Dacă vrei să mă anunţi că am fost abuzată sexual…

Octombrie 14, 2006 at 12:23 (În general)

Just fuck off. Go be stupid somewhere else.U just got banned.

Ce dracu’, mă! Iar mi-a lăsat unul linkuri cu literatură despre femei abuzate sexual. Randomvisitor, dacă te limitai la linkurile cu falsa dihotomie, nu era o problemă, dar dacă vrei să fii animal, du-te în altă parte, aici nu e loc. Nu pricep cum poţi să glumeşti cu lucrurile astea. Mai demult mi-a lăsat o fată(!) un comentariu în care îmi spunea că am fost violată de tata la 12 ani. Ciudat cum a precizat ea şi vârsta, sărăcuţa, grijulia şi totodată atât de imbecila de ea.

Am primit comentarii în care nişte oameni se mulţumeau să mă înjure în fel şi chip. Alţii îşi expuneau fantezii perverse în cele mai sordide detalii. M-am scârbit şi am şters. Nu e treaba mea că oamenii ăia au probleme, dar ăştia care sugerează că am fost abuzată sexual mă scot din minţi.

Credeam că pot să accept orice comentariu, dar dacă vrei să-mi povesteşti despre traumele pe care le-şi fi avut de-am ajuns să scriu aşa, va trebui să te duci pe alt site sau să-ţi faci un blog întreg numai despre asta. S-au înjghebat vreo câteva bloguri numai ca să-l contrazică pe-al meu mai abitir, că în comentarii nu era suficient. Mă bucur că i-am inspirat atât de tare. Unora le-am dat link la „Alţii bloggeri despre mine”. Cele extrem de penibile n-au avut şansa asta. Ştiu aproape tot ce s-a scris şi un blog despre problemele psihice ale lui Eloa lipseşte din peisaj. Dacă vreţi să scrieţi despre abuzuri sexuale, mult succes! Dar lăsaţi-mă dracului în pace, că n-am venit peste voi în casă să vă miros şi să constat că sunteţi împuţiţi, ca apoi să scriu un blog despre asta. 

15 comentarii

  1. stefantalpalaru said,

    Temper, temper… Unde e umorul fin şi inteligenţa maliţioasă aici? Ce, e greu să răstorni situaţia şi să-i pui într-o lumină proastă pe psihologii de 2 cenţi?

  2. gORE said,

    In termeni fotbalistici, reactia ta s-ar numi „executie de fundas”. Nu iti place fotbalul, am uitat. Sa trecem insa peste asta ….
    Esti o proprietara de blog. Perfect. Esti foarte acida. Perfect (a nu se lua drept compliment). Este normal sa atragi … sa zicem mania prolatariatului. RISC ACCEPTAT. Nu ai chef sa dai peste persoane dizarmonice (nu sunt de acord cu termenul, dar un psiholog mi l-a prezentat), stai in bancuta ta frumos, iti faci un blog numai pentru prieteni pe baza de ip. Sau de login.
    Sincer , consider ca tocmai ti-ai aratat un punct sensibil. Acu sa vezi cate prostii d-astea vei avea de sters 🙂

  3. Subiectiv said,

    cam patetic textul asta. ar fi trebuit sa nu il scrii, ci sa faci misto de ideea in cauza. asa lasi loc de confirmari. ma rog… pina la urma n-ai fost chiar atit de isteaza pe cit te-am crezut. nu-i nimic, oamenii invata din greseli. have fun :))

  4. Sir Alex Ice said,

    Ai primit si fantezii mai normale? Sau numai porcariile astea bolnave?
    Cred ca unii oameni au niste minti bolnave care spera ca ai fost abuzata sexual, ca sa poata sa dea vina pe asta pentru ca spui lucruri care nu le convin. Sau pentru ca astea sunt fanteziile lor sexuale cu tine, violul e doar o modalitate de a reasuma controlul unei situatii.
    Poti sa stergi astfel de comentarii cu incredere 😉

  5. Lapi said,

    Totuşi poate eşti nef… ăăăă… nefericită. Sau poate nu. Fie că-ţi place sau nu asta e principala întrebare pe care o au în minte majoritatea cititorilor tăi masculi. Da, în mintea aia care şi-o ţin în pantaloni. Sau poate că scopul acestui blog este ca unul dintre ei să se asigure că nu eşti „nefericită”. Sau poate doar sunt eu măgar.

