„De ce iubiţi femeile” sau „De ce urâm bărbaţii” – care e întrebarea?

Octombrie 9, 2006 at 0:16 (Autopsia unei obsesii)

Am ajuns să o citesc din întâmplare. N-am cumpărat-o când a apărut, ci vara asta, ca s-o fac cadou cuiva care şi-o dorea. Am răsfoit-o şi, spre marea mea surpriză, nu am putut s-o las din mână până n-am terminat-o. Trăiam „Ultima noapte…”. Un sâmbure de îndoială a început să-mi încolţească în minte. Pe măsură ce lectura avansa, rădăcinile se răsfirau şi pătrundeau mai adânc, până când îndoiala mi-a cuprins mintea şi a sugrumat-o de tot: el trăia de acolo, din cartea aia. Fanteziile şi coşmarurile lui erau de acolo. Mi-am zis că e o mare coincidenţă. Într-o zi, pe când ne confruntam listele de lecturi, am aflat că o citise. L-am întrebat. Cu juma’ de gură, a zis că fanteziile lui şi ale lui Cărtărescu „doar coincid”.

…apoi timpul a făcut ce ştie el mai bine să facă: a trecut…

Într-o zi, nu ştiu de ce, m-am hotărât să-i întorc cartea pe dos.

                            
Apropo, şi voi iubiţi femeile „pentru că au
de fiecare dată orgasm. Pentru că dacă n-au orgasm nu
îl mimează”?

27 comentarii

  1. pirahna said,

    m-ai bagat in ceata 🙂

  2. nicholas said,

    am impresia ca esti putin plecata. nu te judec, ca nu am dreptul, dar barbatul iubeste femeia pentru simplul fapt ca e femeie. daca te intrebi de ce le f**** , ei bine, pentru ca ne face placere, si nu le controlom daca au sau doar mimeaza un orgasm. suntem prea egoisti, si chiar nu ne intereseaza. ha

  3. nicholas said,

    *controlam

  4. stiri said,

    In loc sa-l parafrazezi pe Cartarescu prin acest blog, ai putea sa faci ceva original. Just a thought.

  5. giant said,

    pe asta cu orgasmul o uitasem =)))))))))))))))))))))))))))))) tare baiatul…

  6. giant said,

    Cine dracu scrie tampenii dinastea: Razboiul Sexelor?!!

  7. mihai said,

    pai si ce legatura are asta cu nihasa? :))

  8. Arhiduke said,

    Maika, tu ti-ai luat-o rau de tot(la figurat, desigur), de la cineva, este? Si eu mi’s misogin, dar parca tu ma depasesti:))

  9. my alter ego said,

    Trebuie să apreciezi că noi nu putem mima un orgasm (sau?… O_o ) , deci suntem cu o secundă mai oneşti decât voi. 😆

  10. Sir Alex Ice said,

    Nu mi-a placut De ce iubim femeile. Nu pentru ca este o carte proasta, ci pentru ca autorul este plecat cu sorcova. Da’ rau de tot. Si pentru ca este o carte comerciala care se vrea ne-comerciala si incearca sa ascunda faptul ca nu urmareste decat sa vanda.

  11. Romania said,

    Bine ca nu a citit Razboinicul Luminii sa plece la lupta cu Becali! Relax, domnisoara! Se putea si mai rau 😉

    Pusi! 🙂

  12. Misu said,

    Nu dispera. Sunt sigur ca mai sunt vreo doi care inca nu au citit cartea 😉 Bucura-te de ei pana pun mana pe ea 😀

  13. Ice said,

    Si eu sunt una din cei doi care n-au citit…bleah,siropeli…

  14. Sir Alex Ice said,

    Cat tupeu si cata aroganta poate sa fie in panseul ala referitor la orgasm. Sa crezi ca esti in stare sa satisfaci de fiecare data si intotdeauna o femeie. Cred ca in cazul lui Cartarescu nu a avut parte de altceva decat de teatru, ca sa nu-i fie jignite orgoliile de mascul feroce, si de asta nu stie sa faca diferenta dintre unul si celalalt.

