Pentru că mă plictiseşte al dracului de tare

Noiembrie 7, 2006 at 1:11 (De ce urâm bloggerii)

S-a supărat Arhiducele, frăţie. A scris despre cât mi-ar trage-o el, ca să mă vindece.
N-am minţit cu nimic şi nu fac nimic „pe cârca” nimănui, după cum spui.
Eu mă refeream la comentariul meu de aici:

eloa said,
October 31, 2006 at 4:07
Arhiduce, pune dracu’ mâna şi scrie. Ăla nu e blog. Aşa cum astea pe care le laşi nu sunt decât linkuri deghizate în comentarii. O să ne spui că te pretinzi blogger acum, că ai 150 de unici/zi la “numai” o lună de existenţă. Fuck off. Să fii blogger înseamnă să scrii, nu să te gândeşti în fiecare zi pe unde să mai scapi un link.

În postul următor am revenit cu asta:

eloa said,
November 1, 2006 at 3:39
Arhiduce, pe dvs. v-am procopsit cu nişte sfaturi într-un comment la postul anterior. Şi nu ştiu de ce trebuie să vă despăimuiesc zilnic.

Apoi n-ai mai comentat nimic un timp şi m-am gândit că te-ai supărat şi tu, ca nevasta lui bornedbored sau ca Scorpia Gogului. Apoi a venit un comentariu în care spuneai cum e cu prietena/soţia care a umblat toată ziua prin oraş şi se întoarce acasă dornică de sex. A intrat la moderare, pentru că pe tine te tratează ca spam, nu ştiu de ce. Am citit doar eu şi l-am şters din scârbiţă. Am menţionat în postul depsre drăcovenii faptul că am şters commentul respectiv ca să ştii de ce am făcut-o, nu ca să sugerez alte tâmpenii. În general mă chinui să nu şterg ccomentariile, întrucât am pretenţia că pot face faţă oricărei provocări, că îmi pot accepta înfrângerea cu demnitate. 

Cât despre oferta terapeutică, încearcă să fii original, ce dracu’! Aia mi-au oferit toţi, că mai mult nu-i duce capul.

12 comentarii

  1. piticu21 said,

    te plictiseste unul singur ? sau toti in grup ?

  2. gigănţel said,

    întrucât am pretenţia că pot face faţă oricărei provocări, că îmi pot accepta înfrângerea cu demnitate… asta nu înseamnă că ai fost înfrantă vreodată, nu? pot sta liniştit?!

  3. Video fan said,

    hai, Eloa, ca deviezi de la subiect si de la scopul blog-ului! vezi ca strici reputatia carciumei!

  4. gigănţel said,

    Hei Video fan, care este scopul blogului?!

  5. ZouZou said,

    scrie pe undeva p’acolo pe sus „de ce uram barbatii”. d’apoi din ultimul post reiese ca eloa uraste masculii pt ca arhiducele o plictiseste? deci reprezentatul masculin pe care s-au facut toate constatarile (din moment ce el e cel care te face sa urasti prin simplul fapt ca te plictiseste) este chiar arhiduke? sau poate pt fiecare motiv cauta cate un exemplar care „exceleaza” intr-o chestie si tranc rezulta ca toti barbatii sunt la fel. cineva ar trebui sa mai iasa din casa (blogul era mai fun inainte cand era mai generalizat si nu se exemplificau esantioanele pe care s-au facut testele).

  6. de_ce said,

    ce ciudat suna headerul in combinatie cu titlul postului „de ce uram barbatii – pentru ca ma plictiseste a dracului de tare” 😛 unde mai pui ca si arat dubios http://de-ce.nimic.org/images/ma_plictiseste.jpg


    Best regards
    de ce

  7. de_ce said,

    * arata (in loc de ‘arat’) si *al dracului de tare (in loc de ‘a dracului de tare’)


    Best regards
    de ce

  8. Dan said,

    …”Cât despre oferta terapeutică, încearcă să fii original, ce dracu’! Aia mi-au oferit toţi, că mai mult nu-i duce capul.”…

    sa ne fie cu pardon…nu m-am inscris in clubul asta

  9. gORE said,

    Hmm …. se terminara defectele barbatilor ? Fratilor, surorilor, dati-i fatucii ceva de scris, ca ne ia pe rand, iar cand termina, sterge dracu blogul.

  10. Video Fan said,

    Nu stiu care e scopul… Nici Eloa nu stie dar cu afirmatia de mai sus am pus-o pe ganduri. 😉

  11. alexdesign said,

    …”Cât despre oferta terapeutică, încearcă să fii original, ce dracu’! Aia mi-au oferit toţi, că mai mult nu-i duce capul.”…

    Lol…cat de vanitoasa esti….Chiar crezi ca toti barbatii vor sa se culce cu tine? UIte eu nu vreau sa ma culc cu tine nici in scop terapeutic, nici in alt scop. Si nu din cauza ca ma lovesti in orgoliul meu masculin cu blogutzul asta al tau, ci pentru ca pur si simplu nu imi pari nici pe departe atat de interesanta pe cata atentie ti se da…

  12. Sirg said,

    Ce aveti ba cu fata? E fericita in antipatia ei, bine ca si-a gasit un izvor de bucurie care ne mai face si pe noi sa ne oprim aici sa bem „otrava” :)) Dar k faza cu ulcioru`… stii, trebuie sa mai vi si cu ceva nou, pentru ca in curand o sa ma plictiseasca al dracului de tare 😛

Lasă un răspuns

