Însoară-te cu mine!

Noiembrie 18, 2006 at 3:09 (Cereri în căsătorie)

Mor în chinuri dacă nu. Trebuie să te însori cu mine ca să fiu o femeie împlinită. Umblu ca un ciot prin univers, deposedată de umanitate, sunt un stârv fugărit de o cioară clonţoasă (ca toate ciorile de altfel, dar dacă ziceam „neagră” era cam prea de tot).

În fiecare seară îmi târăsc bocancii singură (nu că aş vrea să mi-i care cineva, dar poate că ar fi drăguţ să şi-i mai care cineva pe-ai lui pe lângă mine) spre apartamentul meu pustiu, în care nu mă aşteaptă nimeni, nici măcar o pisică bătrână şi chioară (dacă tot nu vrea să-şi târască bocancii pe lângă ai mei, ar putea măcar să mă aştepte acasă sau să vină mai târziu sau ceva, dar nu vrea).

Sunt blocată într-un film despre o femeie arogantă şi singură, pe care, din frica de a nu o putea stăpâni, nu îndrăzneşte să o vrea nimeni. Îmi duc viaţa exact ca în pasajul acela care se repetă în toate episoadele din Ally McBeal, când ea se întoarce singură acasă, iar Vonda Shepard cântă pe fundal ceva cu „sunt singură şi disperată, dar zâmbesc ca tâmpita pe stradă, sperând că pe undeva şi tu mă cauţi şi nu aştepţi ca boul să mă întâlneşti din greşeală, pentru că oricum n-ai avea tupeul să-mi ceri numărul de telefon, aşa că mai bine caută-mă, ca să ştii ce vrei de la mine când mă găseeeşti”. 

Împlineşte-mă dracului! Ia-mă de soţie!

36 comentarii

  1. v-twin said,

    Nu ma meriti.

  2. andaa said,

    Semantica ta pare perfecta. Se vede ca exersezi literar. Ai insa in handicap. Postarile tale contin foarte mult dorinta de reiting. Spun doar ca nu esti adevarata, nu ca ai falsa ditirambic. Presupun ca juisarea stilistica e mai presus de orice onomatopee orgasmica. E un punct de vedere.
    Bocancii au si ele o limba….
    Implinirea tine de sinceritate…
    Pt comformitate….http://www.andaa.wordpress.com/….

  3. de_ce said,

    wtf?!? :))

  4. Sirg said,

    Ce bine ar fi dacă ai fi sinceră. Te-aş înţelege prea bine.

  5. Bogdan said,

    Ma provoci sa-mi redeschid blogul si sa scriu. God dammit’ ma enervezi. I just hate you right now.

  6. defloratu' said,

    shi cu capra cin’ se duce?

  7. tot ca o conluzie « claudio said,

    […] ***Trebuie să te însori cu mine ca să fiu o femeie împlinită. Umblu ca un ciot prin univers, deposedată de umanitate, sunt un stârv fugărit de o cioară clonţoasă (ca toate ciorile de altfel, dar dacă ziceam “neagră” era cam prea de tot).*** […]

  8. gORE said,

    Sunt blocată într-un film despre o femeie arogantă şi singură, pe care, din frica de a nu o putea stăpâni, nu îndrăzneşte să o vrea nimeni

    Cat de principiala esti ! Alaturarea asta …. aroganta si singura …. ma cutremura. Ca esti singura, da, e trist (pentru tine si pentru niste persoane sensibile), dar ca esti aroganta, e un DEFECT. Si atunci, ce faci tu ? Repede, transformi acest defect in lasitatea celorlalti. Ei sunt de vina ca esti tu singura, le e frica. Tu vorbesti de inaccesibilitate aparenta cand toti s-au imbolnavit de dezinteres. Nu ai inteles nimic din serialul acela. Treaba e simpla: tipa aia era singura dintr-un singur motiv : ea. Atat merita. Nu o suporta nimeni.
    Si totusi …. ma intreb, asta e un blog sau o modalitate timida de a comunica cu cineva, poate chiar cineva-ul ?

