Pentru că înşală

Octombrie 25, 2006 at 22:46 (În general)

Nu există bărbaţi fideli. Bărbaţii înşală de câte ori au ocazia. E revoltător faptul că ei pretind că nici măcar nu se numeşte că înşală atâta timp cât nu includ sentimente în respectiva aventură. Scuza lor ar fi că nu e vorba de o trădare mentală, întrucât, pentru ei, actul sexual nu implică emoţii, aşa că ei se pot culca, teoretic, cu toată populaţia feminină a Globului fără să simtă vreo remuşcare.

Greşit! Există sentimente când te culci cu alta! Ale mele! Ştiu că eşti în stare să ţi-o tragi cu oricine, pentru că sex is sex no matter with whom, dar MIE îmi pasă. Eu mă simt trădată, chiar dacă îmi spui că mă iubeşti pe mine şi că ea e doar un obiect sexual. Cum vrei să te respect dacă tu eşti în stare să consideri o femeie (chiar dacă e alta decât mine) obiect? De iubire nici nu se mai pune problema.

Poate că e adevărat că sunteţi nişte animale şi că separaţi sentimentele de actul sexual, dar ar trebui să vă gândiţi de două ori înainte să o faceţi măcar din respect pentru nefericita care e suficient de naivă încât să spere că poate, de data asta…Nu ştiu dacă e mai jalnic să ţi se întâmple să te înşele sau să ţi se-ntâmple şi să nu ştii. Oricum, dacă mai există o urmă de bun-simţ pe undeva pe Pământ, ar trebui măcar să te anunţe că şi-a găsit sufletul-pereche în alt trup decât al tău înainte să get down to business with it. Dar asta n-o să se întâmple, pentru că relaţia sentimentală ideală pentru un bărbat e un harem.

Toţi bărbaţii înşală. Cei mai puţin atrăgători – mai rar spre deloc, dar asta nu trebuie să vă inducă în eroare. Nu există bărbaţi fideli. Există bărbaţi naşpa şi bărbaţi cu very low self-esteem, care nu sunt în stare să înhaţe ocazia atunci când li se oferă. Mă fascinează totuşi puţinii care nu au  looks, dar au temperament puternic şi seduc prin atitudine, în ciuda cheliei sau a burţii. Dacă se întâmplă minunea să nu te înşele, înseamnă că nu are suficientă încredere în el încât să treacă la fapte (unii nici măcar n-au curaj să încerce să seducă în afara relaţiei atunci când vor şi pretind că sunt fideli; sunt doar laşi), dar asta nu înseamnă că n-ar vrea să te înşele şi că în mintea lui nu o face deja. Există bărbaţi care au mai multe şanse să înşele şi bărbaţi care au mai puţine. Unora le pasă mai mult dacă vor fi descoperiţi şi îşi iau precauţii multiple, alţii – deloc. Dar de fiecare dată când vor avea ocazia, adică atunci când vor fi siguri că nu vor fi descoperiţi, o s-o facă şi o să te mintă fără remuşcări.

Dacă eşti nefericit cu mine, spune-mi-o. Dacă nu pot să repar nimic, hai s-o terminăm, dar nu mă înjunghia pe la spate. Fii bărbat şi luptă onest.

65 comentarii

  1. pirahna said,

    Eu nu insel …

    Stii … „ce tie nu-ti place altuia nu-i face” ? 🙂

  2. arhiduke said,

    bati campii. nu mi-am inselat niciodata sotia, si nici nu o voi face. Si nu cred ca sunt vreo exceptie deosebita. pur si simplu sunt oameni si oameni. asa si toate femeile sunt tarfe. o fi adevarat? nu cred. poate niste exceptii :))

  3. De ailalta said,

    e drept… te insala… cu altele… dar pe tine te iubeste 😉

  4. Simona said,

    pe dracu’ :-j ,hai sa fim seriosi..*ahem*

    Uhm…cred ca face parte din natura barbatilor sa insele,insa ce mi se pare o mare prostie: daca un tip inseala e okie in cele din urma,insa daca o tipa inseala e curva si este blamata de societate..Pai mersi !In fond,nu e acelasi lucru?Nu este vorba tot despre infidelitate in ambele cazuri…?E stupid…

  5. pirahna said,

    Rucs ca deobicei dovedesti ca intelectul tau are limite (draga).
    Parca am mai discutat cu tine de asta dar pur si simplu nu iti intra la tartacuta.

    Barbatii sunt animale draga, au nevoi, sunt vanatori.
    Femeile sunt fiinte civilizate, sentimentale (deobicei) …

    Deci cand o tipa inseala inseamna ca dpdv sentimental nu are nimic cu iubitul sau, deci e o curva mincinoasa si nenorocita.
    Nu e acelasi lucru.

    E ca si cum ai avea intr-o punguta doua mere. Ambele au cazut dintr-un copac.
    Sunt la fel de lovite ?

  6. bornedbored said,

    Eu sunt doar las. :))

  7. GiaNT said,

    si daca am burta ce??