  6. poesis said,

    eu nu cred ca esti frustrata, nici in vreun alt fel, cred doar ca esti prea tanara pentru a intelege cum sa ignori si sa eviti ceea ce nu iti place la cineva sau la ceva…
    scrie despre asta doar in ideea ca mai tarziu vei publica o carte cu acelasi titlu si care, da, sunt sigura, va fi bestseller.
    dar scrie bine…

    si mai e ceva: „cine zice ala e”… asa ca lasa commurile acelea, sa vedem si noi… 😉

  7. barron said,

    a naibii chestie.. cum arunci tu cu pietre in lac si te miri ca stropii te uda ..

  8. Grebla said,

    Dragi tovarasi si pretini, inainte sa mai comentati cititi postul din nou. Apoi uitati-va la primul perete alb pe care il vedeti si meditati 10 minute, apoi mai cititi postul o data. Mai meditati inca 10 minute. Daca apoi va mai vine sa scrieti comentarii ca cele de mai sus, abtineti-va.

    Care e placerea? Care e sensul? Daca vedeti un om la pamant ii mai dai un picior in burta? Tu, cel/cea care citesti acest comentariu, imagineaza-ti ca eu it spun ca taticul te-a abuzat sexual cand aveai 10 anisori. Ai venit de la scoala intr-o amiaza si mama nu era acasa. Tata tocmai bause putin, dar tu nu ai constientizat asta. Nu ai constientizat nici ca te-a lipit de podea, nici ca te-a dezbracat violent, nici ca apoi s-a intamplat ceva ce n-ai fost capabil/a sa descrii toata viata. Dar acum stii. Taticul te-a abuzat sexual. Ai peste 20 de ani cand realizezi. Si ce faci? Iti urasti parintele o viata intreaga? Il ostracizezi? Traiesti ca inainte si nu te manifesti de dragul mamei inocente care il iubeste?

    Nu, nu va ganditi inainte sa comentati. Bagati cutitul in carne vie ca in porcul de craciun. Fiti plini de sarm si de umor cand mai comentati. Ca doar o persoana pe care nu o vedeti si nu o percepeti fizic nu e o persoana. Ea nu sufera. Ea e doar o entitate fantastica care exista doar pentru a va distra pe voi.

    Si nu ma refer doar la eloa aici. Generalizez impotriva tutror comentariilor de frustrati pe care le lasati oriunde apucati. V-ati gandit la suicid in caz ca sunteti nefericiti?

  9. blowfish said,

    @grebla : nu totzi oamenii sunt cu crezi tu asha ca ideea ta generala se bate cu alte 100000000 de alte idei care ei le considera bune.
    big fucking quote „V-ati gandit la suicid in caz ca sunteti nefericiti?” de ce tocmai acolo ? din mocirla te potzi ridica … gandeste-te unde potzi ajunge. dar nu ma pot referi la tine ca tu ai ales deja un drum.

  10. Ginela said,

    Vino pe la mine ca eu am fost la tine.

  11. edyshor said,

    lol Grebla .. cumva ma indoiesc ca eloa a fost abuzata sexual pe tatic/unchi/etc .. its just a hunch .. dar iti admir subtilitatea 🙂

    eloa .. nu esti obligata sa accepti ce ti se arunca .. dar nici sa te mire n-ar trebui .. la urma urmei .. „one man’s poison is another’s medicine” .. 😉

  12. eloa said,

    edyshor, sper că te-ai prins că Greblă încerca doar să le creeze cititorilor nedumeriţi de acest articol al meu un şoc emoţional atât de intens încât să fie dispuşi să înţeleagă puţin mai bine sau chiar să simtă pe pielea lor cum e să ţi se spună o asemenea măgărie, fie ea şi în glumă.

  13. cris said,

    ba io zic ca grebla e doar pervers si i-a placut sa tasteze mascarile alea la fel cum si comentatorilor tai le-a placut sa-ti tasteze aceleasi mascari mai demult.

  14. kawakawa said,

    Haideţi să nu fim categorici: poate chiar există o „tabără” a celor care într-adevăr au suferit astfel de abuzuri când erau mici, dar nu au curajul să vorbească despre asta decât după ce văd pe altul că a rupt tăcerea, sau, dup caz, când li se pare lor că au găsit momentul/locul potrivit să vorbească despre acea întâmplare.

    A doua „categorie” este cea a oamenilor care chiar fac mişto de abuzurile sexuale.
    Sunt [mulţi] români care obişnuiesc să râdă de tot ce depăşeşte nivelul lor curent de înţelegere (vezi blogul pe care un tip se lăuda cu gluma -cică bună- de a strivi o banană în caietul de chimie al colegului, caiet pe care urma să ia notă în ziua respectivă).

    Eloa, sper că ai înţeles ideea. Dacă nu, mail ;).

  15. pirahna said,

    Ai fost abuzata sexual ?

Lasă un răspuns

