Personal branding tips for nihasa

Octombrie 5, 2006 at 23:53 (În general)

Dedicaţie: Păpuşel, ce să-ţi fac dacă te joci cu dracu’?!

Iată ce a reţinut iepuraşul dintr-o discuţie în care eu l-am refuzat, după care am făcut prostia să-i expun teoria mea despre cum funcţionează lucrurile în mintea păpuşeilor când vine vorba de invitat la cafele.

Nihasa scrie: „So wtf … sunt papusel ? c`mon aveam o parere mult mai buna despre mine … imi place sa cred ca sunt cat de cat inteligent .. mai am si zile amuzante … ma mai pricep si eu la scoate 2-3 vorbe intr`o conversatie …refuz sa cred ca sunt papusel.”

Aşa NU. Câţi oameni inteligenţi ai auzit tu afirmând că le place să creadă că sunt inteligenţi? Fiecăruia îi place să creadă câte ceva despre el. În general, e vorba de calităţi pe care nu le posedă. De ce NU trebuia să scrii asta: pentru că toată lumea ţi-a aflat cea mai mare frică. Din faimoasa conversaţie pe mess: nihasa_xy (9/29/2006 11:17:06 PM): am senzatia ca pui prea mult accent pe desteptaciunea asta

Aşa NU. Mai ales NU când tipa continuă să te refuze din motive obscure. În momentul în care eşti liber să presupui de ce nu vrea, care e primul gând care îţi vine în mine? „Mă crede prost”. Însuşi faptul că ai reţinut că pun accent pe inteligenţă dintr-un blog din care era mult mai probabil să reţii ce cred eu despre bărbaţi, duce la aceeaşi concluzie: te simţi mai puţin dotat intelectual(ah, ce mieluşică sunt, după cum ziceai). Îmi amintesc ce mi-ai spus mai demult, tot în urma unui refuz: „poate mă consideri inferior”.

Nihasa: Pentru mine … papusel asta suna a un fel de ” oh yeah .. hes fuckable .. nothing more ”
nihasa_xy (9/29/2006 11:44:24 PM): trebuie sa iti arat testul de iq sa te scot in oras? 
nihasa_xy (9/29/2006 11:44:51 PM): pentru ca pana acum in afara de faptul ca vrei sa cunosti oameni destepti … nu ai precizat ce ai vrea 

Q.e.d.                             

Iată ce mă anunţă iepuraşul meu preferat în ultimă instanţă: „drept urmare au fost oameni care ulterior intrebau despre cine e vorba…. deh inca nu esti vedeta. „

Aşa NU. Nu-ţi pune niciodată problema că te-a depăşit cineva. Asta îţi justifică teama de concurenţă. Să vă ajut cu un comentariu de la el de pe blog:

Buddha said…:))) … toata lumea o condamna si o face proasta … Nihasa te multumesti tu cu gandul ca te-a facut papusel …dar e doar de fatada multumirea asta 😉 Adevarul e ca nimeni nu a avut succesul ei la nici o luna de la aparitie… si nici macar acum nu s-a stins… toti ati vorbit cu ea pe mess si sunt sigur ca toti ati incercat sa scoateti o intalnire „face to face” … asa ca … ciocu’ mic si joc de glezne … 😉 bafta
3:22 AM, octombrie 02, 2006

Nihasa:  Si parca totusi .. cititorii mei sunt mai inteligenti ca ai tai … trecand peste faptul ca nu te`au jignit la articolul ala … nici n`au cutezat sa vina sa te faca patetica in fata.

Măi Academia Caţavencule! Acum că dintre noi doi e clar care e mai inteligent, să ne războim în cititori! Eu nu am cititori. Eu am comentatori. Puţin îmi pasă câţi oameni citesc. Văd cifrele, mă bucură că e vizitat blogul, mai ales că asta vă irită îngrozitor pe vreo câţiva, dar nu mă impresionează cu nimic. Pentru mine blogul e un spaţiu de dialog. Dacă n-am reuşit să-i determin pe cei care citesc să gândească 2 minute şi să-mi lase un comment, am eşuat.

