Ce drăcovenii a mai făcut Eloa

Noiembrie 6, 2006 at 3:43 (Răspunsuri fanilor mei)

Am un stil drăcos de a mă purta cu oamenii. Cred că mi-am pus în cap să-mi elimin toţi cititorii rând pe rând şi am uitat să mă anunţ. Nu există nici un om (blogger sau nu) care să fi intrat într-o dispută cu mine şi cu care să fi rămas prieteni în urma desfăşurărilor de forţe. Nici unul n-a reuşit să găsească pe undeva puterea să mai comenteze după înfrângere. Sir Alex Ice zicea că sunt o „drăcuşoară”. Nu ştiu dacă e pregătit să aibă dreptate în privinţa asta
Uite ce drăcii am mai făcut săptămâna trecută:

  • L-am făcut pe Bogdan să-şi şteargă blogul, acum fiind de părere că blogosfera e nedreaptă. La fel ca lumea reală, puştiule
  • I-am zis Arhiducelui că are un blog de kkt, să pună mâna să scrie, că ăla nu e blog şi să-mi lase comentarii, nu linkuri la el pe blog, iar dacă n-are puterea, o frumoasă amintire şi un mare la rvdr. A revenit cu un comment scârbos. No offense, dar l-am şters.
  • Am ajutat-o pe Scorpia să se certe cu Gogu (erau împreună, pentru cine nu ştie, dar sper că s-au împăcat peste weekend), oferindu-i un motiv în plus de supărare, întrucât am scris în paralel cu Gogu despre lesbiene.
  • Am ajutat la consolidarea cuplului bornedbored, dânsul făcând front comun cu consoarta împotriva acuzaţiilor lui Dan şi alor mele că se autocenzurează de când i-a mărturisit soţiei că îmi citeşte şi comentează blogul şi de când şi dumneaei lecturează (de la comentat se abţine, deoarece trăieşte în Neverland). Şi uite cum o să se supere născutplictisitul pe mine definitiv. Cred că vreau să scap de toţi până la urmă. Sau să le demonstrez că nu suportă sinceritatea de nici un fel, în nici o problemă şi că singura şansă de a menţine o relaţie cu ei, de orice fel, e să mimezi sinceritatea.
  • Punctul culminant săptămâna asta a fost remarca unui foarte bun prieten, pe care îl consideram imperturbabil şi care, deşi era foarte ocupat şi presat de un deadline, şi-a făcut timp să-mi spună pe mess că oricine e în stare să scrie aşa ceva (adică asta şi asta) are „prea puţin ceva şi prea mult altceva”. Sunt curioasă încă să aflu ce sunt ceva-urile respective. Mesajul meu era: bărbaţii spun plm pentru că e argumentul puterii. Femeile o spun pentru că se pare că n-au dreptul să-şi spună părerea decât dacă e natural să spună plM o dată la 4 cuvinte. Concluzia e că l-am făcut şi pe-ăsta să-şi schimbe părerea despre mine.

Am elaborat un set de instrucţiuni pentru cei care poposesc pe aceste meleaguri blogosferice:

  1. Step away from the computer. Take 3 steps back.
  2. Scuipaţi în sân şi spuneţi cu toată convingerea: „Ptiu, drace!”.
  3. Poziţionaţi degetul mare de la mâna stângă pe tasta ALT şi arătătorul pe F4. Apăsaţi concomitent.
  4. Deschideţi altă pagină de internet. Mergeţi la Tools->Internet Options->Delete files.
  5. And most importantly: never, and I mean NEVER come back. God only knows what might happen to you.

38 comentarii

  1. Sir Alex Ice said,

    Hey sexy! (imaginati-va voi pestisorul ala haios de pe mess, k?)
    Eu inca astept raspunsul la discutia de pe mess referitoare la cosmetizarea adevarului, ceea ce rezulta nefiind adevarul pentru ca deja contine o doza de minciuna.

