Pentru că nu ştiu să piardă

Octombrie 15, 2006 at 15:11 (În general)

Ce face un bărbat când pierde? Se răzbună.

Mai întâi de toate se va chinui să-ţi demonstreze că el de fapt nu a pierdut. Asta de obicei durează, pentru că la găsit scuze şi pretexte îi duce mintea şi sunt neobosiţi. Ei cred că dacă există o scuză plauzibilă, o vor găsi, exact ca în reclama aia la bere care-mi sună acum în cap: „If there is life, the dutch will find it”.

Să luăm un exemplu: fotbalul. Câteodată se întâmplă nenorocirea ca cineva să mai şi piardă. De-ar fi toate meciurile egale, poate ar fi toată lumea fericită? Sigur că nu. Ei nu se uită de dragul meciului la meci. Ei se uită de dragul competiţiei la meci. Vor ca ai lor să câştige, pentru că au impresia că dacă au înjurat şi urlat ca toţi dracii pe durata meciului au vreun merit. După cum spuneam, unii mai pierd. Ce fac ei atunci? Dau fuga la tv să spună cum, de fapt, ei meritau să câştige şi cum o gripă a atacantului, un accident al fundaşului din stânga, o criză neaşteptată de miopie a arbitrului, terenul, vremea, forţele unite ale universului au conspirat împotriva lor. Ei sunt adevăraţii învingători. Ore, ore şi ore-n şir de urmărit cu încetinitorul faze de meci interpretate GREŞIT de arbitru. Emisiuni-maraton. Emisiuni de scuze.

În cazul în care arbitrul comite neghiobia de a fi imparţial şi vremea e bună, terenul în regulă şi nimeni nu e proaspăt accidentat, se scoate artileria grea, cea mai bună scuză a tuturor timpurilor, care funcţionează în orice situaţie, la orice oră din zi şi din noapte, indiferent care a fost echipa adversă: BALONUL E ROTUND. Măi, al dracului balon! Când câştigaţi nu mai e rotund, e pătrat.

Când nu pierd în faţa altor bărbaţi, bărbaţii pierd în faţa femeilor. Puţine, dar adevărate. Ele sunt consemnate cu atenţie în istorie la categoria „trişori de marcă”. Nu există nici un joc sau vreo lupă cinstită în care un bărbat să fi pierdut vreodată în faţa unei femei. Ea cu siguranţă a trişat.

Să vorbim despre blogging (again)? Cum suportaţi că o femeie a avut o idee de blog mai bună ca a voastră? „Trebuie să se fi gândit înainte mult timp: să facă ea un blog anume pentru trafic şi să cucerească blogosfera; s-a prefăcut că ne urăşte ca să ne tragă pe sfoară şi noi am căzut ca guguştiucii; am crezut-o imbecilă şi am înjurat-o cum ne-a venit la gură şi apoi a început să se dea deşteaptă numai ca să ne facă nouă în ciudă; cu siguranţă a pus la punct un plan înainte, e vorba de un proces de branding online”… şi o întreagă bloggărie a conspiraţiei. De ce e aşa greu de acceptat că mi-am făcut blog pentru că îmi place să scriu, că am avut o idee care s-a întâmplat să atragă atenţia şi că, din moment ce nu sunt idioată, s-ar putea să fie şi ceva în spatele ei?  

38 comentarii

  1. Grebla said,

    Nu te cred 🙂

  2. Bogdan said,

    nu trebuie să te laşi doborâtă de chestiile astea. unii o fac din răutate. alţii pur şi simplu pentru că nu înteleg. cândva îşi vor aduce aminte de ceea ce au citit aici însă pentru ei e suficientă lectura. momentan sunt bebeluşi. mulţi bebeluşi.

    ceilalti, îţi vor întinde o mână şi îţi vor spune: hai să mergem împreună, mai departe. tu pentru ei scrii. şi pentru tine. pentru ratoni şi veveriţe scrie deja andressa iar bebeluşii sunt oricum prea mici pentru a intelege ceva 😉

  3. v-twin said,

    Femeile nu ie oameni.

  4. giant said,

    U little backstabber :)) 1-0 pt tine…
    ––––––––––
    v-twin can u say „I R an AR-TARD…” fara tampenii de clasa a doua de genul „ba tu…”?!

  5. Lapi said,

    🙂 (ăsta a fost un surâs ironic)

    Make love not World of Warcraft

  6. bornedbored said,

    Da ba, chiar… cum?

