Pentru că se lasă târâţi de femei unde nu vor

Noiembrie 11, 2006 at 15:48 (În general)

Azi e sâmbătă (de când m-am certat 10 minute cu taximetristul că „azi e miercuri” şi el nu voia să accepte în ruptul capului că nu e marţi, mi-am zis că e util să anunţ oamenii ce zi e. Mai ales workaholicii ca mine, pentru că nici eu n-aş fi ştiut ce zi era dacă nu aflam la serviciu). 

Ce se face sâmbăta? Se scoate femeia în oraş. Singură ea nu poate să se scoată. În nici un caz. Dacă, Doamne fereşte, vedeţi vreun grup de fete prin vreo cafenea, e pentru că sunt singure şi disperate şi vorbesc despre tipi care au uitat de mult de ele. Dacă sunt într-un club, e clar că vor să le-o tragă şi lor cineva, oricine, nu contează şi se îmbată ca să nu le pară rău a doua zi, să aibă  o scuză măcar.

Deci trebuie să scoţi femeia în oraş. Unde vrea ea: la ce porcărie de film vrea să vadă, în care cafenea cu floricele pe pereţi vrea ea, în ce împuţiciune de tavernă i se pare ei mişto, în (r u ready for this?) Salsa!, în locurile alea pe care le deteşti, dar în care te laşi târât cu zâmbetul pe buze, visând tot timpul la ce o să se întâmple după. Wouldn’t you rather skip to the next part? Nuuu. Pentru că femeilor nu le place the next part. Ele o văd ca pe o corvoadă, ca pe o datorie conjugală, ca pe un preţ pe care trebuie să-l plătească pentru că v-aţi purtat „frumos” cu ele.

Cel mai frumos mod de a te purta cu o femeie e să fii sincer şi să-i spui că nu vrei acolo. Nu cu orice femeie, însă. Doar cu femeile care nu se mulţumesc cu un zâmbet fals, de complezenţă, în timp ce dai din picior şi stai cu ochii pe ceas, repetând în minte o formulă magică: „săseterminesăseterminesăseterminedraculuiodată şi să mergem acasăăăă!”. N-am spus teatru, operă, concert, de frică să nu mă consideraţi desuetă; eu vreau să par tânără, cool şi în trenduri. Dacă vă mai duceţi prin vreun loc cool, anunţaţi-mă şi pe mine, că am impresia că am rămas în urmă la capitolul „cultură urbană”. Dar stai, că în locurile cool nu te duci cu prietena, te duci cu prietenii. Prietena e rezervată pentru locurile plicitisitoare în care vrea ea să meargă, nu care cumva să afle că există şi locuri pe care tu le consideri cool, poate cine ştie, o să-i placă şi ei şi apoi nu mai scapi de ea nici acolo!

24 comentarii

  1. giant said,

    Traiesc cu impresia că te-am supraestimat…

    Îmi plăcea ce scriai, eram atras de pagina ta, eram intrigat de modul în care gândeşti, vroiam cu adevărat să te înţeleg. Toate astea dintr-o dorinţă sinceră de a afla mai multe despre tine şi nu despre motivul care te determina să scrii ce scriai…

    Cu siguranţă nu pot presupune că stiu ce ai în cap dar modul în care scrii în ultima perioadă îmi pare cam forţat, te cam zbaţi în nisipuri mişcătoare…

    Îmi pierd zilnic câte puţin din interesul de a-ţi accesa blog-ul… Acum aştept…

  2. Sirg said,

    Da mai, n-aveam chef sa merg cu nici o pr in tot felul de magazine idioate, pt ca is idioate magazinele alea, asa cum pt ele sunt idioate alea de hardware si „scule”. Si ce daca? Un barbat nu recunoaste niciodata ca greseste, iar o femeie nu greseste niciodata, pt ca ea e sexu` frumos (nu zic slab, ca poate imi dai una) 😉 Apoi, nu e „frumos” sa acuzi o femeie de ceva – asa ne invata mama, ca pe o fata nu o atingi nici cu o floare, deci, prin extrapolare, nu e frumos sa ii zici ceva urat, sau sa ii zici ca nu mergem in locul ala plictisitor… prezentarea de cosmetice Amvon :P, de exemplu… pt ca sa nu se supere. Vezi, mama e devina! 😉
    Normal ca dau vina tot pe o femeie, doar ce, vroiai sa recunosc ca sunt asa cum zici?
    Pe data viitoare 🙂

  3. Adrian said,

    Aoleo!
    Acu dadui de tine si am petrecut ceva timp sa incerc sa te inteleg (cu cititul unui post nu te lamuresti asa incat… am halit mai multe). Ce cred eu?

    Nu te cred! Nu esti asa.
    Nu cumpar toata scarba asta pe care o afisezi, e prea manifesta.
    Si cliseele prea clisee.

    Pe de alta parte, scrii bine, felicitari, iar media e plina de succese bazate pe clisee (carti si, mai ales, filme)

  4. eloa said,

    ok, giant, îl şterg.

  5. bornedbored said,

    Şterge-l! Şterge tot şi apucă-te dracu’ de scris la lucrarea aia de licenţă.

    PS – M-am răzgândit. Nu-l şterge. Lasă-l să aştepte. 😉

  6. eloa said,

    bornedbored, să nu dea dracu’ să vorbeşti la obiect, că citeşte doamna 😉

  7. theTudor said,

    bai tu te intalnesti odata cu Nihasa sau ce faci ?

    nu a mai pus pleoapa de sus pe pleoapa de jos de saptamani.

    serios. e ros de curiozitate. the boy needs to know if you’re Garrison, or actually never messed with your chromosomes at all (as in never).

