Pentru că nu vor să iasă la cafele doar de dragul conversaţiei

Octombrie 6, 2006 at 15:01 (Cereri în căsătorie)

Ultimul lucru pe care un bărbat vrea să i-l facă unei femei e s-o asculte. Nici un bărbat nu invită la cafea doar de dragul conversaţiei. There’s always more. This may come as a shock to you, dar NOI ŞTIM că vreţi mai mult.

Nu mă refer aici numai  la relaţii care ar putea avea consecinţe romantice. Şi ipocritul de coleg de serviciu care îţi face brusc ochi dulci şi te invită la cafea vrea mai mult. Dacă nu lansează invitaţia la cină până la sfârşitul întâlnirii, a doua zi te trezeşti la birou că are nevoie de o „mică favoare”.  

După ocolişuri şi tatonări de multe ori inutile, prin care el încearcă să-şi amortizeze eventuala cădere în cazul unui refuz definitiv, el o-ntreabă în sfârşit dacă vrea să bea cafeaua aia. În momentul în care ea îşi adună sprâncenele în vârful capului şi-l priveşte cu ochii plini de milă, murmurând „nu pot” şi o scuză convenabilă, el se umple de dispreţ şi încearcă să facă un mare mişto de ea că a fost atât de naivă încât să creadă că ar fi interesat. Adică „geez, cum ai putea să te gândeşti că EU, God’s gift to women, aş vrea ceva cu TINE, fiinţă târâtoare de toace şi insignifiantă prin natură?”

Am şi un exemplu extrem de la îndemână. După ce începe discuţia pe mess cu : 
nihasa_xy (9/29/2006 11:09:49 PM): im cute and stuff
nihasa_xy (9/29/2006 11:09:52 PM): and i want u
 

ajunge să scrie pe blog:

Nihasa: Deh mi`a dat ea peste bot … desi se cam contrazice fata … pe de o parte tot blogul era ca main theme … i dont need more bullshit from men ! si pe de alta ea tocmai asta imi cerea … sa o dau in bullshituri sa vada cum ma chinui sa smulg o intalnire de conversatie (geeez nici nu s`a pus problema de altceva) . 

Şi apoi îmi spune că sunt ipocrită, domnule! Hai să vorbim despre ipocrizie, little bunny. Să ilustrez conceptul. 

nihasa said: buddha – am incercat real life … pentru ca sunt sigur ca e mielusel fata de cum e pe net :)) Adica sunt ferm convins ca la o discutie fata in fata nu ar putea sa isi sustina ideile tembele … la dracu .. nici juma de ora pe messenger si nu a fost in stare sa nu o dea in ipocrizie … de genul ala … tipa in stanga si in dreapta ca barbatii au numai bullshituri in ei .. si exact asta face ea …e vorba de curiozitate personala :))9:51 AM, octombrie 02, 2006

În cazul acesta, ai spus că voiai să afli cum e Eloa în realitate. Ca să scrii pe blog/să te lauzi prietenilor/dracu’-mai-ştie-să-ce că ai descoperit tu misterul! Deci voiai să mă laşi să cred că te interesează persoana mea, să-mi câştigi încrederea şi să-ţi spun despre ce dracu’ e blogul ăsta (că singurel nu poţi să-ţi dai seama), ca să te duci apoi şi să dezvălui lumii întregi ce mieluşică se ascunde în mine. Şi mai ai tupeul să vorbeşti (ba mai mult, să mă acuzi) de ipocrizie!

