Pentru că nu dau dreptul la replică

Octombrie 4, 2006 at 19:31 (În general, De ce urâm bloggerii)

Dragi bloggatari, văd că vă e lene să citiţi discuţia de mai jos. Să vă fac un rezumat.

Păpuşelul a scris pe blog lui ce a priceput dintr-o discuţie pe mess cu mine. Nu contează dacă au mai fost altele înainte sau dacă aveau conţinut similar. Din moment ce nu mi-a acordat dreptul la replică (mi-a şters comment-ul pe care l-am lăsat acolo), am considerat corect să aflaţi ce am spus eu în discuţia aia şi să hotărâţi singuri dacă tipul avea dreptate să ajungă la concluziile respective.

Aşa e în blogosferă, dragii mei, unii te jignesc şi apoi îţi neagă dreptul de a te apăra. Când le dai o replică mai inteligentă decât pot suporta şi când, oricât s-ar chinui, nu mai au nici un lucru deştept de spus, încep să apese ca turbaţii delete comment, delete comment. Nu vă spun cine sunt, că vă desfiinţez idolii.

Nu mă gândeam să public paragraful de mai jos. Am ajuns la concluzia că nu merită deranjul. Îi supraestimasem. Ei s-au dovedit a fi altfel decât credeam eu şi cel mai bun lucru pe care puteam să-l fac era să-i ignor. Dar acum, fiindcă nu pricepeţi de ce spun unele lucruri (nu că ar fi ceva în neregulă cu voi, dar pur şi simplu nu aveţi informaţiile), încerc să vă lămuresc.

Acum câteva săptămâni am lăsat nişte comentarii care au dispărut  printr-un miracol blogosferic de pe blogul unui „guru”. Respectivul m-a acuzat apoi că EU şterg comentarii ale LUI de la mine de pe blog. Dar eu sunt cea care a dat approve tuturor comentariilor: şi celor extrem de furioase, şi celor ameninţător de inteligente. Au picat la moderare doar cele care nu aveau decât prepoziţii în afară de înjurături.

Nu mă tem de nici o replică. Nu am răspuns tuturor comentariilor voastre, dar vă asigur că le-am citit. Pe unele chiar de mai multe ori. Scopul meu nu e să vă închid gura în cel mai mişelesc mod cu putinţă: ştergând comentariile în momentul în care rămân fără replică.  

29 comentarii

  1. De ailalta said,

    aveti dreptul la replica intotdeauna. muuult prea mult decat e nevoie 😉

  2. nihasa said,

    Oke nu vroiam sa facem asta ca la clasa intai dar aparent nu`mi lasi alta alternativa.

    Da , ai dreptate … am scos din log o frantura reprezentativa … care era un fel de rezumat a conversatie. Da, tot eu sunt marlan ca am facut public primul acea frantura. Dar sa nu vorbim de ipocrizie draga … eu cel putin nu am dat logul oamenilor sa il citeasca.

    „Nihasa, macar TACI. Am avut ocazia sa vad logul complet. Si esti in ultimul hal. Ceea ce zici tu acolo nu e autoironie, probabil doar te prezinti asa cum esti. Patetic…
    Posted by Cata to Soft Pr0n ivil Bunny Love at 10/03/2006 01:40:46 PM”

    Vezi .. asta se numeste ipocrizie din partea ta …

    „Păpuşel, mă interesează atât de mult blogul tău, încât am aflat întâmplător de la o prietenă de postul ăsta. Cât de curajos eşti tu să scoţi 2 replici din context şi să convingi lumea că sunt ipocrită! (Nu aduc în discuţie josnicia de a face publică o discuţie privată). Ce-ar fi să public eu tot logul? Ai fi fost în stare să faci chiar tu asta, dacă nu te-aş fi umilit în discuţia aia. Recunoaşte, te-am lovit acolo unde doare.”
    Posted by Eloa to Soft Pr0n ivil Bunny Love at 10/03/2006 02:04:40 PM

    Publicat inseamna impartasirea unei coversatie dintre 2 persoane .. unei a 3a persoane … Cat despre santajul asta .. umilinta si mai stiu eu ce .. ti`am explicat si pe messenger ca nu ma deranjeaza nimic din ce am zis. Drept urmare …

    „here sweety 🙂
    http://www.rogepost.com/dn/ieay
    Posted by nihasa to Soft Pr0n ivil Bunny Love at 10/03/2006 02:14:19 PM

    Daca observi … am sters toate 3 comentariile pentru ca Cata asta al tau si`a cerut scuze pe meebo ( nu am log sa arat asta dar sper sa ma crezi ) .. asa ca am sters tot inclusiv comentariul cu o sursa de download a logului.