  8. Bomialex said,

    Scrii bine dar din păcate iţi iroseşti talentul abordînd în permanenţă acelaşi subiect şi întorcîndu-l pe toate feţele. Continuă sa scrii pe tema de pînă acum dar mai pune însemnări şi despre altceva.

  9. gORE said,

    Uite de ce stai tu acasa sambata seara …..

  10. Sir Alex Ice said,

    E de rau daca pana si eu am iesit in oras cu o prietena la o plimbare si un suc dupa…
    Treci si munceste la licenta si cand termini cate un capitol sa-mi dai sa ma emit cu parerea. Nu am idee de branding, dar sunt barbat si desi nu am facut la facultate asa ceva si nici nu am citit in domeniu in mod sigur stiu sa fac lucrarea aia mai bine decat tine asa ca sa faci bine sa te simti extra-impresionata ca se deranjeaza o somitate ca mine sa se uite peste.

  11. pirahna said,

    Da domne, asa e, noi sambata seara vrem sa „do the thing” si voi vreti sa va „distrati” in oras.

    Fiind barbat tot nu vad sensul unor discutii cu alte femei intr-un club la o cafelutza/bere/vodka/apa plata cu lamaie, si probabil fiind femeie nici tu nu vezi sensul „distractiei” de sambata seara de acasa.

    Asa ca hai sa o lasam balta.
    Va scoatem pe voi in oras si apoi ne distram acasa. Toata lumea e fericita.
    (depinde totusi si de cat stam in oras, ca dup-aia bagati replica cu „sunt prea obosita”)

    Bravo Piry.

  12. Sir Alex Ice said,

    Ce sacrificii nu facem noi pentru sex…

  13. Eloa said,

    Deci nu mă contrazice nimeni. Ne apropiem de final.

  14. Eloa said,

    Alex, nu mai vorbesc cu tine pe mess. Trebuie să scriu lucrarea.

  15. Eloa said,

    Pentru că domnul nu se prinde, să-i explicăm că a eşuat în încercarea de a mă provoca să încep binecuvântata lucrare şi că n-a reuşit decât să mă irite uşor. În cazul în care somitatea sa are pretenţii de la lucrarea mea, să se abţină de la conversaţii pe mess, că mă distrage.

    Eah. Ce blog plictisitor. E atât plictisitor să am tot timpul dreptate.

  16. bornedbored said,

    Daca e atat de plictisitor sa ai tot timpul dreptate incearca sa scrii tampenii. In trei randuri. Poti? Nu poti. Doar marii bloggeri pot si tu nu esti o mare bloggerita. Clar?

    On topic: Barbatii nu se lasa tarati. Nu. Asta spun ei cand se dau cocosi cu baietii, la bere. Vineri. De fapt lor le place in Salsa. Isi dezvolta latura feminina. In plus, se simt mai bine intre mai multe femei. Cat despre ce se intampla dupa.. tot povesti vinatoresti. Ba, am fost io in Salsa ala da’ dup’aiaaaa… eheee! Baiete! Inc’un rand. Fac io cinste…

  17. Eloa said,

    bornedbored, rofl

  18. kalkin said,

    N-am apucat sa scriu 3 vb pe blog pentru ca pana acum doar am citit nu am si postat. Cred ca am sa fac si asta curand.
    La treaba cu scosul sambata nu ai dreptate. Se iese impreuna cand se nimereste, nu e program facut pt ca nu ar avea nici un haz. Una la mana.
    Doi,din faptul ca un tip iese singur faci o intreaga poveste. Si voi ar trebui sa iesiti singure.
    Voi nu prea faceti treaba asta din pacate. Nu merge o relatie daca traiesc aceeasi viata. Sa traiesti unul pentru altul nu cred ca exista decat in filme. Lucru de care, vad, esti constienta. Voua va trebuie timp sa va duceti la masaj, epilat si o raita prin magazine, noua ne trebuie timp sa bem o bere si sa urlam la un meci.
    Reciprocitatea e cea mai buna. Si Salsa e chiar nasoala :).

  19. razbunar3 said,

    tzi s-o cam epuizat subiectul asta cu barbatzi…vad k te cam reprofilezi shi scrii din vise aberand despre kestiuni care neimplinite (am senzatzia sau ai devenit frustrata?)

  20. De ailalta said,

    de asta se plictisesc repede.. ca se lasa tarati 😀

  21. naomideleanu said,

    fratilor, nu stiu ce e in mintea voastra asta intrortochiata si chinuita!!!!…de cand urasc femeile sa faca sex/dragoste ( you name it)? de cand a devenit asta o „corvoada”? de cand trebuie sa fim duse la film, la salsa, la cafenea „inainte de…”? geeez…altadata parca se credea ca e absolut normal si natural sa poti fi atat de aproape de o alta persoana in felul asta?

  22. Eloa said,

    naomideleanu, fă cunoştinţă cu ironia cruntă.

  23. Omul zilei « ovidiugabriel.tk said,

    […] De ce urâm bărbaţii? Pentru că se lasă târâţi de femei unde nu vor. […]

  24. s4murai said,

    eu ma impotrivesc vehement de fiecare data. dar mereu pierd meciu’. la dracu. va urasc!
    du-te singura! stai, unde naiba de duci singura la ora asta? nu vezi ca e 11? daca ai chef de trante cu vreunu’ te rezolv eu in confortul caminului concubinal! iti trebuie seminte la ora asta! stai sa-mi iau geaca pe mine. oooof!

Lasă un răspuns