Uite cum a început conversaţia aia:
nihasa_xy (9/29/2006 11:09:49 PM): im cute and stuff
nihasa_xy (9/29/2006 11:09:52 PM): and i want u
dolceanna19 (9/29/2006 11:10:03 PM): they all do
nihasa_xy (9/29/2006 11:10:24 PM): si ce astepti atunci ?
dolceanna19 (9/29/2006 11:10:54 PM): wtf do u care?
nihasa_xy (9/29/2006 11:11:04 PM): i asked did i not ?
nihasa_xy (9/29/2006 11:11:09 PM): then .. i care 
dolceanna19 (9/29/2006 11:11:57 PM): nu neapărat
dolceanna19 (9/29/2006 11:12:05 PM): poate te plictiseşti
dolceanna19 (9/29/2006 11:12:14 PM): sau ai întrebat ca să mi se pară mie că îţi pasă
dolceanna19 (9/29/2006 11:12:23 PM): nici nu mai ştiu despre ce vorbeam
dolceanna19 (9/29/2006 11:12:24 PM): eh
nihasa_xy (9/29/2006 11:12:34 PM): n`ar fi mai usor sa iti zic direct. .. vreau sa facem sex?
dolceanna19 (9/29/2006 11:12:46 PM): ba da, ar fi mai uşor
nihasa_xy (9/29/2006 11:12:57 PM): ei bine inca nu e cazul
nihasa_xy (9/29/2006 11:13:02 PM): vreau doar sa te cunosc
dolceanna19 (9/29/2006 11:13:24 PM): nu eşti singurul
nihasa_xy (9/29/2006 11:13:32 PM): dar poate sunt mai special
dolceanna19 (9/29/2006 11:14:02 PM): convinge-mă

După o jumătate de oră, în care a eşuat în mod jalnic,

nihasa_xy (9/29/2006 11:47:51 PM): e cam ironic modul in care nu reusesc sa ma fac interesant 
nihasa_xy (9/29/2006 11:48:01 PM): din punctul tau de vedere 
 

 îmi mărturiseşte că nu mă vrea, aşa cum mi-a spus la început.

nihasa_xy (9/29/2006 11:45:17 PM): dar imi place ca automat ai pelcat de la premiza ca vreau o intalnire pentru a ne combina and stuff
nihasa_xy (9/29/2006 11:45:31 PM): eu ma gandeam mai mult la o discutie productiva face to face

La dracu’!” mi-am spus. „Nu mă vrea”(da, nihasa, e o glumă, ştiu că ţie trebuie să-ţi pun steguleţ pe ea ca să-ţi dai seama). „Şi când mă gândesc că eu speram să se îndrăgostească de mine, să mă ceară de soţie şi să-l fac să mă adore în câţiva ani, să nu mai poată trăi fără mine, după care să-l părăsesc pentru unul cu creier funcţional!”  

48 comentarii

  1. simplu said,

    puteti macar sa fiti de acord ca sunteti in dezacord…. ?!

  2. nihasa said,

    ai dreptate … revin iar cu ideea asta … ai perfecta dreptate .

    si pe viitor te rog … te implor sa iei foarte in serios chestiile de genu`

    i`m cute and stuff … and i want u

    http://www.eugen.ro/pidjin/2006/09/03/make-up-artist/

    pupyk 😀

    ps … parca asa a inceput conversatia

    [23:08::36] nihasa_xy: buna
    [23:08::43] dolceanna19: salut
    [23:08::47] nihasa_xy: asl pls
    [23:08::52] dolceanna19: :))
    [23:08::55] nihasa_xy: + jpeg
    [23:08::57] dolceanna19: fuck off
    [23:09::11] nihasa_xy: =(( hmm si eu care credeam ca te impresionez
    [23:09::17] dolceanna19: 🙂
    [23:09::54] nihasa_xy: tot 😀 nu crezi ca sunt cavalerul in armura stralucitoare?:
    [23:10::03] dolceanna19: 8->
    [23:10::16] nihasa_xy: mini putza?
    [23:10::41] dolceanna19: mini cum?
    [23:10::53] nihasa_xy: nika 😀
    [23:11::01] nihasa_xy: ce zici
    [23:11::06] nihasa_xy: imi acorzi o intalnire?
    [23:11::36] dolceanna19: here we go again
    [23:11::42] nihasa_xy: 😛
    [23:11::45] nihasa_xy: im cute and stuff
    [23:11::48] nihasa_xy: and i want u
    [23:11::59] dolceanna19: they all do