Aici fiecare comentariu e o poveste în sine. Până şi cele care precizează cât sunt eu de distrusă spun multe despre cei care le-au scris. Iar mi-a spus una „get a life”. I-aş spune „get a brain” şi să mă lase în pace să mă joc aici cu nişte băieţi care au timp câteodată să fie deştepţi în câteva rânduri. Puţini, da’ buni. Vă ştiţi voi, nu strig catalogul.

12 comentarii

  1. pirahna said,

    incep sa ma intreb cand o sa apar si eu pe aici ca subiect de discutie.

  2. bogdan said,

    nici tu nu poti trece usor peste chestia asta. cred ar fi mai intelept sa va despartiti [seara, inainte de culcare] spunandu-va mai degraba „pe curand” decat „bye-bye, forever” :))

  3. bogdan said,

    apreciez ca ai renuntat la moderarea comentariilor 😉

  4. nihasa said,

    draga … ai dreptate.

    sunt prost si sunt gelos pe succesul tau… de asta te`am si atacat.

  5. blowfish said,

    cuvinte bine alese pentru a remarca anumite calitatzi nebanuite

  6. Subiectiv said,

    ai si tu dreptate intr-o anumita masura. pe de alta parte, daca l-ai cunoaste cit de cit pe iepuras, ti-ai da seama ca nu ai pus accent pe inteligenta ta in conversatia respectiva si ca ai plecat din start cu prejudecata ca omului ii lipseste ceea ce tu ai din plin: intelighentia. asta ti-a dat o oarecare aura de superioritate si mai multa incredere in tine ca sa il ataci excesiv. prin urmare, omul a intrat in self-defence si, probabil, asta e singura lui gafa. daca eram in locul lui iti spuneam direct pa.
    au revoir.

  7. gORE said,

    Ce bine era pe vremea cand eram eu licean ….. Invitai fata la cafea, zicea nu, aia era. Acum, nuuuu ….. blogu-uri, sms-uri, yahoo-uri, cataloguri, contastatari, adulatorii, noi termeni. Aaaaana(sper ca nu gresesc), bun, l-ai refuzat. SI ??? Nu esti nici prima nici ultima care refuza. Bun, e mai …. sa zicem neindemanatic in folosirea conversatiei. L-ai refuzat, ok, te (nu te) intelegem, viata merge mai departe. Tinere Nihasa, tu ce faci …. te lauzi pe blog ca ai fost refuzat ? Sau iti trebuie un umar virtual pe care sa plangi ?
    Evident, nu putea lipsi patetismul. Sa citez ….”Adevarul e ca nimeni nu a avut succesul ei la nici o luna de la aparitie”. Bolduit. Imi permit sa am rezerve referitoare la autenticitatea chestiunii. E, da a zis ceva care gadila orgoliul (da, stiu, nu ai orgolii, ai doar dorinta de a te juca cu niste baieti destepti….. plm, cam ciudat suna) si neaparat trebuia subliniat. Esti apreciata si pe blogul papuselului ….. victoria morala a fost obtinuta.
    PS. Ai ramas datoare cu Pentru că se îmbată ca porcii III – de plictiseala. Sa vedem daca ai taria morala 😀

  8. neaorin said,

    Si care ti-e „celalat” blog? Cel in care nu incerci sa indrepti blogosfera? Pentru noi, internautii care n-au treaba cu ratings si nici tricou de blogger.

  9. stiri said,

    Brrr… Inca nu s-a ajuns la sange dar nici pana acolo nu mai e mult… Ce rost au toate astea? Daca te critica X, da-i pace si gata. 😉
    PS: mentionez ca autorul acestui comment nu stie nici cine e Nihasa si nici al cui e prezentul blog, asa ca nu ma acuzati de favoritism. Over and out.

  10. he said, she said,

    imi amintiti de BMW si Audi care prin „razboiul” publicitar au incercat sa induca impresia ca ei sunt cei mai importanti de pe piata.
    P.S.: vand parasuta folosita o singura data, niciodata deschisa, mica pata. toate vaccinarile si analizele la zi.

  11. lascivuhedonist said,

    deja va iubiti 😀

  12. yoskal said,

    […] în toamnă <a href=”https://deaia.wordpress.com/2006/10/05/personal-branding-tips-for-nihasa/&#8221; target=”_blank”>personal branding tips for […]

Lasă un răspuns