  2. Video fan said,

    Nu-i nimic Eloa. Incet-incet se cerne faina. Oricum… ultimul stinge lumina 😉

  3. Gogu Kaizer said,

    Erm, dupa „Am ajutat-o pe Scorpia să se certe cu Gogu” ar fi trebuit sa scrii ca „L-am ajutat pe Gogu sa se impace cu Scorpia. De 4 ori sambata si de 3 ori duminica.”. Adevarat, cuvant, pastreaza-l adevarat, ma simti?

  4. Relaxedman said,

    Eloa said: „…Mesajul meu era: bărbaţii spun plm pentru că e argumentul puterii. Femeile o spun pentru că se pare că n-au dreptul să-şi spună părerea decât dacă e natural să spună plM o dată la 4 cuvinte…”.
    Relaxedman said: Ia sa vedem: in calitate de femeie (care esti… :)))) presupun ca asta ar fi concluzia trasa de tine in urma vreunui rationament (Eloa=femeie=fiinta rationala). Prefer sa nu te intreb de cate ori folosesti tu expresia asta :))) sau daca parerea ta mai e impartasita si de alte reprezentante ale sexului gingas :)))).
    Interesanta e concluzia ta pentru barbati: nefiind barbat, Eloa, ar fi dragut sa ne luminezi si pe noi, “porcii de barbati” care-ti citim blogul si sa ne spui cum ai ajuns la aceasta concluzie. Nefiind barbat, concluzia ta se bazeaza pe presupuneri in cazul in care ea este rodul propriilor rationamente. De ce? E simplu: nu poti pretinde ca intri in pielea personajului descris, pentru a experimenta reactiile acestuia. Ar fi mai plauzibila explicatia ca ai desfasurat vreo cercetare (cu esantion reprezentativ pentru populatia de gen masculin, marja de eroare si toate cele) in urma careia ai obtinut acest rezultat. Daca e asa, arata-ne si noua rezultatele cercetarii(sper ca nu sunt incadrate in prevederile legii secretului de stat :))). Sau ai discutat cu vreun prieten bun din randul posesorilor de plm, care ti-a dezvaluit aceste secrete ale masculilor :))) In cazul asta, incearca sa redai cat mai fidel conversatia:))) Pentru ca am impresia ca ai fost dezinformata de respectivul :))
    PS: Uite ca am intrat in lumea speculatiilor in ceea ce te priveste (opiniile tale sunt de obicei insuficient argumentate, fapt ce obliga la multe speculatii ajutatoare).

  5. GiaNT said,

    Propun să devenim prieteni, să intrăm într-o dispută si să vedem ce iese…

  6. GiaNT said,

    nope… nu vrea… nu se simte în stare… o dă cu părul in ochi…

  7. david0ff said,

    mda…aici e buba ta…esti desteapta, scrii frumos…da` ai o parere prea buna despre tine..fetito, tu n`ai putea sa”castigi” o discutie in controversa cu un barbat cu exact acelasi IQ ca si tine, pentru ca nu esti programata genetic sa faci asta…scrie in continuare, nu conteaza daca e adevarat sau nu ce scrii, imi pare bine pentru tine ca ai succes, e si normal, i`ai lovit pe masculi in orgoliu..dar te rog, nu mai scrie despre cat de desteapta sau de „dracoasa” esti tu…ca nu esti nici asha dracoasa nici asha desteapta pe cat te crezi…kisses

  8. utopic said,

    tocmai l-ai ajutat sa se certe din nou.
    congrats.

  9. lachesis said,

    si cand te gandesti…ca „dansa” exista, …respira, populand absolutamente inutil pamantul…, o gogoasa fara umplutura, sordida prin aluatul ei si excesiv mediatizata de frustratii care probabil duc lipsa de vieti personale ajungand sa cerseasca comment-uri de la „dansa” …, o „dansa” care mai mult ca sigur ca nu e o devotata a sexului oral dar pretinde ca il stapaneste cu perfectiune, aceasta „dansa” infatuata…scze…e un termen gasibil in vocabular, egocentrica si interminabil_ingusta..stim noi unde;)…sursa de behaviorism infectios_normal, exact ca si praful cu distinctia clara ca pana si praful isi admite conditia:))) de PRAF…, nu ca „dansa” al carei teribilism prafos…pur si simplu se depune pe ici pe colo ..cerand atentia cuvenita de secole:))…aceea de a fi STERS!