  8. GiaNT said,

    bhahahahahahahahaha

  9. GiaNT said,

    parerea unui tovaras de-al meu (e aici langa mine): „Femeile nu au dreptate. Orice ar zice, nu au dreptate. Daca ma duc si trag o m*** pe centura, ce treaba are m*** cu femeia de acasa?! Sexul intr-o relatie e ~30% restul sunt buna intelegere, colaborarea… casa se puna 1 data tre sa te f*** cu 3” etc. etc. etc
    ––––––––––––––
    bhahahahahahahahahaha… R-Tard

  10. cezar said,

    am gandeam sa te contrazic dar nu are sens…:( esti destul de desteapta sa iti dai seama ce as putea zice.
    nu! nu incerc psihologie inversa cu tine.

    ps. te felicit pentru felul in care ai incercat sa acoper toti barbatii.

  11. v-twin said,

    Ce sa contrazici? Doamna are dreptate; stim cu totii cat suntem de porci, insensibili, lasi si … lista poate continua.

    Dar draga Eloa, barbatii cum se simt atunci cand sunt insealti? Dar atunci cand sunt mintiti? Just because I stand when I piss, I don’t have feelings? Stii cat de naspa e sa fii mintit de ‘t3h beloved’? Voi credeti ca daca ne spuneti ‘adevarul’ dupa o perioada si va turnati cenusa in cap va iertam, si totul e ok. Dar daca noi vrem sa ne ‘cumparam’ iertarea cu un cadou, suntem niste insensibili materialisti.

    Cei care-si inseala partenerele/partenerii(sa nu fim discriminatorii) sunt chiar tampiti; nu vad logica pentru care ai f*** altceva atata timp cat relatia in care te aflii merge ok. Daca iubesti muierea ii iubesti si vaginul implicit, nu?

  12. jorj said,

    hai nu mai urâ bărbaţii asa mult…recunoaşte că ţi-ai dori unu`(în cazul în care nu eşti pe invers) sa ti-o traga de sa-ti iasă ochii prin orbite. Sau poate te-ar face mai fericită un orgasm cerebral…provocat de o discutie „deşteapta” cu un superbrain. De ce nu vrei sa simţi plăcere, fara sa-ti pui prea multe întrebări existenţiale. De ce nu vrei sa iubeşti pur si simplu, de ce nu vrei sa crezi ca si bărbaţii sunt uneori sensibili, poate mai sensibili ca voi, si asa devin laşi, asa cum ii numesti tu. Gandeşte-te ….de ce un baiat ofera o floare iubitei? pt ca este un porc, o sa argumentezi tu, detasata, sigura pe tine, – vrea doar sa-si spele unele pacate. Nu…pentru ca „animalul” are sentimente, ca si tine, iubeşte cu intensitate, la fel ca tine. Crede-ma, suntem la fel, aceleasi fiinte, avem aceleasi trăiri si emoţii, doar cu ceva diferit intre picioare si alte parti ale corpului care ne atrag reciproc. Problema e alta…cand urci la mansarda, aici apar diferentele. A despica firu`n patru, e o arta, iti cere rabdare si multa atentie, iar, noi, barbatii spre deosebire de voi, o facem in sens CONSTRUCTIV, cu scopul de a stabili ceva, odata pt totdeauna, dar, voi, muierile (majoritatea, nu toate) o faceti in mod natural si diabolic, pt a afla dracu stie ce, si pt a alimenta alte discutii la nesfarsit. Bla…mi-e scarba; poate noi putim mai tare uneori, pt ca ne place sportul, nu pt ca nu avem grija de igiena noastra, tragem vanturi mai des pt ca ne place berea si multe altele lucruri asa zis „delicate” care va supara. Nu in asta consta faptul de a fi sensibil(ă) , astea sunt cacaturi, sufletul tre` sa-ti fie curat si adevărat. Pentru ca, in anumite momente va alintam cu tot felul de diminutive, inseamna ca simtim ca sunteti adevarati ingeri pt noi, coborati de undeva de sus pt a ne cuprinde sufletul si a ne completa existenta. In adevar, aura de deasupra crestetului e de multe ori falsa, ascunzandu-se doua cornite jucause, care ne ametesc destinul. Atunci suntem in stare sa facem orice pentru voi, si nu pentru a va cumpara iubirea sau carnea de pe voi, ci pentru ca noi (barbatii) stim sa oferim din suflet, fara a astepta un ceva in schimb de la voi (femeile).
    Si…femeile inseala, sunt convins ca toate, in diferite moduri. Pt ca instinctul lor le spune sa se imperecheze cu cel mai tare din parcare, al` cu cele mai multe lanturi la gat, cu masina cea mai roşie, cu banii cei mai multi. Noi suntem doar cumparatori, stim sa oferim un pret bun, iar voi va lasati licitate cu dezinvoltura. Pacat!
    Totusi vreau sa cred, spre deosebire de tine, sa mai sper, ca mai exista si exceptii.

