Pentru că nu au chef azi

Septembrie 24, 2006 at 18:31 (Uneori)

Dedicaţie: lui Tudor. 

Să te pună dracu' să-i spui unui bărbat "Azi n-am chef de tine"! I se va umfla o venă-n gât, sângele va clocoti în ea mai, mai s-o spargă şi i se va urca direct la cap. Va reconsidera, inevitabil, întreaga relaţie. Adică CINE eşti tu să zici că azi nu? Cine te crezi, dragă, ce e cu fiţele-astea/ai harfe-n cap(replica depinde de locul de provenienţă al participanţilor la discuţie, dar să nu intrăm în discuţii despre idiolect)? Adică UNDE vrei să te duci, CE vrei să faci, ţi-ai găsit pe altul, nu? El ce-are, dragă, ce-are? Nu e destul de frumos? Ce-oi vrea, să se ducă la cosmetică, să facă împachetări cu nămol, să-şi smulgă părul de pe picioare cu dinţii? (Ea, în propriul gând: Mmm. Interesant. Îi e lene să-şi radă barba o dată pe săptămână şi acum îmi scoate ochii că vreau să-l fac ubersexual, când n-am făcut nici cea mai mică aluzie în direcţia asta.)

În schimb, el are dreptul rezervat de la natură să NU AIBĂ CHEF AZI. Azi nu. "Du-te şi fă orice-ţi trece prin cap ca să-ţi treacă supărarea că nu te vreau azi: toarnă-ţi o găleată cu vopsea în cap, ia o bidinea şi zugrăveşte-te pe faţă ca pentru Carnavalul de la Venezia, încearcă apoi să te cureţi cu propriile lacrimi, că ştiu că-ţi place să boceşti şi pune-ţi un film siropos ca să ai şi tu un pretext, toarnă-ţi ceară încinsă pe picioare şi smulge-ţi şi pielea de pe ele, zbate-te, urlă, dă jos varul de pe pereţi cu unghiile, îneacă-te într-o cadă cu spumă şi ai grijă să-ţi pui şi sărurile alea nenorocite de care pari a fi dependentă, omoară-te, dar ai grijă să-mi spui în cel mai mic detaliu care este locaţia precisă şi timing-ul tentativei de suicid, ca să ştiu că nu mă înşeli, că mi-ai fost fidelă până în ultima clipă(dar despre spaima bărbaţilor de a fi înşelaţi în alt post).

Aşa crede el. Că o să vrei să te sinucizi dacă-ţi spune că are nevoie de puţin timp cu amanta lui preferată, cea supraponderală, cea mai dezgustătoare şi mai plină de ea dintre toate: EGO. O să compun un cântec, care o să intre în istorie şi care va fi preferatul tuturor femeilor din România, aşa cum "Nu am chef azi" e al bărbaţilor: Just me and my BIG EGO. Because there’s nothing I love more. Şi pentru că EGO asta se crede foarte deşteaptă şi e de părere că un bărbat fără-femeie-când-are-el-chef e jalnic, o să adauge într-un final "vreau să vii joi".

Here’s a crazy thought: ce-ar fi DACĂ ea nu s-ar isteriza auzind că ai nevoie de me time şi DACĂ ea NU ar fi cuprinsă brusc de dorinţa de a se arunca în cadă cu foehnul aflat încă în funcţiune?

Epilog
Vama Veche a rămas doar Vamă. Tudor Chirilă, la Apropo TV: Ar trebui să-mi notez pe undeva de ce m-am certat cu ei. Eu uit repede de ce mă cert cu cineva. Aşa e şi în relaţia cu femeile: ştiu că trebuia să fiu supărat, dar nu mai ştiu de ce. Femeile au o teorie: în cuplul merge rău din cuza ta. Şi eu uit ce a putut să facă ea să mă supere.

23 comentarii

  1. edyshor said,

    noroc c-ai bagat link spre epilog (care nu-mi merge azi la ora la care postez comentu) 🙂

  2. edyshor said,

    si „nu am chef azi” nu cred ca avea nevoie de comentariu .. mi se pare .. completa .. si mi-a deschis ochii spre o greseala care sper sa n-o fac ;;)

  3. ash said,

    „ce-ar fi DACĂ ea nu s-ar isteriza auzind că ai nevoie de me time şi DACĂ ea NU ar fi cuprinsă brusc de dorinţa de a se arunca în cadă cu foehnul aflat încă în funcţiune”

    … atunci ar insemna ca ma intelege. La fel cum o inteleg si eu pe ea. Si m-as bucura. Daca nu ne sincronizam in nevoi/dorinte/idealuri de fiecare data (si sper sa nu se intalmple vreodata asa ceva, n-as vrea sa ies in oras cu… mine) „macar” ne intelegem. Am pus ghilmele la macar pentru ca nu as putea sta langa o persoana cu care nu ma inteleg. Ceea ce-mi aminteste de un lucru elementar, des uitat in ziua de azi: nu-ti place ceva, il schimbi sau gasesti alt lucru, nu stai si mori de gat cu acea „jucarie stricata”. Sau (cand este posibil si) cand persoanele au un IQ mai ridicat decat o pietricica, se schimba jocul… azi nu… dar putem face a)… b)… c)… d)… Eventual cu promisiunea de luat revansa data viitoare (desi as putea spune ca nici asta nu e un semn foarte bun).