  10. slabiciune said,

    sincer sa fiu…eu kiar vroiam sa ma sinucid…noroc cu tine…mi-ai dat un nou sens vietzii mele, daca tu nu, atunci cine?

  11. mos craciun said,

    dak nu ea atunci fizz

  12. Pizdocea said,

    A compara femeile cu barbatii e ca si cum ai vrea sa spui ca un cui este mai bun decat un ciocan sau invers. Fiecare are rolul sau pe lumea asta. Barbatul este o masina mai eficienta la capitolul forta, curaj, spirit de explorare, de descoperire, etc Femeia este cu o structura fiziologica mult mai complexa (ganditi-va la trasformarile ce apar la graviditate si alaptare) da se pare, mult mai puternica in plan interior – de exemplu multi cercetatori sustin ca un barbat nu ar rezista la chinurile sarcinii si nasterii. O fi . Pe de alta parte geniul nu are sex. Si ca veni vorba de sex ….. la barbati chiar si organele sexuale sunt in exterior, ca si cum i-ar fi fost adaugate ulterior. Lumea luiinterioara este efectata in mai mica masura de sex. El este necesar dar fara sa aiba de fapt o la fel de mare importanta ca si in cazul unei femei. La femeie in schimb sexul este ceva ce tine de insasi natura sa. Ea il intelege mult mai profund si femeia este, de fapt, mult mai puternica sexual decat barbatul. Din acesta cauza, el are un complex de inferioritate intrinsec, si pe care de obicei nu-l recunoaste nici mort. Oricum, fiercare trebuie sa-si joace rolul. O femeie va fi intotdeauna un barbat jalnic daca va incerca sa i se substituie.

    Recomand cartea lui Julius Evola „Metafizica Sexului”, aparuta la editura Humanitas. Este o carte esentiala, care ofera multe raspunsuri.

  13. Relaxedman said,

    Eeee moshule; fizz e baiat cuminte: ne-a lasat in pace cu muzica lui insipida.

  14. Eloa said,

    utopic, wtf? Acum ce dracu’ a,m mai făcut? De fapt, nici ce am făcut la început nu pricep. Am luat o glumă a Gogului de bună şi am încercat să vedem ce iese. N-au sărit scântei sau ceva, după cum ai văzut.

    Pentru restul: ALT+F4, mă, asta e singura şansă.

  15. mihai said,

    „n-a reuşit să găsească pe undeva puterea să mai comenteze după înfrângere.”=”da’ de fapt, de ce sa mai comentez?”(adica „ma doare-n pula de blogul tau si de ce imagine imi fac aci”).
    zis si eu.

  16. Relaxedman said,

    Eloa said: Pentru restul: ALT+F4, mă, asta e singura şansă.

    Relaxedman said: ??? a cui? poate a ta. ai scapa de comentariile care nu-ti convin si la care nu prea gasesti o replica pe masura.

  17. gnt said,

    revoltati-va, click pe „x” sa nu dea nimeni ALT+F4 de ce sa-i facem pe plac?!

  18. Ţugurlan said,

    Eloa, pentru părerile pe care le-ai exprimat până acu’, pre baţi în retragere vis-a-vis de Gogu şi a lui Scorpie… În definitv, s-au certat, nu s-au certat… poate că aşteptau doar un motiv, o scânteie. Nu aveau relaţia aceea solidă, care să reziste în faţa e ceea ce spui tu aici (bine, acea realţie nu există nici la restul oamenilor de pe planeta asta, dar astea sunt detalii… 🙂 ).