  13. simplu said,

    A Woman’s Prayer:
    Dear Lord,
    I pray for: Wisdom, To understand a man , to Love and
    to forgive him , and for patience, for his moods.
    Because Lord, if I pray for Strength I’ll just beat him to death „

  14. simplu said,

    asa apropos de „Fii bărbat şi luptă onest”

  15. simplu said,

    …asta apropos de „Fii bărbat şi luptă onest”

  16. Sir Alex Ice said,

    Era o vreme cand aveam suflet, si doar ideea ca m-as putea gandi sa o insel pe femeia pe care o iubeam mi se parea reprobabila.
    Mi-a trecut. Dar tot nu insel. Pentru ca sunt lenes. Si nu mi se pare deloc eficient sa insel. Atata munca doar pentru ce? 10 minute de dat din fund? Nu merita.
    Nu merita sa te culci cu o femeie daca nu vrei sa te trezesti alaturi de ea a doua zi dimineata.

  17. Simple said,

    Ma uit in jurul meu la prietenii ce-i am si nici unul din ei nu si-a inselat nevasta/soatia/etc. Eu sunt intr-o relatie de 3 ani si nu mi-am inselat prietena. In schimb au venit nu odata la mine gagici care pur si simplu mi se ofereau fara nicio jena, chiar daca la randul lor aveau si ele prieteni/soti/etc. Si atunci sa nu le faci c****? De ce suntem noi porci pentru ca din cand in cand mai zicem si noi DA atunci cand ni se ofera totul pe tava si nu pentru ca ele ne vor ci pentru ca ele vor sa-si demonstreze ca pot. Nu mi-am inselat prietena never ever si imi place sa cred ca nici nu o voi face. Suntem intradevar porci, multi dintre noi, insa suntem asa pentru ca voi/ele ne transforma in asa ceva. Eu am fost un baiat cuminte pana la prima prietena. O fata nu vrea un baiat cuminte, o fata vrea un porc de barbat. Just look around. Vremea trandafirilor a trecut, acum e vremea masinilor si a cadourilor scumpe. Wake up and smell de feromons as Donkey sayd (parca) – asta pentru ca tot suntem pe un blog in care se generalizeaza atat de mult.

  18. query said,

    Eu nu vreau sa generalizez….da’ toti pe care ii cunosc, si cei de care aud…insala:))

    Asta e!
    Am fost si eu la randul meu naiva si am crezut ca exista barbati (adevarati) care nu insala. Big mistake! Am fost inselata…culmea frustrarii…ca am fost inselata de unul pentru care bagam mana in foc ca nu o va face. La fel, am gandit si gandesc in continuare ca e lipsa de respect fata de persoana mea….de dragoste nici nu mai pun problema.

    Oricum e un aspect pe care nu il mai aiu in seama, stiu ca gresesc resemnandu-ma cu ideea: „oricum, toti mai devreme sau mai tarziu insala”…dar pentru sanatatea mea mintala prefer sa nu imi pese.

    Sunt pe drumul de a „ma folosi” de ei…si atat!
    Iar sentimente….no way…cel putin pentru o perioada…nu mai investesc:))

  19. bornedbored said,

    To cheat or not to cheat? That is the question? Or it is, why do we cheat the womans we cheat?

  20. arhiduke said,

    banuiesc ca o inseli atunci cand zici „draga mea, ai avea ceva impotriva sa imi s.. p…a?” si ea zice ca nu, ca ii e scarba. si-atunci te duci pe centura, nu?

  21. strider said,

    Eu nu cred ca toata lumea inseala. Cel putin eu nu cred ca o voi face. N-am fost pus in situatia asta inca, dar daca voi fi pus nu cred ca o voi face pentru ca, asa cum a spus si Sir Alex Ice, „Nu merita sa te culci cu o femeie daca nu vrei sa te trezesti alaturi de ea a doua zi dimineata.”. Nu vad motivul pentru care ar trebui sa renunt la ce am pentru ceva c mai mult d 1-2 ore mai mult ca sigur nu va dura (si nu ma refer doar la actul sexual propriu-zis, pentru ca pana acol` mai trebuie sa fie o discutie oricat de mica… nu cred ca o sa vina cineva la tine si sa-ti spuna hai in baie sa ne-o tragem si in 10 min sa termin si sa-mi vad de viata mai de departe) si pe deasupra exista riscul sa afle si iubita/sotia si sa pui punct relatiei. Si ce am realizat? Pai ceva maret, am f*** cateva minute da’ am terminat o relatie care ar fi putut sa dureze pana la sfarsitul vietii (pentru ca niciodata nu stii ce o sa se intample si dragostea adevarata -daca exista asa ceva in ziua de azi- poate veni din cele mai neasteptate locuri).
    Am un prieten pe care l-a inselat iubita si i-a spus asta al telefon. Asta cum se mai numeste? Ce concluzie ar fi trebuit el sa traga? Ce ar fi trebuit sa faca? A facut ce i-a dictat sufletu’ si mintea, a inceput sa tratezele fetele la fel cum l-a tratat si ea pe el. Pana la un punct. Pana a intalnit pe cineva care a simtit ca e diferita. Si totul s-a schimbat. Ideea la care vreau sa ajung e ca atunci cand intalnesti persoana potrivita faci p dracu-n patru doar ca sa nu o pierzi. Cel putin asa gandesc eu. S-ar putea sa fiu naiv, dar sper sa nu.