  7. toa said,

    biata fata, chiar nu vrea nimeni sa-i recunoasca meritele ?
    esti desteapta , inteligenta, amuzanta …. etc.. dar mai lasa istericalele ca nu are sens… devii patetica

  8. Ţugurlan said,

    Aloo, nu te mai lua de fotbal! 😀 Eo sunt unul dintre ăia care ţipă, şi proud of it. N-are rost să faci paralele între fotbal si bloguri, este cel puţin deplasat.

    Şi mai e fază, dacă intr-adevar iti place sa scrii, o poti face foarte frumos într-un notepad, doar pentru tine, nu să-l „lipeşti” la gazeta de perete a internetului. Eh, asta e, toata lumea vrea sa devină puţin vedetă. 😛

  9. Cristi said,

    Eu, din pacate, chiar nu vad disputa/concursul/jocul, sau cum vrei sa spui. De mult tot citesc pe aici, ineptiile celor care comenteaza, si, sa-mi fie iertat, ineptiile ce uneori le scrii.
    Sincer, apreciam mai mult cand aveai un subiect anume, ce nu era legat de blogosfera, sau cum vrei sa-i spui. Pur si simplu, nu mai suport sa vad (si argumentul cu „nu mai citi” isi are locul aici, pentru ca nu o sa mai dau atentie de acum inainte) cum toti, toate, si ce animale mai umbla pe internet, discuta un singur subiect. Deja posturile legate de blogul tau sunt rasuflate, toti latrand pe aceeasi tema (un mic rezumat: HUO).
    Cum spunea Wolland, generalizezi de foarte multe ori. Lasa-i in pace, nu le mai face TU trafic, daca iti pasa de ideile tale…

  10. simplu said,

    dupa ultimele insemnari… tema blogulul a devenit mai mult….”de ce uram bloggerii?”… si e pacat de el si de ideea initiala

  11. Bogdan said,

    care e – după părerea ta – ideea iniţială?

  12. simplu said,

    vezi titlu blogului….

  13. my alter ego said,

    toa said,

    biata fata, chiar nu vrea nimeni sa-i recunoasca meritele ?
    esti desteapta , inteligenta, amuzanta …. etc.. dar mai lasa istericalele ca nu are sens… devii patetica

    dexonline.ro said,

    PATÉTIC, -Ă, patetici, -ce, adj. 1. Plin de patos, care emoţionează, impresionează, înduioşează; plin de emfază, de afectare. 2. (Despre nervi) Care inervează muşchii oblici ai ochiului. – Din fr. pathétique, germ. pathetich.

    Mai puneţi şi voi mâna pe un dicţionar înainte să scrieţi comentarii, zău (şi nu o zic cu răutate). patetic != penibil.

  14. Bekalee said,

    Shtiam ieu k eshti stelista….

  15. SabiaCuLuneta said,

    Despre ce dracu’ e postul asta pana la urma?

    Despre cum un impatimit al fotbalului nu vrea sa accepte ca ai lui au pierdut?
    Asta nu e valabil numai la fotbal si nu numai la barbati.

    Despre lipsa de logica a fotbaliatorilor? Asta o sa fie asa mereu si nici Hristos nu ar putea sa schimbe ceva.

    Despre paranoia? (vezi faza cu trisorii)
    Adu si tu un argument aici si poate am avea ceva de discutat. Parerea mea… nu ai ce argumente sa aduci. Si daca totusi aduci si eu iti aduc contraargumente o sa ma iei cu faze „geniale” de genul „exceptia confirma regula”?

    Despre „cat de genial ” este blog-ul tau?
    Nu esti nici prima (presupunand ca esti femeie) nici ultima care se ia de barbati intr-un blog.
    Asta la fel sunt si bloguri ale unor barbati care se iau de femei.

    Deci, inca o data, care e scopul blog-entry-ului acestuia?

  16. SabiaCuLuneta said,

    Na, ca mi-a scapat chiar primul rand…

    „Ce face un bărbat când pierde? Se răzbună.”

    Presupun ca femeile nu fac asa ceva… Niciuna… Niciodata…
    Hai sa fim seriosi!