    Pe viitor incearca sa ma intrebi de ce am facut un lucru .. vei observa ca sunt mai deschis comunicarii decat alte persoane 🙂

  3. nihasa said,

    Cunosti parerea mea ca fie nu constientizezi ce faci .. fie e un joc. Foarte amuzant dar ce faci tu este un paradox … exact ce te dezgusta la barbati ( modul in care unii mai fara cap se comporta cu unele femei la fel de fara cap care le accepta comportamentul asta ) asta faci si tu …. sau cel putin ai facut cu mine. Ma repet daca spun ca e ipocrizie?

    Uite … feminismul si misoginismul sunt foarte asemanatoare ca idee … e foarte usor sa fii extremist .. cand crezi ca ai o cauza nobila in spate.

    Ti`am spus si aseara pe messenger … draga ma dezbrac singur … nu trebuie sa ma santajezi :))))))) Iar referitor la articolul meu … nu lovea in tine … lovea in mentalitatile corupte de stereotipuri 😀 .. like what the fuck .. sunt papusel.

    Pentru eventuale lamuriri .. astept un buzz pe yahoo .. de acolo cred ca esti in stare si singura sa dai sa citeasca fanilor tai.

    Ah si era sa uit asa de final .. eu nu sunt zoso .. nu are rost sa ne compari … suntem mult prea diferiti. Iar povestirea de final cu comentariile sterse .. are ca rol singular sa intareasca ideea ca ti`as fi blocat dreptul la replica.

  4. cezar said,

    asa!!! fi rea >:) dar nu mai folosi cuvinte precum ‘inteligent’, ‘destept’ atat de des ca se simte lumea intimidata (chiar si atunci cand nu te lauzi). fi rea 😀 mrrrr

  5. anonymous said,

    cand vei ramane fara replica probabil ca blogul asta nu isi va mai avea rost 😀

  6. Buddha said,

    prea multe explicatii pentru un eveniment despre care spui ca nu te intereseaza…

  7. stefantalpalaru said,

    Nu ţin cu iepuraşu’, dar voi încerca să-ţi demonstrez că are dreptul de a face publică discuţia pe messenger. Compară forma asta de comunicare cu mailul sau cu scrisoarea clasică. Destinatarul este cel cu dreptul de posesie asupra scrisorii şi face ce vrea cu ea. Nu confunda authorship-ul cu ownership-ul. Există posibilitatea ca prin comun acord, cele două părţi să convină asupra păstrării secretului, dar asta e o „mică înţelegere” a cărei încălcare ridică doar probleme etice. Nici ce ai făcut tu postând doar replicile tale nu e cusher că laşi loc îmaginaţiei în a completa replicile păpuşelului şi apare săracul băiat într-o lumină prostuţă. Apropo, metro-sexualii sunt ăia care-şi cumpără lacul de unghii şi vopseaua de păr de la Metro?