  22. iQ666 said,

    bati campii cucoana, generalizezi aiurea. nu toti barbatii simt nevoia sa insele, nu toti o fac, fara a fi lasi sau mai stiu eu cum

  23. randomvisitor said,

    Cheia urmatoarelor tzepe se afla in urmatoarea forumulare:

    Mă fascinează totuşi puţinii care nu au looks, dar au „temperament puternic” şi „seduc prin atitudine” , ….

    due to:

    1. http://en.wikipedia.org/wiki/Map-territory_relation

    and to:

    2. http://www.google.com/search?&q=affective+forecasting+errors

    😀

  24. avm said,

    buna!

    voiam sa iti spun ca imi place blog-ul tau, e amuzant si scris bine. Imi place mult modul in care expui ipocrizia si „calitatea” multor barbati – vezi ultimele doua postari lol.
    iar celor care se plang ca generalizezi poti sa le spui exact ceea ce ai zis despre cartarescu „barbatii pe care ii uram se comporta asa” – si sunt destui, dovada celelalte comentarii.

  25. Bogdan Zarchievici said,

    de acord cu tine, Eloa. dar îţi pun întrebarea: cu cine îşi înşală bărbaţii iubitele/soţiile? cu alte femei – multe din ele având, la randul lor, un iubit sau un soţ. deci şi femeile înşală. eşti de acord cu mine?

  26. strider said,

    Daca imi este permis, as dori sa intreb si eu toate doamnele/domnisoarele care posteaza comments pe acest blog, urmatoarele:
    V-ati inselat vreodata partenerul? Daca da, de ce? Daca nu, iarasi, de ce?
    V-ati banuit vreodata partenerul ca va insala? Care a fost motivul pentru care l-ati banuit/nu l-ati banuit? Cum ati reusit sa aflati daca v-a fost sau nu fidel?

  27. diamond said,

    Daca scrii chiar din nucleul principiilor tale si asta crezi tu cu tarie (fara exagerari) ma ingrijoreaza sistemul tau de judecata. Nu vreau sa te ofensez; doar ca… uite: pe de o parte pare ca trasatura asta a unor oameni, low-self-esteem si „Dacă se întâmplă minunea să nu te înşele, înseamnă că nu are suficientă încredere în el încât să treacă la fapte” iti provoaca repulsia sau dispretul iar pe de alta parte esti complet revoltata impotriva carora au curajul sa insele. Asta e o clara fisura in logica celui care scrie textul…
    Vreau sa cred ca te folosesti de exagerare MULT peste masura ca sa „ingrosi” unele defecte care exista, dar pe alocuri.
    Totusi, crezi ca un text de genul asta, cu tonul si aciditatea asta o sa le schimbe principiile celor vinovati? Nu, vor sari ca arsi cei nevinovati, cei vinovati dar ispasiti, cei care recunosc, cei care considera ca sunt destul de experimentati si doresc sa impartaseasca asta cu toata lumea (ceea ce nu e rau sau bine).
    Apropo, si femeile inseala in egala masura. Nu am numarat cati barbati isi inseala sotiile/logodnicele/iubitele/prietenele si cate femei inseala, ca sa compar, dar vreau sa spun ca populatia feminina nu este de un alb pur si imaculat iar cea masculina este in totalitate, vinovata.
    Asa ca eseul asta se reduce la un foarte mare subiectivism si la a vorbi defapt, despre tine vizavi de barbati si invers. Ma astept, oarecum, la un raspuns de la tine – in cazul in care nu stiu daca are vreun rost sa incerci sa demonstrezi ca nu am dreptate – iar daca nu, ma multumesc ca ai citit macar comentariul asta.

  28. gORE said,

    Ia uite ce zicea cineva mai ieri :

    Pur şi simplu nu reuşiţi să suportaţi gândul că “ceva” care este al vostru poate deveni al altcuiva, fie şi temporar, fără să vă treacă prin cap un moment că ceva-ul poate să aibă pretenţii, preferinţe, să ia decizii, să nu vă mai vrea. Ceva-ul poate să facă toate astea, aşa că încercaţi să-l trataţi ca pe un obiect pasibil de a fi furat, ca să nu înceapă să suspecteze că e de fapt la fel de om ca voi, capabil de a hotărî pentru sine.

    Deci astia sunt barbatii in relatia cu femeile.
    Mai imi aduc aminte de papusel = persoana de sex masculin a carei folosinta e distractia.

    Acum, „Dacă eşti nefericit cu mine, spune-mi-o. Dacă nu pot să repar nimic, hai s-o terminăm, dar nu mă înjunghia pe la spate. Fii bărbat şi luptă onest.”????
    Nah. Imi suna a inca o executie de fundas. Se cam inmultesc …

  29. Je said,

    „Dacă eşti nefericit cu mine, spune-mi-o. Dacă nu pot să repar nimic, hai s-o terminăm, dar nu mă înjunghia pe la spate. Fii bărbat şi luptă onest. ”

    pai parca a fi barbat insemna sa fii tot ce e mai rau pe lume..deci nu inteleg de ce sa ceri cuiva sa fie barbat.

    „Poate că e adevărat că sunteţi nişte animale şi că separaţi sentimentele de actul sexual” …. deci animalele au sentimente?!?

    Incep sa scratie rau de tot posturile tale si ai putea fi desfintatata fraza cu fraza de orice persoana care a trecut de clasa a-8-a.