  9. giant said,

    1. Ma leshi ma?!! NU TE MAI SUPORT
    2. Andaa, lasa-ne cu exprimarea ta, rezuma-te la kkt-urile de pe blogul tau (e varza dar cred ca intradevar nbu esti barbat… nu bag mana in foc, clar!!)
    3.NU TE MAI SUPORT

  10. gedankenexperiment said,

    1.

    There are only two tragedies in life: one is not getting what one wants, and the other is getting it.

    2.

    😀

  11. alexdesign said,

    andaa … esti cumva Cornel Dinu ?

  12. andaa said,

    Joc fotbal doar cu fetele… Dar Eloa nu apare…..

  13. spulberica said,

    Te iau. De ce? Who the fuck knows. I sure don’t.
    Poate pen’ca’s plictisit si scarbit de gagicile pe care le vad in metrou in fiecare zi citind libertatea sau cosmo. Si de alea de la ASE. Si de gagii cu freza la moda si tricou cu puta madre. Imbecilii.
    Poate pentru ca ma incita blogu. Dedicatie tuturor cretinoizilor care se cred „deshteptzi”.
    Sau poate pentru ca-mi place sa-mi spui: „nu te sarut ca esti neras si ma intepi”. Ovarele’s la tine.
    Poate pentru ca-s masochist. Cu siguranta ma vei chinui cand o sa vin terci acasa.
    Si poate pentru ca nici eu nu am caine.

  14. alexdesign said,

    andaa…ma refeream ca esti mult prea filosofica uneori…ca si Cornel Dinu

  15. Sirg said,

    Eloa e sublimă, dar lipseşte cu desăvârşire. Cred că s-a măritat.

  16. miha said,

    må fatå , må, parca ai ajuns la disperare 😦 . Vrei så demonstrezi iubire cuiva prin intermediul unui act public ? Asta este patetic !

  17. pirahna said,

    Copii nu vrei ?

  18. Sirg said,

    @miha

    dar un volum de poezii de dragoste este patetic?

  19. un monstrulec said,

    Sirg – si de ce n-ar putea fi?

  20. eloa said,

    miha said,

    må fatå , må, parca ai ajuns la disperare . Vrei så demonstrezi iubire cuiva prin intermediul unui act public ? Asta este patetic !

    Da, draga mea, din păcate, după cum spune şi amicul gORE, eu vreau să comunic cu cineva-ul. Mai comunic o dată apelul disperat: ia-mă! Împlineşte-mă! Fă-mă om! (Ştiaţi că Biserica n-a recunoscut femeia ca fiind om până prin secolul XI, când s-a dat un decret special pentru asta? Well, u do now.)

  21. bornedbored said,

    C’mon! Cu jumatati de adevar nu faci lumina mai jumatate de om.

  22. odis said,

    gatesti si faci curatenie ?

  23. bornedbored said,

    @odis:

    Eu gătesc şi fac curăţenie. Interested?

  24. fanel said,

    razboi si pace, agonie si extaz….a venit iarna si Ana are nevoie de un suflet care sa-i incalzeasca serile. Cica zice o vorba batraneasca rau cu rau dar mai rau fara rau, cam asa si cu tine pana acum eram aia care faceam si dregeam, si acum ai nevoie de un astfel de exemplar….succes in cautare si vorba concursurilor alea penale „Mai incearca”.

  25. miha said,

    Love is holding hands in the street.
    Marriage is holding arguments in the street.

    Love is cuddling on a sofa.
    Marriage is one of them sleeping on a sofa.

    Love is talking about having children.
    Marriage is talking about getting away from children.

    Love is going to bed early.
    Marriage is going to sleep early.

    Love is losing your appetite.
    Marriage is losing your figure.