    a se observa gradul ridicat de seriozitate :))

    dar tot ai dreptate 😀

  3. nihasa said,

    Si recunosc … a fost greseala mea … ca trebuia sa iti pun automat eticheta de tembela frustrata sexual si terminam povestea . Recunosc ca de la prima discutie pe messenger trebuia sa iti zic pa pa … dar pur si simplu aroganta si aerul asta de superioritate afisat m`au facut curios sa vada daca e doar o personalitate dezvoltata pe net ca raspuns a unor frustrari din viata reala sau chiar asa esti … si mai important daca ai si motivle necesare sa fii asa. Sunt foarte curios … stiu asta … si daca nu e incapatanarea … sigur curiozitatea asta e cel mai mare defect :))

    Sniff sniff … daca nu ma inseala logul … cica dupa prima jumatate de ora vorbita pe messenger ( 14 sept ) te`am invitat la o cafea … ce sa zic 😀 esti asa salbatica … singura in cruciada asta online … aroganta .. .. e incitant sa cunosti o persoana din asta .

    Cat despre prejudecatile ca nici un tip nu vrea sa asculte o tipa … sniff sniff .. chiar crezi ca are rost sa zic ceva ce nu e evident? 🙂

    pupici iar … si … cand iesim la o cafea ?:D

  4. Buddha said,

    hai frate mai discutati mult despre vrajeala aia pe messenger? … deja mi s-a luat … puteai spune pe scurt : „Nihasa a incercat sa scoata o intalnire cu mine, i-am dat peste bot …drept urmare iata ce a scris pe blogul sau : bla bla bla” … concluzia de tras era aceeasi ca si dupa toata polologhia asta de n’spe mii de articole…

  5. Ice said,

    Nu vreau sa bag strambe dar cam prea multa atentie acordata lui nihasa,ultimele post-uri tot pe el l-au avut in context.

  6. Ice said,

    Nu vreau sa bag strambe dar cam prea multa atentie acordata lui nihasa,ultimele post-uri tot pe el l-au avut ca subiect.

  7. De ailalta said,

    O cafea simpla si atat ar fi mult prea seaca. Ar trebui sa fii magulita ca vreau sa ii dea si putina aroma. O sa ajungi tu la 35 de ani si o sa faci tu invitatiile la cafea cu ganduri necurate 😉

    Sa ne scrii si atunci 😉

  8. De ailalta said,

    Am uitat sa spun: nu mai cauta ca oricum toti barbatii vor sex. Intr-o forma sau alta, mai cizelata sau mai bruta, impodobit cu dragoste sau pur si simplu mecanic… Asa sunt construiti, asa e natura. Daca nu te poti impaca cu gandul asta incearca sa gasesti o alternativa 😉

    O deceptie in dragoste nu e asa mare lucru. Chinuie, dar trece. Nu trebuie sa te lasi doborata in halul asta. Fii „barbat”!

  9. gORE said,

    Asa, bun, dupa cum spuneam, e mai neindemanatic. Din cauza lui „De ce uram barbatii” ? Hai, ia-l si pe altul ca deja subiectul asta e plictisitor.

