii să afle adevărul.

  44. eloa said,

    laura said,

    e amuzant ca ai pus postul asta in categoria “miseilor”. semn de respect fata de cititorii tai, cumva? :)))

    E amuzant că eu mă adresam unor mişei care spun măgării despre mine şi că tu te-ai gândit la zarzavat, dar nu-i nici o problemă, te-am lămurit eu acum.

  45. Not just yet said,

    *hug*. Ur still cute and fuzzy. I know I’m a man but don’t be afraid.. I love you! (gotta love Happy Feet)

  46. Buddha said,

    @Eloa nu am spus ca in topul WordPress se pot face magarii … sau ceva de genul…eu doar spuneam ca topul wordpress e de cacat deoarece … nu prea sunt bloguri de valoare gazduite de ei… si nici per total (de valoare sau nu), , nu sunt foarte multe … cu .wordpress.com , in coada…
    Tu aici te contrazici singura… spui ca nu te lauzi…dar uite ce titlu ai la articolul asta… in fine… vezi cum te afla baietii , si te trezesti cu admiratorii in fata usii 😉

  47. Eloa said,

    Buddha, acum te iei de titlu. Nici nu am spus că m-ai fi acuzat de aşa ceva. Eu îţi explicam de ce mama dracului am scris postul acesta.

    Titlul e sublim. Dacă nu înţelegi nimic, întoarce-te la youtube. E mai simplu 😉

  48. Buddha said,

    sublim pe draq…cand ramai fara replici , o bagi p’asta cu „tu nu intelegi ba tarane” … hai las’o’n putza goala….

  49. laura said,

    🙂 oare crezi ca aveam nevoie de lamurire? imi dau si eu seama cand citesc un post cui se adreseaza. te dovedesti insa agresiva aiurea si fara simtul umorului. pacat. promiteai mai mult de atat.

  50. NoSignal said,

    Damn… You weird people sure need some help… And fast!

    Notes:
    1. Din blogging nu scoţi bani. Şi dacă storci ceva-ceva, abia îţi plăteşti hosting-ul (în caz că eşti independent) sau factura de curent (dacă ai server-ul tău).
    2. Era vorba aia, „să îmbini utilul cu plăcutul”. Un blog nu are o utilitate propriu-zisă. Sau dacă eşti obsedat(ă) ca cineva să-ţi asculte plângaciunile, şi ce probleme ai avut pe plan socio-cultural, sau chiar emoţional, consultă (cât de repede) un psiholog.
    Deci, cum zicea minuntata posesoare a acestui blog, trebuie să o faci din pură plăcere!
    3. E o idee grozavă (in my opinion) să îţi axezi blog-ul pe o unică temă… mondenă şi despre care se pot discuta o droaie de chestiuni. Mie nu-mi plac blog-urile… gen ghiveci.

    Multă baftă, domn’e!

  51. bornedbored said,

    @erdeeshlinik.net
    N-ai trafic sa inteleg. Altfel de ce ai lasa linkuri peste tot?

  52. mirela said,

    Vai ELOA ce buna esti. Esti vizitata din toate colturile lumii, toti te cauta, toti te adora…
    zoso, visurat chiar si tolontan sunt invidiosi pe traficul care il ai pe blogul tau!
    Din cauza asta nici nu te citesc, serios, sa nu comenteze la ei pe blog pentru a nu-ti face reclama.
    Esti cea mai tare, scrie in continuare, te rog!!!

  53. un monstrulec said,

    @NoSignal: http://www.dooce.com – citeste si plangi 😛

  54. NoSignal said,

    @un monstrulec: dude… ăla-i mai mult decât un simplu blog.
    Şi colac peste blog… E plin de ads!

  55. Just me - Haide sa haidem sa (ne) bloguim » de ce gandeste asa romanul? said,

    […] Tot oarecum legat de subiect, de ideea unora de a castiga trafic, de a face bani si altele cu blogul, fara sa inteleaga cu adevarat ce inseamna blogul (parerea mea), am citit un articol care mi-a placut, “Cum se face trafic pe blog“ This entry is filed under Gandu’ lu’ momentu’ asta. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site. Leave a Reply […]

  56. Sir Alex Ice said,

    Pai e simplu: gasesti una bucata subiect despre care sa ai o parere decenta, rationala si logica si ti-o expui frumos, literar, curatel.
    Astepti sa vina stampee-ul cu mintea intunecata de glodul in care se scalda in mod normal, le faci tarc si ii lasi sa improaste zilnic cu noroi ca sa aiba in continuare iluzia ca sunt liberi.

  57. Buy tramadol said,

    maybe with yahoo messenger

  58. byrev said,

    btw mie’mi place sa scriu in dodii si’n doi peri ca sa nu se ia nima de mine… si de n’spe mii de ori fac greseli ortografice fara sa tin cont ca trebe sa mai si corectez, motivul e: din viteza frate, timpul costa bani si fara bani nu exista bloage si fara ele nici socializarea … a si evit sa sciru cu keitze (keyorduri) sau corect pentru ca in felul asta sunt mai prost indecsat … in alte bloge desigur!
    Si intradevar eu scriu din doua lucruri: din tastatura si mouse si pentru doua scopri :
    1 sa le cetesca nima si 2 sa vina cecu ala sa ridic ghinghireii ca trebe sa platesc hostelu!

    No… numa bine si sa ne mai auzim (adica cetim) … alta data !

  59. Andrei said,

  60. bycag said,

    INvata sa faci bani : dai click http://online-bani.blogspot.com/

Lasă un răspuns