  30. eloa said,

    jorj – sensibil, dragă, sper să treacă vreo excepţie pe-aici şi să aprecieze.
    query, ăsta e răspunsul – şi bărbaţii pot fi obiecte.
    Bogdan Zarchievici, chiar voiam să scriu un post despre psihologia amantei.
    Simple, asta mai lipsea, să daţi vina pe femei pentru că sunteţi porci.
    gORE, milostiveşte-te cu o explicaţie, frate. Eloa nu pricepe.
    diamond, simplu şi bornedbored, vine un post pentru voi.

  31. v-twin said,

    ‘Ti-ai inselat vreodata amanta?’

  32. cetateanul turmentat said,

    Azi ide turmentat ce sint in loc de „De ce uram barbatii” am citit ” Ce uram la barbati”
    Pai bineinteles ca nu insala toti…ca au auzit si femeile de „selectie naturala”

  33. bornedbored said,

    Daca e cu dedicatie, sa fie primit.
    P.S. Acum sotia nu doar citeste, mai si scrie. Ghici… 😉

  34. eloa said,

    Je, văd că avem probleme cu fondul principal lexical. Lămurim, np.

    – „fii bărbat” e folosit cu sensul pe care noi, românii, îl înţelegem, adică „fii curajos”;
    – “Poate că e adevărat că sunteţi nişte animale şi că separaţi sentimentele de actul sexual”. Nu vrei să intrăm în discuţii de etologie, pentru că nici măcar nu ştii ce înseamnă. Fraza asta vrea să spună că actul sexual e mecanic.

    Dacă n-ai curaj să-ţi susţii părerea despre ideea articolului, putem să avem în continuare discuţii de semantică, np.

  35. morbo said,

    parca as fi mort, asa ca…inselat…somn usor

  36. eloa said,

    morbo, nu ştiu de ce, dar aş vrea să pricep ce dracu’ vrei să spui. gORE am înţeles că încerca să-mi spună că mă contrazic sau că oricum, el e mai deştept, dar la comentariul tău, I’m clueless.

  37. floare de colt said,

    este adevarat ca in societatea actuala sexul se vinde cel mai bine. tinerii (barbati si femei) au o tentinda din ce in ce mai mare de a insela. motivele sunt diverse si chiar nu le cunosc , imi pot doar imagina.eu si sotul meu suntem mai de ” moda veche” (sa-mi fie scuzata exprimarea) , dar inca mai credem in dragoste si sentimente frumoase. nu mi-am inselat barbatul si sunt sigura ca nici el pe mine. dar e adevarat ca nu stii ce iti rezerva viitorul! atractia pentru o alta persoana , in afara partenerului tau , nu cred ca trebuie privit ca pe un lucru atat de grotesc si infiorator .
    dar tin sa subliniez un lucru , referitor la faptul ca am incredere in sotul meu, in momentul in care ajungi sa-ti inseli partenerul inseamna ca nu mai ai aceleasi sentimente pentru el!
    iar intr-o relatie care se bazeaza si pe respect acest lucru se spune!
    nu mi se pare normal sa traim in minciuna si frustrari. caci daca o faci o data cu siguranta se va repeta ( e valabil pentru ambele sexe).
    logic si firesc e sa spui lucrurilor pe nume si astfel ii dai partenerului sansa de a alege singur drumul pe care vrea sa-l urmeze.

  38. noname said,

    dupa faza de furie si cea de negare, astept faza de autoinvinuire in care te vei intreba daca nu cumva ai gresit tu, daca chiar ai facut tot ce se putea pentru a-l determina sa nu te insele.
    in final va fi cea finala in care vei constata ca aia era mai frumoasa, mai desteapta si probabil ca mai buna ca tine in momentele acelea.
    dupa o perioada lunga de abstinentza te vei cupla iar, cel mai probabil cu un baiat, care va repeta schema 😉

    hopeless!

  39. gORE said,

    Uite, mi-e mila de eloa …. desi nu ii sunt frate.Ca sa inteleaga si ea, si noi avem dreptul suntem capabili sa hotaram. Nu ne place, reactionam. In felul propriu. Inselam. Si ? Ok, avem pretentii, preferinte.

    Cum vrei să te respect dacă tu eşti în stare să consideri o femeie (chiar dacă e alta decât mine) obiect?

    Ce te doare pe tine ce fac eu(noi) cu altele ? Tu crezi ca incerc(am) sa iti castig(am) respectul ? Spera ? Nu am pus-o eu(noi).De cate ori avem ocazia ? Voi ne-o dati. Teoretic ? Practic, incercam.Nefericita ? Nu, credula. Cateodata, scorpie.
    Dar va anuntam 🙂 Mami, nu mai esti cu mine, de vreo ceva timp. A, tu credeai ca …. ? Parerea ta, am si eu pretentii, preferinte.
    Harem ? 🙂 hai sa dam credit femeilor care nu au blog.
    Chelie si burta ? Celulita si tate lasate.
    A citi si a nu crede !!!!
    „unii nici măcar n-au curaj să încerce să seducă în afara relaţiei atunci când vor şi pretind că sunt fideli; sunt doar laşi)”
    Adica, suntem incurajati sa inselam ?Boule !!!!! Ai cu cine si nu vrei ? Pai sa vezi, ca eu, prietena mea, sentimente, incercare de fidelitate, etc ….. Aiurea ….. LASITATE. Uite cum iar ai o executie de fundas …….
    Executia de fundas nr. 2 :
    dar asta nu înseamnă că n-ar vrea să te înşele şi că în mintea lui nu o face deja
    E na, sigur? Poate nu vrea ….. asta daca nu refuzul se adreseaza unei cautatoaere de papusei, fie ei si cheliosi cu burta.