  10. Simple said,

    Deja devine plictisitor totul 😦

    P.S. Din cate am observat eu in 27 de ani de viata, o fata cu cat e mai oripilata de un baiat/man/whatever, cu cat zice ca the guy e o scursura de om si un porc, cu atat il place mai mult. Deja Nihasa apare a doua sau a treia oara cu posturi dedicate si incep sa intru la banuieli, sau maybe it’s just me :). Oricum, o groaza de fete vazut-am, fete de treaba cuminti si dragute, innebunite dupa niste cioflengari (nu ma intreba ce inseamna), gata sa-si dea duhul doar pentru o atingere a parosului care isi batea joc de ea si o facea in fel si chip. Personal ma consider un baiat linistit si cuminte. Nu mi-a adus nimic treaba asta. Nu era nicio fata atrasa de mine (poate ca eram si urat), insa cum am inceput sa fac si eu pe porcul, parca au inceput sa rasara cate una de dupa colt. „Uite ma!” mi-am zis, „asta e solutia”: cu cat esti mai porc cu ele cu atat mai repede iti sar in brate. Insa imi sareau pt ca aveau impresia ca ala sunt eu. Well, that wasn’t me, asa ca am renuntat la porcism si fetele au incetat sa mai apara. Norocul meu a fost ca pana la urma cineva tot s-a gasit sa ma placa pentru ceea ce sunt eu si nu pentru ca „sunt la moda cu tigara si cu @#$!$# in gura all the time.
    Mama ce am deviat de la subiect 🙂 cand de fapt eu nu vroiam sa spun numai ca deja acest blog devine plictisitor si ca e suspect faptul ca nihasa e tot mai prezent in viata si blog-ul tau 🙂
    Sorry ca am lungit-o atat. Have fun in continuare.

  11. Simple said,

    P.S. unul dintre cele mai placute lucruri pe care le fac cu ea, este conversatia. Are un farmec aparte fiecare discutie cu ea (la cafea, ceai, masa sau in pat).

  12. morbo said,

    relax!

    prost il crezi, dar ca facea misto nu il crezi capabil?
    bine, in primul rand misto, ca na, daca iesea ceva. totusi..

  13. morbo said,

    relax!

    prost il crezi, dar sa faca misto nu il crezi capabil?
    bine, in primul rand misto, ca na, daca iesea ceva totusi..

  14. morbo said,

    erdeeesh

  15. Doze said,

    “geez, cum ai putea să te gândeşti că EU, God’s gift to women, aş vrea ceva cu TINE, fiinţă târâtoare de toace şi insignifiantă prin natură?”

    Haha..you’re so damn right!! :)..Din nefericire faza asta de negare nu apare doar in momentele in care sunt refuzati de vreo tipa..there’s more!

    Anywayz fain blogul si modul in care este scris!mi place sarcasmul de care faci uz!Sunt curioasa totusi cat de multe lucruri vei mai gasi pentru a-i ‘acuza’ in continuare…

  16. o canalie said,

    asa e! mai degraba ar iesi la cafea de dragul cafelei 🙂 sau al chelneritei 😛

  17. blowfish said,

    ok sa vedem cine ce tabara alege….

  18. stefantalpalaru said,

    Foloseşte instinctul nostru sexual în avantajul tău. În lipsa lui ar fi trebuit să faci eforturi serioase pentru a intra în contact cu oameni inteligenţi – pierdut timpul prin librării/biblioteci/cenacluri/concerte/expoziţii sau bloguri. Oh, wait…

  19. stiri said,

    „Nici un bărbat nu invită la cafea doar de dragul conversaţiei. There’s always more. This may come as a shock to you, dar NOI ŞTIM că vreţi mai mult.”

    Errrmm… Gresit, Uita ce ai vazut prin filme, nu toti cei ce nu pot da nastere sunt asa cum ii descrii tu, Daca tu ai avut experiente nefaste asta nu inseamna ca lumea se imparte in alb si negru 😉
    Dar daca totul ar fi roz, nu ai mai avea ce sa postezi pe blog, right? 🙂

  20. Woland said,

    daca blog-ul asta degenereaza dintr-o chestie interesanta si amuzanta intr-un razboi ieftin Eloa – Nihasa voi fi dezamagit, enervat si nu voi mai citi. never ever.

  21. Julie said,

    poate nu sunt targetul. dar pot sa-mi spun o parere.
    ai argumente pentru ceea ce spui, dar nu agumentele sunt esenta blogului tau, ci modul in care le propagi. nu ideele sunt importante, ci forma din care sa reiasa ele. si recunosc ca te documentezi.
    cred ca te ajuta si facultatea.
    la momentul asta nu sunt impresionata in mod placut si nu stiu daca voi mai citi, poate doar la anul cand vei mai trece prin posturi si vei concluziona tu.
    sper sa intalnesti oamenii destepti pe care i-i cauti, si aici si pe celalalt blog. pentru ca am ajuns la concluzia ca blogul tau e o provocare pentru cineva, acel cineva inteligent pe care vrei sa-l intalnesti si cu care sa porti discutii dialectice .