  8. eloa said,

    nihasa, până să ajung eu să citesc postul şi până să ajungem să discutăm despre oamenii care au citit logul(în particular, la ei acasă, nu pe un blog, nu încărcat pe vreun site, adică nu făcut public), până să ajungem să mă acuzi că l-am arătat cuiva, PROBLEMA E CĂ TU ai scris postul acela, prin care făceai publică o conversaţie privată. Mai departe nu mai ai dreptul să ai vreo pretenţie că a văzut cineva logul. TU ai scris pe blog, adică în public, cum e „cea care urăşte bărbaţii” de fapt, că ştii tu de la sursă şi că ai şi nişte replici relevante ale ei care să-ţi susţină ideile(replici care erau, de fapt, scoase din context). ASTA E JOSNIC. Mai departe, era dreptul meu să public logul. Nu am făcut-o. Faptul că l-a văzut o a 3 a persoană nu înseamnă că am făcut public logul. Cătă a avut o reacţie firească. Având în vedere cât de departe era de realitate postul tău şi mai ales că mă acuzai în mod gratuit de nişte lucruri, el n-a făcut decât să semnaleze că mai există o versiune a faptelor: cea reală. Cât despre prostia cu „Cata asta al tau si`a cerut scuze pe meebo”, hai să le spunem oamenilor de ce şi-a cerut el scuze: nu pentru că ţi-a lăsat un comment pe care îl meritai, ci pentru că a intervenit între noi. Orice om cu bun-simţ ar fi intervenit dacă ar fi fost martor la o josnicie ca asta a ta.
    Ţi-am şi spus pe mess că te discreditează logul ăla şi că nu-ţi face bine să-l facem public. PR-ista din mine nu s-a putut abţine. Până la urmă, te-ai chinuit să-ţi construieşti o imagine şi nu are sens să ţi-o distrugă o conversaţie cu mine pe mess, despre care ai făcut imprudenţa să povesteşti pe blog, deformând-o. Nu voiam să-l fac public şi nici nu am făcut-o. Am pus pe blog DOAR replicile mele şi am lăsat oamenii să judece singuri cât ai înţeles tu din ce am spus.
    Aş aprecia curajul tău de a arăta aici comentariile şterse de pe blogul tău, dar nu e vorba de nici un curaj. Eşti din nou mişel. Nu ai făcut-o decât ca să arăţi lumii de ce am fost eu în stare: să-i mai arăt cuiva logul. Adevărata probă de curaj era să publici comentariile la loc, pe blogul tău, pentru că oamenii care citesc vor avea în continuare un unic punct de vedere asupra problemei. În halul ăsta nu ajungem nicăieri, nihasa, cu bloggingul ăsta: tu acuzi şi apoi nu laşi oamenii să se apere. Pe de altă parte, treaba ta unde vrei să ajungi. Succes, oricum.

  9. bornedbored said,

    @Ştefan: Una e să ai dreptu’ şi alta e să fii mîrlan.
    @eloa: Trebuia să fi publicat tot logul. Punct.
    @nihasa: Ai o problemă de logică amice. Ştii la ce mă refer.

  10. nihasa said,

    Apreciez foarte mult pe PR-ista din tine … dar sincer nu e cazul. Intotdeauna am zis lucrurilor verde in fata … ai zis in comentariu ca logul m`ar discredita si ca ar trebui sa`l publici … te`am scutit eu de efortul asta.

    De ce nu sunt la mine pe blog? pentru ca nu vreau sa fac din chestia cu papusel o vendeta personala … a mea si a celor care mai citesc blogul ala. Ti`am mai spus si deja urasc sa ma repet … postul ala avea ideea generala de ipocrizie si de a fi papusel.

    Ti se pare ca nu am relevat suficient ideile astea in post? Era vorba doar de 2 idei… intr`o conversatie cu ” un id oarecare ” … drept urmare au fost oameni care ulterior intrebau despre cine e vorba…. deh inca nu esti vedeta.

    As puncta ca exista o diferenta intre a arata logul unei persoane care ulterior vine si imi spune ca sunt ” in ultimul hal ” si de a vorbi pe baza unei franturi de conversatie. Nu cred ca in articolul ala te`am facut jalnica sau te`am jignit in vreun fel.

    Si parca totusi .. cititorii mei sunt mai inteligenti ca ai tai … trecand peste faptul ca nu te`au jignit la articolul ala … nici n`au cutezat sa vina sa te faca patetica in fata.

    Ce e deranjant cu adevarat e ca in esenta am dreptate … dai dovada de ipocrizie cu feminismul asta extrem .. vorba aia ” ala fara de pacat sa arunce primul piatra ” sniff sniff … esti fara de pacat?

  11. Relaxedman said,

    Hi hi, tineretul progresist si liber-schimbist se faulteaza dur de tot :)))) Uite asa se repeta istoria: razboiul romano-roman si restu’…
    Asa iti trebuie Eloa: combati porcia din Romania si dupa aia iti iei viza de cocina… macar intinde namolu’ uniform, ca sa-ti reuseasca pozele pentru colectia anti-porc primavara-vara 2007 (te amesteci cu porcii, te mananca porcii-vorba din batrani; aici PR-ul nu te mai scapa, iar logica te-a tradat 4 ever :))))

  12. eloa said,

    nihasa, îţi doresc tot binele din lume. Nu ne înţelegem. Nu am cum să-ţi explic. Nu-ţi mai bate capul, lasă.