    Există bărbaţi care au mai multe şanse să înşele şi bărbaţi care au mai puţine. Unora le pasă mai mult dacă vor fi descoperiţi şi îşi iau precauţii multiple, alţii – deloc.

    Da, asa cum exista femei frumoase si urate. Trebuie un blog pentru asta ?

    Dar de fiecare dată când vor avea ocazia, adică atunci când vor fi siguri că nu vor fi descoperiţi, o s-o facă şi o să te mintă fără remuşcări

    Mhm, si ?Iar revenim la pretentii, preferinte.

    Dacă eşti nefericit cu mine, spune-mi-o. Dacă nu pot să repar nimic, hai s-o terminăm, dar nu mă înjunghia pe la spate. Fii bărbat şi luptă onest.

    Da, o sa spunem. Cand o sa fie alta relatie pusa pe picioare. Doar nu vrei sa stam fara papusica ? Nu de alta, da nu pareai naiva.
    PS. gORE am înţeles că încerca să-mi spună că mă contrazic sau că oricum, el e mai deştept – doar nu sunt mai destept .. cel putin nu ma laud eu.

  40. gadjo said,

    Stai asa.. sexul transforma persoanele in obiecte? de ce? si nu e asta valabil si in cazul unei relatii?

  41. Barbatica Barbatel said,

    Ne-a citit.

  42. Je said,

    Eloa, said

    „- “fii bărbat” e folosit cu sensul pe care noi, românii, îl înţelegem, adică “fii curajos”;…problema nu e doar de ordin semantic am incercat sa-ti arat ca dupa ce faci praf toata populatia masculina a globului (bazandu-te pe generalizari false…dar asta e alta pb.) tu scrii urmatorul paragraf:

    „Dacă eşti nefericit cu mine, spune-mi-o. Dacă nu pot să repar nimic, hai s-o terminăm, dar nu mă înjunghia pe la spate. Fii bărbat şi luptă onest.” …. intrebarea mea era, cui te mai adresezi tu cu aceasta fraza? N-ai stabilit deja ca nu te merita nici un posesor de penis de pe pamant? de ce mai ai pretentii de la noi sa ‘fim barbati’ atata vreme cat ai hotarat ca suntem lasi, fricosi etc. etc. etc. Pur si simplu ultimul paragraf din articol pare din alta poveste.

    „Nu vrei să intrăm în discuţii de etologie, pentru că nici măcar nu ştii ce înseamnă. Fraza asta vrea să spună că actul sexual e mecanic.” ….. ce ai vrut tu sa transmiti stiu, dar „e adevărat că sunteţi nişte animale şi că separaţi sentimentele de actul sexual” nu ‘face sens’ in nici un sistem etologic, filosofic sau religios (de fapt face sens in anumite sisteme religioase, dar intelegi ce vreau sa zic) pt. ca animalele NU au sentimente. Daca tot ti-ai asumat rolul de a scrie, macar incearca sa o faci corect.

    „Dacă n-ai curaj să-ţi susţii părerea despre ideea articolului, putem să avem în continuare discuţii de semantică, np.”… pai discutia de fond nu prea are sens pentru ca tu doresti o polemica in care oricate argumente ti s-ar aduce tu o tii pe a ta.

    Dar daca vrei sa-ti dau satisfactie, ok…DA, atunci cand insel, insel pentru ca pot, pentru ca imi place, pentru ca vreau, pentru ca am cu cine si pentru ca barbatul nu e construit de mama natura pentru a fi monogam (ca tot vad ca-ti place etologia).

    Atunci cand nu insel o fac pentru ca sunt las si nu vreau sa o pierd pe ceea cu care sunt la momentul respectiv.

    Cum bine zicea cineva „fidelitatea e lipsa oportunitatilor” si pentru femei si pentru barbati. Asta este efectul, daca incerci sa gasesti cauzele ajungi la vorba poetului „nu cerceta aceste legi/ caci esti nebun cand le-ntelegi”, tu pari a fi ramas blocata in perioada aia adolescentina in care cauti rosturi, sensuri si te superi pe univers ca e asa si nu e cum vrei tu sa fie. Ocupa-ti viata cu ceva mai bun, caci cu ideile astea nu obtii nimic (decat ceva trafic pt blog).

    PS: nu stiam ce e etologia…a trebuit sa dau search pe google

  43. morbo said,

    ză momănt has past
    for nau

  44. just me said,

    mie mi-a placut!si are dreptate si nu prea.adica sunt omeni intre oameni.depinde cum ti-e norocol,cum il „cresti”,cum l-a crescut…,etc.depinde de multe lucruri.dar e trist pt ca in general(peste 70-80%)e perfect valabil.