    Love is sweet nothing in the ear.
    Marriage is sweet nothing in the bank.

    TV has no place in love.
    Marriage is a fight for remote control.

    Love is 1 drink and 2 straws.
    Marriage is „Don’t you think you’ve had enough!”.

    Conclusion: „Love is blind , Marriage is an eye opener!”

  26. morbo said,

    deci sunt bou (macar a mea e luata(oare de chiar?),chiar daca geografia e in favoarea mea, in concluzie am o scuza + i-am luat numaru)

  27. fanfaronu said,

    OK, te iau, da nu ma mai bate la cap.

  28. fuckoff said,

    te-ai si maritat ?
    nu iti mai simtim prezenta funesta, si simt o umbra de nostalgie, ba nu…sa fiu corect…de ciuda. te-as fi luat eu de nevasta…doar asa, sa vad cat pot fi de masochist. ehhh, regrete tardive:)

  29. asd said,

    „Sunt blocată într-un film despre o femeie arogantă şi singură, pe care, din frica de a nu o putea stăpâni, nu îndrăzneşte să o vrea nimeni.”

    E unul din cele mai triste lucruri pe care le-am citit in ultimele zile. Starea de „in afara jocului” e datatoare de fiori, mai ales daca sunt sanse sa fie perpetua. Am aruncat un ochi fugar si pe alte posturi de pe aici si mi se par scrise bine. Cu rare sclipiri de continut, insa scrise bine. Ceea ce nu-i putin.

  30. NoSignal said,

    Got cookies?!

  31. insider said,

    Trebuie sa recunosc ca „Insoara-te cu mine” (care la fel de bine s-ar fi putut numi „Singura si disperata”) postat de Eloa si ”Singura dar fericita” scris de Ana sunt preferatele mele. De ce? Pentru ca dezvaluie chiar cheia celor doua bloguri paralele(azi fiind prima zi in care le-am frunzarit si eu), si chiar cheia autoarei, de fapt codul pentru descifrarea oricarei femei. Evident, cele doua s-ar afla in opozitie, s-ar contrazice, daca am privi dintr-o perspectiva liniara. Dar nu e asa:)) asta trebuie sa inteleaga si toti frustratii care aduc tot felul de acuze autoarei:)) Nu poti privi femeia dintr-o perspectiva liniara, asta cred ca si barbatii inteleg. De altfel, noi nu facem de la inceput greseala de a-i trata pe ei ca pe niste fiinte lipsite de complexitate, insa daca aceasta greseala apare pe parcurs … too bad.
    Eloa nu este chiar asa de „contra” barbatilor, eu chiar cred ca ea scrie ceea ce scrie pentru a se amuza de reactia barbatilor care ii intra in joc:))
    there’s nothing wrong with a good laughter.
    Si de ce imi mai plac cele 2 postari amintite…pentru ca sunt postari de „stare”.
    Cu castile pe urechi si cu muzica potrivita (asa cum le-am citit eu ) mi-au dat tocmai starea potrivita:) :ori devin lesbiana (apropos de ce mi-a spus o prietena acum cateva minute, saturata de barbati…nu vorbea serios, totusi), ori singuratica (nu ca n-as fi)…sau…mai exista o posibilitate: poate ma indragostesc:) femeile indragostite sunt o actegorie cu totul aparte.

  32. Butterfly said,

    poate ar fi cazul sa faci tu primul pas.. u kno..

  33. orb_de tot ce vad said,

    bai recunoasteti ca are replici ,nu stiu de unde dracu le scoate da le scoate,mi e mi place ,si daca as exersa as putea da si eu scheme destea din mine .

  34. casmir sri said,

    si eu doresc acelasi lucru ca si tine vrei sa vb sa ne cunoastem

  35. Paul Alexandru said,

    🙂

  36. Paul Alexandru said,

    dati click pe numele meu

Lasă un răspuns