  22. Lapi said,

    „Nici un bărbat nu invită la cafea doar de dragul conversaţiei. There’s always more.”
    Stii bancul cu disparitia dinozaurilor?

    „După ocolişuri şi tatonări de multe ori inutile, prin care el încearcă să-şi amortizeze eventuala cădere în cazul unui refuz definitiv, el o-ntreabă în sfârşit dacă vrea să bea cafeaua aia. În momentul în care ea îşi adună sprâncenele în vârful capului şi-l priveşte cu ochii plini de milă…”
    Hmm… tu intotdeauna vezi partea goala a paharului. Daca paharul este 90% plin tu vei spune ca este 10% gol. Daca este 99% plin vei spune ca este 1% gol. Daca este 100% plin atunci o picatura va face sa dea pe afara. Iar atunci este si mai rau. Da-o incolo de treaba. Stim ca nu suntem perfecti. Incercam doar sa ne impacam cu defectele noastre.

    PS: Punem pariu in cat timp se indragosteste Eloa de Nihasa?

  23. Iulian said,

    Aici, oficial, e prima oara cand iti dau dreptate 100% si oricine care zice altfel, e un mare mincinos.

    In sfarshit ai nimerit-o bine, spre foarte bine. 🙂

  24. fixxer said,

    Din ce se vede aici voi va iubiti deja. Hai iesiti impreuna si terminati telenovela!..

  25. Arhiduke said,

    Fa-ma si pe mine sa inteleg: asta e un blogg anti-nihasa? C asincer nu mi se pare mare branza, tipul voia sa ti-o traga, tu ai refuzat, si acum se da grande ca de fapt nu voia. Cu cat intinzi discutia, cu atat il umfli pe el.
    Parerea mea…

  26. bogdan said,

    chiar nu mai comenteaza nimeni? =))

  27. Tudy said,

    Hai ca esti tare. 😛
    Fain 😀

    Da, intr-un fel ai dreptate :-s

  28. pirahna said,

    lasa-l dracu pe nihasa, e si el un muritor … treci inapoi la topicurile interesante cu mirosuri neplacute, grohaituri si berile de la meciurile de fotbal

  29. eloa said,

    nihasa said, si pe viitor te rog … te implor sa iei foarte in serios chestiile de genu`

    Păpuşel, hai să-ţi spunem şi ţie despre ce vorbim aici. Nu vorbim despre „Omg, mă vrea nihasa şi eu n-am altă treabă decât să-l tot refuz”; acum demonstram că tu eşti cel ipocrit pentru că te-ai prefăcut că vrei doar o întâlnire inocentă, când de fapt, voiai să descoperi şi să dezvălui lumii ce mieluşică se ascunde în mine. Dacă voiai să mă îmblânzeşti, e cu totul altă discuţie.

  30. eloa said,

    Doze said,
    “geez, cum ai putea să te gândeşti că EU, God’s gift to women, aş vrea ceva cu TINE, fiinţă târâtoare de toace şi insignifiantă prin natură?”
    Haha..you’re so damn right!! :)..Din nefericire faza asta de negare nu apare doar in momentele in care sunt refuzati de vreo tipa..there’s more!
    Anywayz fain blogul si modul in care este scris!mi place sarcasmul de care faci uz!Sunt curioasa totusi cat de multe lucruri vei mai gasi pentru a-i ‘acuza’ in continuare…

    Păi ia să vedem cam ce mai intră în „there’s more”. Care to help me out?