    Se pare ca pe la sfarsitul postului ai scris ceva foarte adevarat: scrii doar de dragul de a scrie; nu ca ai avea cine stie ce informatii de impartasit…

  17. Sir Alex Ice said,

    De ce judecati doar prin prisma acetui post si doar a acestui blog. Cititi-l si pe celalalt, si pe urma incercati sa vedeti imaginea de ansamblu.
    Iar o sa ma besteleasca Eloa ca o las fara cititori…

  18. Arhiduke said,

    Pentru ca se plangea unul ca eu fac ciat aici, uite si parerea mea antifemei:
    http://arhiduke.blogspot.com/2006/10/cum-ne-mancati-voi-de-vii.html

  19. pirahna said,

    Eu nu pierd in fata femeilor la jocuri decat daca e pentru o cauza buna, si nu pentru ca „calitatile ei” le intrec pe ale mele.

    Cauza buna deobicei = sex.
    E mai usor cand ea se simte invingatoare 😉

  20. slowdeephard said,

    daca ea se „simte” invingatoare cel mai probabil ADEVARATUL invingator esti tu 😉

  21. query said,

    Arhiduke…parerea ta (poate nu) conteaza:)

  22. v-twin said,

    Giant dar tu poti gandi fara sa-ti scoti capul din posterior? Think, dumb-ass and then criticize. But you’re special, aren’t you? ^_^

  23. giant said,

    Mi-ar placea sa fiu atat de flexibil… Mummy allways tells me I’m special.
    –––
    P.S. unde dracu e critica?! I just called u an r-tard!! Get it, R-TARD?!!

  24. giant said,

    P.P.S.: dar vai… oare nu ti-am priceput sarcasmul? you little genius you… gently release the clutch… sa nu decorezi vre-un copac, ceva…

  25. eloa said,

    SabiaCuLuneta & other_blogless_people_that_happened_to_stop_ by_and_thank_u : thanks to your nice little comments, u’ve just have automatically joined this club.

  26. Relaxedman said,

    :)))) Nice said and done

  27. query said,

    Eloa…m-am invatzat cu narav sa citesc ceva nou de la tine mereu:)) Si azi din lipsa de alt post al tau…am fost nevoita sa imi beau cafeaua lecturand replicile aberante (majoritatea…nu toate) lasate aici. Pleaseee…i’m hungry…mai ai multe de spus..astept.

  28. giant said,

    Lasand la o parte detaliile (sunt cantitate neglijabila), blogul acesta a fost – pardon, este, pentru ca nu cred ca s-a terminat – mai mult decat orice, un experiment.

    Acesta este ultimul meu comentariu in calitate de pacient al acestui experiment (trec la unul mai interesant.).

    Cu respect,
    Test Subject #nutinenimenisocoteala (or does one?!)

  29. fanel said,

    „Ce face un bărbat când pierde? Se răzbună.”

    Nu cred ca e o componenta care o gasesti la barbati atat de des incat sa spui ca toti fac asta. oare femeile nu fac la fel ? E o chestiune care daca nu ti-o educi indiferent de sex isi face aparitia.

    „Să vorbim despre blogging (again)? Cum suportaţi că o femeie a avut o idee de blog mai bună ca a voastră?”

    Pentru asta nu pot decat sa te felicit.Bravo!!!

    PS: NU SUPORT MISOGINISMUL SI FEMINISMUL sunt doua chestiuni care tin de frustrarile fiecaruia.

  30. giant said,

    Desi am vrut sa nu mai postez nimic.. imi incalc dorintza si impart cu voi ceva:

    „De ce oamenii au convingerea ferma ca daca demonstreaza ca ceilalti sunt imbecili/urati/inculti/fraieri, asta ii promoveaza pe ei automat si ireversibil la statutul de inteligent/frumos/cultivat/smecher? Si ce ma irita e ca nici macar nu incearca sa demonstreze. Se limiteaza la aplicarea etichetelor dezonorante si apoi se bucura ca sunt destepti. Am o veste pentru voi: si un fraier poate spune despre un fraier ca e fraier. Un destept are lucruri mai importante de facut decat sa stea si sa anunte oamenii ca sunt fraieri.”

    NU e creatia mea, altcineva a spus asta…

  31. giant said,

    nu stiu de ce am simtit nevoia sa postez aceste cuvinte aici… pur si simplu am facut-o…

  32. giant said,

    acum, cu adevarat ma retrag…

  33. eloa said,

    Giant, nu pricep de ce i-ar fi cuiva ruşine că citeşte un blog sau altul sau că lasă comentarii pe undeva. Ar trebui să te scuzi că deschizi gura în general pentru a propune subiecte de discuţie, pentru că vorbeşti fără să te fi provocat nimeni? O să-ţi citesc cu atenţie blogul şi o să văd exact despre ce e vorba. Când am văzut că a început fix cu ceva despre mine, am fost sceptică în privinţa şanselor lui de viaţă după ce îţi va fi trecut năduful. N-am mai intrat de atunci. Ce mai face? E bine? Încă în viaţă? Tu ai crezut că mă refer la el când am spus „extrem de penibile”?