  19. ZouZou said,

    unii oameni mai si sufera de statutul de vedeta. cand reflectoarele nu mai bat in directia buna le repozitioneaza ei asupra persoanei lor. LET THERE BE LIGHT AGAIN.

  20. vocea said,

    nu vreau nimic, doar imi fac reclama la blog: http://urletul_poporului.ablog.ro/

    considera ca m-ai speriat deja

  21. De ailalta said,

    Pentru restul: ALT+F4, mă, asta e singura şansă.

    MERGE SI CU CTRL+W 😉
    BAFTA!

  22. arhiduke said,

    bai fata, eu`s plecat de 3 zile de-acasa. cand naiba mi-ai scris tu ca am blog de kkt, si ce e mai important, cand ti-am facut eu comentariul scarbos??

  23. Drept la replica said,

    Eloa minte cu cea mai crunta nerusinare

  24. hash said,

    Off…sper sa citesti commentu asta…nu am nimik cu tine personal sau cu femeile de gen,dar spune-mi te rog,ce te-a condus spre asa o ura a barbatilor?In fond nu t gandesti k daca am fi la fel ar fi plictisitor nu?E pacat sa vad atata ura exprimata pe net,la baza careia trebuie sa fi fost niste experiente personale tare neplacute…dar trezeste-te la realitate,esti doar om,nimik mai mult,nu vei reusi sa schimbi cu adevarat pe nimeni,singura ta reusita va fi k vei trai o viata nefericita,culmea,din cauza k cei pe care ii urasti cu atata patima nu vor sa se modeleze conform dorintelor tale…as aprecia un mail in return,daca/cand vei avea timp/chef…daca nu asta e…

  25. Hobbes said,

    Eloa,

    Am citit un post din urma si… m-am prins. Anume: „De ce uram barbatii _pe care-i uram_”. Hmm, daca erai mai explicita in titlul blog-ului poate nu mai faceai atatea „dracii”. Dar cui ii pasa, controversa atrage. Tip: scrie o carte.

  26. Guest_NNN said,

    :rofl De curios, ce trebuie facut in mod special pentru a intra in aceasta teribila „confruntare” cu tine ? Daca imi amintesc bine, am incercat de cateva ori pe mess, dar deh… erai „mult prea ocupata”… Cred ca ai tu un simtz aparte pentru a evita discutiile care ti-ar ciufuli reputatia asta de… „dracoasa” ( vai tie ! )
    Asa ca nu te mai lauda cu ce „dracii” ai facut, eu cel putin m-am lamurit…
    Inca o data… you’re funny ! :lol

  27. blowfish said,

    apesi combitatzia aia de taste daca nu-tzi place ceva … nu ca vrea cineva sa o faci 😛
    so fa-i pe cititori sa te urasca mult mult rau… sa nu mai posteze si gata
    tzi-ai dobandit tzelul
    daca asta este pana la urma tzelul .. dar eu cred ca este exact invers ii provoci

  28. gORE said,

    hehe, numai fapte de vitejie, toate pe blog …. Da sa dea dracii de nu esti singura care crezi ce zici 😀

  29. vocea_poporului said,

    singura care nu crede, mey 🙂

  30. eloa said,

    Guest_NNN said,

    :rofl De curios, ce trebuie facut in mod special pentru a intra in aceasta teribila “confruntare” cu tine ? Daca imi amintesc bine, am incercat de cateva ori pe mess, dar deh… erai “mult prea ocupata”… Cred ca ai tu un simtz aparte pentru a evita discutiile care ti-ar ciufuli reputatia asta de… “dracoasa” ( vai tie ! )

    Înţeleg că o vrei cu disperare, dar nu trebuie făcut nimic pentru confruntare. Nu e vina mea că nu te-ai nimerit într-un moment în care să am timp de stat la discuţii pe mess. Dacă vrei să mă contrazici cu disperare, încearcă pe blog. Mult succes.