  31. eloa said,

    De ailalta said, Am uitat sa spun: nu mai cauta ca oricum toti barbatii vor sex. Intr-o forma sau alta, mai cizelata sau mai bruta, impodobit cu dragoste sau pur si simplu mecanic… Asa sunt construiti, asa e natura. Daca nu te poti impaca cu gandul asta incearca sa gasesti o alternativa

    stiri said, Errrmm… Gresit, Uita ce ai vazut prin filme, nu toti cei ce nu pot da nastere sunt asa cum ii descrii tu, Daca tu ai avut experiente nefaste asta nu inseamna ca lumea se imparte in alb si negru

    Va rog să continuaţi. O fetiţă speriată are nevoie de toată înţelepciunea de care puteţi da dovadă. Vor doar sex sau sunt şi unii impotenţi, care nu?

  32. eloa said,

    stefantalpalaru said,
    Foloseşte instinctul nostru sexual în avantajul tău. În lipsa lui ar fi trebuit să faci eforturi serioase pentru a intra în contact cu oameni inteligenţi – pierdut timpul prin librării/biblioteci/cenacluri/concerte/expoziţii sau bloguri. Oh, wait…

    Ok, sper să nu se prindă mulţi la faza asta, deşi mor de frică. Mă ajuţi cu instrucţiunile alea de utilizare? Te rooooog.

  33. Ţugurlan said,

    Da’ dom’ne, aţi ginit-o, ca sa zic ansa. În sfarsit am realizat cu totii ca de fapt acest blog este planul Anei de a se combina cu nihasa. A inceput prin niste psihologie inversa. Astept sa vad ce urmeaza.

    Unu: pe net nu-s fomei! Clar.
    Doi: nu stiu de ce a facut acest blog, dar don’şoara Ana nu l-a facut in scopuri matrimoniale. :))
    3: Ana, lasa-l pe nihasa si mai presteaza rautati! In ultimul timp, blogu’ nu mai e amuzant.

  34. pirahna said,

    Păi ia să vedem cam ce mai intră în “there’s more”. Care to help me out?

    Te ajut eu la asta …

  35. Doze said,

    Păi ia să vedem cam ce mai intră în “there’s more”. Care to help me out?

    Uite-te bine la personajul de mai sus-pirahna-:el reprezinta tot ceea ce inseamna-faza de negare!

  36. nihasa said,

    #eloa said,
    Păpuşel, hai să-ţi spunem şi ţie despre ce vorbim aici. Nu vorbim despre “Omg, mă vrea nihasa şi eu n-am altă treabă decât să-l tot refuz”; acum demonstram că tu eşti cel ipocrit pentru că te-ai prefăcut că vrei doar o întâlnire inocentă, când de fapt, voiai să descoperi şi să dezvălui lumii ce mieluşică se ascunde în mine. Dacă voiai să mă îmblânzeşti, e cu totul altă discuţie.
    #

    chestia asta cu ” sa dezvalui lumii ” e cireasa de pe tort … naivul de mine credea ca doar eu sunt atat de egocentric heheheh .

    M`ai prins … vroiam sa ne intalnim si apoi sa te discreditez pe blog … pentru ca … ce p*** mea … ce zice nihasa e lege … realizezi cat de stupid suna asta? Adica … cat de lame ar putea sa fie cineva cu coloana vertebrala ?

    Hai recunoaste acum ca ma placi :))))
    pupyk iar :)))

  37. picsel said,

    şi blogul ăsta vrea oameni deştepţi pentru sex cu stăpâna (care nu-şi permite să o spună din considerente de branding) deşi a zis-o de câteva ori.

  38. mo said,

    facand abstractie de papusel si itele incurcate si personale,
    eu, ca buna domnisoara din vest, fac la fel: ma prefac ca ma plictisesc, intreb de cafea, si il iau acasa. cu fetele la fel. maaaare branza,
    si acum sincer, daca ai impresia ca ar merita sa iesi la cafea cu un xy de dragul conversatiei ti-a scapat ceva.
    xy-ii sunt buni pentru cateva chestii : reparat chestii cand ti-e lene sa o faci singura, sex [desi mai bine o faci singura] si trancanit despre masini.
    conversatia nu se numara printre ele.
    eh.. numa bine.