  45. eloa said,

    gORE, m-ai umilit definitiv. Un suflet rănit, călcat în picioare, sâni care s-au întărit de ciudă, fesieri încordaţi la tae-bo…

  46. Dan said,

    2 eloa…
    daca pretinzi ca sexul la tine e tot iubire cum ai ajuns cu temele de blog si la orgasm…mai ales la cel mimat…ciudata logica…sau e cumva vorba de iubire mimata?
    …mima placuta 🙂

  47. rv said,

    Be single and avoid the whole turmoil.If it doesn’t come naturally , don’t force it, most of the people here are having nothing to do with your destiny, me included.After 4-5 years, once you mature yourself you will see life differently, have different priorities and so on.
    People spend a lifetime searching for happiness; looking for peace. They chase idle dreams, addictions, religions, even other people, hoping to fill the emptiness that plagues them. The irony is the only place they ever needed to search was within.

  48. Viorel said,

    Ciudata concluzie. Destul de bine construita logic. Problema rezida insa in exceptii. Si in oameni care descopera, de cele mai multe ori prin experiente negative, ca o relatie serioasa trebuie sa ramana asa. Oameni cu vointa, cu un caracter puternic si care stiu ce vor.

    Insa, pornind de la premisa ca accepti o himera ca asta, rasare alta problmema – in afara de lasitate, autoevaluare slaba si, din cate am incercat eu sa aduc in discutie, autosugestie, chiar nu mai exista vreun Ceva? (era sa-i zic Sentiment, ma abtin insa, nu vreau rosii in cap)

  49. Eloa said,

    Dan said,

    2 eloa…
    daca pretinzi ca sexul la tine e tot iubire cum ai ajuns cu temele de blog si la orgasm…mai ales la cel mimat…ciudata logica…sau e cumva vorba de iubire mimata?
    …mima placuta

    Am spus sex is sex no matter with whom şi că sentimentele implicate când te culci cu altă femeie sunt ale soţiei tale (da, m-am uitat la profil).

  50. Dan said,

    probabil ca alti se lauda cu numarul de femei cu care si-au inselat sotia (probabil chiar sotiei),…nu cunosc pe nimeni de genul asta dar poate ca xzista si genul asta de oameni, dar facind abstractie de oamenii care fac asta, nu cred ca sentimentele sotiei mele sint implicate in ceva ce nu are cum sa stie (nu sarii in sus, nu am spus „nu are cum sa afle”), ca urmare…sexul ramine sex si sentimentul poate sa nu fie implikat in asta
    iar fraza complecta era „Ştiu că eşti în stare să ţi-o tragi cu oricine, pentru că sex is sex no matter with whom, dar MIE îmi pasă.”, iar asta se poate doar daca sotia a aflat deja si aici deja trebuie sa postezi alta tema de blog…poate ceva de genul…”Cum aflam daca ne-a inselat”

  51. Dan said,

    Btw…new ideea…

    probabil ca nu inseala nimeni…probabil avem noi prea dezvoltat simtul proprietatii…si de aici toata tevatura asta cu inselatul si tot restul…

  52. Drull said,

    Si ce e rau in a insela pe cineva? Ce e nou sub soare? Nu inteleg? Ce femeile nu fac acelasi rahat? Unii sunt facuti sa fie inselati, chiar le place. It’s fuckin life. Descurcati-va si voi cum puteti. E o nenorocita de competitie, stop bitchin about it.

  53. Sirg said,

    De azi asta va fi blogul meu preferat (imi frec palmele incantat). Cam fiecare post de al tau e defapt un (d)enunt si deci nu te pot contrazice, dar iti pot „ataca” atitudinea. Daca „barbatii inseala” este premiza de la care pleci, deci un lucru stiut apriori unei relatii, urasti barbatul pentru ca e asa, sau te enerveaza faptul ca la un moment dat ti se confirma ce stiai de la inceput? Pana la urma problema e a ta, ca nu inghiti „galusca” asta. Barbatii inseala. Da, stiu. E egal, pentru ca si femeile inseala, si mai rau, unele se si vand. Dar femeile profita, dramatizeaza, serializeaza frustrari si complexe, exaspereaza. Si totodata.. fascineaza, incanta, si ma prostesc intr-un fel in care ma indragostesc de ele.

  54. gigelosaurus said,

    bai fratie m-ai terminat cu definitiile tale despre barbati „adevarati”, unde dai de doua femei la un loc in juma’ din cazuri vorbesc despre barbati, concluzia mea e ca femeile sunt niste animale mici si rele si trebuie pedepsite fara scrupule in cazul abaterilor repetate (de obicei nu invata nimic), sunt saturat de circul lor ieftin si strategiile de a controla situatia, daca sunt inselate e si vina lor, WTF ?, nimic nu e batut in cuie, relatia se mai si consuma si orice artificiu si sfaturi cretine din revistele pt femei nu fac decat sa consfinteasca inutilitatea, sa-ti vand un secret : un barbat fericit nu prea simte nevoia sa insele, daca pornesti din capul locului o relatie cu persoana potrivita …dureaza mai mult.