  31. Guest_NNN said,

    „cu disperare”… Hmm… I wonder… am scris oare eu asa ceva ? sau „disperarea” asta la patrat vine de la tine ?
    „Nu e vina mea că nu te-ai nimerit într-un moment… bla bla ” care moment, copilitza ? ca au fost vreo… 5 ? 6 ? 7 ? momente ? Daca nu ai timp de pierdut vremea pe mess, atunci fa-te Invisible sau nu intra pe mess ! Cine e on pe mess, e clar ca are vreme de stat la povesti.
    Mai ca te-as intreba cu ce dumnezeu esti asa de ocupata… ca prieten n-ai, e clar, o viatza ( evident ) – lipsa…. cu serviciul ? mda, sa zicem… ar fi cel mai onorabil raspuns… Oricum, dat fiind ca sunt politicos ca intotdeauna, nu te intreb… nu trebuie sa raspunzi.
    Ah, si sa te contrazic pe Blog ? Pentru a treia si a patra oara iti zic… „YOU’RE FUNNY !! * 2 ” adica eu scriu azi ceva, faci sedintza cu „prietenele”, cauti p net, cugeti o zi si dai un raspuns din care mai ca rezulta cat de culta si de IQ-de-Mens-Sana ai tu ? Neah, nu se pune… Mai bine vb pe mess si postam aici arhiva, e mai palpitant asa… stii tu, treaba cu „spontaneitatea”, cu „think fast”… ?
    Cand o sa termin de frecat menta si de pierdut vremea, o sa incerc sa imi fac un pic de timp si pentru tine. Pana atunci, eu raman invisible.
    Mult succes si tie la facut baietii sa planga… 😉

  32. Guest_NNN said,

    Ups……
    …”raspuns din care mai ca rezulta cat de culta ESTI si CE IQ-de-Mens-Sana ai tu”…

  33. vocea_americii said,

    foaie verde ca otetu
    noi ne dam pe internetu’…cred 😐

    pasionanta tehnologia asta

  34. Dan said,

    daca am contribuit si eu atunci sint si eu evil? :)))

  35. Lapi said,

    „Cred că mi-am pus în cap să-mi elimin toţi cititorii rând pe rând şi am uitat să mă anunţ.”
    Neh… doar că după un timp începe să devină plictisitor stilul tău. Şi începi să vizitezi blogul mai rar. Şi îţi este silă să mai laşi comentarii insipide. Cum ar fi ăsta de exemplu.

    PS: imi place mai mult blog-ul celălalt.

  36. eloa said,

    da, Guest_NNN, am o viaţă distrusă. Confirm. Şi mi-e frică rău să mă confrunt cu tine pe mess. Da’, rău de tot.

  37. Buddha said,

    „Nu există nici un om (blogger sau nu) care să fi intrat într-o dispută cu mine şi cu care să fi rămas prieteni în urma desfăşurărilor de forţe.”
    In afara de faptul ca esti atat de mandra de tine …. mai si exagerezi la infinit … Ai dat niste exemple aiurea si te bati cu pumnii in piept pentru ce? … ca ai un blog pe care comenteaza oamenii , dar de fapt acele comentarii sunt numai intrebari de lamurire privitoare la articolele tale? …. nu-ti dai seama ca nu pot fi luate in considerare?…. oamenii sunt nelamuriti … nu te intelege nimeni si tocmai de aia te intreaba cate ceva…cum ar fi „ce draq e in capul tau?” ….
    De unde mandria ta?

  38. Guest_NNN said,

    Interesant… cat timp am fost „Mr. Nice Guy” pe mess, n-ai „binevoit” a schimba 2 vorbe… Daca incep sa te atac la tine „acasa”, vad ca incepi cu… hmm… aia trebuia sa fie ironie ? fie, treaca de la mine… alta data cumpara-ti de gata o subtilitate mai profunda… oricum, vad ca incepi sa reactionezi. Asta e bine.
    Mai vorbim… 😉

Lasă un răspuns