  39. Grebla said,

    Monica, corect e gentlemEnsclub.de
    Si daca chiar ai un cont acolo nu ma mira ca enunti asa ceva.

  40. buttercup said,

    Eloa, you have absolutely no sense of humour.
    And that, my dear, is a MAJOR problem in communication. That is why interactions will always be ruined for you.
    But I’m afraid no pragmatics (I’m sure you at least have an idea of what pragmatics is) books will do the trick. You’re just emotionally and socially crippled.

    Aside from my personal opinion above, let me just say your blog is, by far, the most saddening piece of web reading I’ve come across in years. A word kept popping up in my head as I was reading your entries: barren.

    Adieu.

  41. mo said,

    grebla: e gentlemAnsclub.de, sa-ti dau un mail? 😛

  42. Grebla said,

    Acum am vazut adresele la gmx 🙂 Scuzati confuzia.
    Noroc ca nu e genlemEnsclub.de, rasuflu usurat.

  43. diamond said,

    Nu credeam ca am sa ma obosesc vreodata sa scriu asta prin vreun comentariu… dar cred ca mi se face greata!

  44. De ailalta said,

    Atata conversatie si deranj pentru o „tavaleala”! Sa fim seriosi… Si atunci pentru ce mai sunt blog-urile? Nu ca sa ne varsam frustrarile acumulate la cafelele seci, fara de conversatii?

  45. Geo said,

    Nu stiu ce va face sa credeti ca femeile nu ar vrea de multe ori sa „sara peste cina”…

  46. URSS said,

    “Şi când mă gândesc că eu speram să se îndrăgostească de mine, să mă ceară de soţie şi să-l fac să mă adore în câţiva ani, să nu mai poată trăi fără mine, după care să-l părăsesc pentru unul cu creier funcţional!”

    Este incredibil! ma gandesc…oare cate fiinte sunt implicate inntr-o actiune de genul asta.
    Ala cu creierul functional ar trebui sa astepte pentru a razbunare de genul asta? Esti tanara domnisoara (imi permit) ca sa crezi ca niste creiere functionale astepata…Sau ai vrut sa zici..functionabil;)
    tare gagica…a dat-o

  47. t0rex said,

    Sper sa fii lesbiana…doar asa as putea intelege inversunarea cu care-ti scuipi barbatul. Altfel ar cam trebui sa taci si sa inghiti pentru ca fie ca-ti place sau nu, suntem facuti unul pentru celalalt si fie ca vrei sau nu asta nu se va schimba. Vorbeai in alta parte de ma-sa barbatului dar uiti ca ai si tu o mama si nu cred ca te-a facut din dispret pentru taica-tu. Candva poate vei creste si vei realiza ca nu are nici un rost sa te razboiesti ci mai degraba sa-ti accepti conditia de femeie asa cum si eu o accept pe a mea, de barbat. Este adevarat ca sunt multe substraturi intr-un rahat de cafea in doi dar sa nu-mi spui ca nu ai acceptat macar o singura data invitatia stiind foarte bine cam unde se bate mingea si sunt sigur ca vei pacatui iar. Cat despre refuz numai un frustrat nu l-ar putea accepta. Nu pot nega…lumea e plina de nenorociti dornici sa-si imprastie samanta, poate ai avut parte numai de asa ceva, poate eu sunt unul dintre ei insa nu e drept sa-i bagi pe toti in aceeasi oala, undeva e cineva care-ti poate pune zambetul pe buze… Ai coerenta in ceea ce scrii dar nu si dreptate, e rau sa-ti umpli lumea de ura.
    Cu respect…

  48. mind-off » Blog Archive » Anna Grasana vs Bunny Papusel said,

    […] Recomandari: daca chiar nu ai ce face, e recomandat sa citesti chiar si comentariil, tot deliciul fiind AICI. […]

Lasă un răspuns