  15. Woland said,

    da

  16. gORE said,

    Pentru că dacă n-au orgasm nu
    îl mimează”
    Ha, cred ca asta e afirmatia celor x ani de cand se stie de asa ceva (sau de cand ii pasa cuiva). Reveninnd insa. Nu trebuie intoarsa pe dos cartea. Motivul este simplu. Ai nostri nu-s ca brazii.
    Mers in … mers. Agatat. Demonul interior sopteste „Iar o sa o patesti amice, iar te indragostesti de cine nu trebuie” „Eu?????”

    Si aici merge spus „apoi timpul a făcut ce ştie el mai bine să facă: a trecut…”

    Detalii.

  17. Diesel said,

    Sir Alex Ice…daca tot o iubesti atata pe Eloa, de ce nu i-o zici ? Sau esti vreunul din pierdutii aia care shi-au declarat sentimentele, au fost respinsi, dar au decis totusi sa ramana nishte catzelusi pe viatza?
    Hai noroc!

  18. Grebla said,

    Sau din ciclul „ironia moarte n-are”.

  19. eloa said,

    Dieselule, iar te-ai semnat greşit. Dacă te treceai „Iulian”, ştiam cu toţii despre ce vorbim. Hai nu fi supărat că nu te bag în seamă. Poate o să ai şi tu un moment de originalitate. Let us pray for that.

  20. Sir Alex Ice said,

    Habar n-am ce sa raspund la asta fara sa par o gorila in calduri care incearca sa se bata cu pumnii in piept. Pentru ca exista trepte de evolutie si aia pe care sunteti voi incerc sa o las in urma. Dar uneori chiar e greu, asa e natura animalului care este omul. Probabil ca nu am urcat multe trepte, dar macar eu vreau in sus nu in jos.

  21. Apollinaire said,

    Misto, ai reusit sa citesti cartea aia. Nu era mai simplu sa te abonezi la Cosmo? Si te rog, daca-mi raspunzi fa-o jumate in engleza, ca sa presupun ca stau de vorba cu o forma superioara de inteligenta.

  22. mihai said,

    #
    Sir Alex Ice said,

    October 9, 2006 at 23:00

    Cat tupeu si cata aroganta poate sa fie in panseul ala referitor la orgasm. Sa crezi ca esti in stare sa satisfaci de fiecare data si intotdeauna o femeie. Cred ca in cazul lui Cartarescu nu a avut parte de altceva decat de teatru, ca sa nu-i fie jignite orgoliile de mascul feroce, si de asta nu stie sa faca diferenta dintre unul si celalalt.

    bai baiatu’…ce-a zis cartarescu acolo e dragut…daca nu te-ai prins care-i faza macar nu mai comenta.

  23. De ailalta said,

    N-ai fost pe faza… Asta este. La tatzi ni-i greu! Pe viitor joci si tu dupa carti si esti pe faza sa nu te mai intalnesti cu tipi care au citit si alte carti decat ai citit tu 😉

  24. Relaxedman said,

    Sir Alex Ice said: Probabil ca nu am urcat multe trepte, dar macar eu vreau in sus nu in jos.
    Relaxedman said: Te rog, incearca sa recitesti fraza. Pe viitor, poate vei gasi o formulare mai fericita a ideilor proprii.
    In plus, de ce nu vrei „in jos” (tineretul din ziua de azi fuge de ms-dos-ul prapastiei ca intunericitul de tamaie)??? Nivelul 0 al prapastiei poate fi un loc sigur pentru tine: nu ai unde sa mai cazi de acolo… LOL

  25. Guest_NNN said,

    De ce mimeaza femeile orgasmul ? pentru ca au impresia ca pe barbati chiar i-ar interesa !

  26. xutza said,

    Femeile merita iubite (unele …nu kiar toate ca deh,,,vorba aia ce e mult strika) in schimb barbatzilor nu ar trebui sa le fie acordata nici o secunda de atentzie.sunt varza totiiiiiiiiiiiiii (aici fara exceptzii):) cine shtie cunoashte

  27. Gena said,

    Trăim într-o lume a decadenţei, unde bărbatul aleargă să-şi satisfacă orgoliul de mascul feroce, iar femeia e îndreptăţită să-l urască pentru egoismul lui.

Lasă un răspuns