    Şi precizează dracului sursa pentru textul ăla! (şi mai ales, justifică de ce ni l-ai arătat)

  34. GiaNT said,

    Eloa, NU am afirmat niciodata (]n comment-urile lasate pe blog-ul tau) faptul că ar trebui să îi fie cuiva ruşine de ceva… nici că ar trebui să îşi ceară scuze pentru exprimarea propriilor gânduri. Asta nu înseamnă ca nu ar trebui să gandească o data sau de mai multe ori inainte de a acţiona in vreun fel – aici eu însumi am eşuat de multiple ori, având momente când fac anumite lucruri pur şi simplu, fără o analiză îndelungată.
    În ce priveşte blogul meu, trebuie să mentionez ca acest blog (al tau) a fost al doilea motiv pentru crearea lui şi nu am „început cu ceva fix despre tine” (ci, în plan secund, cu ceva scris de tine). În alta ordine de idei, blogul meu a fost o tentativă eşuată lamentabil. Traieşte, dacă vrei să-i zici aşa, dar să zicem mai bine că e in comă… „on life support”… situaţia lui nu a fost decisă încă (nu prea sunt genul de blogger – nici să las comment-uri nu îmi stă în fire – poate, cel mult de cititor). În plus, nu am crezut nici o secunda ca te-ai referit la blogul meu în oricare din afirmaţiile tale.
    Textul prezentat anterior a fost extras din context de aici. L-am postat din cauza unui impuls de moment, nu stiu dacă se potriveşte în contextul post-ului tau (sau măcar al blog-ului), tind sa cred ca nu…
    Dacă am deranjat, cu părere de rau trebuie sa spun că mi se întamplă des (să deranjez) şi am observat ca in majoritatea cazurilor (dar nu întotdeauna) o fac fara intenţie.

  35. eloa said,

    GiaNT, scuze! Credeam că „U little backstabber :)) 1-0 pt tine…” şi apoi celelalte comentarii se referă la o părere pe care aş avea-o eu despre blogul tău.

    Nu ai deranjat cu nimic, tocmai asta ziceam şi eu, că poţi să spui ce crezi fără să te scuzi atâta.

    De-abia acum îmi dau seama ce ai vrut să spui cu #nutinenimenisocoteala. Ana Gabana e încântată(tu eşti gnt, right?).

  36. giant said,

    1. Eloa, după cum şi tu îmi dai aprobarea să scriu aici ce cred fără a-mi cere scuze, nici tu nu trebuie să-ţi ceri scuze dacă nu înţelegi exact ceea ce vreau eu să spun, pt. că, dupa cum am mai menţionat (nu ştiu dacă pe blog… dar cel puţin pe mess) cu greu reuşesc să exprim ceea ce vreau eu cu adevarat.

    b) Păi din câte reţin, te-am provocat odată să descoperi semnificaţia lui gnt sau gint (nu mai ţin minte exact care anume) într-un comment postat pe acest blog. Mă bucur că Ana este încântată, mai ales după ce mi-am petrecut o zi la muncă citind (în loc să muncesc :D) toate posturile de pe blogul ei (nu citisem înainte de ziua de azi decât vreo şase-şapte post-uri).

    P.S.: Iar mi-am incalcălcat dorinţa de a nu mai comenta pe acest blog (celălalt îmi place mai mult) probabil voi continua, contrar declaraţiilor anterioare… asta e… aparent nu mă pot abţine…

    P.P.S.: ceva mă intrigă (chit că aş fi subiectul unui experiment), sper să aflu ce anume…

  37. Viorel said,

    Hahaha!
    99,9% de acord.
    Restul de 0,1% e pentru ca nu-mi place sa pierd… :))

  38. Dan said,

    2 eloa…

    doar ca idee…se pare ca mai multi au facut presupunerea asta in mai multe posturi de aici si anume ca si tu ai patzit-o cu un barbat, te-a inselat sau a fost mirlan…nu ma intereseaza, insa s-a facut presupunerea ca din cauza asta a aparut si blogul de fatza. totusi, cititnd posturile pe care le ai cred ca te contrazici de nu-i drept si adevarat…oare sa fie cumva vorba de faptul ca nu sti sa pierzi?

    nu te ambala, e retorica intrebarea…la asta nu astept un raspuns

Lasă un răspuns