  13. stiri said,

    I love a good clubbering in the evening… 🙂

  14. gORE said,

    Uuuuu, iar e frumos ….. papuselul s-a revoltat si isi iese din conditia de ppsuel ….. d-ala …. si indrazneste sa te infrunte. Pana una alta o face extraordinar de bine .Il acuzi de josnicie, fara temei …. da si tu un link la respectivul blog, doar nu trebuie sa te credem pe cuvant ……
    Cica „nu te intelegem”. Tare, dar de ce la plural ?

  15. Sir Alex Ice said,

    Scopul tau e sa ramai fara replica, de fapt. Nu ca s-ar intampla foarte des asta.

  16. pirahna said,

    eu ma rezum la un : sunteti prosti !

  17. Woland said,

    PATÉTIC, -Ă, patetici, -ce, adj. 1. Plin de patos, care emoţionează, impresionează, înduioşează; plin de emfază, de afectare. 2. (Despre nervi) Care inervează muşchii oblici ai ochiului. – Din fr. pathétique, germ. pathetich.

    people, take a chill pill

  18. edyshor said,

    @nihasa: Buddha are dreptate .. te agiti prea mult .. dc ?! .. spune tot 🙂

  19. bornedbored said,

    @gORE

    Bă „ce greu e emisiunea asta”. Dacă nu ai citi printre rînduri ai vedea de ce îl acuză pe nihasa de josnicie. Pentru că a şters commenturile ei…. care va să zică dreptul la replică. Şi încă ceva. Poate nu ai observat dar numele tău este scris cu negru. Iar numele lui nihasa este scris cu albastru. Te-ai prins?

  20. Cata said,

    Drega nihasa, pana la urma ti-am facut un compliment. Vai cat bun simt am…

  21. nihasa said,

    donno .. i kind of like her … shes evil :B

  22. Sir Alex Ice said,

    Mie imi place „guru” care daca nu-i convine adevarul se apuca si sterge din comentarii si pe urma tot el cu nasucul pe sus si amenintari mai mult sau mai putin stravezii…
    Adevarul e ca nu prea e multa inteligenta pe aici si nici eticheta sau politete.
    Daca te dai la o femeie pe mess, ramai doar acolo, nu e cazul sa te lauzi cu ce mare realizare ai facut ca ai fost refuzat.
    Si la naiba, chiar era nevoie de folosit dialoguri smechere de cartier ca sa incerci sa agati o tipa care evident are un nivel intelectual mult peste fubuline cu care te freci de obicei prin mijloacele de transport in comun.
    Ca puteti sa comentati ce vreti, fata e desteapta si se vede asta destul de clar din ce scrie si mai ales cum scrie.

  23. Grebla said,

    Frumos spus, Sir Alex Ice. Pentru mine comentariul tau concluzioneaza tot. Am zburat de aici.

  24. eloa said,

    Now look what u’ve done, Alex! Acum că ştie că sunt deşteaptă, Greblă nu mai citeşte.

  25. mihai said,

    grebla e fata, nu?

  26. Grebla said,

    Nu, dom’le, nu sunt fata.

  27. De ailalta said,

    Vi-l luati singure si sunteti asa dragute… Doua luni de la eveniment tot dati replici. Pe masura ce va mai vine cate o idee mai tunatzi cate o replica… 😉

  28. Hubba Bubba said,

    Vin de undeva de la articolele scrise recent. Am luat blogul de la inceputuri pentru ca ma asteptam sa gasesc acel ‘Start’, acea poveste, acel factor declansator sau poate pur si simplu…primele articole, primele fraze, primele idei. Gasesc insa 7 din 10 articole cu un subiect total diferit fata de tema blogului, fata de ceea ce se voia a fi el. Scandal cu blogerul x si blogerul y? Nasoala treaba. Ma retrag imediat sa lecturez articolele recente, ma surprinsese prin modul in care erau scrise, gandite, simtite.

  29. Marlo said,

    :))

    Doaaaamneee!

    N-am râs atât de muuuult de multă vreme!!

    @nihasa: owned… 😛

Lasă un răspuns