    p.s.E o diferenta mare intre scuze, motive, si lipsa oricarui raspuns inteligent la intrebarea „De ce n-ai chef azi?”. O intrebare care, evident, ar trebui pusa! Nu luata in considerare si raspunsul ales aleator din imaginatie… Cel/cea cu motive intemeiate castiga de fiecare data… (dar daca partenerul(/a) e ignorant(a) atunci mai bine pleci – traiesti mai sanatos)…

  4. bornedbored said,

    Hă?!* Cam asta ar spune el.
    Eu aş intra în panică. Mi-aş folosi „me time”-ul ca să mă epilez facial şi ca să cumpăr flori. După care m-aş întoarce spăşit:
    Pufi… nu pufi. Nu e bine. O sa creadă că o consideri grasă.
    Iubi.. ăsta e perimat.
    Dragă. Ăsta e bun. E protocolar. Sună a împăcare. Deci…
    Dragă, am glumit. Ba nu… ăăă…. eram obosit.. de fapt vreau doar să îmi cer scuze. Tu ce ai făcut astăzi? 😀

    *Vorba viţelului la poarta nouă!

  5. ash said,

    „(dar despre spaima bărbaţilor de a fi înşelaţi în alt post).”

    Adica despre copii mici si posesivtatea despre jucarii? De-abia astept.

  6. monştrulecu' de serviciu said,

    🙂 fara dedicatie:

  7. edyshor said,

    :)) .. ok .. problema exista .. dar ce rezolvi daca arunci cu pietre-n ea ?! /:)
    well .. cel putin a fost amuzant 😛

  8. picsel said,

    “(dar despre spaima bărbaţilor de a fi înşelaţi în alt post).”
    Şi eu mă gândeam că ăsta ar fi principalul motiv pentru care bărbaţii se căsătoresc. Ştii că ei de fapt nu iubesc femeia ci iubesc iubirea ei.

  9. pirahna said,

    incepi sa-ti revii draga

  10. Relaxedman said,

    Eloa said: O să compun un cântec, care o să intre în istorie şi care va fi preferatul tuturor femeilor din România, aşa cum “Nu am chef azi” e al bărbaţilor: Just me and my BIG EGO. Because there’s nothing I love more. Şi pentru că EGO asta se crede foarte deşteaptă şi e de părere că un bărbat fără-femeie-când-are-el-chef e jalnic, o să adauge într-un final “vreau să vii joi”.
    Relaxedman said: In copilaria mea, rula pe la cinemateca un film: Daca e marti, e Belgia. Pai bine Eloa, de sommet-ul francofoniei vrei tu sa ma intorc la Bucuresti de la mama lui UE, in doar 48 de ore???

  11. wildcris said,

    de ce uram barbatii? pentru ca la cat se iubesc singuri trebuie sa-i si urasca cineva!
    eu sincer insa nu pot sa zic ca ii urasc cu prea multa inflacarare. in schimb ii tolerez cu pasiune:))

  12. Ţugurlan said,

    Yep, back on track. Hooray for evil against men! 😀

  13. Relaxedman said,

    Eloa said: „Ea, în propriul gând: ….”
    Relaxedman said: Ce ai vrut sa spui cu asta? As avea o banuiala ca era „in sinea ei”, dar exprimarea ta ma cam deruteaza.
    Eloa said: Că o să vrei să te sinucizi dacă-ţi spune că are nevoie de puţin timp cu amanta lui preferată, cea supraponderală, cea mai dezgustătoare şi mai plină de ea dintre toate: EGO.
    Relaxedman said: Eeeei, boala asta a devenit de multa vreme o epidemie in Romanica. 99,99% din populatie e afectata de ea (cred ca si eu si tu:)))))). Daca vrei sa o distrugi, slabe sanse.

  14. prowler said,

    lol cat de pe langa esti 😀

  15. Sir Alex Ice said,

    In loc sa fie multumit ca are liber sa se duca la bere, mici, shaorma etc. cu prietenii are de comentat…
    Pe de alta parte faptul ca are obiectii nu e semn de activitate neuronala?

  16. pirahna said,

    urasc vama veche

  17. Grebla said,

    Scuza-ma pentru off-topic, piranha, dar asta ce relevanta are?

  18. pirahna said,

    nu cred ca trebuia sa aiba o relevanta …

    m-am plictisit si simteam nevoia de atentie …

  19. Relaxedman said,

    Pt prowler: Remarca ta era pentru mine?

  20. Relaxedman said,

    Scuze ca te-am ignorat Sir Alex Ice: si comentariul tau era tot pentru mine?

  21. picsel said,

    Grebla, acesta este un hate-blog. Fiecare trebuie să urască ceva, nu?

  22. Despre “me time”-ul ăla… « De ce urâm bărbaţii said,

    […] De fapt, el n-avea nevoie de nici un me time. Voia să şi-o mai tragă o dată cu fosta… de care nici nu se despărţise. […]

  23. s4murai said,

    touché, din nou…chirila ala e un geniu dar eu tot nu pot sa-l sufar. nici pe el nici pe muzica lui.

Lasă un răspuns