  55. anca said,

    Ai dreptate cu barbatii romani . Nu respecta femeile si sunt neneducati . Dar nord-americanii sunt mult mai open-minded si respecta femeile . Si arata si mai bine.
    Barbatii romani sunt urati ca dracu .

  56. Dan said,

    sint cam doua variante de barbatzi cu care te potzi alege in Romania…

    prima varianta ar fi genul de barbat binecrescut si educat, cel care se poarta frumos pentru ca asa e natura lui…partea proasta e ca din astia sint doar exceptiile care cistiga si bine…in rest majoritatea cistiga putin sau doar la limita rezonabilului…

    varianta a doua este barbatul de care vorbesti tu in posturile blogului…mirlan in general (asta nu inseamna ca arata asta de fiecare data), incearca sa pastreze aparentele cit se poate (mai mult cit reuseste el sa o faca), iar majoritatea dintre ei s-au invirtit in viata si cistiga destul de bine sa te poata scoate si in Salsa(habar nu am lokul dar daca tot l-ai adus in discutie…)

    despre varianta a 3-a nu mai zic nimik…asta insemnind barbatul mirlan si fara bani…nu vreti asa ceva deci nu am bagat-o ca optiune…

    2 anca…

    iti doresc norok cu loteria vizelor sau pe net

    on topik…

    NICIODATA nu o sa se intimple sa nu xziste barbatzi sau femei care sa insele…si asta o sa fie atita timp cit o sa existe rasa umana…motivele o sa fie aceleasi si nu le mai scriu pentru ca se cunosc deja de toata lumea

    norok va doresc…ca sanatate aveau si cei de pe Titanic :))

  57. d33a said,

    asta inseamna ca nu mai avem nici o speranta pentru un barbat calumea langa noi? si cu toate astea sa fim serioase adervar mai mult sau mai putin in cele zise mai sus este!trist dar adevarat!si sincer innebunesc la gandul sau realitatea asta.dar ce e drept pe lumea asta???? f putine lucruri! deci ori ne conformam sau ne complacem in asta ori alegem singuratatea

  58. Iulia said,

    e adv dar ….exsta barbatzi care nu isala …sa fim serios…dar mare parte insala :p….si da dak un barbat se culca k 7 femei ….”asta e ce vrei sa fak” dar dak o femeie se culca k 2 barbatzi „curvooooooo,curvoooooo”….c’est la vie ..nu avem ce face doar cn stie ..sa-i batem sa le bagam firca ca sa stie sa nu se puna k noi (glumeam) 😉

  59. End3r said,

    Ce scrie aici este 80% adevarat. sunt omise niste lucruri dar fara indoiala trebuie sa fii ipocrit sau prea plin de tine sa refuzi faptele expuse aici.

  60. cristina anca said,

    mai fetelor….!!! sa fim realiste: inselam si suntem inselate…si…de multe ori initiativa o luam noi!….femeile! ne place sa ne jucam…sa seducem si sa fim seduse…sa provocam…si atunci… barbati….nu ne pot rezista…iar after….ei sunt „animale” si insensibili?????????????

  61. ANONIM said,

    DUPA PAREREA MEA TOTI BARBATII SUNT NISTE ANIMALE.N-AS MAI PUTEA AVEA INCREDERE IN NICI UNUL PT CA TOTI SUNT LA FEL .E ADEVARAT CA EXISTA SI FEMEI CARE INSEALA DAR AM AJUNS LA CONCLUZIA CA ASTEA SUNT DESTEPTE IN ZIUA DE AZI SI SUNT MAI FERICITE

  62. ramo said,

    problema e ca au cu cine sa insele.pt ca exista si printre noi printre femei niste taraturi care daca nu ar fi ,barbatii ar fi nvoiti sa ramana la ce au acasa ,la cea pe care si-au ales-o cica pt toata viata.dar din pacate acel -pt toata viata nu exista fiindca isi gasesc ei un motiv de fiecare data.pacat de copiii pe care ii facem din dragoste la inceput si care nu au nimic bun de invatat de la noi mamele care ne lasam calcate in picioare de niste jigodii .dar eu sunt sigura ca totul se va intoarce la un moment dat impotriva lor si a barbatilor si a femeilor ce inseala .

  63. maria said,

    FACETİ VRAJI FETELOR Sİ MAİ ALES NU İNTRETİ,NETİ RELATİİ DİN MİLA .Daca tot inşeala toti macar fiti cu cei mai bogati si sexy barbati nu acceptati carpe

  64. maria said,

    Am observat ce proaste suntem noi .İn primul rand barbatii nu au incredere in femeile care inşeala partenerii şi nu le iau in serios .Noi de ce suntem proaste ?Daca inşeala femeia din viata lor va veni şi randul nostru .Cine inşeala pe una va inşela pe toate şi pe mis univers . Te poti desparti nu esti nevoit sa inseli

  65. sarbucalin said,

    Nici o geenralizarea nu este adevarata, nici macar asta. Nu e corect sa ne bagi pe toti in aceeasi oala. Probabil ca sunt multi barbati care inseala din diverse motive, dar sunt destui care nu au facut niciodata asa ceva. Oricum, aspectul de inselare a partenerului este frecvent si in cazul femeilor

Lasă un răspuns

